C.D. Nimfomanki u sekusologa=) - luminka
Proza » Humoreska » C.D. Nimfomanki u sekusologa=)
A A A
UWAGA:Opowiadanko zaczyna się w momencie kiedy kończy się poprzednie, więc jeśli ktoś chce to przeczytać, proponuję najpierw zajrzeć do części pierwszej bo inaczej, może nie zrozumieć kontekstu;)
____________________________________________

Ja naprawdę nie wiem, czy to dobrze kiedy ręka faceta, który ma mnie leczyć z nadpobudliwości seksualnej, ląduje pod moją bluzką.
A druga zaczyna niebezpiecznie krążyć wokół rozporka.
A już najmniej odpowiednie jest to, że moje dłonie rozpinają jego koszulę.
Halo! Tu ziemia do Lili- włącza się czerwona lampka w moim mózgu- Co ty robisz? Przecież ten facet zaraz cię przeleci!
No cóż, biorąc pod uwagę fakt, że już majstruje coś przy moim zapięciu od stanika, a ja w ogóle nie protestuję, wręcz przeciwnie, jestem niezwykle uległa, to jest to bardzo prawdopodobne.
To jest lekarz, który miał cię leczyć!
Widać ma nietypowe metody.
Zachowujesz się jak dziwka!
Ale to jest takie przyjemne...
Lili, opanuj się!
By to szlag!
Z całej siły odpycham mojego adonisa i wstaje z fotela, automatycznie odskakując na metr od niego.
Kiedy już stoję w bezpiecznej odległości, spoglądam na mojego boga seksu i widzę, że ma bardzo głupkowatą minę.
Chyba się tego nie spodziewał.
Właściwie, to ja sama się tego nie spodziewałam.
Ale najgorsze jest to, że adonis prostuje się i widzę jego wspaniałe mięśnie brzucha, ponieważ zdążyłam rozpiąć mu koszulę do końca.
Nie zdążyłam jej jednak zdjąć.
I kiedy teraz tak stoję i patrzę na niego, nie marzę o niczym innym, jak o zdarciu z niego tego wdzianka, zasłaniającego jego boski tors.
Jestem chora. Definitywnie coś ze mną jest nie tak.
- Lili- zaczyna adonis podnosząc brwi do góry- Czy coś się stało?
O tak, dużo.
- Nie, ależ skąd- mówię chłodno i spoglądam na swoje spodnie.
Mam rozpięty rozporek i guzik od spodni.
Kiedy on mi to zdążył rozpiąć?!
- No więc o co chodzi?- pyta, a na jego twarzy znowu pojawia się ten niebezpieczny uśmiech.
Jak to o co? Facet, miałeś mnie leczyć, a nie rzucać się na mnie!
Nie mówię jednak tego na głos, bo, cóż, nie byłam totalnie bierną ofiarą, kiedy już się na mnie rzucił.
Podczas gdy ja rozważam co mu odpowiedzieć, on rusza w moją stronę.
Cholera!
Natychmiast uciekam za biurko, co jest fatalnym posunięciem z mojej strony, bo biurka nie można obejść, gdyż z drugiej strony jest przystawione do ściany.
Znajduję się więc w pułapce bez wyjścia, a doktorek wydaje się być z tego faktu bardzo zadowolony.
Szybko analizuję sytuacje i stwierdzam, że uciec mogę jedynie pod biurkiem.
A stamtąd jest już bardzo blisko do drzwi.
Wskakuję, więc w miejsce, gdzie trzyma się nogi i cóż...
Okazuje się, że nie ma przejścia, bo biurko jest z drugiej strony zabudowane.
Jak mogłam tego nie zauważyć?!
Adonis wybucha śmiechem, a ja tym w momencie słyszę skrzypnięcie otwieranych drzwi..
Doktorek się uspokaja i siada na krześle.
- Magda, o co chodzi?
Magda? Co za Magda?
Zaraz... Czy tak nie miała na imię jego sekretarka, u której się rejestrowałam?
- Gdzie twoja pacjentka?- pyta nasz nowy gość.
Adonis w ogóle się nie odzywa, za to przysuwa się do biurka jak najbardziej się da i muszę się przyciskać do deski, która blokuje mi drogę ucieczki, ale i tak praktycznie rzecz biorąc znajduje się pomiędzy jego nogami.
No nie mogę, co za zboczeniec!
- Poszła sobie?- sekretareczka zadaje kolejne pytanie, na które ten erotoman również nie raczy odpowiedzieć.
Ja za to zastanawiam się, jaką straszną krzywdę mu zrobić. W końcu jestem w takim miejscu, które daje mi bardzo okrutne możliwości.
Może uderzyć go z całej siły w miejsce, które na pewno mocno go zaboli?
- Następną pacjentkę masz dopiero za pół godziny- oświadcza Magda, a ja dochodzę do wniosku, że lepiej będzie ugryźć go z całej siły w łydkę- To jak? Masz ochotę na szybki numerek?
Co?
Podnoszę gwałtownie głowę do góry, zapominając o tym, w jakim miejscu się znajduję i oczywiście mocno przydzwaniam głową o blat biurka.
- Co to było?- chce wiedzieć sekretarka.
- Uderzyłem kolanem o deskę- adonis wreszcie się odzywa.
- Już się tak niecierpliwisz, mój ogierze, że nie możesz trzymać nóg spokojnie?- mówi Magda słodkim głosem, a ja nie mogę uwierzyć w to co się dzieje.
Czy on pieprzy swoją sekretarkę?
Cisza jaka zalega sprawia, że budzą się we mnie bardzo niespokojne myśli.
Chyba nie zamierza jej przelecieć podczas gdy ja będę siedzieć pod biurkiem, prawda?
W obecnej sytuacji, wydaje mi się to jednak bardzo prawdopodobne.
Jasny gwint, gdzie ja tak nagrzeszyłam, żeby pokutować w tak okrutny sposób?
Bardzo niedelikatnie ciągnę doktorka za nogawkę seksownych dżinsów, by dać mu znać, że nie mam zamiaru się temu wszystkiemu przyglądać. Albo raczej przysłuchiwać.
Z opresji wybawia mnie telefon, który dzwoni gdzieś za gabinetem i sekretarka z pożegnalnym:
- Czekaj tu na mnie, Casanovo, za moment wracam- wybiega zamykając za sobą drzwi.
Od razu z całej siły odpycham nogi adonisa na bok i wyłażę z pod biurka zła jak osa
- Zgłupiałeś?!- pytam mierząc go lodowatym spojrzeniem.
- O co ci chodzi?- odpowiada patrząc na mnie bardzo niewinnym wzrokiem.
- Chyba nie masz zamiaru się z nią teraz bzykać?
- Oj, wejdziesz z powrotem pod biurka a ja zrobię to co trzeba bardzo szybko. Jestem naprawdę zręczny.
Wybałuszam na niego oczy z niedowierzaniem.
- Nie wątpię- odpowiadam z ironią w głosie.
A może z odrazą?
Nie zdążam jednak powiedzieć nic więcej, bo drzwi znów się otwierają i w progu staje sekretarka, odgarniająca swoje włosy tak, jak to robią w tych wszystkich głupkowatych reklamach szamponów i mówi:
- No to co misiaczku? Ruszamy?
I chyba w tym monecie zdaje sobie sprawę z faktu, że jej misiaczek nie jest w gabinecie sam, bo dodaje:
- Och...
- Dzień dobry- rzucam w jej stronę, przyklejając sobie do twarzy sztuczny uśmiech.
Oczywiście nic nie odpowiada, tylko patrzy na mnie bardzo zdziwionym wzrokiem, a po chwili obrzuca adonisa piorunującym spojrzeniem.
Uznaję, że to świetny moment na wykręcenie się z tej kabały, dlatego zaczynam kaszleć i chrypię:
- Oj, wiecie chyba już pójdę i po drodze wstąpię do mojego lekarza rodzinnego, bo strasznie boli mnie gardło.
- Och, to nie będzie konieczne- odpowiada chłodno sekretarka, kiedy ruszam w stronę drzwi- Pan Herzog da ci coś do ssania i od razu ci przejdzie.
Staje jak wryta w połowie drogi do wyjścia, a adonis wybucha śmiechem.
- Na pewno ma w szufladzie jakiś neoangin albo sebidin, prawda?- dodaje po chwili, na co doktorek zanosi się jeszcze większym chichotem
I ja miałam na tego faceta ochotę?
No dobra, nadal mam. Zwłaszcza, że nie zapiął jeszcze koszuli.
Zdaje się, że sekretarka wykorzystuje moment mojego totalnego zdezorientowania bo mówi:
- Przyjdę później.
I trzaska drzwiami.
- Niezły z ciebie seksuolog- rzucam w stronę chichoczącego adonisa- Czy kobiety, które mają problem z orgazmem, leczysz tak samo jak mnie?
- Każdy sposób, który pomaga, jest dobry- odpowiada uspakajając się trochę i siada na biurku.
Nie wygląda jednak na to by chciał zapiąć koszulę.
- A co z kobietami, które mają problem z zajściem w ciążę?- pytam, a adonis oczywiście szeroko się uśmiecha- Boże, ile ty masz dzieci?
Na to pytanie też nie odpowiada.
- A jak leczysz kobiety z uczuleniem na wibrator?
Figlarny błysk w jego oku mówi mi, że ta odpowiedź definitywnie mi się nie spodoba.
- To proste. Poświęcam się i ofiaruję im siebie jako kochanka i już nie potrzebują wibratora.
Doprawdy, bardzo logiczne. Że też się nie domyśliłam.
Prycham i opieram się o ścianę, krzyżując ręce na klatce piersiowej.
- Czyżby twoja sekretarka miała problemy z tym szczególnym uczuleniem?
- U niej akurat leczę apatię seksualną- odpowiada, łajdacko się uśmiechając.
- No to chyba już ją wyleczyłeś, nie sądzisz?- pytam i przypominam sobie napaloną minę sekretarki, kiedy wpadła do gabinetu odgarniając swoje włosy.
Apatia? Już akurat. W którym miejscu?
- Myślę, że jej kuracja jeszcze trochę potrwa- oświadcza adonis i zeskakuje z biurka- Powinniśmy się jednak zająć uzdrawianiem ciebie.
Kiedy słyszę te słowa, szybko dobiegam do drzwi i otwierając je rzucam:
- Dziękuje bardzo za takie leczenie.
Adonis tylko śmieje się szyderczo i mówi:
- Jeszcze tu wrócisz Lili, zobaczysz.
- Do widzenia- odpowiadam i wychodzę.
Obawiam się jednak, że ten palant może mieć racje.
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
luminka · dnia 30.06.2007 15:55 · Czytań: 1540 · Średnia ocena: 2 · Komentarzy: 5
Komentarze
MarcinD dnia 30.06.2007 16:02 Ocena: Przeciętne
Ja bym dodał jeszcze jedną uwagę na samym początku... Ale nie będę złośliwy... Ogólnie opowiadanie mi się nie podoba... Zbudowane w dalszym ciągu na jednym pomyśle, by przez niezobowiązujący seks rodem z filmów pornograficznych czytelnika zainteresować... Mnie nie zainteresowało... Dlaczego? Może dlatego, że aby uznać tekst za dobry, potrzeba mi czegoś więcej, niż odrobiny seksu, którego i tak w zasadzie nie ma... Dobra, czepiam się, ale opowiadanie raczej przeciętne... I taka ocena.
luminka dnia 30.06.2007 20:19
Hmmm, mauricjo jak to nie możesz oddzielić bohaterki od autorki;) Zapewniam cię. że nie jestem nimfomanką:D
valdens dnia 02.07.2007 19:41
luminka zapomniałaś dodać "jeszcze". Jestem prawie pewny, że autorka pisząc to opowiadanie "poszybowała" wyobraźnią daleko wyżej niż tytułowa nimfomanka.
Lumi, nawet nie próbuj ściemniać, że się mylę, bo jestem mądry i bardzo stary. Tak stary, że Freuda uczyłem psychoanalizy ;)
luminka dnia 03.07.2007 14:09
No faktycznie valdens po zerknięciu w twoje dane stwierdzam, że już jedną nogą w grobie siedzisz;) Może i średniowieczu uznali by cię za jakiegoś zmachora i uwierzyli w to, że możesz czytać w cudzych myślach, ale ja dziś stwierdzam, że ty moich nie możesz przeniknąć :)
Po za tym przeczytałam twoje opowiadanko "180", które tak mi polecałeś jako życiowe :D Możesz zobaczyć w komentarzach pod co o nim sądzę ;)
DamianMorfeusz dnia 06.07.2008 12:42
Przeczytane. I co? Uśmiechnąłem się przy czytaniu.
Czyli nie jest tragicznie :D
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
valeria
26/04/2024 21:35
Cieszę się, że podobają Ci się moje wiersze, one są z głębi… »
mike17
26/04/2024 19:28
Violu, jak zwykle poruszyłaś serca mego bicie :) Słońce… »
Kazjuno
26/04/2024 14:06
Brawo Jaago! Bardzo mi się podobało. Znakomite poczucie… »
Jacek Londyn
26/04/2024 12:43
Dzień dobry, Jaago. Anna nie wie gdzie mam majtki...… »
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 26/04/2024 10:20
  • Ratunku!!! Ruszcie 4 litery, piszcie i komentujcie. Do k***y nędzy! Portal poza aktywnością paru osób obumiera!
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
Ostatnio widziani
Gości online:83
Najnowszy:Janusz Rosek