' do magicznego świata' cz.1 - jn
Dla użytkownika » Piekło » ' do magicznego świata' cz.1
A A A
"stałam na środku olbrzymiej, pustej polany. Wokół chyba roztaczał się las, ale nie byłam pewna,bo chmury wisiały dość nisko nad ziemią, i była starszana mgła, więc praktycznie nic nie widziałam. Nie znałam tego miejsca, nigdy wcześniej tu nie zagościłam. Nie będę ukrywać, że troszkę się bałam.
Gdy tak stałam, rozmyślając o tym co robić, gdzie się udać , zobaczyłam trzy postacie idące w moją stronę. Wyjawiły się z mgły niczym anioly. Zdziwiły mnie zwłascza ich stroje, były to białe sukienki, długie aż do kostek i biła od nich niezwykle czysta biel. Trzy kobiety o jaśniutkich blond włosach stanęły na przeciwko mnie. Ich uroda zbiła mnie z tropu - anioły - pomyślałam. Umarłam, jestem w niebie.

- Cześć. Jestem Elżbieta, a to Alicja i Maria. - powiedziała jedna z jasnowłosych piękności.
- Kkkarolina, miło mi ... - wyjąkałam.
- Nie bój się, nie ma czego.
Ulżyło mi. Wypowiedziała tylko kilka słów,a dla mnie to było jak życie i śmierć. Niewątpliwie były dobrymi ludźmi a może i aniołami! Już im ufałam... Zaskakująco szybko jak na mnie. Nawet nie wzięłam pod uwagę opcji, że mogły to być jakieś zaklęte, złe duchu, które sprawiały tylko dobre pierwsze wrażanie.

- Kim jesteście? - spytałam
- Spełnieniem twoich marzeń - usłyszałam tajemniczą odpowiedź
- Nie prosiłam o śmierć - powiedziałam, już zupełnie zbita z tropu
Zaśmiała się.
- Za kogo nas uważasz?
- Za aniołów,nieskazitelnie pięknych aniołów ...

W odpowiedzi usłyszałam tylko bardzo przenikający smiech całej trójki. Wydawało mi się, że wymieniły spojrzenia. "

Obudziłam sie, tak to był sen, TYLKO sen, mimo wszystko dziwny. Miałam wrażenie, że... kontrolowany. Zbyt dobrze go pamiętałam , nie był tylko zarysem, głupim marzeniem sennym... Ale początkiem czegoś... Wiem, że to co myślę jest po prostu błahe i tak strasznie głupie...
Kocham magię i wierzę w nią, już 10 lat, bo od 6tego roku życia. Chciałabym walczyć ze złymi mocami, jednoczyć świat, nawet jeśli wiązało by się to z moją śmiercią. W końcu fajnie umrzeć, za coś co się kocha... (O ile w ogóle "fajnie" jest umrzeć...)
Zawsze marzyłam o byciu wielką czarownicą, o odkryciu nowego zaklęca, które pomogłoby dobrym ludziom. Chciałam , żeby moi wrogowie najbardziej bali się mnie, żebym to ja była ostatnią deską ratunku dla innych, ale takie życie jest tylko w moim wyimaginowanym świecie. W realny praktycznię nie wierzę... Tu jest okorpnie nudno! Nie ma za co umrzeć, nie ma czemu oddać ostatnie sekudny swojego życia.
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
jn · dnia 07.08.2009 10:11 · Czytań: 523 · Średnia ocena: 1,67 · Komentarzy: 4
Inne artykuły tego autora:
  • Brak
Komentarze
sirmicho dnia 07.08.2009 12:31
Kilka literówek się wkradło.

No nie wiem, do mnie to jakoś nie przemawia. Za krótkie by coś z tego wywnioskować. Zaczekam na kolejną część. Na razie nie oceniam.
Almari dnia 22.08.2009 08:26 Ocena: Przeciętne
Buenos dias

Cytat:
ale nie byłam pewna,bo chmury

~ Spacja po przecinku

Cytat:
i była starszana mgła,

~ literówka

Cytat:
Gdy tak stałam, rozmyślając o tym co robić,

~ Pierwsza cześć do przecinka brzmi banalnie. Wykasuj to, albo pomyśl nad czymś innym.

Cytat:
Wyjawiły się z mgły niczym anioly.

~ Wyjawiły źle brzmi. Już lepiej wynurzyły.
~ literówka.

Cytat:
Zdziwiły mnie zwłascza ich stroje,

~ literówka

Cytat:
były to białe sukienki, długie aż do kostek i biła od nich niezwykle czysta biel.

~ A nie lepiej: były to białe, długie aż do kostek sukienki z których biła niezwykle czysta biel.

Cytat:
- Cześć. Jestem Elżbieta, a to Alicja i Maria. - powiedziała jedna z jasnowłosych piękności.

~ Tutaj nie ma kropki przed pauzą. "powiedziała" tyczy się wcześniejszej wypowiedzi. Sprawdź sobie zasady pisania dialogów.

Cytat:
tylko kilka słów,a dla mnie

~ spacja.

Cytat:
a dla mnie to było jak życie i śmierć. Niewątpliwie były dobrymi

~ Było, były - powtórzenie.

Cytat:
przenikający smiech całej trójki.

~ literówka.

Cytat:
Obudziłam sie

~ się.

Cytat:
bo od 6tego roku życia

~ Takie rzeczy piszemy słownie ;) Szóstego.

Cytat:
o odkryciu nowego zaklęca,

~ literówka.

Cytat:
Chciałam , żeby mo

~ Za dużo spacji.

Cytat:
W realny praktycznię nie wierzę.

~ praktycznie.

Cytat:
u jest okorpnie nudno!

~ literówka.

Hm... Niestety widać, że masz dopiero piętnaście lat, bo twój styl jest jeszcze nie wyrobiony i trochę chaotyczny. Co do fragmentu to właściwie nic się w nim nie dzieje konkretnego. Jeśli to miał być prolog to powinnaś wrzucić fragment, który potrafi bardziej zaciekawić. Niestety banalne aniołki, sny i tego typu rzeczy temu nie sprzyjają. Na razie jest przeciętnie, ale przeczytam kolejną cześć i zobaczymy co dalej :)

Pozdrawiam.
Pisarz1988 dnia 13.11.2009 14:55 Ocena: Przeciętne
Trochę literówek no i te przecinki. Musisz je poprawić. Moim zdaniem za krótkie by cokowiek powiedzieć. Napisz coś dłuższego to ocenimy :)
Hoshi no Yue dnia 22.12.2009 21:00 Ocena: Słabe
Strasznie krótki tekst i raczej trudno go ocenić. Wiem, że pełno w nim błędów. Większość literówek została wskazana, ale...

Wyjawiły się z mgły niczym anioly.
Prędzej wyłoniły się.

Trzy kobiety o jaśniutkich blond włosach stanęły na przeciwko mnie.
Zgrabniej wygląda: przede mną.

- Cześć. Jestem Elżbieta, a to Alicja i Maria. - powiedziała jedna z jasnowłosych piękności.
Sprawiają wrażenie dostojnych, więc na usta ciska mi się "Witaj", ale to już moje widzimisię.

- Za kogo nas uważasz?
- Za aniołów,nieskazitelnie pięknych aniołów ...

Za anioły.

od 6tego roku życia.
Szóstego lub 6-ego, jeśli dobrze pamiętam.

To zaledwie wstęp do dłuższego tekstu, zobaczymy, co dalej.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty