Kolejka - rokmey
Proza » Miniatura » Kolejka
A A A
Od autora: Witam :) Jak zawsze proszę o szczere uwagi i komentarze :)

W oddali słychać ostanie bicie zegara. Wybiła dwunasta. Od kilku godzin siedzę na tym samym miejscu, wciąż wpatrzona w jeden punkt. Od czasu do czasu zaśmieję się  razem z towarzystwem, które mnie otacza. Jednak nie słucham o czym mówią. W głowie mam tylko jedno. Ciągle ta sama myśl. Ty. Ty. Ty. Wszystko, co nasuwa mi się myśl, dotyczy tylko i wyłącznie ciebie.

Kolejny łyk. Gorzka substancja przepływa przez gardło i trafia prosto do żołądka. Czuję ciepło wewnątrz siebie, które z sekundy na sekundę się powiększa. Czuję, że pochłania całe moje ciało. Jednak nie zaspokaja to moich potrzeb.

Wciąż próbuję wczuć się w atmosferę towarzystwa, ale nie potrafię. Twoje oczy, twój uśmiech, twój sposób bycia mi na to nie pozwala. Pomimo tego, że udajesz takiego twardziela, ja wiem, jaki jesteś naprawdę. Znam cię lepiej niż wszyscy tu razem wzięci.

Niejedno razem przeszliśmy. Niejedno mi powiedziałeś. Chociaż tego nie pamiętasz, ja pamiętam. Pamiętam te wszystkie noce, które z tobą wysiedziałam, podczas których wiernie czuwałam przy tobie, byś sobie czegoś nie zrobił.

Nie żałuje tego. Zrobiłabym to po raz kolejny. Niestety tylko w taki sposób mogłam ciebie lepiej poznać. Zawsze zamknięty w sobie. Pomimo tego, że mówisz wiele, nigdy nie mówisz o sobie. Skrywasz wiele tajemnic, które chciałabym odkryć. Boję się równocześnie, że owe sekrety mogą mnie przerosnąć. Jestem jednak gotowa ponieść to ryzyko. Chciałabym tylko, byś się otworzył na kogokolwiek, na mnie.

Kolejny łyk. Znajomy, nadal palący smak wypełnia moje usta. Chwilę potem znów czuję przypływ gorąca. Policzki robią się różowe. Spoglądam w twoim kierunku. Nie masz o niczym pojęcia. W pewnym momencie zauważasz mój wzrok na sobie i mimochodem uśmiechasz się do mnie. Po sekundzie zapominasz o tym i dalej rozmawiasz z innymi. Dla ciebie to nic, dla mnie iskierka nadziei w oceanie ciemności.

Kolejna kolejka, a za nią następna.

 

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
rokmey · dnia 06.07.2016 21:34 · Czytań: 602 · Średnia ocena: 0 · Komentarzy: 1
Inne artykuły tego autora:
Komentarze
Gorgiasz dnia 08.07.2016 19:34
Napisane w miarę poprawnie (pomijając powtórzenia); mogłoby zdać egzamin jako fragment większej całości, preludium do opowieści (względnie zakończenie), ale jako samodzielny utwór - nie bardzo. Treści niewiele i mało odkrywczej, kompozycji nie widać, raczej budowanie nastroju, przygotowanie gruntu do czegoś, co ma nastąpić.

Cytat:
W głowie mam tylko jedno. Myślę tylko o jednym.

"jednym - jedno": powtórzenie. Wcześniej - "jeden".

Cytat:
Wszystkie myśli, jakie nasuwają mi się myśl, dotyczą tylko i wyłącznie ciebie.

"myśli - myśl": rażące powtórzenie

Cytat:
Gorycz gorzkiej substancji przepływa przez gardło

"Gorycz - gorzkiej": rażące powtórzenie

Cytat:
Wciąż próbuję wdrążyć się w atmosferę towarzystwa, ale nie potrafię.

Lepiej zabrzmi "wczuć się".

Cytat:
Znajomy, nadal palący smak wypełnia moje usta, Chwilę potem znów czuję przypływ gorąca.

"moje" - niepotrzebne.
Przecinek i duża litera.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Marek Adam Grabowski
29/03/2024 10:57
Dobrze napisany odcinek. Nie wiem czy turpistyczny, ale na… »
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
Zbigniew Szczypek
23/03/2024 20:57
Roninie Świetne opowiadanie, chociaż nie od początku. Bo… »
Marek Adam Grabowski
23/03/2024 17:48
Opowiadanie bardzo ciekawe i dobrze napisane.… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:77
Najnowszy:wrodinam