chcącym - Wiolin
Poezja » Wiersze » chcącym
A A A

 

księżyc był jeszcze w pościeli
kiedy wołał trawę
przemoczoną do ostatniej kropli rosy
cała naga czekała na słońce
on 
rozbierał się z nowiu
 
gdy przymierzał jej oczy
stała na palcach
zdziwiona
że tak dużego dawno nie pamięta
 
gdy odkręcono kurek
ze światłem
odeszli by nie spłoszyć lasu

 

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Wiolin · dnia 14.11.2016 07:03 · Czytań: 853 · Średnia ocena: 5 · Komentarzy: 16
Komentarze
Ania_Basnik dnia 14.11.2016 10:10 Ocena: Świetne!
Wspaniały erotyk! Perełeczka!
"gdy przymierzał jej oczy
stała na palcach
zdziwiona
że tak dużego dawno nie pamięta"
i końcówka
Cytat:
ode­szli by nie spło­szyć lasu
tak bym widziała końcówkę. Niechże tam będzie szczęśliwe zakończenie! Tak pięknie, tak namiętnie się tam dzieje, że aż chce się happy endu. A tu wszechmocny autor robi czytelnikowi niespodziankę. Ale wiersz przepiękny!
al-szamanka dnia 14.11.2016 11:14 Ocena: Świetne!
Hmm, hmm, hmm, Wiolinie, muszę przyznać, że w pewnym miejscu baaaardzo szeroko się uśmiechnęłam :D
A jako że po nocnym dyżurze jestem i koniecznie muszę odespać, zabieram wiersz pod poduszkę... niech mnie ukołysze w piękne sny.

Pozdrawiam ciepło :)
WholeTruth dnia 14.11.2016 12:52
Wiolinie, inspirujesz. a może to księżyc? bardzo miło było zwilżyć wargi, zmrużyć oczy i wejść w ranek.
pozdrowienia, Whole
Zola111 dnia 15.11.2016 00:44 Ocena: Świetne!
Wiolinku,

nie rozumiem tytułu. Ale to pewnie jakaś moja przypadłość. Wiersz jest piękny, więc zmykam i nie proszę, żebyś mi to tłumaczył! Niech Cię ręka boska broni! Poeta musi mieć własne tajemnice.

Sto buziaków,

z.
Kazik Siluch dnia 16.11.2016 09:29
cześć." gitesik"wraca do łask

Jak spłoszyć las to mnie zastanawia sarenki można spłoszyć dziki dzięcioła tego nie rozumiem?
maak dnia 17.11.2016 19:36 Ocena: Świetne!
Zmysłowe i delikatne :yes:
Usunięty dnia 17.11.2016 20:07
erotyka bardzo fajna - do ogarnięcia to i owo zachwyt to za mało - bez złosliwości.
Wiolin dnia 13.12.2016 23:07
Witajcie:

Wiolinowa
Al
Whole
Zolu
Kazik
Maak
Grain

Wybaczcie mi moje lenistwo, ale trochę mnie nie było na pp, a komentarzy co niemiara, więc pozwolę sobie za wszystko co napisaliście, odwdzięczyć się wielkim DZIĘKUJĘ. Pozdrawiam serdecznie.
Aronia23 dnia 22.12.2016 18:58 Ocena: Świetne!
Wtaj, Wiolinie. Zaskakujące rzeczy piszesz. Wieloznaczność tego wiersza jest świetna. Las zostawiony w spokoju - lubię, gdy umiemy wyczuć, co można, a czego nie można. U Ciebie jest Księżyc rozebrany i to w określnej przez Naturę, fazie. Rosa, trawa - siostry. Jest naga kobieta, jest subtelna erotyka. Jest też szacunek. Wiersz już zapamiętuję, bo nie tylko pięknym jest, ale także, zawiera mądrość. Nie po próżnicy gadanie, tylko piękna przekazanie - to fajne. Miło mi było wśród Twoich strof. Aronia23
Wiolin dnia 26.12.2016 21:39
Witaj Aronio.

Niezmiernie miło mi za powyższe...Bbb dziękuję. Pozdrawiam.
Aronia23 dnia 31.12.2016 19:11 Ocena: Świetne!
Wiolinie, lektura Twojego wiersza sprawiła mi przyjemność. Zresztą, jak i lektura większości pozostałych. Twe utwory są jak.. jak dobre wino (czerwone wytrawne). Wszystkiego dobrego w nowym roku. A23.
Wiolin dnia 31.12.2016 19:20
Aronio.

Z wielką przyjemnością czytam Twój komentarz....bbb dziękuję za niego.
Sam robię wino. Wierz mi że aronia jest b dobrym materiałem na nie. Akurat mam słodkie, ale to nie przeszkadza byśmy nie z toastowali go...I dla Ciebie w Nowym Roku wszystkiego Naj Naj Naj. Pozdrawiam.
allaska dnia 04.04.2017 18:01
Nie jest dobrze. Czytałam inne wiersze i mogą być, ale tutaj? jestem zażenowana, nie to że jakaś bigotka, ale nie byłabym sobą, gdybym nie była szczera. Nie zawsze przytakiwanie, że się ładną kupkę zrobiło, daje korzyści dla poezji.

Cytat:
prze­mo­czo­ną do ostat­niej trawy rosę

rosa z samego założenia sucha nie jest ;) wiadomo, zaś już trawa może być sucha jak i przemoczona. Toż tu logiki nie ma, Wiolinie, wybacz. Przemoczona rosa to jak wydmuchany wiatr :)
Zapisałabym po prostu:
wołał przemoczoną do ostatniej kropli rosy trawę :)
lub wołał trawę przemoczoną do ostatniej kropli rosy coś w tym rodzaju
Cytat:
gdy przy­mie­rzał jej oczy stała na pal­cach zdzi­wio­na że tak du­że­go dawno nie pa­mię­ta 
- o matko :) hi hi, , podobno każdy widzi to , co chce :) chodzi o fallusa, prącie duże, wacka, pytę, ?

Nie podoba :)
pozdrawiam
Wiolin dnia 04.04.2017 21:30
Witaj Allasko.

Hm, widzę że na poziomie wirtualnym zaczęłaś za mną chodzić...Ok. Wiesz przecież dobrze, i to nie z autopsji, że NIGDY, ALE TO NIGDY nie napiszemy wiersza który byłby ze wszech miar idealny i zadowolił wszystkich którzy zechcą coś od niego...Mówisz do mnie tak, jakby to co znalazłaś, nadawało by się na koniec świata, a ja z tym co napisałem, powinienem popełnić harakiri...Zwykła inwersja przestawna, z którą nagminnie mam problem, bo do tego jestem muzykiem, a teksty z inwersją są bardziej śpiewne...Dobrze, masz rację. kupuję Twoją podpowiedź i dziękuje że pofatygowałaś się żeby rozebrać ów wiersz.....

Zacytowane przez Ciebie zdanie, jest bardzo typowe dla erotyku, więc chyba nic dziwnego, ani zdrożnego z tej materii, której musiałbym się wstydzić. Myślę że warto ze sobą rozmawiać, bo jak widać, można wyłowić z wiersza, to co jest fajne, ale i też niefajne. Pozdrawiam.
allaska dnia 04.04.2017 21:39
Wiolinku, widzisz bo ja tak lubię czytać wiersze, bardziej niż pisać :) i chyba się nie gniewasz na mnie za bardzo, że te błędy Ci wytknęłam :) Ale wolę zdecydowanie koszenie trawy, rozpalanie w piecu niż "księżyc w pościeli" - taka bajka na mnie nie działa:) do następnego razu :)
pozdrawiam
Wiolin dnia 04.04.2017 22:11
Allasko.

"Koszenie trawy i rozpalanie w piecu" to takie bardzo męskie zajęcie..."Księżyc w pościeli "
jest bardziej kobiecy, więc tak naprawdę nigdy nie wiadomo z kim można stępić swoje małe ego...z drugiej zaś strony podpadasz mi z tym "Wiolinkiem". Bardzo mało osób mówi tak do mnie. Pozdrawiam nocnie.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty