zawsze mam się w co ubrać - faith
Poezja » Wiersze » zawsze mam się w co ubrać
A A A

 

leżysz na mnie niczym mała czarna,
idealnie skrojony.
opinasz rękoma każde załamanie.

nie założę dziś bielizny do sukienki
i dopiero po wszystkim powiem ci jak było.
 
gdy wrócimy do domu pijani
nie musisz mnie rozbierać.

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
faith · dnia 17.06.2015 04:47 · Czytań: 496 · Średnia ocena: 4,77 · Komentarzy: 31
Komentarze
Miroslaw Niepamietny dnia 17.06.2015 07:19 Ocena: Bardzo dobre
Faith - wydawałaś się taka niewinna :D A tu proszę.... Gra wstępna jak się patrzy :D
To brzmi jak zachęta (ech ci faceci, tylko o jednym) :)
Fajne, zmysłowe, fakt - majtki w ogóle są tu nie potrzebne :D
Kupuję wraz z małą czarną, której zapomniałem dzisiaj zabrać do pracy :D
faith dnia 17.06.2015 09:21
Mirku takie grzeszki nikomu nie szkodzą, wręcz przeciwnie, czasami warto zrezygnować z niewinności ;)
Miroslaw Niepamietny napisał:
To brzmi jak zachęta (ech ci faceci, tylko o jednym) :)

Bo to miało brzmieć jak zachęta, więc Twoja interpretacja jest jak najbardziej trafna :)
Miło, że zajrzałeś.

Dziękuję i pozdrawiam! ;)
alkestis dnia 17.06.2015 11:40
Faith, ależ gorąco u Ciebie! Porywam Twój wiersz i będę go używać do podkręcenia nastroju;) I nie tylko do deklamowania;)

Pozdrawiam!
a
wodniczka dnia 17.06.2015 15:11 Ocena: Bardzo dobre
Witaj faih

Czy mogę się powtrącać - bo pomysł moim zdaniem super - ale.. no małe ale...
Cytat:
nie za­ło­żę dziś maj­tek do su­kien­ki

co byś powiedziała - na bieliznę? albo stringów... albo nie założę dziś bawełnianych do sukienki. Majtki mi tak nie brzmią jakoś.

i końcówka

nie musisz się ze mnie rozbierać...

a czemu tak - już tłumaczę - bo jest metafora i nawiązanie do pierwszej części - że on leży na niej jak sukienka - jakby był sukienką.

To na tyle.

Pomysł super - ale końcówka i te majtochy mnie tak jakoś nie wiem:).
Takie bdb troszki na wyrost;)
faith dnia 17.06.2015 15:49
Alkestis, bardzo się cieszę z takiego odbioru, używaj go do czego chcesz:)

Wodniczko, wtrącaj się ile chcesz, każdą radę przyjmuję otwarcie :) Szczerze mówiąc sama zastanawiałam się nad tym słowem, bo rzeczywiście trochę skrzypi w kontekście wiersza, niestety nie mamy w naszym języku jakiegoś zgrabnego odpowiednika na same majtki. Cóż... może rzeczywiście bielizna brzmi bardziej zgrabnie i nie wzbudza śmiesznych skojarzeń:)
wodniczka napisał/a:
i końcówka

nie musisz się ze mnie rozbierać...

To ona rozbiera się z niego, więc to też tak raczej średnio. Ale zwróciłaś uwagę na ciekawą rzecz, więc nad końcówką też pomyślę. Choć wydaje mi się, że jest ona dosyć czytelna w kontekście całego wiersza.
Dziękuję pięknie :) Cieszę się, że pomysł się spodobał :)

Pozdrawiam!
wodniczka dnia 17.06.2015 16:14 Ocena: Bardzo dobre
to '' nie muszę się z ciebie rozbierać'' :D

To się cieszę, że możemy pogawędzić-ja nigdy nie piszę zobowiązującą tylko piszę tak, jakie mam własne odczucia:):):).

Pomysł bardzo na tak :D

pozdrawiam!!
Kushi dnia 17.06.2015 16:46 Ocena: Świetne!
Wow faith :)
Cytat:
opi­nasz rę­ko­ma każde za­ła­ma­nie.
- to mi się bardzo podoba:)
Całość bardzo wymowna:)
Uśmiech posyłam:)
faith dnia 17.06.2015 17:59
Wodniczko, Twoja wersja końcówki też mi się bardzo podoba, ale póki co zostanę przy pierwotnej i pomyślę nad tym. Nie musisz mnie rozbierać w domyśle z siebie. Na razie pozostawię to tak niedomknięte, bo bardziej to czuję :)
Dziękuję, że zaglądasz z własnymi propozycjami :)

Kushi cieszy mnie Twój uśmiech, odwzajemniam i dziękuję za odwiedziny i ślad :)

Pozdrawiam!
wodniczka dnia 17.06.2015 18:04 Ocena: Bardzo dobre
no jasne :D.
Ja też nie zmieniam jak mi nie leży bardzo. Nie to,że bym mała awersje - bo to tylko wiersz - ale czasami właśnie czegoś bardzoooo nieczujemy i wtedy to już mija się całkowicie z celem.
Więc wiem, co czujesz :D
dzięki za pogawędkę:D
mede_a dnia 17.06.2015 18:21 Ocena: Świetne!
Jestem zachwycona. Urokliwy erotyk. Bardzo bezpretensjonalny.
faith dnia 17.06.2015 18:35
Made_o, ogromnie mnie cieszy Twój odbiór. Wiersz właśnie taki miał być, prosty i zwięzły w słowach:)

Pozdrawiam uśmiechem :)
ajw dnia 17.06.2015 18:59 Ocena: Świetne!
Bardzo fajny erotyk - nieprzekombinowany, a to jest wazne, bo czasami ludzie piszą zbyt falbaniaste utwory, gdzie jest przerost formy nad treścią. Pozdrawiam :)
mike17 dnia 17.06.2015 19:21 Ocena: Świetne!
To jest to, co lubię - erotyka bez patosu, bez "wzniosłych tonów", tudzież około orgazmowych "ochów i achów" - jest prosty bardzo przekaz, treść bez kitu, ale gadająca, zwłaszcza do faceta, który lubi podobne tematy :)

Ujmująca konwencja: zwyczajne, na wskroś znane słowa, a jednak dały wiersz.
I czuje się go, i można po swojemu dać temu obraz.

Zawsze chwalę podobną sztukę, bo nie sposób nagryzmolić "koszmarka"- sztuką jest dać ogranymi i po prostu wyświechtanymi słowami nowe, choć całe rekwizytorium już było.
faith dnia 17.06.2015 19:38
Ajw, Mike wielkie dzięki :) Cieszę się, że ujęła Was prostota, bo o to tutaj chodziło. Erotyki mają pobudzać wyobraźnię i być przedsmakiem, mam nadzieję, że ten spełnia swoją funkcję;)
Serdeczności :)
Ananke dnia 17.06.2015 19:48 Ocena: Bardzo dobre
bardzo konkretny wiersz :) może nie ma tu wyszukanych środków stylistycznych ale za to przemawia do wyobraźni czytelnika :)
faith dnia 17.06.2015 21:08
Ananke, bo i nie miało ich być. Tym bardziej cieszy mnie jeśli, pomimo ich braku, się podoba:)
Dziękuję, że wpadłaś.

Pozdrawiam! :)
Ananke dnia 17.06.2015 21:10 Ocena: Bardzo dobre
podoba :) nie tylko wodotryski lubię i barokowo-rokokowy przepych ;) ale i prostotę, dosadność, konkret :)
Ula dnia 17.06.2015 21:17
Faith,
Gorący i udany erotyk.
Pozdrawiam :)
faith dnia 17.06.2015 21:31
Ulu cieszę się, że gorący, niech rozgrzewa, bo choć czerwiec za półmetkiem, to noce wciąż zimne :) Dziękuję, że jesteś znów :)
Pozdrawiam!
gaga26111 dnia 18.06.2015 13:44 Ocena: Świetne!
Erotycznie, prosto, jasny przekaz, fajnie się je. Przypomniało mi się jak ajw kiedyś też pisała coś w trochę podobnym stylu o metce, ubieraniu, rozbieraniu.
Wracając - tytuł bardzo bardzo fajny. Podobnie jak mike :) uważam, że zrobiłaś kawał dobrej roboty, używając popularnych słów w ciekawym połączeniu. Na tak :)
pozdrawiam ! :)
faith dnia 18.06.2015 17:50
Gago, dziękuję ślicznie za uznanie, bardzo się cieszę, że wiersz zyskał taką sympatię. A co do podobieństwa z wierszem Ajw, rzeczywiście, przypominam sobie taki... To więc już drugi raz, kiedy czerpiemy inspirację z podobnych źródeł :)

Miło, że wpadasz:) Pozdrawiam!
skroplami dnia 18.06.2015 19:28 Ocena: Świetne!
faith, normalnie jak w "kolejce" się czuję :)
Przepraszam, nic nie mam na myśli.
Napisałaś krótko ale myśleć teraz i przeżywać :), można i można :).
Cóż, kobieta wcale aż tak nie różni się od mężczyzny ;).
I miłość i seks na tych samych półkach.
To dobrze ;).
Pozdrawiam jeszcze raz oglądając "zawsze mam się w co ubrać" :).
faith dnia 18.06.2015 20:43
Skroplami, cieszy mnie bardzo Twój komentarz :) Przeżywaj, wszak o to w tym chodzi... A kolejka? Hmm... mam nadzieję, że poczułeś się jak na tej górskiej... i wiersz dostarczyl trochę emocji :)
Pozdrawiam cieplutko :)
Usunięty dnia 18.06.2015 23:17 Ocena: Świetne!
No... aż się zarumieniłam... nawet żałuję, że nie mam swojej połówki (chyba że ta w lodówce się liczy). Boski wiersz... zabieram. :)
Pozdrawiam, dark_kid.
faith dnia 19.06.2015 08:03
Dark, muchas gracias :) Lepsza taka połówka, niż żadna... byle zmrożona ;) Zabieraj ile chcesz :)

Pozdrawiam!
ApisTaur dnia 19.06.2015 08:19 Ocena: Świetne!
najpierw ją czule otulał
później już leżał jak ulał

Świetnie napisane, z przyjemnością przeczytane.:-)
faith dnia 19.06.2015 11:03
Apisie, śliczne dzięki za tak udane podsumowanie wiersza!
Pozdrawiam! :)
kamyczek dnia 20.06.2015 15:06 Ocena: Świetne!
Pozwól, że i ją dołączę do grona zadowolonych z lektury - udany erotyk. Podoba mi się, bardzo.
faith dnia 20.06.2015 15:22
Kamyczku, dziękuję Ci bardzo:) Jeśli się podoba to jestem usatysfakcjonowana! :)
Pozdrawiam!
Usunięty dnia 23.06.2015 17:58 Ocena: Świetne!
No no faith hahahah bardzo niezły erotyk, nie dosłowny z pazurem. Mrau mrau ;) Prostotą stworzyłaś ognisty i namiętny obraz cielesnej miłości pożądania. Podoba mi się ;) Zmysłowy obraz Namalowałaś słowami urodzonymi spod Twego pióra ;)

Pozdro ;)
faith dnia 23.06.2015 18:01
Apollo, dziękuję Ci że zajrzałeś już nawet gdzieś pomiędzy półki. Tym bardziej mi miło:)

Pozdrawiam!
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
Zbigniew Szczypek
23/03/2024 20:57
Roninie Świetne opowiadanie, chociaż nie od początku. Bo… »
Marek Adam Grabowski
23/03/2024 17:48
Opowiadanie bardzo ciekawe i dobrze napisane.… »
Darcon
23/03/2024 17:10
To dobry wynik, Zdzisławie, gratuluję. :) Wiele… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty