Kobiety całe piękno tej planety... - Juziolek
Publicystyka » Artykuły » Kobiety całe piękno tej planety...
A A A
Kobiety - całe piękno tej planety, czyli słów kilka o ciemnej stronie kobiecości.
Kobiety z pozoru istoty delikatne, czułe, ciepłe, cudownie urocze, w rzeczywistości podstępne bestie walczące o byt, o pozycje, o względy.
Powyższe stwierdzenie odnoszę do zakładów pracy, miejsc, gdzie w przeważającej liczbie pracują, przebywają kobiety. Tzw. babiniec nie jest dobrym rozwiązaniem, początkowa sympatia i pokazówka Jaka to ja jestem fajna, z czasem przeradza się w czystą zazdrość i podłość. Jak to mówią: facet facetowi da po gębie a potem pójdą na piwo, z kobietami jest niestety inaczej. Kobieta potrafi w rewelacyjny sposób wbić szpileczkę złośliwości i kąśliwości tej drugiej, która stanowi potencjalne zagrożenie. Jednak najlepsze jest to szeptanie i obgadywanie za plecami, a następnie sztucznie szczery uśmieszek i tekst Ale ładnie Pani dziś wygląda, te kolczyki są śliczne.
Kobieta, często bezbronna, oczekująca poczucia bezpieczeństwa od mężczyzny, otoczona gronem innych samiczek wyzwala w sobie automatycznie mechanizmy ataku. Tu pojawia się uczucie zagrożenia, jeżeli już pozwoli sobie na stwierdzenie, że ona (ta nowa) jest ładna i mądra, następnie przechodzi to akcji typu posłodzę jej trochę dla zamydlenia oczu, ale i tak trzeba będzie pokazać, gdzie jej miejsce, bo nie daj Boże będzie lepsza.
Jestem kobietą, pracuję z samymi kobietami i widzę do czego są zdolne. Szalona pogoń za względami szefa (faceta, jedynego faceta w firmie), ciche intrygi i donoszenie. Na co komu to potrzebne??!! Czy kobiety rzeczywiście mają to w swojej naturze tak zakorzenione??? My kobiety, ta piękniejsza część populacji, zamiast roztaczać swój urok i trzymać sztamę, prowadzimy odwieczną walkę o facetów, o pozycję w pracy i względy przełożonego. Urocze, słodkie a zarazem przebiegłe i cwane, ach ta kobieca natura.
Nasuwa się jeden prosty wniosek: PRACOWAĆ Z MĘŻCZYZNAMI !!! A przynajmniej w otoczeniu pół na pół. Zdrowsza atmosfera.
Kobiety chyba nie są z Wenus, po prostu z innej galaktyki.
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Juziolek · dnia 07.03.2009 12:40 · Czytań: 1182 · Średnia ocena: 2,46 · Komentarzy: 15
Inne artykuły tego autora:
Komentarze
pw dnia 07.03.2009 12:46 Ocena: Przeciętne
Cytat:
Kobiety z pozoru istoty delikatne, czułe, ciepłe, cudownie urocze, w rzeczywistości podstępne bestie walczące o byt, o pozycje, o względy.
gdzieś w tym zdaniu zabrakło mi "to"
Cytat:
pokazówka Jaka to ja jestem fajna
przydałby się cudzysłów albo kursywa, podobnie jak tutaj
Cytat:
tekst Ale ładnie Pani dziś wygląda,
akcji typu posłodzę jej trochę dla zamydlenia oczu,

Cytat:
Na co komu to potrzebne??!!
wystarczy "?!" ;-)
Przydałyby się jakieś klarowniejsze przykłady, cokolwiek, bo tekst jest krótki i strasznie pędzi i goni do przodu. Czegoś mi tu brakuje... czegoś dużego.
Poke Kieszonka dnia 07.03.2009 12:53
Niestety kobietki przykre ,ale prawdziwe ,muszę podzielić ten pogląd ,choć wcale tego nie chcę ,ale również pracuję z samymi kobietami i dokładnie jest tak jak w powyższym tekście ,choć ja wciąż zdania nie zmieniam .Mam inne podejście i wiecie co się dzieje w pracy jestem po prostu ta inną ,wykluczona -bez praktycznego podejścia do życia.Ale ja się nie żalę ,bo to mi odpowiada.:);)
Usunięty dnia 07.03.2009 12:55 Ocena: Świetne!
Kontynuować proszę... B)
Jack the Nipper dnia 07.03.2009 14:29 Ocena: Dobre
Przyjdą tu zaraz tacy, ktorzy powiedzą: kobiety wogole nie powinny pracować". I będą mieli racje - przedstawiony powyżej problem, rozwiąże sie w ten sposób sam.

Błedy wyłapał pw, to ja się nie czepiam. Przecztalem, średnie stany, stanów średnich.
Miladora dnia 07.03.2009 14:49 Ocena: Dobre
Smutnie prawdziwe, ale ponieważ nigdy nie bawiłam się w takie gierki, to mam nadzieję, że jednak jest także inaczej.
Niezbyt zachęcający portret kobiet, ale cóż - to też ludzie, ze wszystkimi ludzkimi przywarami.
Dla mnie tekst dobry. :yes:
soczewica dnia 07.03.2009 15:29 Ocena: Przeciętne
jestem kobietą, pracuję z kobietami [i jednym facetem, nie licząc farmaceuty, który jest z innej planety], pracowałam z mężczyznami.
mój wniosek jest taki:
-owszem, lepiej pracować w grupie, gdzie jest zdecydowana przewaga mężczyzn [takie np: 80%], ale kiedy jest bliżej wyśrodkowania, lub przewaga nieznaczna kobiet, to faceci są wtedy o wiele gorsi. uwierzcie... tekst na notatkę z bloga. za króko, powierzchowna analiza, jakby pod wpływem chwilowej frustracji.
bassooner dnia 07.03.2009 15:49 Ocena: Dobre
dobre... bo krótkie, ale nie świetne bo za krótkie... ;-(((
wyrrostek dnia 07.03.2009 16:20 Ocena: Bardzo dobre
moja żona chyba też jest z innej galaktyki, ale nigdy nie potrafiła ani kumplować się ani pracować z innymi kobietami. ;) bd z plusem za debiut :)
Usunięty dnia 07.03.2009 16:36 Ocena: Przeciętne
Kobiety się wzajemnie nie lubią - prawda stara jak świat.
Usunięty dnia 08.03.2009 01:38 Ocena: Słabe
Kobiety ze sobą rywalizują o względy mężczyzn. Mężczyźni rywalizują z każdym i o wszystko.

Jak dla mnie jednostronny punkt widzenia. Kiedy ostatnio w pracy miałem nieprzyjemności, to głównie kobiety dążyły do ukarania faceta winnego incydentu. Żadna nie stanęła w jego obronie, ani jedna. A mamy w zespole miażdżącą przewagę pań. Ogólnie u nas kobiety raczej zajmują się obsługą klientów, a mężczyźni są tymi, których się prosi o to, by coś wynieśli, przynieśli, pomogli i tak dalej... XD I ja tam się nie uskarżam.
Usunięty dnia 08.03.2009 11:20 Ocena: Dobre
"My rządzimy światem. a nami kobiety" I.Krasicki Niestety.
Nathien dnia 09.03.2009 21:06 Ocena: Przeciętne
Tekst troche za "szybki". Czyli zgadzam sie z pw.
No i szkoda, że pokazana została tylko ta zła storna kobiecości. Przydałoby się coś dla równowagi ;)
anuszka108 dnia 10.03.2009 02:04 Ocena: Słabe
:confused:To tekst literacki, czy zabłądziłam na jakieś forum i jest to po prostu wypowiedź na poruszany temat? Prawdopodobnie dotyczący rozmaitych aspektów kobiecości, preferencji kadrowych lub pochodzenia żeńskiej części ludzkości ?
Bardzo możliwe, że jeszcze brakuje mi rozeznania w tym portalu. Być może zamieszcza się w tym miejscu jakiekolwiek teksty - wszelkie myśli jak "najzgrabniej" ujęte w słowa. W takim wypadku proszę mi wybaczyć:) Rozejrzę się dokładniej:)
ginger dnia 10.03.2009 13:05 Ocena: Słabe
Dla mnie słabo. Nie doszukałam się tu tekstu literackiego. Takie luźne przemyślenia po złym dniu w pracy. Puentą jest, że kobieta to samo zło. Ani mi się to nie podoba, ani zgodzić się nie mogę. Dla mnie słabo.
Juziolek dnia 10.03.2009 18:59
hmmmm to dopiero pierwszy moj tekst tutaj...musze sie wiele jeszcze nauczyc....
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
Kazjuno
16/04/2024 06:50
Też podobała mi się twoja opowieść, zresztą nie pierwsza.… »
Kazjuno
16/04/2024 06:11
Ogólnie mówiąc, nie zgadzam się z komentującymi… »
d.urbanska
15/04/2024 19:06
Poruszający tekst, świetnie napisany. Skrzący się perełkami… »
Marek Adam Grabowski
15/04/2024 16:24
Kopiuje mój cytat z opowi: "Pod płaszczykiem… »
Kazjuno
14/04/2024 23:51
Tekst się czyta z zainteresowaniem. Jest mocny i… »
Kazjuno
14/04/2024 14:46
Czuję się, Gabrielu, zaszczycony Twoją wizytą. Poprawiłeś… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty