Ogłoszenie - Rekrutacja Kandydatek - pw
Proza » Inne » Ogłoszenie - Rekrutacja Kandydatek
A A A
Uwaga, uwaga!

W dniu dzisiejszym, wszem i wobec, pragnę rozpisać przetarg na stworzenie programu komputerowego do użytku prywatnego. Wszystkich zainteresowanych informatyków z dużą dozą talentu matematycznego i wysokim libido, proszę o przybycie w celu skonfrontowania w szerszym gronie Państwa propozycyj.

Program ten, który zarzekniecie się Państwo stworzyć, będzie miał na celu zarejestrowanie i pobranie danych od wszelkich chętnych kandydatek na moją żonę, a następnie rekrutację zgłoszonych i wybranie najodpowiedniejszej. Informatyczne arcydzieło powinno składać się z elementu formularzowego i segmentu liczącego, który poprzez odpowiednio sporządzony algorytm wyliczyłby punkty i na czele postawił kandydatkę z ich największą ilością. Algorytm ten powinien uwzględniać następujące, kobiece składniki, w odpowiednich proporcjach rzecz jasna:
- warunki fizyczne
- wysportowanie
- obronność
- umiejętności czysto domowe
- twórczość
- kwestie łóżkowe


WARUNKI FIZYCZNE:
Tutaj muszą być brane pod uwagę takie rzeczy jak wzrost, waga, wymiary, symetria. Za wzrost można dostać maksymalnie 10 pkt - każdy centymetr powyżej 165 i poniżej 145 spowoduje odjęcie 1 pkt od puli. Punkty za wagę powinny uwzględniać wzrost - stąd proszę o wzięcie pod uwagę przelicznika jaki stosuje się do wykazania nadwagi i niedowagi (10 pkt za mieszczenie się w granicach normy, minus 5 pkt za nadwagę, kasacja wszystkich punktów za dużą niedowagę). Problem może być z obliczeniem doskonałości obszarów kulistych i krągłych - proponuję tu zanalizować wzory półkul i przekrojów kul - pięty i ramiona są niezwykle istotnymi elementami kobiecego ciała dla organizatora przetargu.

Następną sprawą jest stosunek obwodów w klatce piersiowej, brzuchu i biodrach. W związku z tym, że algorytm musi faworyzować kobiety niewysokie, nie do przyjęcia jest tutaj stosunek 90-60-90, aczkolwiek satysfakcjonująca będzie zależność X - 2/3X - X (jeśli zachodzi taka proporcja kandydatka otrzymuje 10 pkt). Tolerancja dla braku proporcjonalności:
- w klatce piersiowej - za każdy centymetr więcej niż wynosi X 1 pkt dodatkowo; jeśli jest to efektem zabiegu chirurgicznego - 1 pkt mniej;
- na wysokości brzucha - za każdy centymetr więcej i mniej niż wynosi 2/3 X 1 pkt ujemny (w przypadku gdy zachodzą duże rozbieżności w klatce piersiowej i biodrach, wielkość tego obwodu jest traktowana jako bazę i stąd należy liczyć liczbę X);
- w biodrach - brak punktów dodatnich i ujemnych jeśli rozbieżność jest mniejsza lub większa niż 10% pożądanej wartości, punkty ujemne za każde następne 5% w jedną lub drugą stronę.

Zdjęcie en face, które kandydatka doda podczas wypełniania formularza musi być analizowane pod kątem symetrii twarzy i koloru włosów (za kolor inny niż naturalny tj. różowy, czerwony, fioletowy etc. - 10 pkt ujemnych, podobnie jak za ich całkowity brak - pod warunkiem, że nie jest to przyczyną choroby, a zabiegu fryzjerskiego) - jeśli jest on czarny kandydatka otrzymuje bonusowo 5 pkt, a bazą punktów otrzymywanych za analizę zdjęcia jest 15 pkt (każde dziesięcioprocentowe odstępstwo od symetrii karane jest 1 pkt ujemnym).
UWAGA! Jeżeli kandydatka wygrała konkurs piękności przynajmniej na szczeblu wojewódzkim za tę część otrzymuje maksymalną ilość punktów.


WYSPORTOWANIE:
Powinno się tutaj uwzględniać tak stronę czynną, jak i bierną całej kwestii. Jeśli kandydatka gra w piłkę nożną należy dać jej 20 pkt, za każdą strzeloną bramkę w życiu dodatkowo 1 pkt. Jeśli kandydatka jest bramkarką to należy obliczyć jej gabaryty i zorientować się jaki procent bramki kobieta strzeże samym swoim ciałem (bramka jest prostokątem o wymiarach 2,44m x 7,32m co daje nam 17,8608 metrów kwadratowych, jeśli kobieta zajmuje więcej niż 15% tej powierzchni r11; za każdy procent więcej należy dać 1 pkt - jest to ukłon w stronę kobiet puszystych). Za samo interesowanie się football'em można uzyskać 10 pkt, a dodatkowe 10 pkt za podanie definicji tzw. "spalonego". Jeśli kobieta wie o piłce nożnej więcej ode mnie automatycznie traci wszystkie punkty - jest to niedopuszczalne w udanym związku.

Za interesowanie się lub/i uprawianie innej dyscypliny sportu kandydatka otrzymuje 2 pkt i dodatkowe 5 pkt za ewentualne sukcesy na szczeblu od wojewódzkiego wzwyż.


OBRONNOŚĆ:
W związku z tym, że zleceniodawca nie podlega obowiązkowi służby wojskowej i nigdy do WP się nie dostanie, mile widziane są zdolności militarne i obronne u kandydatek. Za znajomość każdej kolejnej sztuki walki będzie można uzyskać 5 pkt; za umiejętność obsługi broni palnej również 5 pkt (za każdy rodzaj broni). Za wygraną bójkę w barze 1 pkt dodatkowo (jeśli agresor używał tulipana lub innej broni białej - znowu 1 pkt). Przy czym nie można uzyskać w tej kategorii więcej niż 25 pkt.


UMIEJĘTNOŚCI CZYSTO DOMOWE:
Najważniejsza część całego formularza - proszę to mieć na uwadze przy jego tworzeniu i doborze grafiki.

Umiejętność prania - 50 pkt za obsługę pralki automatycznej, 100 pkt za pranie ręcznie.

Umiejętność prasowania (w tym nie tylko zwykła odzież, ale i garnitur, spodnie na kant, koszula) - 30 pkt.

Umiejętność gotowania (za znajomość więcej niż 5. potraw) - 40 pkt (za każdą potrawę więcej - 10 pkt dodatkowo).

Umiejętność sprzątania (mycie garów, odkurzanie, mycie podłogi) - 50 pkt. Kiedy kandydatka potrafi posprzątać dom nie przecinając swoim ciałem linii między mną a telewizorem, należy jej dodać 100 pkt.

Trzeba tutaj uwzględnić zdolność do utrzymywania pokojowych stosunków z sąsiadami (+10 pkt), z psami sąsiadów (+5 pkt), dzielne i mężne zabijanie wszelkiego robactwa panoszącego się po mieszkaniu (+5 pkt).


TWÓRCZOŚĆ:
Zdolności artystyczne i talent są wysoko cenione przez autora ogłoszenia. Za aktywność w dziedzinie sztuki (aktorstwo, malarstwo, pisarstwo) kandydatka powinna otrzymać 10 pkt (w przypadku gdy jest jednocześnie np. malarką i poetką kobieta otrzymuje, rzecz jasna, 20 pkt itd.). Szkolne wypracowania i prowadzenie bloga nie są brane pod uwagę, tak jak śpiewanie coverów.


KWESTIE ŁÓŻKOWE:
Rzeczy kluczowe i niezwykle istotne. Przede wszystkim kandydatka powinna z satysfakcją przyjąć przywilej spania na podłodze, a w czasie katolickich świąt w łóżku, pod drugą kołdrą. Jeśli jest szczęśliwa z tego powodu, należy dać jej 100 pkt, a kiedy przy tym nie chrapie i zasypia później niż ja (tj. około 1:00) należy dodać jej 50 pkt do puli. Za zdolność wstawania przede mną (tj. o 11:00 w dni wolne od pracy i 7:00 w dni robocze) i budzenia mnie kawą oraz śniadaniem, należy dać kandydatce 150 pkt.

UWAGA! Wszystkim zawiedzionym przypominam, że poszukuję żony, a nie kochanki i miłości. Nie jestem zboczeńcem!

Punkty otrzymane w poszczególnych kategoriach należy pomnożyć przez ich wagę. I tak:
- warunki fizyczne - 0,2
- wysportowanie - 0,1
- obronność - 0,1
- umiejętności czysto domowe - 0,5
- twórczość - 0,2
- kwestie łóżkowe - 0,5

Do tak wyliczonej ilości punktów należy dodać po 1 pkt jeśli kandydatka: ładnie śpiewa; "strzela fochy" rzadziej niż raz na miesiąc; wiadomo o co jej chodzi; myśli logicznie; kupuje piwo i prasę; nie lubi jak się traci czas na róże i komplementy; nie potrafi mówić dłużej niż 5 minut; nie ogląda "Tańca z gwiazdami", "Jak oni śpiewają" i "M jak miłość"; nie słucha Eski.

Przy okazji pragnę zaznaczyć i zapewnić, że zapłacę 50% premii jeśli program będzie odporny na wszelkie wirusy, szczególnie na wirus "milosc.od.pierwszego.wejrzenia" i będzie zawierać filtr rodzinny (nie dopuści do rejestracji zbyt młodych kandydatek).

Proszę o przybycie na przetarg ze skrzynką piwa i filmami (może się to trochę przedłużyć).
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
pw · dnia 12.09.2007 20:37 · Czytań: 1253 · Średnia ocena: 4,5 · Komentarzy: 14
Komentarze
Usunięty dnia 12.09.2007 20:49 Ocena: Dobre
Afternoon bierz piwo ja popcorn i jedziemy do PW, bo jak czytam to się mi net zacina i wymyśli się coś na miejscu :D

aha, jak ktoś chce też jechać to niech załtwi filmy :D
valdens dnia 12.09.2007 21:40
No to będę czekał na ten program niecierpliwie razem z pw. Jestem bardzo ciekawy, jakie wyniki uzyskają w nim nasze, portalowe niewiasty :)
Afternoon dnia 13.09.2007 15:16
no tak, z większością załozeń regulaminu się zgadzam, niniejszym podpisuję się pod tym projektem ;) aczkolwiek nie wiem, czy kiedykolwiek się ożenię, natomiast uczucie musi jednak być - takie moje zdanie, ale nie może jej być gdy strona przeciwna słucha Eski :)
bury_wilk dnia 21.01.2008 21:02 Ocena: Świetne!
Ale to fajne :D
I co, jak poszedł przetarg?
pw dnia 24.01.2008 23:44
niestety zabrakło programistom odwagi, kandydatkom też zresztą; Róża coś bez odwagi, Isa się czaiła, ale się nie doczaiła :) może ktoś się jeszcze podejmie wyzwania
Usunięty dnia 25.01.2008 08:21 Ocena: Dobre
Ja ci dam wyzywać mnie od tchórzy! Kpisz! ;)
lina_91 dnia 25.01.2008 14:09 Ocena: Świetne!
A to nie lepiej sobie nadmuchac takiego balona? I rozmiar sobie wybierzesz... Nie no, zartuje oczywiscie ;). Mysle, ze nawet nie byloby zle... Tak z ciekawosci sobie kiedys policze, ile bym uzbierala ;)
pw dnia 25.01.2008 17:02
balon miałby niewielkie szanse, bo nawet wyemancypowana blond piękność potrafi coś tam wyprasować i ugotować ;) a te umiejętności mają być przez program najbardziej punktowane :D
milla dnia 10.07.2008 10:05 Ocena: Świetne!
ha ha ha !
Doskonałe, pw.szalenie podoba mi się język i treść i samo wykonanie. Chyba nie byłabym w stanie napisać lepszej wersji dla kobiet:D
Usunięty dnia 23.08.2008 12:41 Ocena: Świetne!
druknęłam sobie. wrócę, gdy przeczytam ;)
ginger dnia 23.08.2008 12:51 Ocena: Bardzo dobre
No to się uśmiałam. Ale - nie wiem dlaczego - jakoś mi się wydaje, że nie znajdziesz kandydatki z maksymalną liczbą punktów... ;)
pw dnia 23.08.2008 12:53
tzn. nie było chętnych na realizację, więc musiałem sobie poradzić intuicyjnie. uważam, że poradziłem sobie doskonale :D poza tym, zauważ ginger, że nie można tutaj zdobyć maksymalnej liczby punktów, za niektóre umiejętności można dostawać po punkciku w nieskończoność :D ;-)
Usunięty dnia 23.08.2008 13:16 Ocena: Świetne!
czytam pomiędzy przygotowywaniem obiadu i przyrządzaniem sałatki (bardzo smacznej ;P ) i mogę śmiało powiedzieć, że podoba mi się Twoje humorystyczne podejście do życia :D hehe
spełniam jedynie dwa warunki tj. umiejętności czysto domowe (potrafię przyrządzić o wiele więcej potraw niż pięć) i twórczość (oprócz pisania porysować też lubię) buahahaha

no to się uśmiałam, za co wielkie dzięki
ukłony
lina_91 dnia 23.08.2008 13:31 Ocena: Świetne!
Nie wiem czy dobrze obliczyłam, ale wyszło mi jakoś 631. I żeby nie było, tak z ciekawości sprawdzałam :p
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
29/03/2024 13:06
Dzięki Ci Marku za komentarz. Do tego zdecydowanie… »
Marek Adam Grabowski
29/03/2024 10:57
Dobrze napisany odcinek. Nie wiem czy turpistyczny, ale na… »
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
Zbigniew Szczypek
23/03/2024 20:57
Roninie Świetne opowiadanie, chociaż nie od początku. Bo… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty