Bestia - camyc89
A A A
Tupot stóp wybudził bestię, przechodzący korytarzem człowiek, blond włosy, ubrany odświętnie. Bestia wyszła naprzeciw intruzowi. Demoniczny krzyk rozwlekł się po korytarzach. Blond włosy chłopak próbował uciekać - na próżno.
Następnego dnia Arvick i Harlek badali miejsce zbrodni, na ciele chłopaka zostały ślady szponów i numer napisany szponami na czole. "580764231" to był jakiś szyfr, jakiś numer. Który powinni przestudiować. Nazajutrz badali szyfr nie wiadomo o co w nim chodziło i jak go rozwiązać. Nadesłali go do "Międzynarodowej Korporacji Łamania Szyfrów".
Jednostka złodziei przechodziła przez tunel, bestia ich usłyszała. Nader głośny i demoniczny krzyk zaburzył ich oriętacje, zobaczyli już tylko piekło. Młodzi dresiarze także tędy przechodzili tocząc ze sobą pojedynek na tz. wrzuty.
- Twoja Stara pierze w rzece - Powiedział dresiarz.
- A twoja stara jest taka gruba że zwala się z łóżka dwoma stronami "drogi" Brocku. - Powiedział drugi.
- A twoja stara goli jaja koło lodziarni, Antony. Antony! Antony! - Krzyknął z nutą strachu dresiarz zwany Brockiem.
Ale Antonego już nie było... Został bezkarnie pożarty przez bestię.
- An-An-An-Antony! Nie rób sobie jaj! - Krzyknął już przerażony Brock.
Bestia trawiła Antonego wydając odgłos, jakby sto dzieciaków mlaskało.
- AN-AN-AN-ANTONY!!! - Krzyknął już Brock który ze strachu pobrudził i napełnił gacie. ( A czym? - Sami zgadniecie...)
Bestia obejrzała się w bok. Zobaczyła kolejny kąsek, ryknęła i rzuciła się na Brocka. Następnego dnia Arvick i Harlek rozszyfrowywali zagadkę.
Gdy Arvick z Harlekiem się dowiedzieli, jako następni zostali pożarci... Potem straż i tak aż do całego miasta.
Ten dzień został zapamiętany jako "Masakra w New Ember"

Sto lat później...

Dizzy - 12 letnia dziewczynka odnalazła szyfr. Powiedziała matce :
- Mamusiu! Mamusiu!
- Słucham cię córko?
- Tutaj, - powiedziała pokazując szyfr. - Brakuje liczby 9!
- Co takiego?
- Tak to prawda... Tutaj brakuje liczby dziewięć.
- Alex Xcenx|nine. - Mówiła w strachu matka.
- Kto to był mamo? - Powiedziała córka.
- Nie wiem. - Pokażmy to policji.
Matka i córka przemierzyły długi odcinek New York, znanego kiedyś jako New Ember. Będąc na posterunku wręczyła to komisarzowi.
- A więc to, wtedy już nie żyjący, Alex Xcenx zrobił tzw: "Masakrę w New Ember" - Powiedział komisarz.
- Pewnie był uważany za nieżywego ale żył. - Powiedziała matka.
- Jest pani odkrywczynią powiedział komisarz, może pani zostać, bez zwątpienia - Detektywem. - Powiedział komisarz.
- To nie ja, to moja córka. - Odpowiedziała, na jego komplement, matka Dizzy.
- A więc to mała następczyni "Sherlocka Holmesa"
Matka z dziewczyną się rozeszły.
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
camyc89 · dnia 13.06.2009 10:21 · Czytań: 624 · Średnia ocena: 1 · Komentarzy: 4
Inne artykuły tego autora:
  • Brak
Komentarze
JaneE dnia 13.06.2009 11:28 Ocena: Słabe
Moim zdaniem tekst jest bardzo niedopracowany. Wydaje mi się, że był pisany w pośpiechu, bez przemyślenia.
To jakby streszczenie dłuższego opowiadania. Sceny zmieniają się zbyt szybko.
Sporo błędów.
Cytat:
Nadesłali go do "Międzynarodowej Korporacji Łamania Szyfrów".

Powinno być wysłali

Kim był Alex Xcenx , co szyfr i cyfra 9 miała z nim wspólnego?
milla dnia 13.06.2009 13:03 Ocena: Słabe
lo matko!
przypomina mi to protokól z przesluchania policyjnego:D styl mocno dziecinny (nie wiem ile lat sobie liczysz). zdania prościutkie i jeszcze niezbyt poprawne. blędy wszelkiej maści i dodatkowo nawet nie wiem, o co kaman.
Absolutnie do poprawy i to duuuużej.
pzdr
Jack the Nipper dnia 13.06.2009 13:09
Doceniam kompletny absurd i bezbrzeżną głupotę tego tekstu :lol: Jako parodia to nawet nieźle wyszło.

Zupełnie nie doceniam tego:

Cytat:
zaburzył ich oriętacje,


ORIENTACJE

Zostawiam bez oceny, bo wybitne dzielo literackie toto nie ejst, ale mnie ubawilo.
ginger dnia 15.06.2009 11:37 Ocena: Słabe
To jest masakra. Nie ma ani akcji, ani chociażby logicznego ciągu zdarzeń, ani jednego poprawnego zdania. Przykro mi, ale tutaj nie znalazłam nic. Jedynym plusem tego twora jest jego długość.
Dużo, dużo pracy przed Tobą. Ale początki są najtrudniejsze - więc głowa do góry i pisz dalej :)
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
Zbigniew Szczypek
23/03/2024 20:57
Roninie Świetne opowiadanie, chociaż nie od początku. Bo… »
Marek Adam Grabowski
23/03/2024 17:48
Opowiadanie bardzo ciekawe i dobrze napisane.… »
Darcon
23/03/2024 17:10
To dobry wynik, Zdzisławie, gratuluję. :) Wiele… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:72
Najnowszy:wrodinam