Agata ( wpis 1 ) - Pudelko
Proza » Długie Opowiadania » Agata ( wpis 1 )
A A A
14.12.2009

Nie miałam siły wczoraj pisać. BARTEK i Aneta są razem. Kochają się bardzo, on uważa ją za całą ziemię swoją, a ona go za cały swój świat. A ja jestem straszna, bo nie jestem niczyim globusem. Umrę jako dziewica. Nie chcę umierać jako dziewica! To nie modne. Ciekawe czy mama jest dziewicą, musiałabym się zapytać, ale troszkę się wstydzę…
Pamiętniku, dzisiaj nie poszłam do szkoły. Zrobiłam sobie wagary, w sumie to nic takiego, że w sobotę, ale lekki stresie był, że mama mnie przyłapie. Smutno mi, że Bartek (zauważ jak go napisałam, już nic dla mnie nie znaczy) wybrał Anetę. No, ale nic nie zrobię. No może makijaż.
Poza tym znalazłam świetną stronę internetową. Bo mam kompa i neta, nie? Każda laska teraz ma, mam nawet swój profil na fotce. Tutaj ci przepiszę linka, poczekaj…www.fotkababnajbahglasdhga.igaigoaspd.12222355456848.pl|chujbladyiwlochatyjaktwojaczapka.pl
Możesz sobie wejść jak chcesz pamiętniczku. Hihi, ale śmieszne!
Jednak znalazłam inną fajną stronę. Demotywatory.pl. Krótki link jak sierść psa krótkowłosego, takie porównanie. I tam na tej stronie daje się minusy jak się nie rozumie obrazków i podpisów. I ja tylko minusy daję! Dałam raz plusa, ale to na swój obrazek. Na obrazku byłam ja i podpis „Cześć jestem Agata, zrób mi jeansy, a kupię ci loda”. To hasło z Galerianek, tych co chodziły po galeriach i miały za to telefony. Też bym tak chciała, ale nie ma u mnie galerii. Tylko sklepy handlowe, ale nie ma galerii. Życie kulturystyczne leży przez to. Jest kino, więc dajemy radę. Hehe.
O komórka mi dzwoni. O jacieeee! KTO TO DZWONI…
Wróciłam pamiętniczku. Dzwonił do mnie Bartek i jak rozmawialiśmy to zapisałam naszą rozmowę markerem na drzwiach, już ci ją tutaj przepiszę!
- Tutaj Bartek, czy to Agata?
- TAK!
- Czy to ty napisałaś na mojej szafce, że jestem chójem bez uszu, a Aneta to dziwka, która nie ma sutów tylko pawie oka?
- TAK!
- Możesz to zmyć i przeprosić Anetę?
- TAK!
- No to cześć.
- Pa!

Rozmawiałam z nim! Szkoda, że dzwonił z zastrzeżonego, bo bym sobie z nim pogadała. Zobaczymy się w szkole. Co jak co, jesteśmy już na bazie drugiej !
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Pudelko · dnia 31.01.2010 09:16 · Czytań: 817 · Średnia ocena: 2,64 · Komentarzy: 16
Komentarze
Elwira dnia 31.01.2010 12:08 Ocena: Słabe
Cytat:
To nie modne.


niemodne

Cytat:
Ciekawe czy mama jest dziewicą,


przepraszam, ale to już jest przegięcie, dziewczę dramatyzuje nad nieszczęśliwą miłością, a jeszcze nieuświadomione?


Cytat:
Zrobiłam sobie wagary, w sumie to nic takiego, że w sobotę, ale lekki stresie był,


w sobotę jednak się do szkoły nie chodzi, więc to żadne wagary, pogrubiona część zdania jest niegramatyczna, czegoś tam brak

Cytat:
ale nie ma u mnie galerii. Tylko sklepy handlowe, ale nie ma galerii.


dwa razy ta sama informacja

Cytat:
Życie kulturystyczne leży


kulturalne

Mam nadzieję, że to tylko stylizacja na głupią gąskę. Niestety, nie budzi nic, poza żenadą. Nawet nie jest śmieszne. Markerem na drzwiach? Wiesz co, nawet "tlenione blondynki" wiedzą, że tak się nie robi.
Pewnie test dla nastolatek, ale jak dla mnie, to głupie tego czytać nie będą, bo po co, a mądre wybiorą coś ambitniejszego.

Pozdrawiam.
Polter13 dnia 31.01.2010 12:52 Ocena: Dobre
Moim zdaniem jest lepiej niż pisze Elwira. Aż strach wierzyć, że tacy ludzie istnieją, ale znajdzie się jakaś "laska" z zawodówy i mogłaby coś takiego napisać. Błędy, które wytknęła przedmówczyni chyba są celowe.
Mnie tam tekst rozbawił i daję dobre.
Elwira dnia 31.01.2010 13:03 Ocena: Słabe
Cytat:
"laska" z zawodówy

czyli dziewczyna w wieku 16- 19 lat? i pytanie czy mama jest dziewicą?

Jak dla mnie - mogła to pisać jedynie 10-latka ;)

Nie rozumiem jednak, po co takie teksty powstają. Jeśli pamiętnik, to jedynie jako część (oby mała) powieści, w celu ukazania psychiki bohaterki, ale jako dziennik z założenia - nie do przełknięcia w dużej dawce.
Doprawdy, każdy może tłumaczyć błędy ortograficzne celowością, ale tu nie ma konsekwencji w błędnej ortografii.
Nie ma też konsekwencji w powtarzaniu informacji i złym używaniu słów.
Usunięty dnia 31.01.2010 15:55 Ocena: Świetne!
A dla mnie opowiadanie jest fenomenalne :D

Pomijając fakt, że widzę tu kombinację imion identyczną dla podobnej sytuacji w mojej odległej przeszłości, to śmiałam się praktycznie przy każdym zdaniu :D

Bohaterka jak żywa. Opis krótki, ale w pełni pokazuje, z kim mamy do czynienia.

Jak dla mnie świetne :D
wiewioorka dnia 31.01.2010 17:15 Ocena: Dobre
Myślę, że może wyjść z tego coś ciekawego. Poza tym myślę, że szeroko rozumiana sztuka idzie w kierunku pokazywania problemów zwykłych, pospolitych ludzi, którzy stanowią większą część społeczeństwa, a nie jak dotąd samej elity.
Izolda dnia 31.01.2010 21:54 Ocena: Dobre
Trzeba mieć poczucie humoru pomiędzy nadętą brunetką, a wyluzowaną blondynką, żeby zrozumieć i zaśmiać się z bezsensu tego tekstu.
Nie mam pojęcia gdzie się umieścić, bo ani zjebka Elwiry(czy to już jest wyraz nieprzyzwoity do komentarza?)ani zachwyty Oke do mnie nie przemawiają.
Podpisano - Niezdecydowana (w naturze) szatynka.
peggy dnia 01.02.2010 07:49 Ocena: Dobre
hmmm, troche naciagne, ale jest w tym kawalku cos z witkowskiego, gdyby nie drobne bledy i ciut wiecej naiwnego naciagania, wypadlo by naprawde niezle. ten motyw z mama i dziewictwem - glosuje na "mentalnosc blond":rol:
JaneE dnia 01.02.2010 13:40 Ocena: Dobre
Cholera, ja też kilkanaście lat temu pisałam pamiętnik w takiej formie, mam tylko nadzieję, że wpisy nie były aż tak kretyńskie:uhoh:

Nie mam pojęcia jak to ocenić. Po pierwszym zdaniu chciałam sobie odpuścić czytanie, a po ostatnim, żałowałam że już się skończyło. ;)
Azazella dnia 01.02.2010 17:46 Ocena: Dobre
A mi się podobało. Może mi nie uwierzycie, ale jeszcze rok temu mieszkałam w akademiku z dziewczyną, która zachowywała se identycznie. Miała na imie Agata. Zbieg okoliczności? Mozliwe:lol: Pewnie dlatego tekst, aż tak do mnie przemówił;)
Jack the Nipper dnia 01.02.2010 20:27 Ocena: Słabe
Niestety, żenada. Miało byc śmiesznie, a wyszło jak w polskim kabarecie.

Nie podoba mi się ten typ poczucia humoru, więc i ten tekst mi sie nie podoba. Za "grubo" jest, brakuje subtelności.
przyroda dnia 01.02.2010 21:07 Ocena: Przeciętne
Cóż...takie "cuda"...chodzą po świecie...ale niestety wyszło jak wyszło...a chyba nie do końca o ten rodzaj obnażenia chodziło:confused:
Matuszewski dnia 02.02.2010 04:34 Ocena: Przeciętne
Nie to, żeby mi się nie podobała gruba przesada. Tym bardziej, że zawsze się znajdzie w społeczeństwie człowiek, który jest właśnie takim przerysowanym idiotą.

Elwira się przysympatyczniła do życia kulturystycznego, chyba tak na wszelki wypadek, kryjąc możliwe drogi interpretacji;)

Język stylizowany na głupią gąskę, więc ciężko ocenić. No i brak jakiegokolwiek przesłania, niestety.
bury_wilk dnia 02.02.2010 10:53 Ocena: Dobre
zakładam, że z ciągu dalszego coś by wynikło; stylizacja obłędna, tekst moim zdaniem całkiem zabawny, przerysowany do przesady, ale zapewne tak miało być. Niby za tego typu żartem nie przepadam, ale podano go na tyle zgrabnie, że się nei czepiam.
kersi dnia 03.02.2010 16:48 Ocena: Dobre
Hehe :) Tekst mi się podobał na swój sposób. Zakładając że wszystkie błędy są celowe wyceniłabym na dobry.

W żadnym wypadku nie oceniłabym Agaty jako 16-19 latki, raczej jako 10-12 latke. Mode na pamiętniki lasują teraz reklamy -> każdy powinien mieć najnowszy super, hiper, elektroniczny cud. A za stan wiedzy owych "nastolatek" odpowiedzialne są wszystkie popularne magazyny typu trzynastka i inne. Popularyzują pojęcia o których niekiedy "dzieci" nie mają pojęcia. Niestety mam taki przykład w rodzinie wiec...
Nova dnia 05.02.2010 00:49 Ocena: Przeciętne
Pomysł, z ewentualnym "dziewictwem mamy", uważam za genialny. Zaoszczędziłaś sobie długiego opisu uświadamiającego czytelnikowi stan rzeczy. :yes:
Anaris dnia 05.02.2010 15:38
Ehm. :(

Nie wiem, czy ten tekst to taki mały "żarcik", czy to jest pamięnik NAPRAWDĘ, dlatego trudno mi cokolwiek powiedzieć. Jeśli to żart - wspaniale ukazuje osobowość takich ludzi. Jest głupota, jest parodiowanie z tą "szkolną miłością". No i te nieszczęsne galerianki.
Natomiast jeśli to jest naprawdę, to... no przykro mi.

Bez oceny.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty