Film pt. "życie" - Kleinkurt
Proza » Inne » Film pt. "życie"
A A A
Jestem człowiekiem, który nie ma żadnych wybitnych zdolności. W wielu rzeczach jestem w stanie sobie poradzić, jednak nigdy nie wybijam się ponad przeciętność w tym, co robię. W szkole dobrze się uczyłam, miałam hobby... no tak. Zawsze miałam charakter jakim określa się artystów. Kocham muzykę, film i plastykę. Nawet gram na kilku instrumentach, śpiewam, kręcę czasem jakieś amatorskie filmy, maluję, ale... czuję, że to nie mogłaby być moja przyszłość, nie mam talentu, po prostu się nie uda, nie wszystkie marzenia da się spełnić...

Za to nic innego nie chciałabym robić. Byłabym nieszczęśliwa. A każdy człowiek dąży przecież do szczęścia...

Czasem nieświadomie...


brak pracy=brak funduszy
brak funduszy i talentu=brak możliwości zrealizowania marzeń
brak możliwości zrealizowania marzeń=bycie nieszczęśliwym

Jaki jest sens mojego życia?! Czuję, że jestem tylko pionkiem. Tak naprawdę, zanim umrę, najwyraźniej mam odegrać ważną rolę w życiu kogoś innego. Każdy najmniejszy szczegół składa się na ten beznadziejny, niekończący się scenariusz... Żałuję też, że pewnych scen po prostu nie da się wyciąć...
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Kleinkurt · dnia 20.11.2009 08:51 · Czytań: 877 · Średnia ocena: 2,92 · Komentarzy: 20
Inne artykuły tego autora:
  • Brak
Komentarze
JaneE dnia 20.11.2009 10:25
Tekst świetnie nadaję się do bloga. Tu wymagane jest jednak nieco więcej.
Pozostawiam bez oceny.
sirmicho dnia 20.11.2009 10:40
Potwierdzam. Tekst na bloga, mimo tego, że napisany całkiem poprawnie. Ale to jak piszesz okaże się dopiero w momencie jak będziesz chciała przekazać coś więcej.

Bez oceny.
Usunięty dnia 20.11.2009 11:15 Ocena: Słabe
Ja nie będę taka miła. Tekst blogowy, napisany mniej więcej poprawnie, ale pozbawiony jakichkolwiek wartości literackich. Ot, wynurzenia jesienne.
Elwira dnia 20.11.2009 11:18 Ocena: Słabe
Nie wiem, czy to jest tekst blogowy. Jak dla mnie - spisanie myśli, ale niekoniecznie trzeba je komuś pokazywać, a blogi jednak ktoś czyta. Nie wiem nawet, jak to traktować.

Debiut Autora, więc pewnie dlatego został opublikowany.
tulipanowka dnia 20.11.2009 20:09 Ocena: Świetne!
ja zapewnie się nie znam, ale moim zdaniem:
tekst ala blogowski wcale nie jest gorszy od opowiadania z narratorem

wypowiadanie się w pierwszej osobie brzmi bardziej wiarygodnie, jest bardziej przekonujące niż w trzeciej

czy literatura z natury swej koniecznie musi być skierowana do wyrafinowanego ęą czytelnika?
Anais dnia 20.11.2009 20:40 Ocena: Dobre
Ogólnie tekst jest poprawny, poruszający i nadający się na bloga zapewne a czy na ten portal ?nie wiem jestem laikiem gdyż sama przeskoczyłam z blogowania w to miejsce i permanentnie staram się dostosować i odnaleźć sobie jakieś tu własne miejsce ... by zastanowić się kim jestem i porównać umiejętności pisarskie z czasem wyszlifowane z innymi tu obecnymi, świetnie władającymi słowem pisanym. daje sobie sama szansę i myślę ,że ty również powinnaś (powinieneś ), Jeśli okaże się to porażką nie oznacza to końca świata tylko kolejnego etapu poznawania się.

Rozumiem ten tekst a dla mnie to już dużo :)
Kleinkurt dnia 20.11.2009 21:09
To nie jest tekst o mnie, więc moim zdaniem nie nadaje się na bloga. Chociaż, wymaga wielu, wielu, wielu, wielu, wielu poprawek... Rozumiem, że nie musi się podobać i pewnie większość nie zrozumiała o co w tym chodzi.. i w sumie pewnie macie racje, to o prostu wymaga dopracowania :>
Anaris dnia 20.11.2009 21:12 Ocena: Przeciętne
Po części zgadzam się z Tulipanowką. W pierwszej osobie wszystko brzmi bardzo osobiście, ale niekoniecznie musi takie być. A ludzie mają taki dziwny zwyczaj, że jak patrzą na ''opowiadanie w pierwszej osobie'', przypisują to autorowi, przez co patrzą na to i mówią ''na bloga''.

Ale myślę, że powinno to być bardziej dopracowane, bo na razie - tak jak Elwira powiedziała - to tylko myśli.
Anaris dnia 20.11.2009 21:13 Ocena: Przeciętne
Ej, Kleinkurt, wyprzedziłaś mnie, no! ;)
sirmicho dnia 20.11.2009 21:19
Ale to nie chodzi o to czy tekst jest osobisty czy nie. Po prostu takie wywody, wynurzenia i wewnętrzne przemyślenia bez ubrania tego w jakąkolwiek fabułę, są traktowane jako teksty blogowe, bo faktycznie pełno takich na blogach.
Usunięty dnia 21.11.2009 08:14 Ocena: Przeciętne
Autorko, nie chcę się wymądrzać. Ale powinnaś o tym opowiedzieć, fachowcowi. Oczywiście ekspertowi nie od literatury.
Kleinkurt dnia 21.11.2009 11:36
Mógłbyś przeczytać komentarze, pisałam z to nie o mnie... Hm, po prostu powinnam to napisać inaczej.
Usunięty dnia 21.11.2009 11:44 Ocena: Bardzo dobre
Jedna z wielu zyciowych prawd i rozterek młodych ludzi.
To ma sens, trzeba tylko to samo przecztać za 20 lat.
Jack the Nipper dnia 21.11.2009 19:20 Ocena: Przeciętne
Cytat:
Jestem człowiekiem, który nie ma żadnych wybitnych zdolności.


Nieprawda. Przypomina mi sie tekst: Nie mam tyłka jak Mel Gibson, nie mam majątku jak Bill Gates, nie mam mięśni jak Sylvester Stallone, nie mam urody jak Brad Pitt, nie jestem inteligentny jak Albert Einstein, ale za to liżę jak Lassie ;)

Cytat:
Jaki jest sens mojego życia?!


Kiedy już sobie uświadomisz, że nie ma żadnego - osiągniesz pełnię szczęścia, znikną wszelkie smutki.

Cytat:
Żałuję też, że pewnych scen po prostu nie da się wyciąć...


Da się. Jak coś mam i brzytwę i żyletki...

Piszę per "ty", ale nie zwracam sie do autorki tylko do podmiotu lirycznego w tym utworze.

Przyznam, że do podobnych dylematów podchodzę niewłaściwie, bo z czarnym humorem. Nie nadawałbym sie na psychologa.
Crassus Vetus dnia 22.11.2009 00:38 Ocena: Świetne!
Meine kleine schribst zu eine - zehr gut!IMHO - tekst bardzo adekwatny do tytułu - wyjaśnia w przystępny sposób ostatnie scenariusze filmowe polskiej nowej fali- nomen omen z Gdańska , w którym odbywają sie festiwale, ( przepraszam za wyrażenie) filmowe - fala ta nadciąga i jako wielki bałwan spływa po społeczeństwie bez znaczenia. Jest pewien dyskomfort - wszystkim robi się mokro, jak przy częstomoczu. Tekst oceniam jako świetny pastisz i ironiczne odbicie rzeczywistości. Pozdrawiam autorkę, która rokuje a nawet zapowiada się!:smilewinkgrin:
AmIam dnia 23.11.2009 20:14
Raczej nie dodam tu nic oryginalnego. Tekst trzeba trochę "przedłużyć". Ale potencjał jest. Bez oceny.
Usunięty dnia 24.11.2009 18:27 Ocena: Dobre
Zastanawia mnie czemu wpisy z bloga lądują na PP. Poza tym tekst za krótki, a ładnie by było przedłużyć wypowiedź bohatera. Może doczekam się dłuższej wersji z twojej strony ;)
Kleinkurt dnia 24.11.2009 19:24
Zastanawia mnie, czemu ludzie traktują to jak wpis na bloga.
Figureczka dnia 26.11.2009 10:57 Ocena: Przeciętne
to niekoniecznie musi wyglądać na wpis do bloga. wystarczy kilka poprawek. ale refleksja jest ok. B)


2.6.2. Komentarz musi jasno wyrażać opinie danego użytkownika.
2.6.3. Prosi się o szczere słowa i o kierowanie się poziomem utworu, a nie sympatią czy antypatią do twórcy.
2.6.4. Komentarz powinien być tak rozbudowany, aby autor domyślił się co przeszkadzało lub podobało się komentującemu.
2.6.5. Komentarze to nie czat. Od rozmów niezwiązanych z tematem utworu jest forum. - Regulamin.
Kochaniutka6 dnia 26.11.2009 11:29 Ocena: Świetne!
Czuję, że jestem tylko pionkiem.:rip:
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
mike17
26/04/2024 19:28
Violu, jak zwykle poruszyłaś serca mego bicie :) Słońce… »
Kazjuno
26/04/2024 14:06
Brawo Jaago! Bardzo mi się podobało. Znakomite poczucie… »
Jacek Londyn
26/04/2024 12:43
Dzień dobry, Jaago. Anna nie wie gdzie mam majtki...… »
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 26/04/2024 10:20
  • Ratunku!!! Ruszcie 4 litery, piszcie i komentujcie. Do k***y nędzy! Portal poza aktywnością paru osób obumiera!
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty