Cześć :-)
Portal Pisarski » Z innej beczki » Pokój przywitań
Autor
Cześć :-)
Zolka Użytkownik
W poszukiwaniu, dobrego portalu, trafiłam do Was.
Jestem w trakcie pisania powieści o tematyce obyczajowej, z wątkiem kryminalnym.
Chętnie poznam Wasze zdanie na temat mojej twórczości.
Jestem amatorem i wiem, że długa droga przede mną.
Do góry
Autor
RE: Cześć :-)
TomaszObluda Użytkownik
Dodane dnia 30-08-2019 17:48
Cześć. A masz jakieś opowiadania? Sporo osób wrzuca tu powieści. Rozdział za rozdziałem, przecież nikt nie czyta w ten sposób, masz książkę to ją czytasz szybko, a nie w odcinkach. Rozumiem, masz powieść i chcesz zobaczyć, czy jest jakiś potencjał tego utworu, ale może masz coś mniejszego co będzie można skończyć czytać?
A co do zawodowców i amatorów, kiedyś konto miał tu Andrzej Pilipiuk, ale raczej większość tu to amatorzy, mało ludzi żyje z pisania.

Pzdr
Do góry
Autor
Wiktor Orzel Administrator
Dodane dnia 02-09-2019 15:10
Zolka napisała:
Jestem w trakcie pisania powieści o tematyce obyczajowej, z wątkiem kryminalnym.
Chętnie poznam Wasze zdanie na temat mojej twórczości.

Cześć, Zolka! Tak jak mówił Tomasz, całej powieści lepiej nie publikuj, bo skupienie podczas czytania na komputerze jest ograniczone. Na opowiadanie znajdzie się na pewno więcej chętnych. ;)
wiktororzel.pl
Do góry
Strona WWW
Autor
Tussia_005 Użytkownik
Dodane dnia 05-09-2019 15:18
Bardzo dziękuję za przyjęcie mnie na to forum. Pozdrawiam z Krakowa.
Witam wszystkich!
Do góry
Strona WWW
Autor
doominik07 Użytkownik
Dodane dnia 17-09-2019 11:44
Trafiłem tutaj, szukając natchnienia do pisania. Dzięki za przyjęcie :)
Cytat:
W życiu chodzi o coś więcej niż tylko bycie szczęśliwym. Chodzi o odczuwanie całej gamy emocji: szczęścia, smutku, złości, żalu, miłości, nienawiści. Jeśli spróbujesz stłumić jedną z nich, stłumisz je wszystkie.
Do góry
  • Skocz do forum:
Polecane
ShoutBox
  • Dobra Cobra
  • 18/09/2019 08:22