Akademia zdrowia psychicznego mężczyzny. Wykład nr 1 - ekonomista
Proza » Inne » Akademia zdrowia psychicznego mężczyzny. Wykład nr 1
A A A
AKADEMIA ZDROWIA PSYCHICZNEGO MĘŻCZYZNY
"Jak ujarzmić kobiecą naturę czyli dlaczego nikt nie skonstruował jeszcze pilota do kobiety."

UWAGA! INFORMACJE I WNIOSKI ZAWARTE W TYM WYKŁADZIE PRZEZNACZONE SĄ WYŁĄCZNIE DO WIADOMOŚCI MĘŻCZYZN. JEŻELI SŁUCHACZ/CZYTELNIK NIE JEST MĘŻCZYZNĄ INFORMUJĘ, ŻE JAKIEKOLWIEK CZYTANIE, PRZEGLĄDANIE, PODGLĄDANIE, BĄDŹ JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE WYKŁADU PRZEZ OSOBĘ NIEUPOWAŻNIONĄ JEST SUROWO ZABRONIONE. ZNAJĄC JEDNAK KOBIETY I ZDAJĄC SOBIE SPRAWĘ Z PEWNEGO RODZAJU BEZSILNOŚCI W TYM PRZYPADKU, INFORMUJĘ, ŻE WYKŁAD ZOSTAŁ NAPISANY W TAKI SPOSÓB, ABY KOBIECE UMYSŁY NIE OGARNIAŁY WŁAŚCIWEGO SENSU WYKŁADU.

Wstęp. Potrzeba matką wynalazków!
Kobieta. Według poetów to istota wyższa, którą mężczyźni powinni wielbić i kochać, ale czy jest jakiś mężczyzna, który chociaż raz nie miał ochoty… mówiąc oględnie, dać kobiecie klapsa? Oczywiście nie mówię o tu o „takim klapsie”, tylko o zwykłym, będącym wyrazem bezsilności wobec zachowania kobiety. W takich chwilach możemy żałować tylko jednego, że nie posiadamy skutecznego wpływu na kobiety, że nie potrafimy zmusić ich, aby robiły to na, co my mężczyźni mamy ochotę. Ten, który nie dostrzega tego problemu, niech pierwszy rzuci… nie, nie, wcale nie kamieniem, to nie ta historia… niech pierwszy rzuci się do lustra, aby sprawdzić czy przypadkiem nie jest kryptokobietą. Pomijając więc kryptokobiety, pantoflarzy i innych mężczyzn mających ograniczone stosunki z kobietami, to jestem pewien, że prawdziwi mężczyźni zgodzą się ze mną, że przyszedł czas, aby ktoś wreszcie zrobił z kobietami porządek!
Jak wiadomo, od czasów Casanowy, nie pojawił się na naszej planecie mężczyzna, który równie skutecznie ujarzmiałby kobiety, jak ten naprawdę przeciętny z wyglądu facet. Na szczęście żyjemy w XXI wieku, a więc w czasach, w których bez konsekwencji zostania spoliczkowanym, można bez pytania położyć dłoń na wybranej myszce, a nawet kliknąć ją, i to wiele razy. To czasy, kiedy różnej maści urządzenia techniczne zagościły w naszych domach, a my nie potrafimy bez nich żyć. Dzisiaj potrzeba, zwana przez niektórych matką wynalazków, a przez innych popytem, wymusza na nas mężczyznach odkrycie czegoś, co powstrzyma narastający matriarchat i podążający za nim Armagedon. Jeżeli chcemy być gotowi przed ostateczną bitwą z kobietami musimy zbudować broń, która nie tylko ujarzmi kobiety, ale jednocześnie sprawi nam wiele przyjemności. Wszak zgodnie z przepowiedniami to właśnie XXI wiek przez potomków naszych potomków nazwany zostanie hedonistycznym i bronią, która umożliwi nam realizację tego celu będzie… PILOT DO KOBIETY!
I teraz, w kolejnych częściach wyjaśnię jakie funkcje zostały w pilocie przewidziane. Podzieliłem je na pięć kategorii i omówię je według hierarchi ważności, czyli… kategoria pierwsza to obsługa gospodarstwa domowego, druga zachwyty, trzecia to stosunek do naszej matki, czwarta stosunek do naszej męskości i wreszcie kategoria piąta – seks.

Kategoria 1. Obsługa gospodarstwa domowego

W pierwszej chwili nasuwa się myśl, aby sekcja pilota do kobiety o nazwie „Obsługa gospodarstwa domowego” zawierała przyciski „gotuj”, „smacznie gotuj” i wreszcie „gotuj jak moja mamusia”. Jednak po zastanowieniu każdy rozsądny mężczyzna zgodzi się ze mną, że nie ma sensu tracić miejsca na pilocie na funkcje, które większość kobiet i tak wypełnia. I to pomimo szalejącego na naszych ulicach feminizmu. Co prawda mało która z naszych kobiet osiąga poziomu „gotuj jak moja mamusia”, ale pamiętajmy, że my też nie zawsze podnosimy deskę sedesową, a klapy to właściwie nigdy nie opuszczamy. Nikt nie jest tak doskonały jak nasza mama i tym samym uznajemy, że wątek kulinarny z racjonalnych przyczyn odpada. Następnym oczywistym działem w gospodarstwie domowym jest sprzątanie. Podobnie jak przy gotowaniu, również w tej dziedzinie kobiety mają zakodowany imperatyw, zmuszający je do ciągłego sprzątania naszego gniazdka. Pozornie wydaje się, że tym właśnie żyją, bo zawsze kiedy skończą sprzątać i sądzimy, że wreszcie przestaną celowo przeciągać nam odkurzacz po stopach, to nagle okazuje się, że trzeba uprać firanki. Oczywiście jesteśmy do tego niezbędni... O nie, nie myślcie sobie, że one nie wiedzą, jak traumatyczne skazy rysują na naszej duszy taką prośbą. Doskonale zdają sobie sprawę, że odbieramy to jako karę i jest to ich mały krok ku zakuciu nas w kajdany. I w tym przypadku przydałby się przycisk – „Zapomnij o mnie”. Oczywiście funkcji tej możemy używać również w innych przypadkach, ale to już będzie zależne od kreatywności użytkowników pilota. Kolejnym ważnym działem w Obsłudze gospodarstwa domowego są finanse. I tutaj proponuję trzy przyciski: „Wypłać kieszonkowe”, „Wypłać podwójne kieszonkowe” i „Zostaw moje zaskórniaki”. Co prawda zużywamy miejsce, aż na trzy przyciski, ale wielu mężczyzn nie zawaha się ich użyć, i to wielokrotnie.
A teraz to, co w gospodarstwie domowym najbardziej nas drażni... Czy zwróciliście kiedyś uwagę na to, że kobiety potrafią bezbłędnie odczytać i potem zrozumieć miliony funkcji w piekarniu lub zmywarce, nie wspominając o koszmarze mężczyzny, jakim jest pralka. A jednocześnie wykazują kompletne niezrozumienie jeżeli chodzi o nasz sprzęt Hi-fi. Dlaczego kobieta, która z taką łatwością używa zaawansowanych funkcji urządzeń znanych pod trudnym do rozszyfrowania skrótem AGD, jednocześnie okazuje totalną ignorancją jeżeli chodzi o nasz, podkreślam słowo nasz, sprzęt grający. Dopóki poruszają się jedynie w zakresie siły głosu oraz przełącznika kanałów w telewizorze, to możemy być pewni, że ustawienia, nad którymi pracowaliśmy tygodniami ocaleją. Jednak pokażcie mi kobietę, której nie korci, żeby dotknąć każdej gałki na naszym wzmacniaczu lub odwtarzaczu płyt. A jeżeli jesteśmy również szczęśliwymi posiadaczem procesora dźwięku to przyśpieszone łysienie mamy murowane. I właśnie dlatego musi pojawić się kolejny, i chyba najważniejszy przycisk na pilocie do kobiety w sekcji Obsługi gospodarstwa domowego. Nazwałem go, wcale nie przewrotnie „elektronicznym pastuchem”. Kiedy zobaczymy, że kobieta podchodzi do naszej wieży, wciskamy przycisk i czekamy na jej dalszy ruch. Działanie tej funkcji nie miałoby bezpośredniego wpływu na kobietę, a jedynie uruchamiałoby silne pole elektryczne wokół naszego sprzętu hi-fi i dopiero zbliżenie się kobiety do wzmaniacza lub odtwarzacza płyt na odległość mniejszą niż 5 cm, powodowałoby u niej szok elektryczny. Oczywiście funkcja ta będzie wyłączać się automatycznie po około 30 minutach, abyśmy to my nie doznali szoku, gdybyśmy zapomnieli ją wyłączyć.

Kategoria 2. Zachwyty
Czy zdarzyło się wam wrócić kiedyś z niedzielnej przejażdżki rowerem, po wygraniu wyścigu z dzieciarnią do lat pięciu i wbiec do mieszkania z już otwartymi ustami, żeby natychmiast opowiedzieć, no ok, pochwalić się waszej kobiecie, jakie to niesamowite rzeczy osiągnęliście i nagle ta wasza kobieta wciska wam kubeł od śmieci ze słowami: „Później mi o tym opowiesz”. Na pewno wiele razy to przeżyliście. O tym jak ważne są zachwyty w życiu mężczyzny świadczy fakt, że nieraz sami jesteśmy zmuszeni wskazywać naszej kobiecie, jak bardzo zasługujemy na zachwycanie się nami. Aby uniknąć żenującego proszenia o miłe słowa pilot do kobiety powinien zawierać również sekcję „Zachwyty”. Pierwszy i jednocześnie najtrudniejszy w opracowaniu będzie przycisk „Niemy zachwyt”. Szczerze mówiąc to mam wątpliwości czy inżynierowie dadzą radę opracować algorytm milczącej kobiety. Jednak nigdy nic nie wiadomo. Jeszcze niedawno nikt nie wierzył, że system Windows może się nie zawieszać, a teraz każdy już wie, że się nie zawiesza, tylko przewraca (czyt. restartuje). Poza „niemym zachwytem” powinny pojawić się też przyciski „zachwyt piwny”, który wymuszałby na naszej kobiecie postawienie przed nami idealnie schłodzonej butelki piwa oraz „łzawy zachwyt” dla panów o melancholijnym zabarwieniu. Oczywiście będzie można stosować różne kombinacje zachwytów, zmuszając naszą kobietę do podania nam zimnego piwa ze łzami w oczach.
Prawdziwym rarytasem będzie jednak przycisk „Wdzięczność”. Ten przycisk każdorazowo wywoła u kobiety przypływ fali pożądania i będzie najkrótszą drogą do przycisków z sekcji „seks”. Przycisk wdzięczność zawsze zadziała z taką siłą, jakbyśmy kupili trzy futra: z norek, z lisów i z szynszyli oraz sześć par butów w ciągu jednego dnia i w dodatku podarowali je jednej kobiecie. Przycisk „Wdzięczność” zostanie oznaczony czerwonym kolorem i wyłączony z gwarancji, ponieważ kobieca wdzięczność bardzo często wymyka się spod kontroli i może przekształcić się w nagłą chęć zakończenia związku. Kobiety czasem drażnią sytuacje, kiedy to one muszą okazywać wdzięczność. Odwrotna okoliczność natomiast powoduje u nich brak poszanowania do partnera, bo po co im facet, któremu nic nie zawdzięczają. I tak źle, i tak nie dobrze, ale przycisk wdzięczność pomimo sporego zagrożenia, jakie niesie ze sobą jego używanie, na pilocie na pewno się znajdzie.

Kategoria 3. Stosunek do naszej matki
Zanim zaczniemy omawiać funkcje, które powinny pojawić się na pilocie związane ze stosunkiem kobiety do naszej matki, musimy przyjąć dwa aksjomaty. Po pierwsze w sercu każdego mężczyzny matka zajmuje szczególne miejsce, a po drugie nie znajdziemy na ziemi kobiety, która nie uważałaby, że to ona wie najlepiej, co jest dobre dla jej mężczyzny. I to jest właśnie sedno problemu. Kiedy nasza kobieta zaczyna szarogęsić się w naszym życiu, najpierw musi stoczyć bój z naszą matką. Oczywiście, bardzo rzadko jest to otwarta wojna. Zwykle polega to na wzajemnym podkopywaniu swoich pozycji w naszym sercu, przez dwie najważniejsze dla nas kobiety. Pod fasadą pełną udawanej serdeczności, a nawet czasem troski o nasze dobro, w głowach kobiety rodzą się prawdziwe strategie, godne nie tylko Napoleona, ale nawet Juliusza Cezara. Pomysłowość kobiet w tej wojnie o nas nie zna granic i często doprowadza do sytuacji, że to my jesteśmy jedyną ofiarą, szczególnie jeżeli nie opowiemy się po jednej ze stron. I teraz nadchodzi pytanie, czy istnieje sposób na pogodzenie tych odwiecznych rywalek? Prawie widzę teraz smutne miny panów, ale radujcie się, bo oto wyjawię wam sposób na pogodzenie waszej kobiety z waszą matką. Nie będzie to łatwe, ale na pewno za to bardzo przyjemne. Zanim jednak przejdę do tego sposobu to wyjaśnię, że w przypadku sekcji „Stosunek do naszej matki” przyda się nam tylko jeden przycisk – „Obniż poziom głośności”. Tak, tak moi drodzy, to właśnie ta funkcja przyda się nam najbardziej, bo kiedy znajdziemy dla naszych pań wspólnego wroga – super seksowną kochankę, to wtedy możemy spodziewać się solidarnego dziamgotania nad naszą głową przez wiele długich godzin. I teraz zanim nie przyjdą ciche dni, to my spokojnie wyciszamy naszej kobiecie oraz matce głos do poziomu dźwięku wydawanego przez ćmę uderzającą w żarówkę i mamy spokój. A przecież o to w tym wszystkim chodzi. Potem już tylko i wyłącznie dla rozrywki możemy próbować skonsolidować emocje już naszych trzech pań, znajdując sobie kolejną kochankę. Można ciągnąć to bez końca, odnajdując przyjemność zarówno w seksie z nową kobietą, jak i w ściszaniu głosu coraz większej zgrai kobiety wiszących nad naszą głową. A kiedy wreszcie znudzą się nam poszukiwania kolejnych kochanek oraz ich chóralne dziamgolenie, włączamy „niemy zachwyt” i spokojnie oddajemy się naszej największej miłości – myśleniu o tym, jacy jesteśmy wspaniali.

Kategoria 4. Stosunek do naszej męskości
Dosyć długo zastanawiałem się, czy sekcja „Stosunek do naszej męskości” jest w ogóle potrzebna. Będzie przecież sekcja „Zachwyty”, która mogłaby to załatwić, jednak… Po dogłębnej analizie problemu należy stwierdzić, że nasza męskość zajmuje szczególne miejsce w naszej samoocenie. Gdybyśmy my mężczyźni mieli procentowo określić jaki jest udział naszych poszczególnych atrybutów w naszej samoocenie to intelektowi przydzielilibyśmy około 5%, urodzie 15% i aż 80% naszemu penisowi. Tak, nasz penis to osobny byt, który posiada nie tylko moc, ale i osobowość. To dlatego tak ważny jest stosunek naszej kobiety do naszej męskości i dlatego właśnie pilot do kobiety powinien zawierać osobną sekcję związaną z naszym przyrodzeniem. Funkcje te będą mimiczno-werbalne. Z uwagi na ich bardzo istotny charakter szczegółowo zaprezentuję jak będą działać poszczególne przyciski.
Przycisk „Przerażenie”: Kobieta o oczach szeroko otwartych jak u Czerwonego Kapturka na widok wilka szepcze: „Ale on wielki”.
Przycisk „Porównanie”: Kobieta patrzy nam głęboko w oczy dotykając naszej męskości i mówi: „Jest największy jakiego kiedykolwiek widziałam”.
Przycisk „Szczęście”: Kobieta zerka raz na nas, raz na naszą męskość i mówi: „Jestem szczęściarą. Wreszcie mam faceta z porządnym rozmiarem i super figlarnością”.
Przycisk „Smutek”: Kobieta z ustami ułożonymi w podkówkę szepcze: „On taki wielki, a ja jestem tam taka malutka”.
Przycisk „Opcja specjalna”: Kobieta przyprowadza ze sobą koleżankę i mówi: „Na pewno da radę nam obu”.
Myślę, że te pięć funkcji powinno wystarczyć każdemu mężczyźnie. Jeżeli nie, to tutaj może już pomóc tylko i wyłącznie dobry psychoterapeuta.

Kategoria 5. Seks
O tym jak ważny jest seks dla mężczyzny wie każda kobieta. Przez całe tysiąclecia kobiety opracowały kilka sztuczek, dzięki czemu mogą nam odmawiać seksu w taki sposób, że trudno nam zaprotestować. My mężczyźni, jak przedstawiciele uczciwszej płci, zawsze gramy fair. My jesteśmy tak wspaniałomyśli, że nie odmawiamy seksu, bo zdajemy sobie sprawę, że również i dla kobiet jest on ważny. My nie szukamy wymówek, kiedy na przykład koleżanka z pracy jednoznacznie daje nam do zrozumienia, że ma na nas ochotę. To dlatego nie potrafimy sami poradzić sobie z kobietą, kiedy ta manipuluje nami używając do tego seksu. Kobiety bezlitośnie wykorzystują nasze całkowite oddanie idei seksu i ograniczają go nam właśnie wtedy, kiedy my mamy największą ochotę, a że mamy ochotę praktycznie zawsze, więc kilka funkcji w sekcji seksu jest naprawdę niezbędnych.
Najważniejsza funkcja to „Usuń migrenę”. Ten przycisk na pewno będzie wymagał od producenta specjalnego wzmocnienia z uwagi na częste wykorzystanie. Kolejną funkcją, szczególnie przydatną dla mężczyzn nie przywiązujących wagi do dat, okaże się „Zawieś okres”. Ten przycisk przyda się nie tylko mężczyznom. Również kobiety odczują ulgę, kiedy ich wielotygodniowe okresy zostaną zawieszone. Kolejne funkcje to „Przejmij inicjatywę”, następnie „Udawaj wielokrotny orgazm” oraz „Zaśnij”. Dzięki tej ostatniej funkcji wreszcie tuż po spełnieniu spokojnie będziemy mogli odwrócić się plecami do kobiety i bez wysłuchiwania pretensji zasnąć.

Zakończenie. Czas na wnioski.
Mam nadzieję, że teraz po zdefiniowaniu głównych funkcji pilota do kobiety, znajdzie się ktoś, kto go wreszcie opracuje. To będzie początek. Z czasem, podobnie jak pilot do telewizora, będą pojawiać się coraz bardziej zaawansowane funkcje, które nam mężczyznom jeszcze bardziej ułatwią i uprzyjemnią życie. Istnieje jednak zagrożenie, i to bardzo poważne. Jeżeli to kobiety pierwsze wynajdą pilota do mężczyzny, to leżymy. Niestety leżymy tylko w przenośni, bo kobieta z pilotem do nas na pewno nie da nam spokojnie poleżeć. Zostaniemy zmuszeni do katorżniczych prac domowych, które teraz wykonują kobiety. Nie dajmy się więc wyprzedzić! Od tego zależy nie tylko nasza przyszłość, ale i następnych pokoleń wspaniałego rodu męskiego! Do boju panowie! Zawalczmy o cudowny świat!
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
ekonomista · dnia 26.11.2010 11:34 · Czytań: 1652 · Średnia ocena: 4,75 · Komentarzy: 23
Komentarze
Miladora dnia 26.11.2010 15:42
1. Poleciałam do lustra sprawdzić, czy nie jestem krypto-mężczyzną.

2. Poleciałam do męża, by sprawdził, czy jestem kobietą. Sprawdził.

3. Przeleciałam się po mieszkaniu, sprawdzając poziom kurzu na meblach.
Był. Wysoki.

4. Zapytałam byłego i obecnego męża, kto lepiej gotuje. Zgodnie stwierdzili, że ja, a nie ich matki.

5. Teraz, gdy to piszę, mąż wyciągnął mi z pod nóg kosz, opróżnił i poszedł wyrzucić śmieci.

6. Przy okazji stwierdził, że nie pamięta, żeby mnie bolała głowa.

7. Wobec tego dałam mu ten tekst. Mąż przeczytał i powiedział: "Biedny facet... Mam sakramenckie szczęście, że ożeniłem się z tobą, a nie z jego żoną".

PS. Aha - mamy własne zabawki.

A teraz, drogi Ekonomisto, pozwól, że jako kobieta rozbiorę Cię trochę (chyba to lubisz): :D

- aby sekcja pilota do kobiety (...) zawierał przycisk - zawierała

- przeciągać nam odkurzać po stopach - odkurzacz

- powtórzenia "się" i "nie raz"

- nie dawno - niedawno

- powtórzenia "będzie"

- aksiomaty - aksjomaty

- powtórzenia "tej wojny"

- w naszej samoocenę - samoocenie

- Kobieta z ocza szeroko otwartych - o oczach

- "Jest największy jaki kiedykolwiek widziałam" - żadna kobieta nie wyraża się w tym przypadku niegramatycznie - "jakiego"

- kilka funkcji w sekcji seksu jest naprawdę niezbędbna - niezbędnych

- będzie przydatny nie tylko mężczyzną - mężczyznom

- katorżniczych prac domowy - domowych

Wniosek - pilot mężczyzny powinien mieć także funkcję "sekretarka - korektorka". ;)

Ale ubawiłam się. :D
Możesz zacząć pisać następny wykład. :D
ekonomista dnia 26.11.2010 17:13
Oj, funkcja korektorki by się przydała, tym bardziej, że nawet tego nie przeczytałem ;)
Miladora dnia 26.11.2010 17:18
Wniosek - pilot mężczyzny powinien mieć także funkcję "lektorka". :D
ekonomista dnia 26.11.2010 17:36
Dzięki, wszystko, wszystko dzięki Tobie poprawiłem. Łącznie z "będzie" i "się" ;)
pasieczny14 dnia 27.11.2010 12:39 Ocena: Świetne!
Tekst normalnie, brak słów ;D
Jest świetny ;p
Elwira dnia 27.11.2010 20:48
Cytat:
mężczyzny świadczy fakt, że nie raz sami jesteśmy

nieraz

Cytat:
wymyka się z pod kontroli

spod

Cytat:
przekształcić się w nagłą chęć zakończeniu związku.

zakończenia
Cytat:
Kobiety czasem drażnią sytuację, kiedy to one muszą okazywać wdzięczność. Odwrotna sytuacja natomiast powoduje

sytuacje - literówka i 2 razy sytuacja - powtórka

Odpuszczam Ci przecinki, chociaż trochę szwankuje, ale bardzo źle nie jest, więc zamilknę.

Pozostaje współczuć takich doświadczeń. :) Z tekstu wynika, że kobiety to istne potwory, z którymi lepiej się nie zadawać, chyba że ma się odpowiedni pilocik. Tylko czy wtedy nie czułbyś się tak, jakbyś obcował z facetem? Nie ma nic za nic :) Różnimy się od siebie, ale chyba to właśnie jest pociągające. Trzeba tylko wypracować kompromis, a wtedy żyje się miło i przyjemnie. Tyle, że kompromis wymaga udziału dwóch stron :)
To już inna sprawa.
Co do pilota, to jedna funkcja budzi w nim mój jawny sprzeciw, nawet obrzydzenie - udawanie orgazmu. Jak dla mnie, facet, który chce, żeby udawała jest... niemęski?

Ogólnie tekst napisany porządnie, płynnie się czyta, ale nic nowego nie wnosi. Postulaty męskie znane od lat, nastawione na egocentryzm i wygodnictwo, traktujące kobietę li jedynie przedmiotowo. Bawi, ale spływa. Jako wykład - niczego nie uczy.
Pozdrawiam.
ekonomista dnia 27.11.2010 22:27
Elwira, może nie powinienem tego pisać, ale ten tekst właśnie ma taki być, spływający. Ten, kto traktuje go poważnie powinien jak najszybciej udać się do poradni... wszystko jedno jakiej :D

A dodam jeszcze, że wkrótce będzie tekst odwrotny, o tym jak usidlić mężczyznę :D

PS. Miladora i Elwira, dzięki jeszcze raz za korektę :)
szara eminencja dnia 27.11.2010 22:56
Brak konsekwencji w jednym punkcie - pole elektryczne wokół sprzętu Hi-Fi Pilot ma działać na kobietę/y.

Ogólnie... bardzo dobrze napisane, ale... przeciętne. Nie zachwyciło, nawet nie rozśmieszyło.
Coś na poziomie czytelników Faktu.
ekonomista dnia 27.11.2010 23:14
Ja tylko zacytuję fragment mojego wstępu:
"INFORMUJĘ, ŻE WYKŁAD ZOSTAŁ NAPISANY W TAKI SPOSÓB, ABY KOBIECE UMYSŁY NIE OGARNIAŁY WŁAŚCIWEGO SENSU WYKŁADU."
:D

"Coś na poziomie czytelników Faktu."- czyli na jakim? Czytelnicy "Faktu" to jakiś niższy poziom?
szara eminencja dnia 27.11.2010 23:28
No wybacz, jestem facetem od ponad 40 lat :D

Nie mówię, że niższy poziom (Ty tego sformułowania użyłeś), ale o szukanie taniej sensacji tam, gdzie jej nie ma.
ekonomista dnia 27.11.2010 23:33
Upsssss... no pięknie! To ładnie się kamuflujesz kolego wśród tych kobiet :D
zawsze dnia 27.11.2010 23:34
Garrapata jest facetem;) Tymczasem ja, jako baba do bólu, oświadczam, że przystąpiłam do lektury i mile mnie zaskoczyłeś.
Proponuję jednak przejrzeć tekst (właściwie to smutne, że przyznajesz się, iż tekstu nawet nie czytałeś - to świadczy o braku szacunku do czytelnika), szczególnie pod kątem interpunkcji, literówek i tego, co nazywamy zaimkozą (w razie wątpliwości: mam na myśli zbyt duże natężenie zaimków w krótkim fragmencie).
Pozdrawiam.
ekonomista dnia 27.11.2010 23:37
a zaimki to które są? :D

A co do czytania tekstu? Po prostu nudzi mnie to, co już znam i nie będę tego zmieniać. Nie ukrywam, że jestem zawsze wdzięczny za korektę i nigdy nie zapominam za nią podziękować. No taki mam podło-uroczy charakter :D
zawsze dnia 27.11.2010 23:42
Kpisz, prawda?:) Z tego, co widzę w Twoim profilu, klawiaturą (więc i alfabetem) posługujesz się od co najmniej dwóch lat, myślę, że jesteś już co najmniej w trzeciej klasie, za rok nauczysz się więc części mowy i zdania.:)
A tak poważnie, myślę, że nie powinieneś przyznawać się do takiej nieświadomości, coraz bardziej utwierdzasz mnie bowiem w przekonaniu, że piszesz sam dla siebie i brakuje Ci szacunku do odbiorcy.
No nic, nie spodziewaj się mnie więcej pod swoimi tekstami.
szara eminencja dnia 27.11.2010 23:42
No tak... kobitom tekst się spodobał, a facet odszedł zniesmaczony :D :D :D
Elwira dnia 29.11.2010 13:08
Cytat:
2.6.5 Komentarze to nie czat. Od rozmów niezwiązanych z tematem utworu jest shoutbox.
- Regulamin PP

Obowiązuje wszystkich. Każdy komentarz niezwiązany bezpośrednio z tekstem zostanie usunięty.
Krystyna Habrat dnia 01.12.2010 21:58
Widzę, że oklepany od czasów Ksantypy, a nawet rajskiej Ewy, temat potrafiłeś tak ubarwić humorem, że stał się bardzo przydatny dla chłopców wchodzących w życie, żeby wiedzieli co ich czeka i jakoś się uzbroili.
zajacanka dnia 06.03.2012 10:41 Ocena: Bardzo dobre
W takich chwilach możemy żałować tylko jednego, że nie posiadamy skutecznego wpływu na kobiety, że nie potrafimy zmusić je, aby robiły to na, co my mężczyźni mamy ochotę.
-że nie potrafimy zmusić ICH, aby robiły to(,)na co my...

Co prawda mało która z naszych kobieta osiąga poziomu „gotuj jak moja mamusia”, ale pamiętajmy, że my też nie zawsze podnosimy deskę sedesową, a klapy to właściwie nigdy nie opuszczamy.
- ...mało która z naszych kobiet

Oczywiście jesteśmy do tego niezbędni..
- wielokropek popraw

I w tym przypadku przydałby się przycisk – Przycisk „Zapomnij o mnie”.
- jeden przycisk wystarczy

Dopóki poruszają się w jedynie w zakresie siły głosu oraz przełącznika kanałów w telewizorze, to możemy być pewni, że ustawienia, nad którymi pracowaliśmy tygodniami ocaleją.
- Dopóki poruszaja się jedynie... - bez w

A jeżeli jesteśmy również szczęsliwym posiadaczem procesora dźwięku to przyśpieszony proces łysienia mamy murowany.

- szczęśliwym – brak pol czcionki
- procesora – proces – za blisko siebie

Zanim zaczniemy omawiać funkcje, które powinny pojawić się na pilocie związane ze stosunkiem naszej kobiety do naszej matki,
- naszej-naszej – za blisko. Pierwsze do kosza.

Jeżeli nie, to tutaj może już pomóc tylko i wyłącznie dobry psychoterapeutą.
- psychoterapeuta

Uśmiałam się, szczerze!
Pomysłowość męska nie ma granic.:D
Najlepsza jest Opcja specjalna w Kategorii 4:smilewinkgrin:

Pozdrawiam
ekonomista dnia 06.03.2012 18:36
Dzięki Zajacanko :)
MamaMuchomorka dnia 26.06.2012 15:08 Ocena: Świetne!
Bardzo dobry tekst. Cieszy że mamusie są dla was zawsze najważniejsze - to świadczy o męskości :p. Poważnie jestem zachwycona, jeśli taki pilot się pojawi na rynku, zaoszczędzę na butach (futer nie noszę) żeby kupić mężowi taki sprzęt. Pilot w odwrotną stronę nic by nie dał. Kobieta może nie poradzić sobie z tyloma funkcjami. No i proszę w domu nieposprzątane, bo siedzę i czytam. Myślcie mężczyźni może w końcu coś z tego wyjdzie mądrego ;). Pokarze mężowi jak wróci...
ekonomista dnia 26.06.2012 15:29
Tak szczerze mówiąc to mi wystarczyłby o wiele prostszy pilot, z jednym przyciskiem: WŁĄCZ/WYŁĄCZ :D
Usunięty dnia 10.08.2012 21:16 Ocena: Świetne!
Najbardziej podoba mi się stwierdzenie, że 80% waszego intelektu znajduje się tam gdzie napisałaś.Zgadzam się też z tym, że to osobny byt, który posada moc i osobowość:D
Całość też mi się podoba, ale mam nadzieję, że to my wynajdziemy tego pilota i wtedy będziecie biedni;)
ekonomista dnia 12.08.2012 01:07
My już jesteśmy biedni, ale tego jako kobieta, nie jesteś w stanie zauważyć :D
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty