Forum - kmmgj
Proza » Inne » Forum
A A A
Forum



Dobrze wszystkim znany pan X, przyznał się do tego o czym donosiły nam wczorajsze media, podpisał "lojalkę" latem roku 1985.
W dzisiejszym wywiadzie tłumaczył, że był do tego zmuszony szantażem: ,,Popełniłem w swoim życiu kilka błędów, byłem szantażowany możliwością ujawnienia jednego z nich. Było mi wstyd i żeby to zatuszować popełniłem błąd być może jeszcze gorszy w skutkach.(...) Tak podpisałem
Pan X nie chciał powiedzieć jakimi to wiadomościami był szantażowanyr30;




Dodaj swój komentarz!!!>>>



-Duża firma z wieloletnią tradycją ma do sprzedani kilka pierwszorzędnych teczek. Mamy do sprzedania teczki jakie tylko chcecie, mamy te na ludzi z lewicy, ale mamy też takie na tych ze strony prawej, robimy też teczki na specjalne zamówienia, w takich wypadkach cena jest do ustalenia.
Przyjmujemy gotówkę, lecz możliwe jest uiszczenie zapłaty także przez wpłatę pieniędzy na konto, odrolnienie naszych działek, zawiadamianie o wizytach CBŚ-u, wykreślanie nie pasujących nam słów w ustawach i obsadzanie stanowisk naszymi ludźmi
UWAGA: w sezonie ogórkowym niestety mogą być pewne opóźnienia z dostarczaniem teczek, a to ze wzgledu na szczególne zainteresowanie naszymi produktami w tym okresie. Za podobne problemy z góry przepraszamy.

Integracyjna Placówka Nierobów

-Ale sie usmiałem. Naprawde dobre, 10 na 10.

Pink Ranger

- Z pełną świadomością swoich poczynań wystawiam tej firmie pozytywa. Szybka i sprawna obsługa, przesyłka prosto do domu, uwzględnianie wskazówek klienta przy tworzeniu teczki oraz niepodważalna oryginalność sprawia, że są najlepsi na rynku. Zdecydowanie polecam sprzedającego.

Żydomason

-Niestety w moim przypadku transakcja nie wyszła dobrze. Chciałem teczkę na znajomego zrobili na mnie, chciałem sam to ujawnić, a zrobili to oni.
Żona mnie rzuciła, kochanek odszedł, dzieci powiedziały że znajdą sobie innego tatę, szef pozwolił zostać w pracy jeżeli wyjadę na trzy letnią delegacje do Nowosybirska, a w sklepie nieopodal powiedzieli, że już nigdy nie sprzedadzą mi ani jednej bułeczki. Boje się dalszych przykrych zdarzeń, więc od czterech dni nie wychodzę z mieszkania, powoli kończą mi się zapasy jedzenia. Jako że kibel jest jeden na całą klatkę, a sąsiad powiedział że prędzej mnie ubije niż usiądzie na tym samym kiblu co ubecki szpicel, więc ekskrementy walają się po całym pokoju.
Mam nadzieje, że to w pełni motywuje powód dla którego mimo moich najszczerszych dobrych chęci muszę jednak wstawić
negatywa.

Pozdrawiam Pokrzywdzony

-IPN, odwala kawał dobrei roboty, dla tego nie można się z nich naśmiewać. Wszelkie działania tej jednostki od zawsze służuły, służą i służyć będą naszej sprawie. Piekne są ideały którymi się kierują i które wprowadzają w czyn.
Och, och, och gdybyż wiecej ludzi kierowało się tak pieknymi wzorcami, życie było swobodniejsze i łatwiejsze. To oni jak nikt inny przyczyniają sie do upadku Babilonu, systemu który chce nas pożreć. O IPeNie kochamy ciebie i jestesmy z tobą, razem wrócimy do pierwotnej wolności, bo tylko całkowita dekonstrukcja obecnego systemu pozwoli nam osiągnąć swobodę.

Anarchista

(...)

-Mam 18 lat, urodziłam się w roku 1989. Oczywiście nie mam szans pamiętać czasów kiedy to powstawały teczki, zresztą tak samo jak cała dzisiejsza młodzież. Chciała bym zwrócić uwagę, na to, że dla całego mojego pokolenia problem lustracji jest stosunkowo odległy, zaś często w mediach jest to ukazywane jakby to był problem pierwszej wagi tak samo politycy ciągle wywlekają przeciw sobie te sprawy z przed lat jak by teraz miało to aż tak duże znaczenie.
Wydaje mi się że powinniśmy żyć do przodu, a nie cały czas wracać do przeszłości. Sądze, że najlepszym rozwiązaniem byłoby ujawnienie tego wszystkiego dawno temu, a skoro nie zrobiliśmy tego wtedy to teraz nie ma po co do tegp wracać. Może lata życia w ciągłej niepewności, że kiedyś twoja teczka wydostanie się nagle na światło dzienne to wystarczająca kara. Zaś biorąc pod uwagę to, że oskarżający to zwykle ci którzy mówią o sobie chrześcijanie, to chyba jak przystało na chrześcijanina powinni przebaczać. Skoro już tyle lat ta kwestia bez żadnego skutku próbuje być rozstrzygana, to może zostawmy to następnym pokoleniom, które spojrzą na to obiektywniejszym okiem, a jeżeli i oni sobie nie poradzą to zostawmy to Bogu bo wydaje mi się, że tylko On w swej nieskończonej modrości może sprawiedliwie rozstrzygnąć kto jest winien, a kto nie winien.

Ola 18

-Nie mów mi o boskiej sprawiedliwości, bo to pojęcie którego najwyraźniej nie rozumiesz. Nie można przecież wszystkiego zostawiać Jemu. Niektóre sprawy trzeba rozstrzygnąć już tutaj. Już tutaj powinniśmy porozdzielać ziarno od plew, zboże od chwastów, bo trzeba tak jak Dawid bronić owieczki przed zakusami lwów, lwów które na razie są w owczej skórze, a właśnie teczki z ciągną z nich ten kamuflaż. Poznajemy po owocach więc nie możemy zostawić winorośli, których owoce są tak gorzkie. Czym prędzej powinniśmy przyłożyć ostrze do korzeni!

Prawy

-Cześć komuszki. Co narozrabiało się kiedyś, a teraz nie chce się płacić za błedy. Pewnie nie jesteś osiemnastoletnią Olą, ale Aleksandra 81, albo jeszcze lepiej Aleksander 53 i aż kwaśno ci się robi kiedy ktoś muwi o rozliczaniu tych co współtwozyli Polskę Ludową. Wszystkich was powinno sie wysłać na ciężkie roboty do kamieniołomów, tam jest wasze miejsce, a nie przed kompóterami w ciepłych domach.

Antek Emigrant


-Nieszanowny Antku
W imieniu wszystkich tych, którzy podzielają moją opinię w tej kwestii (a wiem że takich osób jest naprawdę dużo) proszę ciebie bardzo przestań już pisać te swoje głupawe wpisy, które nic nie wprowadzają.
Uprzedzę twój zarzut, który zapewne usłyszę, nie nie jestem r0;komuszkiem. Po prostu strasznie razi mnie brak chociaż by szczątkowych oznak sensowności w twoich komentarzach. Ośmielę się nawet zarymować -> Strasznie męczą mnie twoje mądrości wątpliwej jakości. Zaś to ciągłe dostrzeganie wszechwładnej komuny, rodzi moją obawę, że cierpisz na manie prześladowczą.
Postanowiłem zareagować mania twa bowiem może się w dalszym ciągu niebezpiecznie rozwijać. Następnym razem gdy będziesz miał ochotę napisać na forum jakiś głupi komentarz, powstrzymaj się i wyślij mi meaila oto adres kmmgj@wp.pl. Poświecę się dla dobra ogółu społeczeństwa, które denerwujesz swoimi komentarzami, a także ośmieszasz bo podajesz się za jednego z nas. Pisz śmiało nie boję się niczego już wszystko zniosę i nawet obiecuje odpisywać.

Ku chwale Ojczyzny, za wolność Waszą i Naszą.

Stefek Antyantek

(...)

-Olu dziecko, przebaczać to mogą, ale ludzie słabi, bo oni nie maja sił by odpłacić za krzywdy. Gdy jest się przy władzy to trzeba odpłacać, bo oni nie wiedzieli by co znaczy słowo przebacz. Powinniśmy jak najszybciej otworzyć teczki i ukarać wszystkich konfidentów. Musi być sprawiedliwość.

Tadeusz 52


-Czarnogród nic więcej. W prawdziwie cywilizowanym kraju nie było by tego rodzaju problemów, ale w państwie gdzie prawdziwą władze ma kler z arcywielmożnym Ojcem Dyrektorem na czele nie można się spodziewać czegoś innego. Piętnować wszystkich tych, którzy wam nie odpowiadają. Ujawnić i karać wszystkich tych , którzy mieli teczki, tak mówicie, a ja wam powiem inaczej nie ujawniać i karać lecz ujawniać i wielbić, oddawać hołd. Bo to jednostki wybitne, postacie , które tworzyły Polskę, które nie gięły się przed ogromnym społecznym naciskiem i pomimo wrogiego nastawienia katolickiej szajki dążyły do budowania silnej Polski nie kryjącej się pod płaszczem zachodnich mocarstw.
Plujecie na Polskę z przed 89, wielbicie swoją solidarność, bo wstyd wam się przyznać że popełniliście błąd i jak te barany poszliście za zachodem. Na ulicach już słychać głosy tych odważniejszych i inteligentniejszych jednostek, że za komuny to było dobrze. Prawdy nie uda się wam zabić, dlatego jeszcze raz powtórzę: Nagradzać, nie karać!!!

POLAK

-POLICJIA POWINNA ZROBIĆ JUŻ DAWNO PORZĄDEK Z TAKIMI JAK ty. NIE POWINNO SIĘ POZWOLIĆ BY gnida POPSZEDNIEGO SYSTEMU PAŁENTAŁA SIĘ POMIEDZY DZISIEJSZĄ MŁODZIEŻĄ I WPŁYWAŁA NA NICH SWOIMI ZBOCZONYMI WNIOSKAMI. POWINO SIĘ ciebie ODSEPAROWAĆ OD NORMALNEGO SPOŁECZEŃSTWA. JAK ŚMIESZ JESZCZE PODPISYWAĆ MIANEM POLAKA.

PRAWDZIWY POLAK

-Oto i prawdziwa twarz waszego rsystemu. Zaszczuć i zniszczyć jednostkę. Chciał byś mnie już zamknąć, odseparować bo boisz się moich poglądów, a wszyscy wiedzą dla czego. Wiesz, że mam racje!
Wszyscy boicie się prawdy i dla tego byście wszystkich pozamykali. Sam jesteś gnidą i to tą najgorszą, taką wytresowaną, która robi wszystko to co jej odgórnie nakażą.

POLAK

-TAKI ODWAŻNY BO ZA EKRANEM MONITORA. CIEKAWE CZY ODWAŻYŁ BYŚ SIĘ MI TO POWIEDZIEĆ W TWARZ. NO NIE WYDAJE MI SIĘ. wy WSZYSCY JESTEŚCIE TACY SAMI. NAJLEPIEJ wam WYCHODZI DONOSZENIE NA INNYCH ALBO RZUCANIE OSKARZEŃ ALE TAK BY NIE WYCHYLIĆ SWOJEJ GNIDOWATEJ GŁOWY.

PRAWDZIWY POLAK

-Ty głupia...(Wiadomość została usunięta przez administratora z powodu naruszenia zasad regulaminu)

POLAK

-SAM JESTEŚ...(Wiadomość została usunięta przez administratora z powodu naruszenia zasad regulaminu)

PRAWDZIWY POLAK

-Już dawno powinie...(Wiadomość została usunięta przez administratora z powodu naruszenia zasad regulaminu)

POLAK

(...)

-Spokojnie! Po co te nerwy, po co wyzwiska, po co wzajemne oskarżenia? Osoba podpisująca się jako Ola 18 zwróciła uwagę na bardzo ciekawą sprawę i miałem nadzieję że będzie to bardzo dobry punkt wyjścia do interesującej dyskusji.
Zwróciła uwagę na fakt, że problem lustracji jest dużej części dzisiejszego pokolenia obojętny i miałem nadzieje, że rozmowa pójdzie właśnie w tym kierunku. Oczekiwałem, że naród wypowie się w tej kwestii, a zastałem to co zawsze na forach: żadnych konkretów, ciągłe oskarżenia i wzajemne wyzwiska.
Pełna anonimowość wyciąga z nas najgorsze odruchy i dopuszcza do głosu skrajne poglądy. Jak byśmy wychodzili z założenia, że tylko skrajne stwierdzenia będą zauważana w ogromie różnych wypowiedzi. To do niczego nie prowadzi, rodzi tylko błędne koło gniewu. W ten sposób nie można oczekiwać, że uda się nam rozwiązać jakikolwiek problem, tak więc wszystkie wpisy wydają się być bezcelowe.
Proszę zastanówcie się trochę zanim cokolwiek napiszecie.

Głos Rozsądku

-Naprawdę nie wiem Głosie czemu tak się czepiasz. Forum ma swoje prawa, a pełna anonimowośc wcale nie wywołuje poglądów skrajnych, lecz pozwala na wyrażanie swoich prawdziwych poglądów, właśnie takich w jakie wierzymy. Dziwi mnie również, że zawodzi Cię poziom dyskusji. Nie widze bowiem większej róznicy miedzy tymi anonimowymi wypowiedziami komentujących, a pomiedzy debatami polityków czy talk-showami, gdzie przecież ludzie pokazują swoje twarze. Tacy są prawdziwi ludzie i takie są zasady dyskusji. Powinieneś się z tym pogodzić.

Filip

-Naprawdę nie sadze, że użycie słowa dyskusja jest tutaj odpowiednie. Nie wydaje mi się też, iż to że tak samo robią politycy i uczestnicy talk- showów ma tutaj jakiekolwiek znaczenie. Powinniśmy równać do góry, a nie do dołu, zaś zarówno dokonania polityków jak i gwiazdeczek nie wydają się godne by obierać je jako wyznaczniki prawidłowego zachowania. Przecież takie obrzucanie się wyzwiskami tak naprawdę do niczego nie prowadzi. W ten sposób nie spowodujemy zmiany zdania naszego przeciwnika w dyskusji możemy go tylko jeszcze bardziej zrazić do swoich poglądów. Ten sposób prowadzenia rozmowy mija się z celem bo zamiast budować mosty porozumienia prowadzi tylko do pogłębienia różnic, a czasami wystarczyło by tylko trochę wzajemnego szacunku.

Głos Rozsądku

-Wzruszyła mnie twa historia.

Ja

-Wzajemnego szacunku. Niby dla czego mam ciebie szanować, ośmielasz się samozwańczo nazywać głosem rosądku i bedziesz nas teraz pouczał. Odpowiem na twoje dywagacje cytując klasykę r0;a kim ty w ogóle jesteś, pajacu ty.

Kozak

-Nie wiem dla czego tyle w was agresji. Czym was tak rozdrażniłem? Naprawdę nie rozumiem. Pytasz mnie dla czego masz mnie szanować, jeżeli jeszcze tego nie wiesz, jeżeli nie wyniosłeś tego z domu, to zapewne moje wyjaśnienia i tak byś odrzucił. Więc nie będę dla ciebie męczył klawiatury.
Czy ja tak dużo chce? Proszę tylko o trochę kultur. Forum nie musi być strefą wojen, miejscem gdzie każdy chce każdemu udowodnić mistrzostwo swego ciętego języka. Proszę tylko o to byście zachowywali się jak w normalnym życiu.

Głos Rosądku

-Przemyślałem bardzo uważnie twoje słowa i doszedłem do wniosku, że cała ta twoja teoria je niewiele warta. Bo normanie już po pierwszym zdaniu dostał byś w pysk, a przecież teraz nie moge tego zrobić. Może ewentualnie w najbliszym czasie, ale musiał byś mi podać swój adres. Wpadne do ciebie, dam po buzi i wynise z twojego domu wszystko łącznie z tym czego jak wspomniałeś nie wyniosłem ze swojego domu.

Kozak

-Naprawde dobre 10 na 10

Pink Ranger

-Tak trzymać Kozak, nie można spoufalać się chamami-pseudomoralistami. Może teraz w końcu chłopaczek się uciszy. Pojawi się taki koleś i myśli że bedzie wszystkimi rządził i ustawiał według swojego widzimisie. Każdy ma swój rozum i może pisać co chce szczególnie na forum.

Elu

-To był pierwszy raz kiedy zabrałem głos na forum. Bardzo przepraszam wszystkich których tak rozsierdziłem swoimi nierozsądnymi wypowiedziami. Naprawdę nie sądziłem, że moje słowa będą wam tak wstrętne. Może przynajmniej to co napisze na końcu zostanie dobrze przyjęte.
Nigdy więcej Głosu Rozsądku na żadnym forum!!!

Głos Rozsądku

-Płakać za tobą nie będziemy.

Forum

-Witam wszystkich. Mam taki problem, przy wzroscie 189 cm warze 36 kg. Chłopak mowi, ze jak schudne jeszcze dwa to bede super laska. Wiem ze nie ma to zbyt duzo wspólnego z tematem tego artykulu ale strasznie mnie to dreczy. Pomuzcie.

Wanessa

-Dziewczyno żuć tego idiotę, albo już długo nie pożyjesz. On nie jest ciebie wart, nie powinnaś się tak dla niego poświęcać. Taka waga jest niebezpieczna dla życia.

Wstrząśnięta

-Tak trzymaj! Niech żyją kreskowate kształty, wieszakowate kobiety i dieta na bazie wody.
Swen Hanawald

-Zamiast się odchudzać powinnas coś zjeść. Bo już dlugo nie pożyjesz.

Sylwiar30;

-Ludzie przecież to podpucha nikt nie może przy takiej wadze żyć, i na pewno odpada posiadanie chłopaka, ktoś sobie jaja robi a wy dajecie się wkręcić. Trochę pomyślunku

pomyślunek

-Wydaje mi się, że waga 36 kilo to jednak trochę za mało ja mam 44 ale przy wzroście 168 cm. Chyba nie powinnaś się słuchac chłopaka, nawet miłość ma swoje granice.

Moniś :)
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
kmmgj · dnia 29.03.2008 19:21 · Czytań: 820 · Średnia ocena: 4 · Komentarzy: 3
Komentarze
amoryt dnia 15.09.2008 19:13 Ocena: Bardzo dobre
kapitalny pomysł i równie dobre jego wykonanie. smutne to wszystko, bo niestety bardzo prawdziwe.
kmmgj dnia 15.09.2008 22:39
Dzięki za komentarz. Nie spodziewałem, że ktoś coś na temat tego opowiadania napisze, a jestem z niego dumny. Szkoda tylko, że te opowiadanie nie wyglada tutaj tak jak powinno wyglądać. Chciałem, żeby były widoczne komentarze do komentarza, a nie potrafie tego tutaj odpowiednio edytować. Przepraszam
valdens dnia 15.09.2008 23:09
kmmgj, spodziewaj się odgrzebywania z czeluści swoich najstarszych opowiadań przez valdensa.
Niedawno przeczytałem jedno Twoje opo, potem rzuciłem oko na inne, też wyglądało obiecująco, więc wziąłem Cię na celownik. Pewnego dnia zrobię sobie maraton po Tobie od a do z. :D
Tymczasem 3maj się.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
Zbigniew Szczypek
23/03/2024 20:57
Roninie Świetne opowiadanie, chociaż nie od początku. Bo… »
Marek Adam Grabowski
23/03/2024 17:48
Opowiadanie bardzo ciekawe i dobrze napisane.… »
Darcon
23/03/2024 17:10
To dobry wynik, Zdzisławie, gratuluję. :) Wiele… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty