Cyryl - Warncholio
Proza » Humoreska » Cyryl
A A A
Olga J. o pseudo Kora może otrzymać prezent od wymiaru sprawiedliwości w wysokości bezwzględnych 3 lat. Trzeba jej tego życzyć, gdyż przez ten czas na pewno zresocjalizuje się do szpiku kości na koszt podatnika.
Zgubiła ją przesyłka adresowana na jej psa z zawartością miarki marihuany. Ciekawe czy nadawca też był psem. Potem intensywna akcja poszukiwania prowadzona na dużą skalę przez policję i prokuraturę doprowadziła do odkrycia kolejnej miarki marychy w jej mieszkaniu. Pytania czy Olga J. skręcała jointy jak Palikot, wdychała sziszę jak Mubarak, chciała być bierną ofiarą gęstych oparów dymu jak klientela holenderskich caffeshopów, czy wreszcie podawała ją sobie doustnie w postaci lufki pozostają do dzisiaj bez odpowiedzi... A kim była Kora? Pamiętamy jak w poprzednim wieku impertynencko odprawiła dziennikarza, gdyż dla niej najważniejszy był wyjazd do boskiego Buenos Aires! Przypuszczam, że już wtedy filtrowała z maryśką. A co potem się stało? – została jurorką popularnego programu piosenkarskiego – i co widzimy? – Korę z wszelkimi objawami zażywania trawki. Była - a to raz euforyczna, a to apatyczna, a to z rozszerzonymi źrenicami spowodowanymi zmniejszeniem napięcia śródgałkowego, a to z rozkurczonymi mięśniami, a to z rozszerzonymi skrzelami!

Pussy Riot ( można to przetłumaczyć jako wirujący sex ) w postaci rozśpiewanych niewiast dostało 2 lata łagru od rosyjskiego wymiaru sprawiedliwości za punkowy występ w świętym miejscu. Śpiewały z pełnym zaangażowaniem do Putina, żeby dał sobie spokój i odszedł.
Jakiego one miały obrońcę?! Przecież linia obrony przed rosyjskim sądem na oskarżenie o lżenie i bezczeszczenie jest jasna dla każdego głupa – One dobrze radziły Władimirowi Władimirowiczowi z głębi gołębich serc, żeby odszedł dla własnego dobra. Każdy wie na co narażają się długotrwali politycy. A to wpadają w alkohol jak poprzednik Prezydenta Putina Prezydent Borys Jelcyn, który chciał zostać dyrygentem niemieckiej orkiestry marszowej, a to etiopski Haile Selassie I Zwycięski Lew, Wybraniec Boży i Król królów , itd... Nie to, żebym Władimirowi zarzucał psychochorobę, uchowaj mnie Boże!, ale jest coś na rzeczy jak występuje się w tylu osobach.
Był On obrońcą praw człowieka wkraczając do Osetii, był zaangażowanym funkcjonariuszem bezpieczeństwa demo państwa jako oficer KGB CCCP, potem był Prezydentem - tym po Jelcynie, Premierem - jak Prezydentem był Dmitrij Miedwiediew, potem Prezydentem, gdy Premierem jest Dmitrij, a jaką funkcję obejmie by służyć Wszechrosji, gdy Prezydentem zostanie Miedwiediew ? – o tym jeszcze On nie zdecydował. A jak widzi się Go na judodzkiej macie w uścisku z innym judokom – toż to wirujący sex.
Zmęczyłem się trochę psychicznie, ale jak wiem nieodgadniona jest rosyjska dusza...

A już zupełnie dla mnie jest niezrozumiałe dlaczego Pussy Riot nie zwróciły się do Władimira Władimirowicza o ułaskawienie jako do Obrońcy Praw Człowieka = natychmiastowe darowanie grzechów i ułaskawienie!

Z drugiej strony 2 lata łagru na pewno pozbawi je dręczących i bezsensownych pomysłów.

Poszukiwane są kolejne dwie feministki z zespołu. Występowały w kominiarkach. Grozi im 3 lata łagru. Śledczy na pewno nie są rzymsko-katolikami. Dla nas rzymsko-katolików niewieście nakrycie głowy w świętym miejscu jest jak najbardziej normalne. Co więcej pokazując się Papieżowi niewiasty powinny mieć na głowie co najmniej woalkę.
Dla utalentowanej szydełkowczyni wyszydełkowanie woalki w kształcie kominiarki nie stanowi problemu.

- I co my tu mamy? Co o tym myślisz, czy puenta jest jasna? – wysłałem ten tekst do Warncholio.

- Jak najbardziej. – odpowiedział – W nadmiernie zlaicyzowanym współczesnym świecie każdy objaw boskości powinien być doceniony, jak również zwykła obecność w świątyni boskiej.
Piosenkarki z Pussy Riot powinny dostać wyrok stu lat obowiązkowego wdychania marihuany, a po zakończeniu kary, pozostanie w show-biznesie jako jurorki rosyjskiej edycji popularnego programu piosenkarskiego.
Nie Po To! - zdenerwował się i usłyszałem jak ciężko oddycha, i wciąga z trudem powietrze przez szklaną rurkę - Nie po to w Katedrze Notre Dam Biskupi potwierdzają Akt Zawierzenia Francji Matce Boskiej! A polscy biskupi powierzają się bożemu miłosierdziu przed przyjazdem Cyryla!

I wypuścił powietrze.
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Warncholio · dnia 03.10.2012 08:52 · Czytań: 600 · Średnia ocena: 0 · Komentarzy: 2
Komentarze
Elatha dnia 13.10.2012 11:00
:lol:
Widzę, że jesteś na bieżąco ze współczesnymi absurdami. Zgrabnie napisane, ale Kot znowu fuknie, wspominając poprzednie teksty. Tu autentyczności nazwisk trzymasz się konsekwentnie, choć zadzierasz z carem Rosji, niemal Bogiem Wschodu. A ten przywódca to przecież tylko człowiek, więc nie rozumiem strachu polskiego kościoła. Ale mówi się, że tylko żywych ludzi należy się bać. Więc pewnie coś jest na rzeczy...
Warncholio dnia 13.10.2012 19:25
Elatha,

Sama odpowiedziałaś na Swoje zawahanie w logice...
Jak zgryzasz jabłko to myślisz, że zjadasz z nim robaka...? Nie te robaki co my zjadamy, ale te co nas zagryzą.

W.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
Zbigniew Szczypek
23/03/2024 20:57
Roninie Świetne opowiadanie, chociaż nie od początku. Bo… »
Marek Adam Grabowski
23/03/2024 17:48
Opowiadanie bardzo ciekawe i dobrze napisane.… »
Darcon
23/03/2024 17:10
To dobry wynik, Zdzisławie, gratuluję. :) Wiele… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty