Krzyż Ankh - Laura
Proza » Inne » Krzyż Ankh
A A A

Krzyż Ankh


Śmierć nie byłaby okrutną, gdyby przybywała ku tym, którzy już życia nie pragną.
Eliza Orzeszkowa

"Śmierć wydaje nam się straszna
A nieśmiertelność pożądana,
Ponieważ jesteśmy śmiertelni.
Gdybyśmy byli nieśmiertelni,
Straszna wydawałaby się nam nieśmiertelność,
A pożądana - śmierć."
Henryk Elzenberg

***

-Idąc ze szkoły w zamyśleniu rozmyślałam czy wejść do kościoła. Mijałam go codziennie zastanawiając się, jaki sens jest w tym, że tam chodzę. Czy warto? Warto wierzyć, że coś tam znajdziemy? Coraz więcej osób po prostu idzie na skróty. Po co zamartwiać się wiarą i rolą w społeczeństwie? Satanizm odpowiada na wszystkie moje pytania. Przecież to takie proste
Dlaczego komplikować sens życia? Egzystencja bez pytań? Marne to życie
Satanizm racjonalny-to odpowiedź na moje pytanie! Uproszę to do przykładu. Zostałaby pani znieważona- katolik nadstawi drugi policzek, bo tak mówi jego religia. A satanista? Satanista odda z całą nienawiścią kilka razy mocniej, dlatego budzi szacunek. Takich przykładów idzie mnożyć.
-Kasih.
Spojrzała na mnie swoim przenikliwym, czarnym, mrocznym wzrokiem. Przeszył mnie dreszcz strachu. Nie dałam tego po sobie poznać. Wiedziałam, że chce tego by mówić do niej tak jak sobie tego życzy. Wydusiłam z siebie te słowa.
-Chciałam powiedzieć Heksagram. Bóg jest jeden! Przecież wiesz o tymJesteś wychowywana w religii chrześcijańskiejWytłumacz mi dlaczego? Człowiek rozumny wie, że Bój jest tylko jeden.
-Nadal pani nie rozumie? Są różne odłamy chrześcijaństwaA satanizm to nie wiaraJest pani taka inteligentna, a nie rozumie pani prostych rzeczy? Odwołam się do kolejnego przykładu. Kiedy wychodzi pani z kościoła obok niego jest żebrak, prosi o litość. Była pani na mszy, słuchała kazania o tym, że Bóg kazał się dzielić i idzie dalej nie myśląc o tym człowieku. Satanista myśli tak: Skoro zarobiłem sam pieniądze, po co mam dzielić się, z kimś innym moimi dochodami? Zaraz pewnie wyda je na alkohol. Nie warto! Chrześcijaństwo i satanizm są oparte na tych samych podstawach. Ale różnią się od siebie. Satanizm to nie wiara w szatana, to wolność religijna. Chrześcijanin myśli, że stworzył go Bóg, a satanista stwarza sobie sam bogów. Wierzy w to, co sam potrafi sobie założyć.
W tej chwili zadzwonił dzwonek. Heksagram wyszła z mojego pokoju, pokoju, w którym powinnam jej wszystko wyjaśnić. Ale jak to zrobić? Jak wytłumaczyć dziecku prawdę bez dowodów?

***

Dorosły mężczyzna powoli zaczął zbliżać się do okien mojego domu. Chciałam mu przerwać. Ale to jakaś nieznana siła mi zabroniła. Nie potrafiłam ruszyć się w żadną ze stron. Głos ugrzęzł w mojej krtani. Tam jest mój mąż, moje dziecko- Pomyślałam. Nieznajomy wszedł do domu, ja stoję tylko przed. Nagle słyszę krzyk córki i głos męża. Po chwili ciszę.Martwą, bezwładnąNie mogę nic zrobić.Dlaczego ja? Dlaczego?
Obudziłam się z krzykiem, cała mokra. Tej nocy nie mogłam już zasnąć. Myślałam o tym, co się wydarzyło dzisiejszego dnia. Rozmyślałam o sensie życia i słowach Heksagram Wołałam do Boga o prawdę! Przecież nie mam męża, nie mam córki, skąd wziął się strach, uczucie braku bliskości drugiej osoby? Rozmyślając zasnęłam, śniąc o rkrzyżu Ankh.
Nigdy nie zajmowałam się symboliką satanizmu. Postanowiłam dowiedzieć się, co oznacza owy znak. Internet potrafił zaspokoić moją ciekawość. Znalazłam o tym krótką notatkę Czytając ją po moich oczach zaczęły spływać krople krwi. Jednak zdążyłam przeczytać w całości. Krzyż Ankh jest jednym z najsilniejszych talizmanów, zapewnia długowieczność, zdrowie i płodność. Sporządza się go podczas pełni księżyca.
Co ze mną ma wspólnego płodność? Pomyślałam, że to śmieszne. Na pewno wyobraźnia płata mi figle. Powinnam się uspokoić, wypić kawę.
-Laura weź się w garść! Jesteś szkolnym psychologiem, o czym ty myślisz?- Powiedziałam do siebie. Zadzwonił telefon. Dźwięk polifonii wydobył się z telefonu komórkowego leżącego w innym pokoju. Rozmył się strach i powróciłam do rzeczywistości. Odebrałam telefon.
- Z tej strony Laura. Słucham?
-Witaj Lauro! Przepraszam, że dzwonię tak późno, ale
-Nic nie szkodzi już nie spałam. Stało się coś?
-Tak. Bardzo mi przykro, ale Kasih MitterlitzNie żyje.
-Słucham? To jakiś żart? Przecież rozmawiałam z nią dziś?! Jak do tego doszło?
-Policja twierdzi, że jakiś mężczyzna włamał się do domu
Odłożyłam słuchawkę. Przecież o tym właśnie śniłamJak to możliwe? Czyżby Kasih była moją córką? To niemożliwe. Czyżby to ona była niemowlęciem ukradzionym mi przy porodzie? Boże.

***

Po zrobieniu badań okazało się, iż Heksagram była córką Heleny Pinczek (Polki) i Lorenza Mitterliza(Anglika).
-Skoro nie była moją córką to, dlaczego mój sen ukazywał problem nastolatki?- Zapytałam księdza Mietzccica
-Nie mam pojęcia. Proszę pani jestem starym księdzem, ale nigdy nie słyszałem o przenoszeniu uczyć na inną osobę. Pytała pani o opętania. Opętanym można stać się z czterech powodów. Przez dopust boży, zaczarowanie, złe towarzystwo i grzechy. Myślę, że to pani wyobraźnia
-Dziękuję księdzu. Bóg zapłać!
- Bóg z tobą moje dziecko!

***

-Skoro dowiedziałam się z Internetu, czym jest krzyż, może on udzieli mi odpowiedzi na nurtujące mnie pytania?- Pytałam sama siebie.
Nagle włączając go na ekranie pojawiła się postać. Ciemna, stara, zmarszczona. Zaczęła być coraz bardziej widoczna. Bałam się.
-Jesteś wybrana! Lucyfer wybrał Ciebie! Jego córka Heksagram potwierdziła-Jesteś WYBRANA!
Zaczęłam uciekać Ale gdzie mogłam się schronić? Przecież nikt nie uwierzy mi, że w moim komputerze mieszka szatan. Jestem opętana? Boże uratuj mnie!
Przechodząc obok kościoła czułam niechęć. Postanowiłam przełamać się złu. Uratuję swoją duszę. Nie zwlekałam długo. Idąc z pracy codziennie mijam kościół zastanawiając się, jaki sens jest w tym, że tam chodzę. Czy warto? Warto wierzyć, że coś tam znajdziemy? Coraz więcej osób po prostu idzie na skróty. Po co zamartwiać się wiarą i rolą w społeczeństwie? Satanizm odpowiada na wszystkie moje pytania. Boże ja myślę tak jak Kasih.
Postanowiłam przeciwstawić się. Pokażę, że skoro Heksagram nie umiała uwierzyć. Ja będę pierwszą. Wiem, że jest Bóg. Mam na to dowody Zawsze, kiedy o coś proszę w modlitwie czuje, że nie jestem sama! Ktoś mi pomaga Dziękuję za to! Mam szansę się odwdzięczyć, odwdzięczyć Bogu za to, że umarł za mnie. Już postanowiłam. Przechodząc obok kościoła w dwóch jego kolumnach ujrzałam postacie. Krzyczały do mnie prosiłam Boga o pomoc! Udzielił mi jej. Weszłam do środka. Trwała msza
Zaczęłam wrzeszczećten ból. Nieujarzmiona siła ciągnęła mnie ku ołtarzowi Nie mogłam odmówić. Moje ciało bezwładnie samo położyło się na ołtarzu.

***

Co zdarzyło się później? Śmierć to za mało! Rytuał satanistyczny. Zostałam wybrana. Heksagram to córka Lucyfera, a on wybrał mnie na ofiarę. Po położeniu się na ołtarz wyciągnęli mi serce, poczęli się nim częstować. Na tym nie było końca. Ród satanistyczny okazał się rodem kanibali, rytualnych morderców i buntowników przeciwko Bogu Zjedli nie tylko moje serce, ale całe moje ciało. Zapytacie skąd wiem? Przecież byłam martwa
Ocalił mnie Bóg, mój Bóg, Bóg wszystkich chrześcijan, Bóg wszystkich ludzi na świecie. Idąc na ołtarz byłam już martwa, Lucyfer wbił się w moje ciało, podczas gdy ja byłam już u Boga. Zjedli samego Lucyfera zaszywającego się w moim ciele. Pamiętacie postać w moim ekranie? To nie był szatan to było ostrzeżenie. Wiecie, od kogo?

***

Chcę udzielić Wam przestrogi. Nigdzie nie przeczytacie mojej historii Sprawa została zatuszowana przez Pentagon, który objął kontrolę nad kościołem i przez jego duchownych.
W moim aktach nie znajdziecie prawdy, znajdziecie napis:
CHORA PSYCHICZNIE- dlaczego taki? Odpowiedź jest bardzo prosta. Tylko wszechświat i ludzka głupota jest nieskończona. Ludzie nie dopuszczają do siebie myśli i zmartwień niewyjaśnionych

***

Pamiętajcie warto wierzyć w BogaOn gra z szatanem w szachy; dopóki mają do grania chęci, dopóty świat się wokół kręci. Pionki to my, dużo nas ciągle wypada z tej gry.

rMożna świadomie i przewidująco oczekiwać śmierci, a jednak ona nas zawsze zaskoczy
Stefan Kisielewski

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Laura · dnia 15.04.2006 18:49 · Czytań: 2218 · Średnia ocena: 2,5 · Komentarzy: 5
Komentarze
Usunięty dnia 15.04.2006 22:09
obiektywna ocena napisana prostym językiem. taka powinna być dobra recenzja. bardzo mi się podoba to co zawarłeś w powyższym texcie, praktycznie najważniejsze informacje i wyważone przemyślenia z błyskotliwym zakończeniem. pzdr
Tyler Durden dnia 15.04.2006 22:41
Dzięki za opinię. Niewiele w życiu recenzji napisałem, dopiero się rozkręcam ;)
koniokrad dnia 15.04.2006 23:04 Ocena: Dobre
Krzyż Ankh (taki krzyż ze łzą na górnej częsci) został tylko przyjęty przez satanizm od Egipcjan tak jak imiona paru bogów i pentagram. zjawisko przejmowania wzorców od starszych religii jest dość powszechne, także w religiach chrześcijańskich.
Wiktor Orzel dnia 16.04.2006 16:38
mi również się podoba. Krótko i na temat :)
Apple dnia 29.08.2008 19:53 Ocena: Przeciętne
ja noszę Ankh! taki czarny na rzemyku :) a opis średnio mi się podoba.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:26
Najnowszy:pica-pioa