Fotele młodzieżowe to bestsellery wśród nowoczesnych mebli - Furini
Publicystyka » Artykuły » Fotele młodzieżowe to bestsellery wśród nowoczesnych mebli
A A A
Od autora: podejmuję wyzwania pisarskie jako copywriter ;)

Fotele młodzieżowe są bardzo popularne nie tylko wśród nastolatków, ale także wśród starszego pokolenia. Ale czy ich zwolennicy podążają tylko za tym, co modne? Jakie inne cechy sprawiają, że stały się bestsellerami wśród nowoczesnych mebli?

Odpowiedzią jest ich uniwersalny, nowoczesny design, który urzeka miłośników modnych trendów oraz osoby zainteresowane estetyką futuryzmu, minimalizmu oraz stylem industrialnym. Kształty tych siedzisk są oryginalne, w porównaniu do tradycyjnych form foteli ze sztywnym oparciem. Supernowoczesne fotele młodzieżowe świetnie sprawdzają się w różnych pomieszczeniach, ponieważ zazwyczaj są to miękkie i lekkie pufy lub worki sako, które dopasowują się do ciała osób siedzących na nich. Ich wypełnienie stanowi sprężysty granulat, dzięki czemu można na nich komfortowo siedzieć, leżeć i wypoczywać.

Przyglądając się wzorom i kształtom foteli młodzieżowych można zauważyć nawiązania do stylu orientalnego i boho, wszędzie tam, gdzie siedzisko przypomina poduchę do siedzenia, tak popularną w krajach Orientu. Brak sztywnego stelaża i ostrych krawędzi sprawia, że te fotele są idealne także dla młodszych dzieci. Pufy i worki sako są całkowicie bezpieczne dla maluchów podczas wesołych zabaw i żywiołowych harców. Zaletą foteli dla młodzieży są ich gabaryty, dopasowane do wieku użytkowników - nastolatki bez problemu mogą je dowolnie przestawiać, zmieniając wystrój pokoju.

Współczesne fotele młodzieżowe są projektowane tak, aby spełnić przede wszystkim dwa priorytetowe warunki: komfort użytkowania oraz i oryginalny, nowoczesny design. Możemy to zauważyć zwłaszcza na przykładzie siedzisk typu pufa, które mają bardzo bogatą paletę barw i ciekawe wzory. Fotele dla młodych ludzi zaskakują przede wszystkim odważną kolorystyką i nietuzinkowymi wzorami. Już na pierwszy rzut oka widać, że mocne, energetyczne barwy są ich domeną, co odróżnia je od foteli relaksacyjnych zaprojektowanych z myślą o starszym pokoleniu. Chyba każdy się zgodzi z tym, że do nastolatków pasuje ostra czerwień, pomarańcz, limonka czy turkus, ponieważ te kolory podkreślą żywiołowy charakter młodzieży.

Wśród wzorów eksponowanych na obiciu foteli młodzieżowych, wyróżnia się z pewnością motyw roślinny, nawiązujący do ekologii, wegetarianizmu i życia w modnym stylu „zero waste”. Warto także zwrócić uwagę na wzory geometryczne, pasujące do stylu industrialnego i wielkomiejskiego.

Jednak to wspomniana na początku uniwersalność jest najważniejszą cechą siedzisk dla młodych ludzi, czyli dopasowanie do wielu stylów jednocześnie. Oglądając najmodniejsze aranżacje pokoi młodzieżowych, nietrudno zauważyć, że worki sako i pufy pojawiają się nie tylko we wnętrzach o nowoczesnym i futurystycznym designie. Wiele wizualizacji z wykorzystaniem foteli młodzieżowych to kwintesencja kontestacji tradycyjnych wzorów i form, która idealnie pasuje do stylu retro, vintage lub eklektycznego. Najwyraźniej nawet hipsterzy mogą znaleźć coś dla siebie wśród bestsellerów, takich jak pufy i worki sako.

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Furini · dnia 02.10.2017 09:26 · Czytań: 442 · Średnia ocena: 0 · Komentarzy: 2
Inne artykuły tego autora:
  • Brak
Komentarze
Jacek Londyn dnia 03.10.2017 19:32
Nie wiem, czy ten portal jest miejscem dla tekstów reklamujących fotele, ale to tylko luźna uwaga.


Myślę, że w tak krótkim artykule jest zbyt dużo mankamentów:

osoby zainteresowane estetyką futuryzmu, minimalizmu oraz do stylu industrialnego

fotele zaprojektowane dla młodzieży, są idealne także dla młodszych dzieci.

są całkowicie bezpieczne dla maluchów wesołych zabaw i żywiołowych harców

Współczesne fotele młodzieżowe są projektowane tak, aby spełnić przede wszystkim dwa priorytety: komfort użytkowania oraz i oryginalny, nowoczesny design - niewłaściwie użyty priorytet

Wśród deseni foteli młodzieżowych - zabrakło chyba słowa obić

Jednak to wspomniana na początku uniwersalność jest najważniejszym aspektem siedzisk dla młodych ludzi - niewłaściwie użyty aspekt.

Pozdrawiam
JL
Furini dnia 16.10.2017 09:23
Dziękuję za konstruktywny komentarz i propozycje poprawek!
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
Zbigniew Szczypek
23/03/2024 20:57
Roninie Świetne opowiadanie, chociaż nie od początku. Bo… »
Marek Adam Grabowski
23/03/2024 17:48
Opowiadanie bardzo ciekawe i dobrze napisane.… »
Darcon
23/03/2024 17:10
To dobry wynik, Zdzisławie, gratuluję. :) Wiele… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:78
Najnowszy:wrodinam