Cielesności - amelia_pe
Proza » Miniatura » Cielesności
A A A
Błądź mi po ciele dłońmi ciepłymi jak słońce. Błądź mi po ciele językiem mokrym jak strumień. Błądź mi po ciele oczyma mglistymi jak powietrze. Błądź mi po ciele sobą całym kompletnie. Ocieraj się jak listopadowy kot, mocno przyciskaj do piersi, wąchaj mnie i zamykaj w przestrzeni cielesnej. Odrywaj na chwilę i wracaj, do moich ramion, do moich piersi, do mojego pulsu jak bomba. Chcę cię widzieć rozmazanego w konturach niespójnych jak obraz wyrwany z ram pionu. Gdy nie ma już miejsce na powietrze między nami - dopiero tak mi bezpiecznie, tak mi dobrze, tak mi cierpliwie, tak w odrętwieniu jestem, zatracam się, wypadam z całych moich obrysów kobiety wolnej.
I podlegam bezsprzecznie na tych sekund kilka twojemu dotykowi rozkoszy, który rozpruwa szwy mojej aury. Wypadam z siebie zupełnie i wgryzam się w ciepłotę twojego sprawiania mi łaski. I dążę do ciebie, już prawie jestem w tobie zakotwiczona jedną myślą od upadku – dobijam do ssącego zniecierpliwienia woli. I jestem pod twoim oddechem, mokra od biegu przez chwalebne męki, wyzuta z ostatnich granic oporu, wykolejona z prawdy, otwarta jak przestrzeń horyzontalna. Nieswoja, niczyja, nieprawdziwa.
I muszę tak teraz do myśli mojej powrócić, a raczej przywrócić ją sobie na nowo. Wpisać w to ciało spuchnięte niedawnym przeżywaniem mężczyzny. Dotyki zabierają mi oddech, bo czuję go jeszcze między udami - bezwstydnymi narzędziami fizycznej, łóżkowej walki. Nie chcę odpychać, bo widzę jak walczysz z granicą przesunięcia mnie w następne rejestry – ja już nie mogę – trwam w sobie od teraz.
Pochłaniasz powoli ciało, które już nie należy do ciebie. Odsuwam nas ręką zastygłą na kawałku twojej doskonałości. Rozumiesz jak czytam w nikczemnych gestach twojego oddania. I nie ma już nas wewnątrz dosłownych jak słowo. Jest tylko niepokojący rozłam cielesności kolejnej. Przyciągam do siebie strzaskane odbicie twojej pewności siebie, bo potrzebuję pomruku by zniewolić siebie już całkowicie, zniesławić w męskim kaprysie milczenia.
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
amelia_pe · dnia 11.03.2012 09:48 · Czytań: 603 · Średnia ocena: 0 · Komentarzy: 9
Inne artykuły tego autora:
Komentarze
zajacanka dnia 11.03.2012 13:31
Błądź mi po ciele językiem mokrym jak strumień – dałabym jednak coś delikatniejszego od mokrego. Np. Wilgotnym.

Odrywaj na chwilę i wracaj(,) do moich ramion, do moich piersi, do mojego pulsu jak bomba.- usunełabym ten przecinek, a bomba troszkę rozrywa dotychczasową łagodnośc tekstu, ale to oczywiście bardzo subiektywne wrażenie.

Gdy nie ma już miejsce – miejsca

Zbyt dużo zaimków-przypatrz się pod tym kątem

odbicie-całkowicie – rym sie wdał. Zmień szyk w zdaniu, powinno być lepiej.

Trochę za dużo powtórzeń, rozumiem, że zamierzonych, ale ciut męczą.

Ogólnie bardzo ciepła, zmysłowo-słowna miniaturka.

Witaj na PP:)
Bu dnia 11.03.2012 16:32
Bardzo ciekawie... działa na zmysły. Spodobało mi się to określenie: "...który rozpruwa szwy mojej aury". Bardzo oryginalne i nietypowe.
zawsze dnia 11.03.2012 16:40
Poniekąd eksperymentalnie, coś jak najbardziej przyziemnego na poetyckim hamaku, ciekawie. I ładnie współgra tytuł, ładnie przyciąga uwagę, ładnie rozbrzmiewa w uszach. Za zającanką: widać niestety zaimkozę, ale to wszystko da się skorygować, dopieścić.
Miło mi Cię czytać.
Pozdrawiam.
JaneE dnia 11.03.2012 16:48
Ciekawy styl. Niebanalne oblicze erotyki i choć na mnie działa trochę inne, debiut na pewno udany. :)

Zaimków faktycznie zbyt wiele, ale wiem, jak trudno uniknąć ich w takim tekście.

Pozdrawiam
ekonomista dnia 12.03.2012 11:52
No tak, erotyka.
Słabo, bo za bardzo się starasz pisać językiem, który pozornie pasuje do erotyki. Starasz się, ale tylko momentami Ci się to udaje. Może gdybyś potrafiła utrzymać tę poetycką konwencję, z pseudorefleksyjnymi myślami, to jakoś by to brzmiało. Niestety, nie dałaś rady utrzymać języka w ryzach.

Oto kilka przykładów wesołych porażek:
"...ciało spuchnięte niedawnym przeżywaniem mężczyzny."
"...wąchaj mnie ..."
"Chcę cię widzieć rozmazanego w konturach niespójnych jak obraz wyrwany z ram pionu."
"Gdy nie ma już miejsce na powietrze między nami..."

Jest więcej takich "potknięć". Paniom się nawet podoba, ale ja jestem facetem i mam prawo do własnego zdania ;)
Fragmentami można dopatrzeć się jakiejś głębi, ale chyba woda jest zbyt mętna, bo nie widać zbyt dokładnie czy to głębia, czy mielizna :)
I tak chętnie przeczytam kolejny Twój tekst. Mimo wszystko wyróżniasz się wśród debiutantów.
Trzcina dnia 12.03.2012 12:35
Podoba mi się "językiem mokrym jak strumień" i "wąchaj"- nadają całości cielesny wymiar, nie porzuciłabym ich na rzecz subtelniejszych zwrotów.
Czuć emocje- ten efekt nie jest łatwo wywołać pisząc o seksie. Tekst lekko przegadany.
amelia_pe dnia 12.03.2012 18:48
Dziękuję wszystkim za odwiedziny, za powitanie i za krytykę. Jestem tutaj, bo chcę się czegoś nauczyć, ale również dlatego aby powalczyć z własnym wstydem. Dziewczyny, zaimki same się włączyły w rozmowę:D Zajacanka - zastanawiałam się nad 'bombą' - jednak doszłam do wniosku, że ta łagodność ma zostać w tym miejscu rozerwana. Ekonomosto - zarzuć mi wszystko, ale nie pseudorefleksyjność. Pozdrawiam Was serdecznie. :)
ekonomista dnia 12.03.2012 23:16
Ty piszesz, ja subiektywnie oceniam :) Lepiej się z tym pogódź ;)
Tjereszkowa dnia 13.03.2012 00:34
Witaj. Miniaturkę czytałoby się lepiej, gdyby nie była przegadana. Prawie z każdego zdania można coś wyrzucić. Przeczytaj na głos. Początek zamiast zmysłowo, wychodzi komicznie. (Mipociele mipociele mipociele)
Kilka cięć sprawiłoby, że tekst zabrzmi ładniej (przynajmniej dla mnie :) ).
Dam Ci przykład.
Błądź po mnie dłońmi ciepłymi jak słońce. Błądź językiem mokrym jak strumień. Błądź oczyma mglistymi jak powietrze. Błądź całym sobą. Ocieraj się jak listopadowy kot, mocno przyciskaj do piersi, wąchaj mnie i zamykaj.
Jeśli przekonało Cię moje spostrzeżenie, to zabaw się w fryzjera. Efekt może być ciekawy. Pozdrawiam i witam na PP.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty