Nie depczcie kozieradki - elawalczak
Proza » Humoreska » Nie depczcie kozieradki
A A A
Od autora: Ela Walczak "Jestem niegrzeczna - wiersze, proza, brzydkie wyrazy i 20 twarzy".

 

*Nie depczcie kozieradki*

Odpowiadam dziś na pytania internautów  i udzielam porad  dotyczących wielkości biustu. Zacznę od bardzo ciekawego wpisu.

- Pani Elu, moja siostra jest ode mnie chudsza ale ma większe piersi. Czy to dobrze.

- Pewnie, że niedobrze. Drogie dziecko, wielkość biustu jest uwarunkowana konstytucjonalnie czyli osobniczo. Ile masz lat dziewczynko?

- Czternaście.

- Trudno powiedzieć, jaka wielkość osiągną twoje piersi. Musisz cierpliwie poczekać do osiemnastki. Za cztery lata operacje plastyczne powinny być już bezpłatne.

Napisał do mnie również pan Jan z Bzowa.

- Pani Elu, dlaczego piersi budzą w kobietach tyle emocji? Przecież to taka sama część ciała jak ręka czy głowa.

- Drogi Janku, gdyby nie było różnicy w znaczeniu roli części ciała, to psy mogłyby szczekać dupami. Piersi, to atrybut kobiecości, wabik i sens życia. Ale z doświadczenia wiem, że małe nie przeszkadzają w uprawianiu sportu.

I jeszcze jeden list.

- Cześć! Moja mama ma niezbyt duży biust – miseczka A. Ja mam 24 lata i miseczkę B…

- Gratuluję, córeczko.

Drogie internautki zamieściłam na swoim blogu modowym, kilka ciekawych metod na powiększenie biustu  bez ingerencji skalpela. Z pewnością nie jest to wizyta u wróżbity Maćka, bardziej ziele Damiana.

Nie bądźcie nieszczęśliwe. WASZE PIERSI ROSNĄ WSZĘDZIE. Czy powiedziałam bzdurę? Ależ nie. Nie znacie działania kozieradki! To chwast, który depczecie wiosną na waszych łąkach a wystarczy się schylić i wyrwać!

Napój na porost piersi. Udostępniam bezpłatnie!!!

Do rondelka wlać dwie filiżanki wody i dodać jedną filiżankę kozieradki pospolitej / pierwsza pospolita łąka / Następnie wlać jedną lub dwie szczypty anyżu / a nóż, a widelec / , bazylii / z Brazylii / , kminku zwyczajnego, kopru ogrodowego / uwaga na wiatry / , kopru włoskiego / tym bardziej uważać na wiatry / , majeranku ogrodowego / TESCO  1,70 zł, BIEDRONKA 0,43 gr /  i palczatki cytrynowej / a tu nie kumam / Doprowadzić do wrzenia i odstawić. Pić jedną lub dwie filiżanki dziennie / trzy polecam paniom zauroczonym Pamelą Anderson /

Warto również masować piersi sproszkowaną kozieradką.

Panom już dziękujemy. Same je wymasujemy!

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
elawalczak · dnia 16.06.2017 21:08 · Czytań: 542 · Średnia ocena: 5 · Komentarzy: 1
Komentarze
Wang dnia 25.06.2017 13:19 Ocena: Świetne!
Dziwne, że nie ma komentarzy, a jeszcze dziwniejsze, że umieszczone w tej rzekomo mniej prestiżowej sekcji. No ale trudno. Bardzo ciekawy tekst, prawdę mówiąc pooglądałem sobie jeszcze kilka innych Twojego autorstwa i to są jedne z bardziej unikalnych rzeczy, które tu czytałem. Chyba już za duży mam powieściowy przebieg, żeby podniecać się tą wszechobecną napuszoną prozą, czasami silącą się na dystans dla efektu, więc takie fragmenciki bardzo wysoko oceniam. Dodatkowo używasz fajnego języka, a ta akurat miniatura jest uroczo abstrakcyjna.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Marek Adam Grabowski
29/03/2024 13:24
Dziękuję za życzenia »
Kazjuno
29/03/2024 13:06
Dzięki Ci Marku za komentarz. Do tego zdecydowanie… »
Marek Adam Grabowski
29/03/2024 10:57
Dobrze napisany odcinek. Nie wiem czy turpistyczny, ale na… »
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty