Myślenie bez mózgu. - zoe
Publicystyka » Felietony » Myślenie bez mózgu.
A A A

Tak sobie siedzę i myślę, że życie nie miałoby sensu, bez kolczyków z kości słoniowej. Co ja bym ubrała do tej sukienki z białego jedwabiu, wykończonej paseczkiem ze skóry węża, na spotkanie z Kryśką???? Całe szczęście, że mój kochany Rysio nie skąpi pieniędzy!! Cudowne uczucie, jak dziewczyny piszczą z zazdrości, kiedy sobie sprawię jakiś nowy egzotyczny kaprysik. Chociaż ostatnio jak byliśmy na kolacji u Romków, to panowie kiepowali niedopałki w wielkiej popielnicy z kości słoniowej właśnie. Od razu wtedy wpadłam na pomysł, żeby na kolejną rewizytę zamówić z niej, dla Rysia szachy. Grać w to nie potrafi, ale to bardziej prestiżowe niż warcaby, a i figurki trochę bardziej różnorodne. Myślę, że przyniesie to również uśmiech na twarzy mojego ukochanego. Co ja bym zrobiła w zimie bez futra?? hmmmm... Nie wiem jak można żyć, kiedy w szafie nie wisi kilka takich leciutkich ,,kizi miziek''. I cieplutko w tym i wygląda się szykownie. Ostatnio nawet polska firma ozdabia torebeczki szynszylami. Koniecznie muszę to sprawdzić i jak najszybciej poprawić sobie nastrój, po nadłamanym paznokietku, który wczoraj przecież tak pieczołowicie pielęgnowała mi Marysia w gabinecie... No nic.. Może spodoba mi się nowa torebusia. Dobrze, że ta zima się już kończy i będę mogła wreszcie pokazać się w moim nowym kompleciku, jaki Rusiulek mi sprawił. Aż mi serce szybciej bije z radości i emocji, jak zobaczę miny dziewczyn, kiedy wkroczę w tych szpileczkach z krokodylka!! A kopertówka do tego jest nieziemska. Naprawdę warto czekać na takie momenty!! Muszę koniecznie sprawdzić, czy specyfiki, jakie mamy w koszyczku ,,medycyny azjatyckiej '', nie trzeba uzupełnić... Zawsze lepiej mieć więcej tego rogu nosorożca, niż stresować się, że zabraknie. Co to to nie?!!! Niepotrzebne nerwy. Zaraz się tym zajmę! Tam chyba też jest trochę tygrysa. Sprawdzę...

      Zastanawiam się, czy ten dywan, co na wakacjach upolował Miniu z kolegami pasuje mi do stoliczka kawowego, wykończonego rafą koralową?? Trzeba to dogłębnie przemyśleć, do następnej wizyty gości. Uwielbiam te nasze spotkania. Naprawdę nigdy się nie nudzimy. Cudownie spędzamy zawsze czas wolny. Jak nie będzie padało, to może Panowie pojada sobie trochę postrzelać z nowych zabawek? To takie śmieszne, bo oni tego nie potrafią, ale starają się bardzo trafić, przeważnie niestety strzelając na oślep. Rzadko też coś z tych zabaw przynoszą wiec nie ma, o czym plotkować, ale raz udało im się zabić taką malutką sarenkę. Wpadła w jakieś sidła czy druty... Eh, nie dosłyszałam dokładnie. Chyba myślałam wtedy o czymś bardzo ważnym. Miała nieprawdopodobnie miękkie futerko aż żal, że nic nie mam z takiego zwierzątka. Nie wyobrażam sobie życia, bez moich koleżaneczek i tych ploteczek o nowych zakupach. Tyle nowych rzeczy można sobie kupić. Ciągle są zmiany kolekcji i nowości. Muszę koniecznie pomyśleć, co teraz jest mnie niezbędne…

 

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
zoe · dnia 14.10.2011 19:30 · Czytań: 724 · Średnia ocena: 0 · Komentarzy: 2
Komentarze
julanda dnia 15.10.2011 11:18
Chętnie zajrzę do tekstu, jeśli tylko Twórca zrzuci tu desant przecinków, które żyjąc świadomie w świecie interpunkcji, wskoczą we właściwe miejsca.
Pozdrawiam!
zoe dnia 07.03.2013 11:06
Julando - właściwy tekst na miejscu:). Pozdrawiam!
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
Zbigniew Szczypek
23/03/2024 20:57
Roninie Świetne opowiadanie, chociaż nie od początku. Bo… »
Marek Adam Grabowski
23/03/2024 17:48
Opowiadanie bardzo ciekawe i dobrze napisane.… »
Darcon
23/03/2024 17:10
To dobry wynik, Zdzisławie, gratuluję. :) Wiele… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty