nie[obiecywanie] - wodniczka
Poezja » Wiersze » nie[obiecywanie]
A A A
gasisz. zapalam. znów nie ma prądu. wyłączyli
zasilanie. zamknięci w zmierzchu, nie widzimy
wyjścia. zimno. za głośno mówisz. cisza
się trzęsie. pękają granice. uciekam szczeliną.

piasek nie ma smaku. leżąc, przypominam
ciału o bezwładności. nie obiecywałem,
że będziemy ponad
. wykraczam myślą
wstecz. potwierdzam - nie obiecywałeś. raz

miałeś rację

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
wodniczka · dnia 06.04.2011 21:40 · Czytań: 1208 · Średnia ocena: 4 · Komentarzy: 27
Komentarze
Usunięty dnia 06.04.2011 21:54 Ocena: Świetne!
Megadawka emocji. Będę miała o czym mysleć zasypiając.
nie obiecywałem,
że będziemy ponad
. - to boli nawet mnie. Udała Ci sie ta projekcja. Bardzo. Popraw z wielkich na małe ; )) Pozdrawiam
Zachary Ann dnia 06.04.2011 22:04
Mnie irytują te 'zdanka' bo na zdania to za krótkie. Ostro pociełaś kropkami; mam wrażenie jakbym czytał coś punkt po punkcie.
Może to tylko moje wrażenie.

Ann.
Usunięty dnia 06.04.2011 22:25 Ocena: Bardzo dobre
A mnie przy tym fragmencie przeczytało się tak:
zamknięci z wierzchu.
Może to daleko idąca metafora, ale jakoś tak mi przyszło nagle. :) Poza tym jestem tego zdania, co Ann - za dużo kropek i co chwilę muszę się zatrzymywać - mam poczucie szarpiącego autobusu :D Ale tak wszystko jest w porządku - rozwijasz się, Wodniczko, a ten wiersz jest dowodem kolejnego etapu w Twoim rozwoju duchowym - pozdrawiam! :)
wodniczka dnia 06.04.2011 22:25
Witajajcie serdecznie!

sheCat - dzięki - poprawione. W ogóle to ''testuję'' takie formy i po kropce często odruchowo stawiam wielką literkę;). Gapa ze mnie po prostu:)). Dzięki za dobre słowo. :).

Zachary - no coś ostatnio sprostać nie mogę;). Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie;). Co jedynie mogę dodać [nie usprawiedliwiajac utworu], to to, że osoba tracąca grunt pod nogami nie ma siły na zdania złożone;);).

pozdrawiam Was serdecznie!:)

edytowałam;)

ks-hp - minęliśmy się!:). Nie mogłeś prędzej się wcisnąć?;))
Co do szrpnięć - to już napisałam Zacharemu:).
Na pewno jest to coś innego niż dotychczas - ale ze słodyczy nie rezygnuję;);). Jak to się mówi - kobieta zmienną jest;). Ale fakt - eksperymentuję sobie;);) - ale zawsze szanując czytelnika i się starajac:):).

dziękuję za odwiedzinki! pozdrawiam:)
Wasinka dnia 06.04.2011 22:56
No... zaskoczyłaś "nową" wodniczką. I to bardzo pozytywnie. Trafia do mnie i treść i forma (forma i tytuł przypomina mi nieco jednego z naszych Poetów z PP, ale to nie zarzut, zwykłe skojarzenie)). Dzięki interpunkcji wiersz nabiera dodatkowego wymiaru.
Przerzutnie uwielbiam, a tu mi podpasowały.
Odczuwalnie.
Pozdrawiam księżycowo.
wodniczka dnia 06.04.2011 23:15
Witaj Wasinka:)
bo ten typ tak ma, że zmienia i próbuje czegoś innego;) - ale ze starej wodniczki nie rezygnuję;) - po prostu urozmaicam;). Forma - wiem, że tutaj na PP są osoby, które tak piszą. Poszperałam też w nowoczesnej poezji na innych stronach - cały czas się uczę;). Zauważyłam, że tak można więcej przekazać i się skusiłam. Co do tytułu to już nie mam pojęcia o co chodzi - coś nieświadomie ''skopiowałam''??? - jak tak to przepraszam - ale nigdy nie spotkałam się z takim tytułem - wyszło mi tak jakoś samo - dopasowałam do treści. Nigdy bym nie ośmieliła sie kraść własności intelektualnej. Wodniczka tak NIGDY nie robi:):). Ja piszę dla przyjemności - swoimi słowami:):).

Cieszę się, że trafiło 2in1:)
pozdrawiam serdecznie:)
Wasinka dnia 06.04.2011 23:19
Nie miałam na myśli kopiowania, wodniczko. Tak sobie pomyślałam, że coraz częściej poeci korzystają z nawiasów, żeby tytuł miał podwójne dno i akurat też mi się skojarzyło z tym Poetą... Nie sugerowałam kopiowania na pewno.

Urozmaicanie wychodzi na dobre ;-)

Pozdrowienia ponowne.
wodniczka dnia 06.04.2011 23:24
dzięki za wyjaśnienie, bo już się przestraszyłam, że ktoś na mnie za coś nakrzyczy a ja niczemu winna;););). Kwadratowe nawiasy pierwszy raz spotkałam na PP - kiedyś ich nie stosowałam - ale czasami warto nadać szerszej przestrzeni i korzystam z pomysłów innych:):):) ale tylko tych dotyczących formy :p:).
Usunięty dnia 07.04.2011 09:28
Wodniczko. Jestem pod wrażeniem. Czuję, że nie stoisz w miejscu i się rozwijasz, idziesz w dobrym kierunku, bardzo ładnie, a jakie to dla mnie pocieszenie... Podziwiam, że próbujesz czegoś nowego. W pierwszej trochę za bardzo drga przez te krótkie zdania, ale mam nadzieję, że za każdym razem, będzie coraz lepiej.
pozdrawiam serdecznie:)
wodniczka dnia 07.04.2011 11:08
Witaj ardo
próbuję nowych form.:). Co do tych krótkości - to się nie tłumaczę - tak wyszło w przekazie;). Cieszy mnie miłe słowo - za które zresztą bardzo dziękuję:)

pozdrawiam serdecznie! :)
Wiolin dnia 07.04.2011 11:36
Witaj Wodniczko...Jestem za....wiersz trafia. Ma w sobie tajemniczość a z nią i smak...Pozdrawiam. :yes::yes::yes:
wodniczka dnia 07.04.2011 12:16
Witaj Wiolinie

Cieszę się, że wiersz trafił:) i w jakiś sposób choć troszkę smakował;).

pozdrawiam serdecznie:)
MagiaT dnia 07.04.2011 13:24
Mnie osobiście kropki,przecinki podobają się.Lubię czytając zatrzymać się i poczuć jakąś emocję.Fajny,zagadkowy.:)
wodniczka dnia 07.04.2011 14:18
Witaj MagioT:)

Jak zwykle zdania podzielone ale cieszę się, że Ty jesteś na tak:).

pozdrawiam serdczenie!
sylviiart dnia 07.04.2011 15:22
Witaj
Czytałam kilka razy- mogę przyznać iż
pierwsza zwrotka
- udana forma i użycie kropek
gasisz.zapalam. znów nie ma prądu
pękają granice. uciekam szczeliną.
- kropka podkreśla dynamizm wykonywanej czynności i stwierdzenie
idziesz w dobrym kierunku,:)

druga
trudno mi odgadnąć przesłanie, chyba muszę jeszcze poczytać:no:
pozdrawiam
wodniczka dnia 07.04.2011 16:47
Witaj sylviiart
dziękuję Ci za podzielenie się odczciami co do pierwszej części - cieszę się, że się spodobał. To w zamian ja pomogę w drugiej;);)... i powiem tak żartobliwie ''nie wierzyć mężczyźnie'' ;P.

pozdrawiam serdecznie :).
Wasyl dnia 07.04.2011 17:37
Twój najlepszy do tej pory, msz.
W innym stylu, podoba mi się ta zmiana.
Pozdrawiam.
wodniczka dnia 07.04.2011 17:44
Witam

Wasylu - jak to kobieta - zmienną jest;) - bo w poczekalni znów czeka ''zasłodzony'';). Ale takie utwory jak ten też już wchodzą na stałe do mojego stylu:). Dojrzewają gdzieś w plikach;) i brudnopisach. I ja czasami muszę ''dojrzeć'' na wypuszczenie ich na swiatło dzienne;).
Cieszę się, że się podoba! Miłe słowo zresztą bardzo cieszy:). krytyka pomaga - ale wole to pierwsze;P. Dziękuję.

pozdrawiam serdecznie:)
lolami dnia 07.04.2011 19:59 Ocena: Dobre
Pokroiłaś kropkami emocje na małe części. Świetne. Teraz można się im przyjrzeć z bliska.
wodniczka dnia 07.04.2011 20:07
Witaj lolami

cieszę się, że podobają się ''pokrojone kropkami emocje'' ;)

pozdrawiam serdecznie!:)
Usunięty dnia 07.04.2011 20:12 Ocena: Świetne!
Wróciłam poczytać nową wodniczkę ;)) Buziaki.
bosski_diabel dnia 07.04.2011 21:26
noooo....witaj w "klubie" i powiem Ci, że ten debiut jest mocnym wejściem, i nie jestem zaskoczony bo od początku mówiłem, że będziesz pisać,i to pisać nieźle, tylko w ostatnim wersie zastanawiam się czy ważniejsze "nie" czy kwadrat:) pozdrawiam ciepło.
wodniczka dnia 07.04.2011 21:54
Witajcie

sheCat - a Ty znów czytasz, ''żeby mnieć o czym mysleć przed zaśnieciem''[?] :). Wracaj dowoli - cała przyjemnosć po mojej stronie:). Buźka:).

bosski - dziękuję Ci za wiarę we mnie. Dwa wiersze w poczekalni mają styl starej wodniczki - ale na pewno kolejny już będzie inny:). Bo chciałabym tak ''różnie'' ale jeszcze nie wiem do końca jak to ze mna będzie:):):). Chciałabym to połączyć - ale nie wiem, czy się uda;))
Bosski tylko tego zastanowienia nie rozumiem - i nie wiem dlaczego - już chyba dziś nie myślę :). W tym ostatnim wersie jest tak właśnie przekornie. Ciężko mi to wytłumaczyć. Podświadomie myślała inaczej - rzeczywistość była inna - i to jeszcze tak wzajemnie na siebie nachodzi - ''ogłupia''. Nie wiem, czy o to chodziło - jak nie to musisz mi tym razem wybaczyć niezrozumienie:):):).

pozdrawiam Was serdecznie

dziękuję za tak miłe słowa!!! :)
sylviiart dnia 07.04.2011 23:45
Wodniczko - masz rację, ja taka niedomyślna, a tekst tak czytelny:)
wodniczka dnia 07.04.2011 23:54
sylviio:) nie, że niedomyślna - tylko patrzysz indywidualanie na ten tekst i odczytujesz inaczej i każdy tak robi:):):) - to tylko autor ma dobrze, bo on zawsze wie - albo prawie zawsze - co napisał;). Czytelnik zawsze odbiera inaczej:):):)... i tego nigdy nie można mieć mu za złe:) - prędzej sobie, że nieczytelnie się coś przekazało:)

pozdrawiam jeszcze raz!:)
slonecznywers dnia 08.04.2011 14:55
spojrzałam na tytuł i pomyślałam w tym momencie o innym autorze (bd) a tu okazało się , że o to nie on, a Ty, no i powiem, nie żałuję, że zajrzałam, tak! jednym taka interpunkcja przeszkadza, innym nawet pomaga w czytaniu, nabiera innego wymiaru "głośności", mnie ani nie przeszkadza ani nie pomaga skupiam się na przekazie. Pozdrawiam.
wodniczka dnia 08.04.2011 15:12
witaj słonecznywersie

cieszę się, że nie żałujesz:):).
Dziękuję za odwwiedzinki

pozdrawiam serdecznie!:)
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
Kazjuno
16/04/2024 06:50
Też podobała mi się twoja opowieść, zresztą nie pierwsza.… »
Kazjuno
16/04/2024 06:11
Ogólnie mówiąc, nie zgadzam się z komentującymi… »
d.urbanska
15/04/2024 19:06
Poruszający tekst, świetnie napisany. Skrzący się perełkami… »
Marek Adam Grabowski
15/04/2024 16:24
Kopiuje mój cytat z opowi: "Pod płaszczykiem… »
Kazjuno
14/04/2024 23:51
Tekst się czyta z zainteresowaniem. Jest mocny i… »
Kazjuno
14/04/2024 14:46
Czuję się, Gabrielu, zaszczycony Twoją wizytą. Poprawiłeś… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:70
Najnowszy:pica-pioa