ostre porno - wienczyslaw
Proza » Inne » ostre porno
A A A
Klasyfikacja wiekowa: +18

Już od trzech godzin Otto Ruhm ogląda pornosa ze świńskimi
zdjęciami. Ma silną erekcję. Jego puls jest przyśpieszony,
oczy błyszczące, pot perli się na czole.


***


Siedem godzin i trzydzieści minut wcześniej:
Otto Ruhm stoi przed drzwiami do księgarni rolniczej
i boi się wejść do środka. Pali papierosa za papierosem,
przestępuje z nogi na nogę. Za grubą szybą, na wystawie,
leży książka, której tak bardzo pragnie. Książka nosi tytuł:
"Przemysłowa hodowla tucznika" i jest pełna świńskich zdjęć.
Otto Ruhm ubrany jest w waciak i gumofilce, że to niby, jak gdyby nigdy
nic, rolnik przyszedł do księgarni po książkę. A jednak wstydzi się wejść.
Pod grubym waciakiem nie widać jak silną ma erekcję.

Czy Otto Ruhm przełamie wstyd i jednak zdecyduje się
się na zakup wymarzonego pornosa? Jeśli, drogi czytelniku,
czytałeś ten tekst uważnie, domyślisz się, że tak!

Inaczej, przecież nie mógłbym napisać na początku:

"Już od trzech godzin Otto Ruhm ogląda pornosa ze świńskimi
zdjęciami. Ma silną erekcję. Jego puls jest przyśpieszony,
oczy błyszczące, pot perli się na czole."


***


Pół roku później: Otto Ruhm tarza się w błocie, pokwikuje
i głośno chrumka. Wcześniej, w domu, przebrał
się za świnię i pod osłoną nocy udał się na mokradła.
Pornosy już mu nie wystarczają. Umazany błotem, w świńskim kostiumie,
ryje ziemię i chrząka. Ma niezwykle silną erekcję.


***


Otto Ruhm zginął od kuli myśliwego, który zwabiony odgłosami, w zalegającym
na mokradłach mroku, pomylił go z dziką świnią i zastrzelił.
Otto nawet nie kwiknął. Tylko ptak przestraszony hukiem zerwał
się z gałęzi i odfrunął. Potem nic, nawet najlżejszy podmuch nie mącił martwej ciszy.

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
wienczyslaw · dnia 06.05.2013 08:42 · Czytań: 1467 · Średnia ocena: 4,5 · Komentarzy: 21
Komentarze
Dobra Cobra dnia 06.05.2013 09:06
Milutkie!

Rozumiem, że Otto Ruhm to jakiś biedak z dawnego NRD-owa. Niemiec! Nasz wróg ydeologiczny!

Klimacik okej, bohater okej, zgrabnie i nie za długo. I jaka przemiana!

Się czyta.



Ukłony,

Dobra Cobra
puma81 dnia 06.05.2013 10:13 Ocena: Bardzo dobre
Zabójczą okazała się parafilia Twojego bohatera.
Nie ma jak dobre zboczenie.
Fajna konstrukcja tekstu. Podobało się:)
Pozdrawiam serdecznie:)
Quentin dnia 06.05.2013 10:36 Ocena: Bardzo dobre
W zasadzie można by uznać, że śmierć chłop miał piękną, a przynajmniej dlań.
Już u początku drugiego akapitu zacząłem domyślać się, co się wydarzy. Najbardziej rozbawiło mnie, że do księgarni przybył w przebraniu rolnika.
Dla wielu tekst pewnie może wydać się co najmniej niesmaczny, ale w gruncie rzeczy jest komiczny. Nawet śmierć na końcu nie łamie tej konwencji.
Lubię takie historie, pod którymi nie bardzo wiadomo, co napisać ;)
Pozdrawiam
Usunięty dnia 06.05.2013 14:38
Naobiecywałeś tytułem, a mało dałeś. Takie tylko zarejestrowanie pomysłu, który nie wiadomo nawet czy jest dobry. Według mnie, to pomysł jedynie na zdjęcie, ewentualnie dyptyk.
shinobi dnia 06.05.2013 15:53
W pewnym sensie zgadzam się z Ekszynem. Jest obietnica nie do końca spełniona. Pomysł bardzo ciekawy, i chyba można było wycisnąć więcej. Ale i tak się ubawiłem, lubię taki humor.
W tym co robisz jest jakiś element szalaństwa, nie wiem na ile kontrolowanego - to nie przytyk.
wienczyslaw dnia 06.05.2013 18:17
dziękuję wszystkim za wizytę. ekszyn i shinobi, za tydzień będzie dużo ostrzejsze porno. to wcale nie jest ostre. dałem taki tytuł, bo chciałem sprawdzić, czy będę miał więcej odsłon. na razie szału nie ma :)
zajacanka dnia 06.05.2013 20:55
No, tak. Tytuł przyciągający (tych spragnionych). (Jak widać bez szału, znaczy użytkownicy PP są jako tako normalni w TYCH sprawach). Klasyfikacja podnosi ciśnienie czytelnika (tego spragnionego), a tam... hmmm... zabawa słowna, niezły kontakt z czytelnikiem i... nic poza. Choć może się mylę, bo imię bohatera chyba nieprzypadkowe? Co? Lepiej walić Niemca w hełm?
wienczyslaw dnia 06.05.2013 21:49
Aniu - zrobiłem to z patriotyzmu. lepiej, żeby zboczeńcem był Niemiec, nie Polak :)
Dragon42 dnia 06.05.2013 21:53
Nie jest to banał. ale nie jest to i jakiś majstersztyk. Dewiacje jak i inne zboczenia plenią sie jak stonka na ziemniakach i słychać o nich coraz częściej. Wystarczy obejrzeć " Hostel", ale tam zarezerwowane to było dla elit finansowych.
Twój bohater jest niewiadomej klasy społecznej ale też zdrowo piź....... w mózgownicę. Nie ubawił mnie ten tekst jak innych recenzentów, a uzmysłowił tylko jak bardzo stacza się nasz świat.
Smocza łapa
pablovsky dnia 06.05.2013 21:53 Ocena: Świetne!
zajacanka napisała:
zabawa słowna, niezły kontakt z czytelnikiem i... nic poza.

Ekszyn Dupacycki napisał:
Naobiecywałeś tytułem, a mało dałeś


Nie do końca, panie i panowie. Wienczysław dotknął bardzo ciekawego tematu, oczywiście nie jest to miejsce na jakąś głębszą analizę problemu, który pojawił się w opowiadaniu. Ale warto mieć świadomość, że takich "chłopaków" pokroju Otto Ruhm - jest na świecie całkiem pokaźna ilość. I nie dotyczy to wyłącznie świńskich pornusów.
Ludzie mają tyle wyobraźni, ukierunkowanej w konkretnym celu, że nam się nie śniło. Niestety, nie wiedzieć dlaczego, zdecydowana, a nawet przygniatająca większość tych dziwnych skłonności dotyczy mężczyzn. Czyżby testosteron lasował panom mózgi?
Tekst sam w sobie przezabawny! Facet przebrany za prosiaka, chrumkający i tarzający się w błocie, czy można chcieć więcej?! :D No i przede wszystkim sposób opisania tego świra, znowu się pośmiałem pełną gębą! Super.
Emily dnia 06.05.2013 22:29
Cytat:
Jeśli, drogi czy­tel­ni­ku,
czy­ta­łeś ten tekst uważ­nie, do­my­ślisz się, że tak!

Ina­czej, prze­cież nie mógł­bym na­pi­sać na po­cząt­ku:

"Już od trzech go­dzin Otto Ruhm oglą­da por­no­sa ze świń­ski­mi
zdję­cia­mi. Ma silną erek­cję. Jego puls jest przy­śpie­szo­ny,
oczy błysz­czą­ce, pot perli się na czole."

Ten kawałek wywaliłabym w diabły, dla mnie to dopowiedzenie robiące z czytelnika idiotę.

W ogóle tekst trochę do oczyszczenia z waty słownej:
i boi się wejść do środka - wycięłabym "do środka".
Już od trzech godzin - a gdyby tak bez "już"?
przełamie swój wstyd - moim zdaniem bez "swój", z kontekstu raczej wiadomo, że chodzi o wstyd Ottona.
I tak dalej.
Odjęcie zbędnych słów wpłynęłoby pozytywnie na treść, byłoby klarowniej, moim zdaniem przynajmniej.

Koncept mega, śmieszno-smutny, słodko-gorzki, ironiczno-litościwy, realizacja zgrabna (pomijając drobiazgi, o których wspomniałam wyżej). Fetysze to w dalszym ciągu tabu, tabu zasługujące na odczarowanie.

Dzięki za ten tekst.
Pozdro.
wienczyslaw dnia 06.05.2013 23:19
Cytat:
Niestety, nie wiedzieć dlaczego, zdecydowana, a nawet przygniatająca większość tych dziwnych skłonności dotyczy mężczyzn. Czyżby testosteron lasował panom mózgi?


zawsze uważałem i uważam, że kobiety są mądrzejsze od mężczyzn. stoją po prostu na wyższym szczeblu rozwoju. nawet dłużej żyją (statystycznie), czyli ewolucja lepiej przystosowała kobiety do "walki o byt" kobiety mniej piją, mniej ćpają, mniej zabijają, nie gwałcą, nie odbija im palma tak często jak facetom. poza tym są piękne. mają krągłości tam gdzie trzeba i cudowne dziurki. faceci przy kobietach mogą się schować. pewnie o tym wiedzą i dlatego są tacy sfrustrowani.

Cytat:
Nie ubawił mnie ten tekst jak innych recenzentów, a uzmysłowił tylko jak bardzo stacza się nasz świat.


no to żal... miał bawić ( nie uczyć )
Cytat:


Ten kawałek wywaliłabym w diabły, dla mnie to dopowiedzenie robiące z czytelnika idiotę.


czasem trochę lubię tego typu zabawy :)

dziękuję Ci za odwiedziny. jedną z Twoich uwag wykorzystałem. nad resztą się zastanowię
Leszek Sobeczko dnia 06.05.2013 23:47
imię Otto jakoś skojarzyło mi się z filmem "Świnki" i zaodrzańską turystyką tamtejszej nacji do Tajlandii;
w puencie brakuje mi... erekcji, tak konsekwentnie pobrzmiewała przez cały czas;
dziką świnię - zamieniłbym najlepiej na knura;
poza tym ubawiłem się czytając

pozdrówka

ps. odsłonami się nie przejmuj, ci co mieli być, byli :)
Cristtimm dnia 07.05.2013 16:22
Drugie podejście do tekstu.
Nadajemy na całkiem innych falach poczucia humoru, ale i tak się bawię.
Anaa dnia 07.05.2013 16:33
krótki tekst, ale za to jaki treściwy! ;) po liczbie komentarzy i wyświetleń widzę, że dodatkowo trafiłeś z tytułem, nie ma to jak chwytliwy temat, który zwabi czytelnika hehe Gratulacje.
Pozdrawiam serdecznie
Dragon42 dnia 07.05.2013 20:04
wienczyslaw napisał:
Cytat:Nie ubawił mnie ten tekst jak innych recenzentów, a uzmysłowił tylko jak bardzo stacza się nasz świat.no to żal... miał bawić ( nie uczyć )

Czegoż tu żałować?, że trafił się wyrodek co nie ma skrajnego poczucia humoru? nie jestem mrukiem, śmieje się czasem, z równie drażliwych tematów, ale do tekstu podszedłem indywidualnie. Raz, ze zasugerowałem się tytułem, dwa treścią. Nie odebrałem tego jako komizm, choć czasem miałem takie natchnienia, biorąc pod uwagę zakup, czy zrobienie stroju świni. Jednak wprowadzenie do tekstu, uzmysłowiło mi, że nie ma tu nic śmiesznego, począwszy od podniecania się zdjęciami świń. Dla mnie to po prostu Zoofilia. Przebranie miało nadać tylko śmiech dla ogółu. Jednak dla bohatera było to spełnienie żądzy. Jak dla mężczyzny fantazje erotyczne z jakąś Sex Gwiazdą i dla kobiety z wymarzonym Macho.(Odnoszę się tu do zdrowych relacji a nie zboczeń). Tak więc tyle ja.
Dzięki za zieloną firankę. Smocza lapa
Wasinka dnia 08.05.2013 23:48
Ucieszyło mnie, że to nie o zwykłe porno chodzi. I przyznam, że w sumie liczyłam na to.
Z jednej strony - tekst zabawny, tym bardziej w zestawieniu z tytułem, nawet chyba nieco absurdalny, choć w zasadzie temat nie jest z tych niemożliwych życiowo.
Z drugiej - smutny bardzo i taki... hm... jakby uwłaczający godności ludzkiej. W rezultacie nie wiem, czy współczuć kolesiowi - że ma taki "odskok", czy też może cieszyć się, że odnalazł "siebie" i mógł się realizować:).

Cytat:
Jeśli, drogi czy­tel­ni­ku, czy­ta­łeś ten tekst uważ­nie, do­my­ślisz się, że tak! Ina­czej, prze­cież nie mógł­bym na­pi­sać na po­cząt­ku: "Już od trzech go­dzin Otto Ruhm oglą­da por­no­sa ze świń­ski­mi zdję­cia­mi. [...]
- nie do konca oczywiste, bo są księgarnie, gdzie można sobie siedzieć i czytać do woli. Nawet trzy godziny. Nie kupując ;).


Pozdrawiam zahuśtana w Księżycu.
wienczyslaw dnia 09.05.2013 18:10
dziękuję za odwiedziny. a licznik bije :) tytuł jednak nie był wcale złym pomysłem.
Wasinka dnia 09.05.2013 19:22
Mnie się wydaje, że niektórzy wchodzący (jak na przykład ja, choć tutaj też to inaczej, bo wypuszczałam tekst z poczekalni, więc nie miałam wyjścia, jak przeczytać :p ), chcą poznać Twoją wersję takiego tytułu, wcale nie nakręcając się, że to rzeczywiście ostre porno będzie (i to w formie pozytywu dla Twojego pisania odbieram) :).
mike17 dnia 09.05.2013 21:13 Ocena: Świetne!
Well done, Wieniu :)
Grotechę żeś odwalił na maxa, czuć tchnienie total absurdu, ale w tych pokręconych czasach czort wie, co w człeku siedzi, może jakiś dewiant, co za klawego sąsiada chce uchodzić, a pornola wali dzień i noc, masturbując się zawzięcie, jakby jutro miał się skończyć świat.
Dałeś to na lajcie, niejako tworząc z tego jakby relacje "na faktach".
I ten "podniosły" ton daje tu do pieca!
Kolo ostro pogrzany, a opisany na zimno, bez emocji, kostycznie wręcz.
To podgrzewa aurę patologii, ale gdzieś tam w tle jest ta nuta grotechy.
Bo opowiadacz żartu nie może się z niego śmiać.
I dlatego ta poważka w narracji.
I opowiastka odjechana, świńska po ludzku, po ludzku świńska :)
Oszczędność środków też ma tu swoją wagę - krótko i na temat.
I wiadomo, cóż to były za "rzeczy pomięszanie" przez "ę" jak rzekł ongiś jakiś klasyk, ale dziś nie pomnę, który...
Się podobało :)
Usunięty dnia 10.05.2013 19:19
Zaskakujące, uśmiechnęłam się i odprężyłam. Bardzo interesujące poczucie humoru.

B) Pozdrawiam
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty