wyszepcz mnie pożądaniem - romantyczna
Poezja » Wiersze » wyszepcz mnie pożądaniem
A A A
Od autora: jest to pierwszy erotyk w moim wykonaniu, tak więc proszę o wyrozumiałość... Mike - dziękuję za piękny tytuł :)
Klasyfikacja wiekowa: +18

dostrzeż mnie o świcie niczym klucz

ptaków na niebie. gdy w zagłębieniu twojej

dłoni śpi jeszcze moja kobiecość. okryta

lekkim jak piórko bezwstydem z jedwabiów.

 

szelestem oddechu muśnij o poranku,

bym na wpół p(obudzona) dotarła do ścieżek.

niech dzień przyniesie kolejną pościelową

herbatę, zaparzoną czekaniem.

 

całując opuszki niecierpliwych palców,

pogłaszcz wieczorowo. kiedy tak leżę

bezwstydnie rozkoszna, trafiona w punkt

 

(g)otowa.

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
romantyczna · dnia 16.10.2013 11:06 · Czytań: 661 · Średnia ocena: 5 · Komentarzy: 22
Komentarze
marukja dnia 16.10.2013 15:09
Tak, tytuł nie leży, zdecydownie. Po przeczytaniu wiersza wpadło mi do głowy po prostu 'w pożądaniu'.
Delikatnie kreślisz erotyzm, podoba mi się.

Cytat:
gdy w za­głę­bie­niu two­jej

dłoni śpi jesz­cze moja ko­bie­cość.

bardzo ładnie.

Cytat:
sze­le­stem od­de­chu mu­śnij o po­ran­ku,

tu mi brakuje jakiegoś dopełnienia, muśnij - ale kogo, co?

Cytat:
dzień niech przy­nie­sie ko­lej­ną po­ście­lo­wą

her­ba­tę, za­pa­rzo­ną cze­ka­niem.

obrazowo i z zapachem. :) Pozbyłabym się jednak inwersji - niech dzień.. lub pokombinowała inaczej z początkiem.

Cytat:
kiedy tak leżę

bez­wstyd­nie roz­kosz­na, tra­fio­na w punkt



(g)otowa.

Końcowe wersy są naprawdę bardzo dobre, powiedziałąbym nawet, że trafione w punkt. ;)
Tak szczerze, to nie rozumiem nic a nic, co chcialaś powiedzieć przez końcowy nawias?

Pozdrawiam!
romantyczna dnia 16.10.2013 15:22
marukja,
coś mi z tym pożądaniem nadal zgrzyta, wolałabym coś mniej oczywistego. Dzięki za sugestie, zaraz biorę się za poprawianie. Z tym muśnij wolałam zostawić pole do wyobraźni czytelnikowi ;) musnąć można każdy kawałek ciała. Z początku myślałam o szyi, ale jakoś mi to nie pasowało.
Cytat:
nie rozumiem nic a nic
to znaczy nie rozumiesz tylko końcówki, czy całego wiersza? :p
Przez nawias chciałam powiedzieć "punkt g" :p w połączeniu z poprzednim wersem.

Pozdrawiam
marukja dnia 16.10.2013 15:25
Aaaaaaaaaaaa!
Genialnie! Przez duże G! :) :) :)

Oczywiście wiersz rozumiem, nie mogłam jednak przejść przez ten nawias na końcu. Teraz wszystko jasne. To naprawdę całościowo bardzo dobry erotyk. :)
romantyczna dnia 16.10.2013 15:27
Dziękuję ;) myślałam, że to będzie oczywiste, jak widać nie dla każdego :p Miło, że mnie odwiedziłaś ;)
marukja dnia 16.10.2013 15:29
Może tylko dla mnie? ;)
Wiesz, po prostu czytałam resztę, bez nawiasu 'otowa' nic mi po prostu nie mówiło. Nie wiem, czy nawias nie powinien zostawiać jednak sens również po drugiej stronie, którą rozgranicza? Tak jak wyżej, w przypadku
Cytat:
p(obu­dzo­na)
?
Pozdrawiam!
romantyczna dnia 16.10.2013 15:31
Zastanawiałam się nad tym i szczerze mówiąc - NIE WIEM! :p jakoś bardziej mi to "g" w nawiasie pasowało. Bo o ile u góry chciałam podkreślić słowo "obudzona", o tyle tu ta literka była dla mnie ważniejsza. Zobaczymy... Może inni się wypowiedzą ;) A póki co trwajmy w niepewności :)
mike17 dnia 16.10.2013 16:51 Ocena: Świetne!
Jeśli w eterze pojawia się dobry erotyk, powtarzam, dobry erotyk, to wiąże się to z tym, że nie może przy nim zabraknąć mnie :)
Jak tu, gdzie kaskada wersów mile połechtała moją liryczną wrażliwość i dała prawdziwą ucztę zmysłów.
A było finezyjnie i zmysłowo.
To wiersz oparty na pięknej grze słów, przemyślany, dopracowany, czuć, że jest w nim to, co zawrzeć chciałaś.
Aż kipi od zmysłów, bohaterka tonie w powodzi namiętności, nawet ów punkt G jakże subtelnie i ze smakiem tu podany.
Całość raduje, bo napisać dobry, solidny w formie i treści erotyk, to jak przerzucić tonę węgla.
To zajęcia dla nielicznych - Tobie poszło to znakomicie :)

Co do tytułu, fakt, nie brzmi dobrze...
Może: "Wyszepcz mnie pożądaniem, otul mnie pożądaniem", coś takiego, w tym duchu bym tu widział, by współgrało z przekazem, bo ten udany wiersz wymaga niepospolitego, niebanalnego, a bardzo namiętnego tytułu.
romantyczna dnia 16.10.2013 17:14
Mike,
wiele radości sprawiłeś mi swoim komentarzem :) zwłaszcza, że to pierwszy mój erotyk. Pochwalę się, że tonę węgla też potrafię przerzucić :p chętnie bym Cię uściskała za ten piękny tytuł z wyszeptywaniem, od razu go poprawiam i dziękuję za pomoc i poświęconą mi uwagę ;)

Pozdrawiam uśmiechem
mike17 dnia 16.10.2013 17:17 Ocena: Świetne!
Romantyczna, jej, cieszę się straszliwie, że mogłem się na coś przydać!
Pozdrawiam romantycznie i... erotycznie :)
akacjowa agnes dnia 16.10.2013 17:39 Ocena: Świetne!
Powiem Ci, romantyczna, że mi się widzi, i to bardzo. Trudno uwierzyć, że to Twój pierwszy erotyk. A to mój ulubiony fragment:

Cytat:
niech dzień przy­nie­sie ko­lej­ną po­ście­lo­wą

her­ba­tę, za­pa­rzo­ną cze­ka­niem.


Czekam zatem na kolejne erotyki, bo rękę do tego masz, a może i inne części ciała też :)
Pozdrawiam
romantyczna dnia 16.10.2013 18:38
Mike, przydałeś się, oj przydałeś ;)
Agnes, rozbawiłaś mnie z tymi innymi częściami ciała :D miło, że mnie odwiedziłaś i pozytywną ocenę zostawiłaś :) Dziękuję

Pozdrawiam
darek i mania dnia 16.10.2013 22:22
jest tu trochę oczywistości ale i nowych zestawień pościelowa herbata zaparzona czekaniem - cacy okryta lekkim jak piórko - oczywistość nagminnie używana okryta bezwstydem z jedwabiów " byłoby cacy szelestem oddechu - poetica może wszystko ale czy szelestem ? oddechem muśnij o poranku wystarcza w zupełności ::)) tyle wrażeń i spostrzeżeń - pozdrawiam(y)
Zola111 dnia 16.10.2013 22:56
Romantyczna,

a ja bym lekko pociachała:

Cytat:
lek­kim jak piór­ko bez­wsty­dem z je­dwa­biów.


- bez lekkim jak piórko

Cytat:
niech dzień przy­nie­sie ko­lej­ną po­ście­lo­wą


- bez pościelową

Cytat:
bez­wstyd­nie roz­kosz­na, tra­fio­na w punkt


- bez bezwstydnie

Cytat:
(g)otowa.


- bez (g)otowa

Mam wrażenie, że erotyk zyska na lekkości.

Serdeczności, pozdrawiam,

z.
kamyczek dnia 16.10.2013 23:21
Za Zolą. Poza tym, to bardzo piękny erotyk. Słowa są tak delikatne, jak trawa schłodzona rosą, muskająca bose stopy w czasie porannego spaceru.

Pozdrawiam serdecznie. :)
julanda dnia 17.10.2013 06:39
:) Po pierwszych trzech zdaniach, aby się czytało i czuło wiersz, potrzebowałabym poważnej przecinki. Jest ciężko, aż śmiesznie, jakby w salonie zawiesić kotary, wstawić stare meble, jakieś rokoko:), pozapalać świece, ustawić wazony - tak ja zobaczyłam wiersz. Natomiast "pościelowa herbata" w dodatku zaparzona czekaniem, to już absolutnie, jak dla mnie oczywiście, bo może komuś się podoba, śmieszna akrobacja. Co do zakończenia, również kładzie romantyczność tektu.
Poza tym, pozdrawiam.:)
romantyczna dnia 17.10.2013 08:07
Zolu, kamyczku, julando,
Wybaczcie, ale na chwilę obecną nie mam już siły dłubać przy tym erotyku. Zwłaszcza, że jak już wcześniej wspominałam, to nie moja działka. Więc chyba pozostanę przy pisaniu "nie-erotyków", bo to chyba lepiej mi wychodzi ;) kiedyś w wolnej chwili może się przełamię i zajrzę tu znowu, poprawić. Póki co, zostawiam tak, jak jest. A Wam dziękuję za cenne wskazówki i odwiedziny ;)

I pozdrawiam oczywiście ;)
Usunięty dnia 17.10.2013 09:03 Ocena: Świetne!
Niezwykłe -:)

Pozdrawiam

B)
romantyczna dnia 17.10.2013 09:35
amsa - Dziękuję :)
darek i mania - (Wam) również, za spostrzeżenia ;)

Pozdrawiam
Miladora dnia 17.10.2013 13:54
Dobrze, ze zmieniłaś tytuł. :)
Teraz jest o wiele lepszy.

Można odczuć ten erotyk, ale Zola i Julanda dobrze radzą.
Podzielam ich zdanie.
A przy okazji popatrz jeszcze na nagromadzenie zaimków w pierwszej zwrotce - mnie/twojej/moja - coś można by usunąć bez szkody dla wiersza.

Ale jak na pierwszy erotyk - jest całkiem nieźle. ;)

Serdeczności, Romantyczna. :)
romantyczna dnia 18.10.2013 12:37
Witaj Milu,
Zdaję sobie sprawę, że dziewczyny dobrze mi radzą ;) też myślałam o tych zaimkach, jak coś wymyślę, to poprawię ;) "Całkiem nieźle" na razie mi wystarczy :)

Pozdrawiam deszczowo
Zachary Ann dnia 19.10.2013 00:03
Cytat:
bym na wpół p(obu­dzo­na) do­tar­ła do ście­żek.

Cytat:
(g)otowa.


Śmieszna sprawa, bo ja bym zamienił te nawiasy, w senise, że tak:

(p)obudzona
g(otowa)


Bo jakoś tak mam, że to co widzę jako pierwsze znaczenie wolę mieć poza nawiasem. Ale to tak
niezobowiązująco, szzcególnie, że ta kwestia przewinęła się już w niejednym komentarzu.

Pozdrawiam,
Ann.
romantyczna dnia 29.10.2013 14:03
Zachary - gdzieś umknął mi Twój komentarz, a nie lubię zostawiać moich gości bez odpowiedzi :) w kwestii nawiasów może i masz rację, ale wolę zostawić to tak, jak jest, bo zdania są podzielone, a sama nie wiem jak byłoby poprawnie. A może to wcale nie jest kwestia poprawności, tylko gustu?

Pozdrawiam spóźniona
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty