Q (po prostu ku) - bosski_diabel
Poezja » Wiersze » Q (po prostu ku)
A A A
wyobraźnia poety zachwyca
maksymalizm posunięty
świadomość seksualna dostarcza wrażeń

intelektualnych mówią że postradaliśmy
palce gdzieś na kolejnych piętrach
kręgosłupa biegnąc na oślep
do nieba - ja milczę szczebel

po szeblu właściwie osuwam się
scena kolejna pozwól iść dalej
sztuka niewidomych nie dotykam a pożądam

Z cyklu: Dotyk
dla Wiatroczułej
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
bosski_diabel · dnia 12.01.2012 20:37 · Czytań: 721 · Średnia ocena: 5 · Komentarzy: 10
Komentarze
WholeTruth dnia 12.01.2012 21:18
bez kropki na końcu!
nieba-ja . wprowadź spację.

ależ erotyk! pierwsza klasa! czyta się chłonąc każde słowo i czekając na więcej. jesteś mistrzem delikatnych gier słownych. uwodzicielsko przyciągasz do siebie swoją poezją, raz mocniej, raz słabiej. w tym wypadku - nie ma szans na ucieczkę. nie da się nawet poruszyć w sidłach, które zastawiasz.
cudownie! całkiem się zachwyciłam i zachłysnęłam zwyczajnym Q.
pozdrawiam. cała Whole :)
Leszek Sobeczko dnia 13.01.2012 00:53
bez drugiego wersu, wiesz przecież jak i z czyn się kojarzy posuwanie, może w zamian jakiś udany synonim czy coś innego; w ogóle to pierwsza się nie klei, ale wiersz jest Twój, moje tylko wrażenia. pozdrawiam
Wasinka dnia 13.01.2012 13:22
W słowach zaplątałeś silne odczucia, metafory dodają siły i mocy.

Pozdrowienia słoneczne, L.
coca_monka dnia 13.01.2012 13:53
Cytat:
po szeblu właściwie osuwam się
scena kolejna pozwól iść dalej
sztuka niewidomych nie dotykam a pożądam


to mnie ujęło najbardziej, oraz to

Cytat:
postradaliśmy palce


pierwsza strofa jakby z innego świata, wydaje się sztuczna, (może przez wspomniane przez zygfryda słowo posunięty - dopiero po lekturze całości nabiera mocy.
mam kilka pomysłów na zastępstwo dla wspomnianego na p, jeśli wyrazisz życzenie, służę ;)

Serdeczności.
wierszokleta dnia 14.01.2012 14:34
Dla mnie pierwsza zwrotka jest jakimś dysonansem w stosunku do reszty przesiąkniętej erotyzmem, być może jest zbyt dosłowna...
trzyde dnia 14.01.2012 17:05
nie czytam tego wiersza dosłownie jako "erotyk", chociaż można i tak...:)czuję w nim coś ponad to...;)dostarczyłeś mi wiele wrażeń "intelektualnych", pozdr:)
miraeryka dnia 15.01.2012 12:46
bezpośrednie odniesienie do seksualności psuje klimat, poza tym dobrze się czyta, jak zazwyczaj, pozdrawiam.
Usunięty dnia 18.01.2012 17:53
Zasugeruję Wieszczowi, jedną pierdołę. Może by tak napisać "nie dotykam" jako "niedotykam"? Dobra, trzeba by się pozachwycać.
Ty dobrze wiesz, że to jest świetne? Więc pozwolę sobie nie robić "kopiuj/wklej" z innych podobnych u Ciebie. Co nie znaczy, że popadasz w monotonię! Za każdym razem otwierasz przed oczami nowe galerie, które diametralnie różnią się od siebie każdym poetyckim aspektem. Jedyne co może być powtarzalne to jakość. Ciągle super i super i super i su... itd.

Ja, największy fan powyższego poety, starałem się ostatnio stworzyć coś, co mieściłoby się w ramach erotyku. Teraz stwierdzam, że p***** nie robię... No bo po co się męczyć, jak można poczytać takie cuś?

Co do skrytykowanego, bezpośredniego odniesienia do seksualności - to jest do świadomości seksualnej, a to chyba dwie różne rzeczy. I ten wers, akurat jest tak do bólu prawdziwy, że nie trzeba go zapętlać żadną bosską metaforyką bo sam w sobie znaczeniowo jest poezją.

Wyobraźnie Tego poety zachwyca, a forma w jakiej ją "sprzedaje" zjadaczom chleba i denaturatu jeszcze bardziej.

Wspinam się teraz po kręgosłupie, którego nie ma...

dobra - "Dodaj komentarz"

Pozdrawiam. Misiaq
slonecznywers dnia 19.01.2012 16:12 Ocena: Świetne!
po prost Q = ku wlaśnie autor naprowadza ku czemuś, ku komuś, Bosski czy Ty masz gdzieś pułap swoich możliwości? przecudnie potrafisz czytelnika wprowadzić swoimi słowami w stan upojenia, masz dar oplatania cudnymi farzami, metaforami, jesteś geniuszem słowa, i nie broń się bo nie masz szans :0Pozdrawiam .J
bosski_diabel dnia 20.01.2012 22:16
WholeTruth włściwie nie mam słów na odpowiedź Kasiu jedynie, ze cieszy taka opinia uświadamia mnie, że to co piszę ma sens, to motywacja do dalej i dalej, dziękuję jak najpiękniej, pozdrawiam cieplutko.

Zygfrydzie może wyjęty z kontekstu kojary się ...ale ja zostawię bo uważam, ze w całości odczytu jest dobrze. Ja wiem, że każdy z nas ma inne spojrzenia i j tu szanuję Twoje, dzięki piękne, pozdrawiam.

Wasinko Aniu przemiła dziękuję Ci ślicznie, pozdrawiam srebrzysty uśmiechem.

Coka dzięki pierwsza strofa to odniesienie nie bezpośrednio do peela a do poetów do których on się zalicza. To tak jakby wprowadzenie w temat :) dzięki serdeczne, pozdarwiam.

Trzyde tak można też inaczej każdy ma prawo do tego co chce w wierszu zobaczyć ale juz powiem szczerze jest tu i TO i TO, dzięki śliczne pozdrawiam.

Miraeryka właśnie o tym napisałem jest i to i to, każdy interpretuje to tak jak czuje, przepiekne dzięki, pozdrawiam.

Misiaqu no,no ale się rozjechaleś Michale ale bardzo lubię czytać Twoje komentarze, serdeczne podziękowanie i pozdrowienia dla Ciebie.

Słoneczna wiesz teraz już wierze w Twoją poprawę :) bo jak już zacz ęłaś pisać komentarze to wiem, że będzie dobrze, jesteśmy z Tobą jak zawsze, pozdrawiam przeserdecznie, zdrowiej nam.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
Kazjuno
16/04/2024 06:50
Też podobała mi się twoja opowieść, zresztą nie pierwsza.… »
Kazjuno
16/04/2024 06:11
Ogólnie mówiąc, nie zgadzam się z komentującymi… »
d.urbanska
15/04/2024 19:06
Poruszający tekst, świetnie napisany. Skrzący się perełkami… »
Marek Adam Grabowski
15/04/2024 16:24
Kopiuje mój cytat z opowi: "Pod płaszczykiem… »
Kazjuno
14/04/2024 23:51
Tekst się czyta z zainteresowaniem. Jest mocny i… »
Kazjuno
14/04/2024 14:46
Czuję się, Gabrielu, zaszczycony Twoją wizytą. Poprawiłeś… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty