hell'o =)
Portal Pisarski » Z innej beczki » Pokój przywitań
  • Strona:
  • «
  • 1
  • 2
Autor
RE: hell'o =)
Miladora Użytkownik
  • Postów: 7498
  • Skąd: Kraków
Dodane dnia 09-10-2010 12:48
Cytat:
PS: Odstawcie TV smiley


Co to jest TV? :|
Zawsze tkwi we mnie coś, co nie przestaje się uśmiechać (Romain Gary).
Do góry
Numer GG
Autor
RE: hell'o =)
Robert Użytkownik
  • Postów: 528
  • Skąd:
Dodane dnia 09-10-2010 14:04
Takie propagandowe pudło ;)
Podobno można w nim widzieć innych ludzi!
Do góry
Autor
RE: hell'o =)
Nathii Użytkownik
  • Postów: 38
  • Skąd: Wrocław
Dodane dnia 09-10-2010 14:20
Prawdę mówiąc, jestem takim laikiem w tym zakresie, że nie odróżniam fantasy od fantastyki, ale np. na blogu mam komentatora, który do każdego mojego odcinka potrafi wrzucić adekwatny cytat ze Star Treka :yes:

Powieści detektywistyczne - TAK, i to w dużych ilościach poproszę.

TV oglądam rzadko, zazwyczaj "Mam Talent" i siatkówkę.
www.nathii.pl
Do góry
Autor
RE: hell'o =)
Robert Użytkownik
  • Postów: 528
  • Skąd:
Dodane dnia 09-10-2010 14:27
Cytat:
Nathii napisał/a:Powieści detektywistyczne - TAK, i to w dużych ilościach poproszę.


W dużych ilościach?!
No, jeśli czasu starczy i pierwsze rozdziały się spodobają to czemu nie. Ale ostrzegam że słownictwo bywa... różne.
Do góry
Autor
RE: hell'o =)
Nathii Użytkownik
  • Postów: 38
  • Skąd: Wrocław
Dodane dnia 09-10-2010 14:46
Nie używam wulgaryzmów w życiu codziennym, ale to nie oznacza, że nie akceptuję ich w literaturze. Przecież to mówią nasi bohaterowie, a nie my.

PS. Już chyba obraziłam kogoś komentarzem, mam nauczkę, żeby siedzieć tylko w piekle.

Czy występuje tu klasyczne dla wszelkich innych forów zjawisko pt. "Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie" objawiające się zjawianiem skrytykowanego pod tekstem recenzenta i spuszczaniem nań wiadra pomyj?
www.nathii.pl
Do góry
Autor
RE: hell'o =)
Robert Użytkownik
  • Postów: 528
  • Skąd:
Dodane dnia 09-10-2010 14:51