Wiśniowe drabble - akacjowa agnes
A A A
Od autora: Moje drugie w życiu drabble. Nie wygrałam z Mizantrupią, ale srebrem mogę się pochwalić :)

W pierwotnej wersji tytuł brzmiał: Akacjowe drabble, a Świadomość drzemała pod akacją :)

Był szalony, jak reprezentacja Polski w piłce nożnej zakładająca się, że wygra z Brazylią.
Była niewinna, jak wisienka w czekoladzie.
Dopadł ją, gdy drzemała beztrosko pod czereśnią. Zrzuciwszy odzienie, nie owijając niczego nawet w bawełnę, stanął dumny i pewny swego.
Była onieśmielona, ale zaintrygowana możliwością zaznania czegoś nowego.
Patrząc w zadziorne oczy, odnalazła na pustyni oazę i wypełniła się chęcią po same chorągiewki.
Wtargnął w nią bez pytania. I dobrze, bo nie znała odpowiedzi. Bała się, choć z każdym kliknięciem coraz mniej.
On - delikatny, lecz zdecydowany. Ona - zdziwiona swoją zachłannością.
Moja Świadomość uległa Pomysłowi. Wzięłam udział w konkursie.

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
akacjowa agnes · dnia 28.11.2013 18:37 · Czytań: 623 · Średnia ocena: 4,5 · Komentarzy: 10
Komentarze
mike17 dnia 28.11.2013 19:18 Ocena: Bardzo dobre
Podoba mi się poprowadzenie tekstu jakby torami erotyki, ktoś się pozbywa odzienia, ktoś w kogoś wtargnął, ma się wrażenie, że tu zaraz będzie porno i duszno, a tu bach... inna bajka!
Już z założenia podziwiam takie małe formy, bom do nich nie zdolny i nie dałbym chyba na tym polu rady, więc nawet drugie miejsce to wielka zasługa, boś giętka w pisaniu i elastyczna, a to sztuka, ja bym się złamał w pół, a i podałaś text fajnie i zgrabnie, i z zaskoczką, więc co tu będę smucił - po mojemu jest git!
Lubię suspens w prozie, a tu go poczułem, więc zadanie wykonane!
Dobra Cobra dnia 28.11.2013 19:35 Ocena: Świetne!
Drabble, nie drabble - ważne, że dobre i z pomysłem. Pomysł zawsze najlepszy. Gdy sie go nie ma, lepiej nie pisać na siłę kocopołów i ich nie publikować, co tutaj w przypadku tego dziełka nie ma absolutnie miejsca!

Twoje wykonanie jest iście miszczowskie! Prowadzisz czytelnika drogą romansu, aby na koniec uwieść piękną puentą (jeśli tak mogę powiedzieć).

Drzemała słodko pod czereśnią! No, to zdanie godne Miszcza albo Miszczówy! - jeśli możemy rozmawiać w takich kategoriach.

Jednym słowem: Veni, Vidi i prawie Vici. Brawo!


Do następnego raza,

Dobra Cobra


Dodaję tekst do Ulubionych. Należy mu się. Wystawiam też świadectwo mistrzostwa.
akacjowa agnes dnia 28.11.2013 19:46
Chłopaki, dziękuję wielce! Uwielbiam Wasze komentarze.
Cieszę się, że mój pomysł na przypadł Wam do gustu.
Czuję się srebrną Miszczówą i prawie Vici-ówą :)
Pozdrawiam
shinobi dnia 28.11.2013 20:17
Dwa pierwsze teksty pojedynków miałaś bardzo przyjemne, naprawdę mi się podobały, i chyba wystrzelałaś amunicję, bo ten tekst jest mocno taki sobie.

I w sumie tyle wieści ode mnie. :)
akacjowa agnes dnia 28.11.2013 20:26
Chyba przeraził mnie fakt, że jestem w finale :) Nie uwierzyłam, że mogę pokonać Mizantrupię. I tak właśnie wyszło.

Pozdrawiam, Shinobi. Może uda mi się znów naładować magazynek. Tylko uważaj!
zajacanka dnia 28.11.2013 20:40
Nie powiem nic więcej niż shinobi: tekst zupełnie przeciętny, nijaki, którego w pięć minut po przeczytaniu już nie pamiętałam. Jakaś pojedyncza scenka, której nawet nie da się zwizualizować. Porównanie na samym początku (rozwlekłe w stosunku do objętości drabble) jest zupełnie niepotrzebne. Niemniej sam pomysł całkiem interesujący. Wykonanie ino słabe.

Pozdrawiam
akacjowa agnes dnia 28.11.2013 20:43
Dziękuję, Zajacanko. Odchodzę ze spuszczoną głową i kieszeniami pełnymi pokory. Obiecuję poprawę. To moje drugie drabble i podejrzewam, że ostatnie. Nie umiałam wyważyć, ile czego ma w nim być. Baterie padły w mojej wadze :)

Pozdrawiam
zajacanka dnia 28.11.2013 20:46
akacjowa,
głowy nie spuszczaj: ja w życiu nia napisałam drabble, więc możesz być dumna, że choć próbujesz :)
Vanillivi dnia 06.12.2013 02:33
Czytałam bardzo wiele lepiej lub gorzej napisanych drabbli, które opierały się na schemacie - piszę tak jakby to było o seksie a na końcu okazuje się, że jednak chodzi o coś innego. To się już ograło. Tutaj gdzieś po trzecim zdaniu byłam pewna, że będzie właśnie tego typu "zaskakująca" puenta.
Ogólnie rzecz biorąc tekst taki sobie, nie jest napisany jakoś bardzo źle, ale też nie zachwycił. Chyba potrzeba jeszcze więcej wprawy żeby pisać dobrze tak krótkie formy.
Pozdrawiam
akacjowa agnes dnia 06.12.2013 04:25
Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości komentarza i pozdrawiam wietrzyście.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
Kazjuno
16/04/2024 06:50
Też podobała mi się twoja opowieść, zresztą nie pierwsza.… »
Kazjuno
16/04/2024 06:11
Ogólnie mówiąc, nie zgadzam się z komentującymi… »
d.urbanska
15/04/2024 19:06
Poruszający tekst, świetnie napisany. Skrzący się perełkami… »
Marek Adam Grabowski
15/04/2024 16:24
Kopiuje mój cytat z opowi: "Pod płaszczykiem… »
Kazjuno
14/04/2024 23:51
Tekst się czyta z zainteresowaniem. Jest mocny i… »
Kazjuno
14/04/2024 14:46
Czuję się, Gabrielu, zaszczycony Twoją wizytą. Poprawiłeś… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty