Co sadzicie o mojej ksiazce?
Portal Pisarski » Z innej beczki » Luźne rozmowy
Autor
Co sadzicie o mojej ksiazce?
AlexBrown Użytkownik
  • Postów: 5
  • Skąd:
Dodane dnia 25-08-2016 21:35
Szczerze to jestem amatorka piszaca pierwsza ksiazke. Od dawna chcialam sprobowac swoich sił i dowiedziec się czy moje wypociny sa czegos warte. Zalozylam, wiec bloga. Nie mam zbyt wielu czytelnikow, bo jest nowy.
Dlatego chcialam zapytac o SZCZERA opinie ludzi,ktorzy sie na tym znaja...czyli was :)
Czy moglibyscie przeczytac choc kawalek i dac znac jak wrazenia?

http://przygodymaddisonblake.bloog.pl/

Bede wdzieczna
Do góry
Autor
RE: Co sadzicie o mojej ksiazce?
Usunięty Gość
  • Postów:
  • Skąd:
Dodane dnia 26-08-2016 00:45
Jak na moje za bardzo starasz się opisać bohaterów, czytam to dopiero 5 minut, a już znam ich imię tak jak i drugie, cechy charakteru, które sama opisałaś, zamiast dać to zauważyć czytelnikowi. Może się niepotrzebnie czepiam, ale wole jak to jest rozrzucone po całości, a do tego czasu mogę się tylko domyślać. Wygląda to jakbyś planowała wcześniej opisać książkę i wymieniła w punktach cechy bohaterów, po czym umieściła to wszystko na pierwszych 2 stronach. Zbyt szybko
Do góry
Autor
RE: Co sadzicie o mojej ksiazce?
AlexBrown Użytkownik
  • Postów: 5
  • Skąd:
Dodane dnia 26-08-2016 09:55
Czyli mniej o bohaterach... Ok. Jakies inne uwagi?

ps. to z drugim imonem bylo specjalnie, zeby pozniej wrocic do histori jej nazwiska(w przyszlosci nie teraz), a tu chcialam jakiekolwiek do tego wprowadzenie zrobic, zebby pozniej nie bylo akcji nie wiadomo skad :)
Do góry
Autor
RE: Co sadzicie o mojej ksiazce?
purpur Użytkownik
  • Postów: 15
  • Skąd: wawa
Dodane dnia 26-08-2016 16:28
A czemu nie chcesz dodać swojego pisania na portal i tam czekać na oceny?

Zazwyczaj tak to się dzieje?
Do góry
Autor
RE: Co sadzicie o mojej ksiazce?
AlexBrown Użytkownik
  • Postów: 5
  • Skąd:
Dodane dnia 26-08-2016 17:22
Dodałam, ale wiadomo trzeba chwilke poczekac :)