Dwa magiczne słowa. Wcale nie takie straszne - Karina1201
Publicystyka » Felietony » Dwa magiczne słowa. Wcale nie takie straszne
A A A

Podobno jeśli kochasz to nigdy nie jesteś chory. Ale nigdzie nie ma powiedziane, że tak naprawdę to również swego rodzaju schorzenie, minimalne ale jednak. Dziwne? Może trochę. Nie myślimy wtedy trzeźwo, nasze zmysły zostają uśpione. Nie patrzymy realnie, dostajemy w pakiecie różowe okulary. Pasuje nam to, no bo niby czemu nie? Chcemy choć raz, a dogłębnie na to zachorować. Szkoda tylko ,że czasami tak się nie da. Trochę jak z ospą…. Raz w życiu trafia się osoba z która to przechodzisz. Prawdziwie, szczerze, nie inaczej. Być może droga będzie bardzo długa i weźmie cię z zaskoczenia. Ale o to chyba w tym chodzi. Nigdy nie ma wyznacznika kiedy i to jest tą niepojętą wciąż tajemnicą. Z drugiej zaś strony dobrze jest tak jak jest. Ale czy musi tak być? Teraz tak, ale nie wiesz co będzie jutro. To my jesteśmy najwybitniejszymi pisarzami swoich własnych historii nikt inny. Choć czasem boli i denerwuje to jednak fakt, że może ktoś tam jednak czeka wcale nie jest takie przytłaczające. Bo w sumie nie jest miłe kiedy dostajesz wszystko na tacy i od ręki. Milo jest być zaskakiwanym a tym bardziej jeśli przyjemnie. Naprawdę magia tych dwóch słów nie polega na tym, żeby dostać je jak najszybciej tylko wyczekane lub nie sprawiają jeszcze większą radość. Niby dwa słowa a mają ogromną moc, potrafią tak wiele zdziałać. Może teraz kompletnie tego nie widzisz ale gdzieś tam na pewno to na ciebie czeka. Może teraz nie za bardzo czujesz się na siłach aby to dostać, ale z drugiej strony fajnie by było, gdyby było. Skąd ta zmiana?


Otóż okazało się, że nie można inaczej. Nie odbieraj sobie prawa do miłości tylko dlatego, że się go boisz. Bo nie ma czego. Sama zmiana jednak nic w sobie nie da. Zaakceptowanie tego, że możesz, masz prawo do czucia, do bycia kochanym. Droga jest bardzo trudna, ale na końcu może być pięknie… Powiedz, po prostu pozwalam, chce ,mogę ….

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Karina1201 · dnia 27.12.2017 12:45 · Czytań: 269 · Średnia ocena: 0 · Komentarzy: 1
Komentarze
Silvus dnia 27.12.2017 17:33
Cytat:
jeśli ko­chasz to nigdy

Brak przecinka przed "to".

Cytat:
mi­ni­mal­ne ale jed­nak

Brak przecinka przed "ale".

Cytat:
osoba z która

Brak przecinka przed "którą" i "ą".

Cytat:
wy­znacz­ni­ka kiedy i to

"kiedy" jest wtrąceniem, więc z obu stron brak przecinków.

Cytat:
hi­sto­rii nikt inny

Brak przecinka przed "nikt".

Cytat:
Choć cza­sem boli i de­ner­wu­je to jed­nak fakt, że może ktoś tam jed­nak czeka wcale nie jest takie przy­tła­cza­ją­ce.

Brak przecinka przed "to", brak przecinka po "czeka", "taki przytłaczający".

Cytat:
nie jest miłe kiedy

Brak przecinka przed "kiedy".

Cytat:
Milo jest być za­ska­ki­wa­nym a tym bar­dziej jeśli przy­jem­nie.

"Miło", brak przecinka przed "a", brak przecinka przed "jeśli".

Cytat:
Na­praw­dę magia tych dwóch słów nie po­le­ga na tym, żeby do­stać je jak naj­szyb­ciej tylko wy­cze­ka­ne lub nie spra­wia­ją jesz­cze więk­szą ra­dość.

Nie bardzo rozumiem sens tego zdania.

Cytat:
Niby dwa słowa a mają ogrom­ną moc

Brak przecinka przed "a".

Cytat:
nie wi­dzisz ale gdzieś tam

Brak przecinka przed "ale".

Cytat:
na si­łach aby to do­stać

Brak przecinka przed "aby".

Cytat:
Skąd ta zmia­na?

Czy o "zmianę" Ci chodziło, czy o "różnicę"?

Cytat:
Otóż oka­za­ło się

Może "okazuje się"?

Cytat:
Po­wiedz, po pro­stu po­zwa­lam, chce ,mogę

Zbędny przecinek przed "po prostu", "chcę", przesunięta spacja przed "mogę".

A poza tym tekst jest w miarę fajny (nie uwzględniając rozmiarów). :) Miłość to temat nieprzemijający. Ja, powiem szczerze, czytałem w życiu kilka takich opisów tematu miości, ale za każdym razem czuję, że ten inny tekst jest nowy, że trafia do mnie inaczej. Tak więc Twój tekst nie zawiera dla mnie banałów. Zresztą - generalizuje się ludzi, że mają podobne potrzeby i zachowania, i to jest w mojej opinii prawda; a z drugiej strony każdy kocha inaczej, i to jest w mojej opinii też prawda... I każdy tekst o miłości jest dlatego piękny, bo indywidualnie skrojony. :)

Niemniej jednak wiele osób już o tym mówiło i pisało, więc można by jakoś to inaczej ująć, może szerzej? Choć sam nie wiem, jak bym ja o tym pisał...

Pozdrawiam, Silv.

PS. Mam nadzieję, że nie jesteś na mnie zła za punktowanie błędów.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
Kazjuno
16/04/2024 06:50
Też podobała mi się twoja opowieść, zresztą nie pierwsza.… »
Kazjuno
16/04/2024 06:11
Ogólnie mówiąc, nie zgadzam się z komentującymi… »
d.urbanska
15/04/2024 19:06
Poruszający tekst, świetnie napisany. Skrzący się perełkami… »
Marek Adam Grabowski
15/04/2024 16:24
Kopiuje mój cytat z opowi: "Pod płaszczykiem… »
Kazjuno
14/04/2024 23:51
Tekst się czyta z zainteresowaniem. Jest mocny i… »
Kazjuno
14/04/2024 14:46
Czuję się, Gabrielu, zaszczycony Twoją wizytą. Poprawiłeś… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty