Audiobook
Portal Pisarski » Książki i Filmy » Książki
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • »
Autor
Audiobook
Tyler Durden Użytkownik
  • Postów: 215
  • Skąd:
Dodane dnia 04-07-2008 12:12
Co o tym sądzicie? Jakie macie doświadczenie z audiobookami? Ja właśnie ściągnąłem Zieloną Milę (książkę właśnie kończę czytać), tak tylko, by spróbować. Przesłuchałem na razie krótki fragment z początku. Myślę, że to może być ciekawe, ale raczej wolałbym chyba słuchać książkę, którą wcześniej przeczytałem.
"It's only after you've lost everything that you're free to do anything."
Do góry
Numer GG
Autor
RE: Audiobook
faith Użytkownik
  • Postów: 771
  • Skąd: Szprotawa/Zielona Góra
Dodane dnia 04-07-2008 13:34
Ja nie mam zadnego doświadczenia z audiobookami... Wolę samodzielnie czytac ksiązkę, w takim tempie w jakim sama chcę. Ale uwazam, że czasami się przydają, np. kiedy mamy do czynienia z lekturą, do której kompletnie nas nie ciągnie ;)
Jest nas sosen w lesie wiele,
jeśli umiem to się z nimi rozdarciem dzielę.
Bywają sosny, co się wiatrom nie skłonią,
ale mój pień wiotki, wiatr zwykł kłaść go dłonią.


Lao Che
Do góry
Numer GG
Autor
RE: Audiobook
WholeTruth Użytkownik
  • Postów: 1993
  • Skąd: Katowice
Dodane dnia 04-07-2008 13:38
yyy. ja wolę czytać niż słuchać. mogę w każdej chwili przerzucć stronę do tyłu, by przypomniec soie jeden fagment, no i ogólnie, jakoś lepiej zapamiętuję to co napisane.. widać wzrokowiec ze mnie. ;)
więc jak czytam więcej do mnie trafia. i to lubię. :p
Nie byłem poetą.
Ta świadomość nie przyniosła ulgi, tylko wściekłość, że prawa ewolucji mogły wyposażyć jeden i ten sam umysł w taką wrażliwość i taką nieudolność.
J. Fowles
Do góry
Autor
RE: Audiobook
Apple Użytkownik
  • Postów: 401
  • Skąd: nowoorleańska jabłoń
Dodane dnia 04-07-2008 13:52
Tyler - czy na podstawie tej książki nie został zrobiony film?