Obiad - zigfi
A A A
A jej oczy przepełnił strach. Została wybrana. Właśnie ona. I teraz nic nie jest w stanie jej pomóc. Pan ją wzywa. Dziki krzyk rozdzierał serca i dusze w około. Jedynie posłańcy opierali się wszelkim próbom wzbudzenia litości. Wyrywała się, szamotała to na nic. Zdarto z niej resztki ubrań odsłaniając nastoletnie nietknięte ciało. Wiązali jej ręce i nogi do przyniesionego drąga. Usta również związali mocno sznurem z kącików pociekła krew. Teraz jej los był już przesądzony. Nieśli ją ku piramidzie pokazując szamoczące się nagie ciało całej okolicy. Jednak to nie wstyd przepełniał jej głowę lecz paniczny strach przed nieuniknionym. Rytmiczne bębny zagłuszały jej bezdźwięczne krzyki. Bezbronną skrępowali na kamiennym ołtarzu. Leżała starając uniknąć rytualnego noża który podcinał jej gardło. Poczuła chłód i zgasła.
Władca będzie miał dziś świeżą porcję dziewiczego mięsa. Najbardziej ceni sobie piersi w sosie wątrobowym...
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
zigfi · dnia 04.10.2009 10:05 · Czytań: 1106 · Średnia ocena: 1,3 · Komentarzy: 15
Inne artykuły tego autora:
Komentarze
Detektyw Sromo dnia 04.10.2009 11:18 Ocena: Przeciętne
ja się nie przeraziłam... co najwyżej brakiem przecinków. jak dla mnie poprawnie, ale bez szału.
pzdr
bassooner dnia 04.10.2009 11:26
ha ha ha... piersi w sosie wątrobowym - parsknąłem na monitor... ;-)))

niestety chyba nie humoreska była twoim zamiarem, a tak wyszło... niestety.

a swoją drogą, to piersiami nastolatki nie za bardzo by się najadł... chociaż? w sumie? - zdarzasje
voice dnia 04.10.2009 12:40
Nie tylko ty Basso, ja na dodatek obiad jadłam :uhoh: i nie przed swoim komputerem :uhoh:
Cóż widzę jest to twój pierwszy tekst. Pozostawiam bez oceny, poczekam na coś innego.
Nie przypadło mi do gustu ^^
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia ^^
Jack the Nipper dnia 04.10.2009 13:34 Ocena: Słabe
Cytat:
Wyrywała się, szamotała to na nic


sugeruję: lecz wszytsko na nic

Cytat:
Usta również związali mocno sznurem z kącików pociekła krew


przeczytaj sobie jeszcze raz i pomyśl - do czego odnoszą się kąciki - do ust czy do sznura?

Cytat:
eraz jej los był już przesądzony


dopiero teraz? przecież na samym poczatku piszesz, że już nic nie było w stanie jej pomoc

Cytat:
Nieśli ją ku piramidzie pokazując szamoczące się nagie ciało całej okolicy.


nagie ciało odnosi sie do okolicy, więc sugeruje przestawienie szyku zdania

Cytat:
jej los był już przesądzony. Nieśli ją ku piramidzie pokazując szamoczące się nagie ciało całej okolicy. Jednak to nie wstyd przepełniał jej głowę lecz paniczny strach przed nieuniknionym. Rytmiczne bębny zagłuszały jej


jej - ją - jej - jej - za gęsto od zaimków.

Kiepsko technicznie i za mało treści. W skrócie: plemię kanibali gotuje obiad dla szefa. I jedyna konkluzja: smacznego!
A, jeszcze tytuł. Od razu zdradzasz o co chodzi, zamiast ostatnim zdaniem wyjasnic, ze nie chodzi o czczenie jakiegos demona a zwykła wyżerkę.
Elwira dnia 04.10.2009 18:45 Ocena: Słabe
Jack, podziwiam cierpliwość :)

A co do tekstu... Chyba nie mogę dodać nic poza tym, co powiedzieli poprzednicy. No, mogłabym powypisywać błędy, ale nie wiem, czy jesteś zainteresowany pracą nad tekstem. Niestraszny tek thriller. Ale śmieszny.
Pozdrawiam.
margitka dnia 04.10.2009 19:12 Ocena: Przeciętne
Nieco dziwaczne.
Szczerze, z początku miałam nadzieję, że chociaż troszeczkę się pośmieję, bo pierwsze zdania przywodziły mi na myśl obieranie kukurydzy z tej zielonej osłonki.
A tu, kurcze, sos wątrobowy... Nie wiem czy piersi na obiad dla władcy są plusem czy minusem tekstu.
Izolda dnia 04.10.2009 20:48
Troszkę krótki ten debiut. Thriller w postaci humoreski i jeszcze miniatura.
Ja już po kolacji i żadne sosy mi straszne nie są.:D
Czyżby spodziewany efekt nie wypalił?
Dziki krzyk rozdziera serca - słabo czy przeciętnie, oto jest pytanie?
MarioPierro dnia 04.10.2009 21:30 Ocena: Przeciętne
Łoj, i ja się przeraziłem... krótkością tekstu i choć sam fakt, że ktoś tak krótko pisze, nie jest z mojej strony wielkim zarzutem (też mi się zdarza, a nieraz podobne małe formy oceniałem bardzo pozytywnie), to w przypadku thrillera powinno się czuć napięcie od pierwszego (do ostatniego) zdania. A jeśli tu brzmi ono "A jej oczy przepełnił strach." to jak ja mam się, przepraszam, wystraszyć? :O Na dodatek jest tu kilka rażących braków w przecinkach, które znalazłyby nawet usprawiedliwienie, gdyby to był monolog wewnętrzny. Niestety nie jest i chyba nawet największy interpunkcyjny ignorant stwierdzi, że wprowadzają niepotrzebne zamieszanie. Całość względnie poprawna i z deczka emocjonująca, ale daleka od tego, co można by tu wycisnąć.
Usunięty dnia 04.10.2009 21:55
Moi przedmówcy powiedzieli juz co nie co, ja powiem tylko: za krótkie na cokolwiek.
Samuel Niemirowski dnia 05.10.2009 01:56 Ocena: Słabe
O matko co to jest?!
O ile większość tekstu jest ok, to ostatnie zdanie to już jakaś masakra :lol:
AmIam dnia 06.10.2009 13:42 Ocena: Słabe
Ani mnie nie rozbawiło, ani nie postraszyło. No i strasznie krótkie.
wiewioorka dnia 06.10.2009 19:04 Ocena: Słabe
Krótkie to i niczego nowego nie wnosi. Ot tak wyciągnięta z cena z jakiegoś filmu dokumentalnego. Co to właściwie jest? Zabawy dzieci z podwórka?
ginger dnia 08.10.2009 10:38 Ocena: Słabe
Hmpf... Nie mam pojęcia, co Ci napisać. Bo tu nie ma nic. No, dobra... Ten sos jest zabawny :p Ale jeść piersi...? Ja tam tłuszczu nie lubię...

Jakaś scenka, którą nie wiadomo do czego przypiąć. Ani ciekawa, ani straszna, ani emocjonująca. Nieco zabawna, ale podejrzewam, że to przypadek. Dużo pracy przed Tobą...
aGRAFka dnia 09.10.2009 09:41 Ocena: Słabe
Zgadzam się z przedmówcami.

Myślałam,że to będzie opowieść o ziemniaku, marchewce, pietruszce...;)Nie wzbudziło żadnych emocji
zigfi dnia 27.02.2015 12:39
To była jedynie próba dodania czegoś tu na portal. Dziękuję za komentarze - wiem że to nie jest żadne dzieło sztuki a raczej niedopracowany pomysł w dodatku nie do końca w moim klimacie.

Spróbuję coś lepszego opublikować.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
Kazjuno
16/04/2024 06:50
Też podobała mi się twoja opowieść, zresztą nie pierwsza.… »
Kazjuno
16/04/2024 06:11
Ogólnie mówiąc, nie zgadzam się z komentującymi… »
d.urbanska
15/04/2024 19:06
Poruszający tekst, świetnie napisany. Skrzący się perełkami… »
Marek Adam Grabowski
15/04/2024 16:24
Kopiuje mój cytat z opowi: "Pod płaszczykiem… »
Kazjuno
14/04/2024 23:51
Tekst się czyta z zainteresowaniem. Jest mocny i… »
Kazjuno
14/04/2024 14:46
Czuję się, Gabrielu, zaszczycony Twoją wizytą. Poprawiłeś… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty