Zagubiona... - julx112
Proza » Inne » Zagubiona...
A A A

    Nikt mnie nie potrzebuje... Po stracie bliskiej osoby nie potrafiłam choć w połowie wypełnić pustki po mimo, że byłam... jestem jego córką. Oddał mnie. Porzucił. Byłam dla niego tylko kolejnym pustym narzędziem wpadającym w furię na wzmiankę o mamie. Porzucił pod pretekstem, że nie poradzi sobie sam, tak na prawdę nie chciał. NIE KOCHAŁ mnie. Nie potrafił dać mi tego co jest najważniejsze... Nie umiał mi dać miłości. Co noc odbywałam ze sobą długie rozmowy, wmawiając sobie, że nie tkwię w tym sama. Każda cząstka mojego ciała czuła się opuszczona, porzucona... rozgoryczona. W końcu trafiłam tu... zobaczyłam, że nie jestem sama. Zadziałało to jednak w przeciwnym skutku. Zamknęłam się jeszcze bardziej w sobie. Odkryłam świat. Nowy świat. Swój świat. Nie jestem wariatką. Jestem tylko cholerną marzycielką, która wierzy, że w jej życiu pojawi się ktoś kto choć w jednej tysięcznej procenta zaspokoi to zniszczone w niej poczucie bezpieczeństwa. Każdy tutaj jest w inny sposób zraniony... jednym brakuje determinacji... drugim odwagi... innym sił, a jeszcze innym, tak jak mnie... miłości... Wszyscy (bez wyjątku) mają dwa oblicza... Jedno to powierzchowne, które widać na zewnątrz, zupełnie jak odbicie w lustrze... oraz drugie... to, które kryje przed samym sobą. To, w którym znajduje się wszystko czego życie im nie podarowało, nie... powinno być tak: to co życie im zabrało, odebrało, wyrwało siłą po mimo bólu, krzyku, cierpienia. To przez co ich codzienne życie zmieniło się w koszmar, w najgorszy sen, z którego nie można się obudzić, w labirynt bez wyjścia... W pułapkę śmierci. Nikt z nas nie chce dopuścić do świadomości, że tu umrze, w samotności, zimnie i ciągłym poczuciu, że czegoś pragnie, tak bardzo jak sucha roślinka, która od wielu lat nie doznawała rozkoszy deszczu pragnie wody. Co wieczór wchodzę w swój własny świat. Jest on zupełnie inny. Jestem w nim kochana, szczęśliwa, bezpieczna. Wiem, że gdy umrę ktoś będzie płakał zamiast cieszyć się, że zostało zwolnione kolejne miejsce. Mam tu rodzinę, swoją własną, która mnie kocha. To takie piękne, że ktoś może mnie jeszcze kochać czyt. pocieszać gdy mi smutno, przytulić w przygnębieniu, poświęcić troche czasu, podzielić się radosną nowiną. To tak mało, a dla mnie to ogrom, coś tak cennego jak dla biedaka skrzynia pełna złota. 
   Najgorsze jest to...że nie trwa to wiecznie... co dzień ktoś budzi mnie z cudownego świata. Wyciąga siłą po mimo, że co dzień zdzieram gardło krzykami "Nie róbcie mi tego! Błagam nie!..." Nie zwracają na to uwagi, bo dla nich jestem tylko kolejnym przedmiotem zajmującym miejsce. Zabierzcie mnie stąd... błagam... 
     Następnego wpisu nie będzie...
     Będę w swoim własnym świecie.
     Będę szczęśliwa. 

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
julx112 · dnia 30.05.2013 20:04 · Czytań: 896 · Średnia ocena: 0 · Komentarzy: 3
Inne artykuły tego autora:
  • Brak
Komentarze
Lizabett dnia 31.05.2013 16:50
Ech, bardzo trudno mi to skomentować, więc najpierw pytam: po co to pogrubienie tekstu? Jasne, każdy ma własny styl i upodobania, ale moim zdaniem to zupełnie niepotrzebne i utrudnia czytanie. Dalej, widzę tu ciężki, niewyrobiony styl, biegunkę wielokropków i gdzieniegdzie wysyp akapitów. Bardzo rzewny tekścik, bo inaczej tego tworu nazwać nie mogę, tanio jedzie po emocjach czytelnika, tak że u mnie nawet ich nie drasnął. Dużo tego jest, dużo, nie będę Cię już gnębić, bo może dopiero się wprawiasz, może komuś się spodoba...

Pozdrawiam i życzę lepszych tekstów, zrzęda Liz ;)
al-szamanka dnia 01.06.2013 09:34
Mogę się tylko podpisać pod Lizabett.
W wielokropkach utopiłam się.
A cudowny świat, z ktorego bohaterka codziennie jest na siłę wyciągana, niewiarygodny, bo przejaskrawiony. Radziłabym jej zresztą wziąć się w garść, tupnąć na złego tatusia i nieporadne zakapslowanie się w żalach.
Aha. Po mimo pisze się łącznie - pomimo. No i interpunkcja kuleje.
Czyli, bierz się do pracy! :)

Pozdrawiam sobotnio :)
zajacanka dnia 02.06.2013 13:56
Cytat:
wy­peł­nić pust­ki po mimo

pomimo łącznie 3x w całym tekście
Cytat:
tak na praw­dę nie chciał.

naprawdę razem
Cytat:
Za­dzia­ła­ło to jed­nak w prze­ciw­nym skut­ku.

raczej w przeciwnym kierunku. lub skutek był odwrotny
Cytat:
. Od­kry­łam świat. Nowy świat. Swój świat.

za dużo powtórzeń. Może tak:
Odkryłam świat. Nowy, mój.
Cytat:
ko­chać czyt. po­cie­szać

?
Cytat:
po­świę­cić tro­che czasu

trochę

Trochę, jak głos na pustyni: można krzyczeć, a i tak nikt nie usłyszy.
Smutny to obrazek, ale wyrzucanie go z siebie pomaga.
Tekst do korekty, brak przecinków nieco męczy w czytaniu.
Mam nadzieję, że jednak będzie kolejny wpis :)
Pozdrawiam serdecznie
Baw się dobrze na PP :)
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty