[***] - Czarna_Blond
Poezja » Wiersze » [***]
A A A
Pijana
włóczę się po ulicach życia

Patrzę na lewo
i widzę drzewo
Patrzę na prawo
ktoś bije brawo

Wsłuchuję się jeszcze w głos cichości
Czuję słodycz...

Zapala się we mnie

Pijana
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Czarna_Blond · dnia 10.07.2009 08:03 · Czytań: 695 · Średnia ocena: 1 · Komentarzy: 11
Inne artykuły tego autora:
Komentarze
Usunięty dnia 10.07.2009 09:11 Ocena: Słabe
może tak miła

brak tytułu, wybacz, ale kiedy treść jest miałka, tytuł może wzmocnić przekaz, pokazując wiersz czytelnikowi w cale nie dajesz mu dowolności interpretacji, rzucasz myśl,

Pijana dopełniasz metaforą - ulice życia
lecisz rymami które ośmieszają otwór, prostymi, pierwszymi z brzegu, do głosu cichości i powtarzasz pijana.

Wybacz, ale to jest bełkot. Nie ma nic, nie ma warstw, nie ma w co wejść, przejrzeć się, napisałaś myśl od niechcenia, a teraz usiądź i napisz wiersz :)

serdeczności
Czarna_Blond dnia 10.07.2009 09:19
Widocznie miałam na celu ten bełkot. Przyjmuję, ale się nie zgadzam. Wystarczy, że mi się podoba. Dziękuję za uwagę.
Usunięty dnia 10.07.2009 09:34 Ocena: Słabe
Kochana, chyba coś pokręciłaś

To mnie ma się podobać, czytelnikowi, publikując poddajesz tekst ocenie, ale to nie jest bełkot poetycki i dlaczego taka postawa?
Przychodzisz poprawić warsztat, czy w jakimś innym celu?

to serwis nie tylko reprezentacyjny, ale warsztatowy, spotykamy tu się w jakimś celu,
skoro się nie zgadzasz, proszę o argumenty, co powoduje, że ta praca jest dobra?
Volver dnia 10.07.2009 10:18 Ocena: Słabe
o tak. Małgorzata dobrze prawi- wystawiając wiersz, nie możesz się dąsąć "ważne, że mi się podoba". jakikolwiek twór artystyczny pokazany szerszej publiczności, od momentu publikacji właściwie staje się własnością odbiorców, bo to oni decydują czy im się podoba czy nie. tak więc- bez odbiorców nie ma sztuki, sztuki nie ma bez odbiorców:D
a co do wiersza- typowy nastoletni bełkot.
Volver dnia 10.07.2009 10:19 Ocena: Słabe
w dzisiejszych czasach tytuł to podstawa- nie musi być głęboki, byleby był chwytliwy.
Poke Kieszonka dnia 10.07.2009 10:39
Czarniutka nie obrażaj się proszę:yes:, bo już zdążyłam Cię polubić, tu Ci nikt krzywdy nie zrobi, wręcz przeciwnie tylko pomogą.
Zacznij od tytułu. A potem uformuj myśl, którą chcesz przekazać:), ona już tam gdzieś płynie, tylko trzeba trochę czasu i cierpliwości, aby wytrysła właściwym strumieniem:) tego Ci życzę:)
Usunięty dnia 10.07.2009 14:27 Ocena: Słabe
Rzeczywiscie bełkot, ale "poezyjnie" można bełkotać znacznie ciekawiej ! - że Autorce się podoba , to duży plus, ale niestety większym minusem jest, to że inni nie znajdują przyjemnosci w czytaniu tego złego, daleko od poezji stojącego tekstu.

Pozdrawiam:)
Wanda Szczypiorska dnia 10.07.2009 14:34 Ocena: Słabe
Tony wierszy obywają się bez tytułu i nikt nie ma o to pretensji. Ocena w tym wypadku rzeczywiście zależy od wieku autorki. Jeśli wie, co to znaczy być pijaną nie nie ma chyba dziesięciu lat.
Czarna_Blond dnia 10.07.2009 22:52
O czym Wy tu piszecie, kto się obraził? To w łeb mu. nie, ja się nie obrażam, ale fakt, nie tego szukałam w tym portalu. Dobra, choć raz to ja się dostosuję, wygraliście:p A no, to jest nastoletni bełkot, trudno, żeby był starszy. W końcu każdy (chyba - bo nie pamiętam, czy zamieściłam taką informację) może zobaczyć, ile mam lat - niespełna 17. No, uważam, że moje słowa, to moja sprawa, ale jeśli to Wy macie mnie poprawiać, to niech będzie, że się nie poddam. Nie rzucę klawiaturą w monitor (szkoda pieniędzy) i nie odwrócę się z fochem. Muszę zostać, co ja poradzę.

A to coś - było pisane przez łzy (jak większość temu podobnych, o zgrozo), taki bunt nastolatki, każdy to zna. Nie pisze tytułów, bo tak zawsze wychodzi. I nie poprawiam swoich tekstów. Może zacznę, nie wiem. Piszę, bo lubię, a że robię to jak robię, to z czasem ciągle się zmienia. TEN tekst jest stary akurat. Może gdybym napisała coś w wakacje, byłoby to zupełnie inne. Czasy się zmieniają;) Dzięki za dyskusję, hehe ;)
zapomin dnia 11.07.2009 11:51 Ocena: Słabe
Cytat:
I nie poprawiam swoich tekstów.

dlaczego???

Cytat:
No, uważam, że moje słowa, to moja sprawa (...)

o ile są to slowa zapisane w kalendarzu leżącym na dnie torebki, to rzeczywiście wyłącznie twoja sprawa. Ale na portalu stają się sprawą publiczną. Musisz mieć tego świadomość i wziąć za to odpowiedzialność. Ludzie chcą wyrwać kilka minut ze swojego czasu, by zapoznać się z twoją propozycją. Bo twój wiersz to propozycja dla innych. Dlatego warto zadbać, by to była atrakcyjna propozycja. Uwagi że to moje słowa i nic nie poprawię, i ważne, żeby mnie się podobało zabrzmiały trochę tak, jakbyś miała w pompie to, że ktoś pochyla się nad Twoimi myślami. To by była arogancja.
Z innej beczki - jakie liceum wybrałaś? :) jeśli wolno wiedzieć. Bo rozumiem, że od września rozpoczniesz naukę w liceum :)
Czarna_Blond dnia 11.07.2009 15:55
Dobrze, Zapominie, przecież już zrozumiałam o co tu chodzi, czyż nie? Nie jestem malutka i umiem całkiem nieźle czytać. I nie napisałam, że nic nie poprawię. Tylko że niczego nie poprawiam, co wcale nie wskazuje na to, że nie chcę tego zmienić. Źle, kochaneczku, zrozumiałeś. Ja JUŻ uczę się w liceum. Profil biologiczno-chemiczny. Nie, to wcale nie oznacza, że mam ścisły umysł, bo lepiej idzie mi w konkursach humanistycznych ;)
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
Kazjuno
16/04/2024 06:50
Też podobała mi się twoja opowieść, zresztą nie pierwsza.… »
Kazjuno
16/04/2024 06:11
Ogólnie mówiąc, nie zgadzam się z komentującymi… »
d.urbanska
15/04/2024 19:06
Poruszający tekst, świetnie napisany. Skrzący się perełkami… »
Marek Adam Grabowski
15/04/2024 16:24
Kopiuje mój cytat z opowi: "Pod płaszczykiem… »
Kazjuno
14/04/2024 23:51
Tekst się czyta z zainteresowaniem. Jest mocny i… »
Kazjuno
14/04/2024 14:46
Czuję się, Gabrielu, zaszczycony Twoją wizytą. Poprawiłeś… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty