Spełnienie - Ape
Proza » Miniatura » Spełnienie
A A A

Przygotował się  bardzo starannie.  Wystrojony  w  najmodniejszą koszulkęi uzbrojony w uśmiech udał się  do  dziewczyny  na lekcję. Magda była nie w humorze.  Od razu przeszli do nauki  słówek. Hiszpański w pigułce. Wykazała niewiele cierpliwości,jednak on postanowił, że wypełni swój plan. Poprosił o colę.

- Masz może trochę wina?  - zapytał. Miała.

 – Zostawmy to! –powiedział – wiem, że ci się podobam. Zróbmy to wreszcie.

- Co ?– zapytała. 

- Nie widzisz tej chemii między nami? – wykrztusił  zdyszanym głosem – przecież od dawna mnie pragniesz.

T-shirt  znalazł się zbyt blisko  czarnej bluzy. Nadgarstki dziewczyny  mocno ściśnięte znalazły się w jego dłoniach.

- Co robisz, bałwanie, odwal się! – wrzasnęła zaskoczona.

 - Przecież chcesz mnie! –powtórzył  –marzysz, kiedy cię wezmę w ramiona.

 - Nie chcesz uczyć,  chcesz się kochać, przyznaj to! – wykrzyczał raczej niż wyszeptał prosto  w ucho.

-  Zdurniałeś !– zaskoczona atakiem próbowała  się wyswobodzić z  uścisku –  mój chłopak spuści ci manto.

-  Akurat! – roześmiał się głośno, wyraźnie ubawiony - już się boję!

W rękach błysnął nóż,  z szyi dziewczyny wytrysnęła krwawa fontanna. Ręka trzymająca  nóż   wykonała  kilka  szybkich ruchów i  głowa dziewczyny bezwładnie opadła.

 

                    

 

 

 

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Ape · dnia 20.01.2018 22:17 · Czytań: 389 · Średnia ocena: 0 · Komentarzy: 7
Komentarze
Darcon dnia 20.01.2018 22:39
Niestety, Ape, nie tym razem. Scena nie niesie za sobą wiarygodności. Czytając ją, dziwiłem się tak samo, jak dziewczyna. Psychoza chłopaka sztuczna, mało dramatyczna i raczej nie przekonująca.
Trudno jest zbudować solidną i traumatyczną scenę w tak krótkim tekście. Ale życzę powodzenia w następnych próbach.
Pozdrawiam.
Ape dnia 21.01.2018 14:40
Darcon, dziękuję za cenny komentarz.To była próba budowania emocji, jak widać nieudana, bo skupiłam się na przeżyciach dziewczyny.
mike17 dnia 21.01.2018 20:39
To nie jest kicha, to jest żenada.
Takiego dna nie czytałem tu od 6-ciu lat, odkąd tu jestem.
To nie jest nawet utwór literacki, to jakieś wprawki.
Ogólnie brzmi to bardzo nieporadnie.
Nie wiem, czemu służą takie twory.

---------------
6.2 Komentarze nie mogą obrażać autora utworu oraz osób postronnych.
6.3 Komentarze odwetowe karane będą ostrzeżeniem lub banem.
6.5 Komentujący powinien kierować się poziomem utworu, a nie sympatią czy antypatią do twórcy.
6.6 Komentarz powinien być tak rozbudowany, aby autor domyślił się, co przeszkadzało lub podobało się komentującemu.
6.10 Zabronione są komentarze ad personam

Przyp. red. Vanillivi
Ape dnia 22.01.2018 05:59
Mike17, dziękuję.
Darcon dnia 22.01.2018 09:01
Spokojnie, Mike. Domyślam się, że masz wrażliwą duszę, ale co niektórzy mogą to samo pomyśleć o Twoim komentarzu. :)
Jak sam mówisz, jesteś tu sześć lat, a nadal nie wyrosłeś z pewnych zachowań.
Ape dnia 23.01.2018 07:22
Potrzebowałam merytorycznej oceny, ponieważ pracuję nad przekazywaniem emocji w tekście. Za pomoc dziękuję Darcon :)

Krajewski twierdzi w swoich wywiadach, że zabójca, nie posiada emocji oprócz tych czysto zwierzęcych wynikających z biologii.

Mike, takie twory służą doskonaleniu się w pracy nad tekstem. Łatwiej napisać dno i żenada niż wskazać konkretne błędy.
purpur dnia 23.01.2018 14:04
Czytałem ten tekst, zanim zniknął... I pomimo tego, że faktycznie troszkę tutaj nam autorka popłynęła w banał i zaskoczenie, które wypadło bardzo sztucznie, to... ja bym nie stwierdził żę "dno itp".

Przecież wszyscy jesteśmy tutaj w jednym celu - chcemy się czegoś nauczyć, więc absolutnie nie przejmuj się tak skrajnymi komentarzami. Zresztą, każdy może mieć gorszy dzień...

Ćwicz, pisz, czytaj - nie zniechęcaj się, tylko coraz więcej pisząc, czegokolwiek się nauczysz! Zalecam również dość duży dystans do komentujących - przecież oni mogą się po prostu mylić, nikt nie ma monopolu na prawdę. O ile zachowasz zdrowy rozsadek w ocenie własnej pracy ( a wygląda na to, że raczej nie będziesz miała z tym problemu ) to pisanie będzie coraz lepsze.

Powodzenia życzę!
Pur
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
18/03/2024 19:06
Pliszko, wprawdzie posłużyłaś się skrótami myślowymi, ale… »
Jacek Londyn
18/03/2024 18:15
Trening czyni mistrza. Kolejna okazja, tym razem… »
valeria
18/03/2024 11:41
Piękne, już bielonych rzeczy nie spotykam już:) chyba w… »
mede_a
18/03/2024 10:45
Jak ja kocham te Twoje maluchy! Ajw- poezji pełna - pisz,… »
Kazjuno
17/03/2024 22:58
Ja miałem skojarzenie erotyczne, podobne do Mike 17. Jako… »
Kazjuno
17/03/2024 22:45
Co do Huty masz rację. To poniemiecka huta do końca wojny… »
ajw
17/03/2024 21:52
Zbysiu - piękne miałeś skojarzenia :) »
ajw
17/03/2024 21:50
Tak, to zdecydowanie wiersz na pożegnanie. Na szczęście nie… »
Gabriel G.
17/03/2024 19:52
Nie ukrywam czekam na kontynuację. To się pewnie za trzy -… »
Kazjuno
17/03/2024 16:40
Dzięki Gabrielu za krzepiący mnie komentarz. Piszę,… »
valeria
17/03/2024 15:17
Gotowanie to łatwizna, tylko chęci potrzebne :) »
Gabriel G.
17/03/2024 12:46
Kazjuno Jestem świeżo po lekturze wszystkich trzech części.… »
Jacek Londyn
17/03/2024 10:31
Proszę o chwilę cierpliwości. Zanim odpowiem na komentarze,… »
Kazjuno
17/03/2024 04:17
Czekamy z Optymilianem, ciekawi twojego odniesienia się do… »
Jacek Londyn
16/03/2024 12:26
Drodzy Koledzy po piórze. Dziękuję za komentarze. Jest mi… »
ShoutBox
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
  • TakaJedna
  • 05/03/2024 23:43
  • Nie poezją ja, a prozaiczną prozą teraz, bo precyzję lubię: nie komentarzem, a wpisem w/na shoutboxie zaczęłam, a jak skończę, to nie potomni, a los lub inna siła zdecyduje/oceni.
  • Zbigniew Szczypek
  • 05/03/2024 23:32
  • Pliszko - nie! Dość milczenia! Dopóki żyjemy! A po nas krzyczeć będą "słowa", na karcie, na murze...
  • Zbigniew Szczypek
  • 05/03/2024 23:28
  • To, jak skończysz pozwól, że ocenią potomni. Zaczęłaś komentarzem... pozwól/daj nam możliwość byśmy i Ciebie komentowali - jedno "słowo", póżniej strofy...
  • TakaJedna
  • 05/03/2024 23:20
  • ech, Zbigniew Szczypek, fajnie wszystko, wróżba jest, choć niedokończona, ale z tego, co pamiętam, to Makbet dobrze nie kończy ;)
  • pliszka
  • 05/03/2024 22:58
  • A reszta jest milczeniem...
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty