umieram i ... - skroplami
Poezja » Pogranicze » umieram i ...
A A A
Od autora: Dla dorosłych ze względu na zastrzeżenie: poniższe proste ale wymagane zrozumienie :).
A zmartwychwstanie, zwrotka nr 2, nie zawsze jest bezbolesne dla oczu ;).
Klasyfikacja wiekowa: +18

 

snem zaczarowany
zachwycając się płatkami róż
jak wiatr pijany
po zapach ich sięgając
umieram

,,,,,,, aaa ciemnością przepocony aaa ,,,,,,,
....... bbbbb słysząc dźwięki bez słów bbbbb .......
;;;;; ccccccc pocałunkami ubierany ccccccc ;;;;;
::: ddd zakwitam bo kocham cię znów ddd :::
zmartwychwstaję

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
skroplami · dnia 11.01.2016 20:14 · Czytań: 966 · Średnia ocena: 4 · Komentarzy: 13
Komentarze
mike17 dnia 12.01.2016 17:57
Prawdę powiedziawszy, nie powalasz...
Ani treściowo, ani tym bardziej tą osobliwą formą zapisu.
Zupełnie nie znajduję się w tym utworze.
Ani nie doczytałem tu poezji, ani nie została ona podana jak należy.
Dziwne wielokropki i średniki - a czemu to miało służyć?
Całość jawi się jak żart, ale jakoś mało śmieszny.
A jeśli to o miłości, to bardzo podane na tacy.
Nie kupuję.

Sukcesów życzę :)
skroplami dnia 12.01.2016 20:44
mike 17
Dziękuję :). Wiem, różnimy się bardzo, także w pisaniu :).
Ok, ja się uczę, i tak zostanie :(.
Ale, postaram się wytłumaczyć, no muszę, chyba :(.
To nie żart mike 17, hm.
Strona dla dorosłych, ok, czyli mogę :).
Mike 17, to niby wiersz, nie wiersz, o odczuciach członka męskiego, <pojedynczego, precz z partiami, hm, politycznymi oczywiście > :(. Straszne :(?
Tak, członek kocha specyficznie chociaż to całkiem naturalne, wręcz od Boga.
Bóg się nie wstydził nas tak stworzyć, dał jednak pewne zakazy.
Nie zakazał" niby wiersza" o członku :). I nie ma powyżej nic wprost, można się domyślać.
Jestem grzeczny, podobno :).
Jednak mam nadzieję że ktoś już wcześniej <38 czytań :) >, przed tym moim tłumaczeniem, coś dostrzegł.
No nie tylko serce istnieje, przecież.
Hm, o wątrobie chyba gdzieś czytałem, z odrobiną poezji, nic naukowego :).
A że członek umiera ale przecież zmartwychwstaje < to uzda/ujęcie w przenośni>, doskonale wiesz mike :).
Kobiety też, hm. Wiele z nich na pewno chciałoby dłuższego życia jego, gdy raz tylko :).
To naturalne i także często z winy lekceważąco niedouczonego "podejścia" członków :). Ok, bywają maratony, bywają różne kobiety, bywają różni mężczyźni ;).
Ale wiemy, zmartwychwstaje przecież, nieraz w mig, jak nie na raz to na dwa ;).
Skąd te dziwności w drugiej zwrotce? No członek tak ma, nieposłuszny przecież bywa ;), bez bata ;).
Miło było Cię widzieć mike 17, naprawdę. I ważne, dzięki Tobie mogłem powiedzieć o co chodzi :).
Pozdrawiam.
purpur dnia 13.01.2016 10:43
No powiem ci, że kompletnie nie wiedziałem co to jest... a potem przeczytałem Twoje tłumaczenie odnośnie treści... No teraz to nabrało sensu, nawet fajne, bo chyba widać dzień - noc i różne "aktywności" :) Aż się usmiechnąłem....

Wydaje mi się, że nie ma szans dojść z treści wiersza, o czym on tak naprawdę jest, bo to co powyżej można spokojnie przypisać do tysiąca rzeczy...

Nie mi oceniać poezję :)

Pytanie czy taki efekt jest zamierzony, czy jest sensowny?
Ja nie wiem, wolałbym jednak mieć szansę "odgadnąć" co też autor miał na myśli, a tak, nie mam szans :)

No ale w tej formie to też ma swój urok... wieczna zagadka... :)

Bez tłumacznia - dla mnie bełkot - tysieczny wiersz o niczym.
Z Twoim tłumaczeniem - kurcze, nawet fajne, pomysłowe i ... śmieszne - podobało mi się...

pzodrawiam i zapraszam do siebie
BeNeK dnia 13.01.2016 23:54
Bez tłumaczenia od autora tekst nie ma sensu, a chyba nie na tym polega pisanie. Ja takiej poezji nie kupuję (nie mówie o treści, lecz o formie). Nie tym razem. Do następnego
Pozdrawiam :)
skroplami dnia 14.01.2016 09:50
Dziękuję purpur, dziękuję BeNeK.
Cóż, na wstępie przekazałem: 18 ze względu na wymóg zrozumienia, bez już tłumaczenia dlaczego.
Chociaż, hm :).
Po raz ostatni. To pogranicze, nie czysta poezja. Jest tu odrobina kpiny, ponieważ i temat (fakt, ukryty na pierwszy rzut oka jakby w hmhmhm, no tak, "w rozporku";) i sposób napisania celowo rozporkowy ;).
Wygląd, hm, zwrotek.
Rozwiązać zagadkę pomogę ponownie.
Temat w postaci "po umarciu" :).
Dlatego druga zwrotka ma literową otoczkę wokoło.
Gdy "temat" zmartwychwstaje, te literki przesuwają się w dół.
No ok, ochronna otoczka się przesuwa. Czyli literki są? Ta część "narządu" zaczyna się na n......., i ilość kropek to ilość pozostałych liter :). No prościej już nie mogę :).
No pomyślcie co to :).
Chyba będę z siebie dumny, bo to pogranicze ma też kształt obrazkowy ;).
Wystarczy, mam dość na temat. Czytelnicy też (pewności brak).
Purpur :).
Dobrze określiłeś, wieczna zagadka, ale do czasu :).
No podpowiadałem we wstępie, hm, chyba tez zagadkowo.
I cieszę się ze zauważyłeś uśmiech nad powyższym :).
BeNeK.
Pewnie masz rację, nie wszystko ma sens.
Zapomnij, wcale się nie pogniewam, że musiałeś/aś to czytać ;).
No tak, nie musiałeś/aś, jednak to był wybór :).
Ech, że też to się tak pląta pomiędzy, hm, prawdziwymi wierszami ;).
Dziękuję za krytykę, była "fajna" dosłownie chociaż słowo wyświechtane.
gaga26111 dnia 19.02.2016 09:59
No fakt budowa dziwna. I bez twojego tłumaczenia nie domyslilabym bym się kim czym jest podmiot. Jeszcze takiego podmiotu nie widziałam w wierszu hahah ;)
Pod tym względem ciekawie i sensu nabiera zwłaszcza 2 strofa. Gdyby coś nasunąć bardziej w ten deseń co by się domyślić o co kogo (?) :D chodzi było by lepiej bo samo to że kategoria dla dorosłych nie mówi tego. Brakuje mi klarownosci ale takiej zza przezroczystej bluzeczki, takiej tajemnicy rozumiesz. :) a do reszty się już przyczepili więc ja odpuszczam. Z resztą nie ważne bo to jest szczere i dla człowieka prosto czujacego. No i tyle. :)
3maj się Wiechu !:)
skroplami dnia 19.02.2016 15:42
"Gagatko" ;).
Dobra, to teraz skupiam się na prozie ;). Wszyscy uciekną ;)?
Może tam będzie lepiej. Lepiej coś wychodziło ;).
Cały "wiersz" do poprawy, rozumiem. Postaram się, jeszcze trochę życia zostało, zdążę - to nadzieja, nic pewnego ;).
hannacze dnia 10.10.2016 22:28
Ale kpiarz z Ciebie, no nie wierzę... . hahah
skroplami dnia 10.10.2016 22:34
hannacze, zawracasz mnie. Z drogi do łóżka ;).
Już nie czytam komentarzy, bo zgubię się przy przejściu 5 metrów ;).
Miłych poszukiwań w PP i wrażeń, do szpiku ;).
P.S. Dobra, na dobranoc przeczytaj sobie "DECYZJE". I śpij spokojnie ;).
Aronia23 dnia 10.10.2016 22:43 Ocena: Bardzo dobre
I tu Cię mam. Wiersz o seksie! I to jakim, ze przyprawia o zawroty głowy, bełkot bez sensu. A jednak tutaj każdy wyraz, kropka, sylaba, głoska mają znaczenie. I nie czekałeś ze zmartwychwstaniem, jest zaraz tu i teraz. Oj, jak miło. Dobrej nocy, A23, nie J23
skroplami dnia 12.10.2016 03:19
A23, ech, Ty to wszystko wiesz :). Ja też ;).
Aronia23 dnia 12.10.2016 08:27 Ocena: Bardzo dobre
skroplami. Nie wiem wszystkiego... a chciałabym. Ci, co wszystko wiedzą są ulubieńcami albo ich ludzie w ogóle potępiają, często tabula rasa i co dale?. A co Ty tak harcujesz po nocach? Ja po prostu muszę dużo odpoczywać. Pozdrawiam, Cię i życzę miłego dnia. Po południ będzie bytność, wspaniałe wiersze z PP. Na razie,
skroplami dnia 13.10.2016 10:21
Aronio, ja też nie wiem <ukrywa co wie, i co nie wie ;) >.
Nie harcuję, czasu mam mało, tylko staram się ostatnio ;). Bo deszcz słów mi na głowę, to miłe :). Dziś już chyba napisałem, tak, na PP są "skrzydlaci", i mają takie słowa, takie utwory, zaliczam do nich np. "Perfuma i..." :), że unoszą czytającego w górę i odsłaniają krajobraz zachwytem serce kołyszący :). W poezji i prozie :).
Ok, odpoczywaj A23 :), to ważne, wiem. Też często muszę odpoczywać, z różnych powodów :).
Pozdrawiam i snów Ci, takich do których będziesz tęsknić ;).
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
Kazjuno
16/04/2024 06:50
Też podobała mi się twoja opowieść, zresztą nie pierwsza.… »
Kazjuno
16/04/2024 06:11
Ogólnie mówiąc, nie zgadzam się z komentującymi… »
d.urbanska
15/04/2024 19:06
Poruszający tekst, świetnie napisany. Skrzący się perełkami… »
Marek Adam Grabowski
15/04/2024 16:24
Kopiuje mój cytat z opowi: "Pod płaszczykiem… »
Kazjuno
14/04/2024 23:51
Tekst się czyta z zainteresowaniem. Jest mocny i… »
Kazjuno
14/04/2024 14:46
Czuję się, Gabrielu, zaszczycony Twoją wizytą. Poprawiłeś… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty