Piec z obrotowymi kaflami - wiedzmin89
Proza » Inne » Piec z obrotowymi kaflami
A A A
Kafel I - Kanał 1 telewizji publicznej
"Dziś zapraszamy na retransmisję z końca świata. Przedtem jednak osiemset dwudziesty siódmy odcinek serialu "Cesarze Wenezueli". Manuela jedzie z Emanuelem na zakupy do supermarketu, a co tam się będzie działo zobaczycie sami, mogę tylko powiedzieć, że będzie gorąco. Sam senator Jose Antonio Pierogos przyłapie ich w przymierzalni na dzikim seksie."
TRANSMISJA SPALONA


Kafel II - Namolsat
" - W programie "Co do kurwy nędzy z tym krajem?", rozmawiamy z prezydentem i przedstawicielem awangardy o niepotrzebnej a może i potrzebnej interwencji w wojnę Rosji i Gruzji. Panie prezydencie, pytam pana jako pierwszego i przecież odpowiedzialnego za stan rzeczy, co jeśli to odbije się na naszym kraju i wojna obejmie również nas?
- No cóż, myślę przede wszystkim, że trzeba pchać się z autorytetem wszędzie i pokazać tym bolszewikom iż nie mogą sobie wjeżdżać do cudzego kraju i uprawiać dzikich harców z obywatelkami tegoż kraju, a także żądać podporządkowania. Nie. Tak w europie nie robimy. Jeśli Rosja tego nie pojmuje, pomożemy każdemu, żeby wysłać tych komuchów w najgłębszą głębię Syberii, bo najwyraźniej tam jest ich miejsce.
- Widzę, że przedstawiciel awangardy aż rwie się by coś powiedzieć, proszę, może pan zabrać głos.
- Dziękuję. Otóż ja popieram pana prezydenta. Biorąc pod uwagę, że mamy poparcie USA, na wschodzie może zrobić się niezła jatka. Lecz! To dobrze. Dzisiejszej młodzieży jest potrzebna wojna, gdyż w mózgach ich nastąpiło przewartościowanie zgubne i destrukcyjne. Niech usłyszą świst kul! Niech zobaczą czołgi na ulicach! Podpalmy swoje sumienie, rozstrzelajmy uczucia, niech w naszych płatach czołowych wybuchnie bomba, stańmy się żołnierzami! Kocham Jaruzelskiego!"
TRANSMISJA SPALONA


Kafel III - CDBRN
KAFEL KODOWANY


Kafel IV - Only the show TV
"Oto stało się! Są państwo świadkami pierwszego odcinka najnowszego reality show pod tytułem "Jak oni umierają". Zaproszenie przyjęło dziesięć osób znanym w show biznesie, aktorów, muzyków, mamy również polityka. Zasady są proste - nie daj się zabić. Na początek nasi bohaterowie zostaną umieszczenie w oddzielnych pokojach, a w nich znalezienia klucza, dzięki któremu będą mogli je opuścić. Ale uwaga, jeśli nie znajdą ich w ciągu kwadransa, niechybnie zginą. Emocje będą więc ogromne, a pierwszy odcinek jest zaledwie prologiem do samego piekła."
TRANSMISJA WYGASŁA


Kafel V - Megastacja
"W dzisiejszych czasach myślimy o 42". To już inne lata, nie wystarczy 32", nie wystarczy 36". Nierzadko nawet 42" to już za mało. Oczywiście w magazynach czekają telewizory 60" lecz trzeba już myśleć o większych. Rosną potrzeby, rosną domy, ludzie chcą rosnąć, dwustucalowym telewizorem zrekompensować sobie lata biedy i pamięć o stanie wojennym. Konformizm pochłania w tej chwili każdego, mamy tu swoiste szaleństwo normalności. Stajemy się plastikowi, schodzimy z taśmy produkcyjnej, jesteśmy ludźmi masowej produkcji dróg rodnych. Należy przebudować społeczeństwo od fundamentów i myślę, że należy zrobić to siłą."
TRANSMISJA PRZERWANA


Kafel VI - Pogoda all the time TV
"Opady gruzu utrzymają się jeszcze przez jutrzejszy dzień. Natomiast pojutrze padał będzie już tylko żwir. Ciśnienie w normie, na poziomie trzech atmosfer. W tygodniu tym nie spodziewajmy się temperatur wyższych niż -7 stopni Celsjusza. Słońce nadal nie będzie wschodzić. Nie zdziwcie się, jeśli kraj nawiedzą niezapowiedziane tornada, huragany, wichury, nawałnice, burze lub trzęsienia ziemi. Zalecamy jak najczęściej pozostawać w domu i mieć otwarte piwnice. Jeśli już decydujecie się na eskapadę po mieście proszę zabierać ze sobą testament, nieśmiertelnik a także w żołądku wersję elektroniczną testamentu."
TRANSMISJA PRZERWANA


Kafel VII - Art-TV
" - W naszym programie kulturalnym "Wielka sztuka" mamy zaszczyt gościć założyciela najnowszego nurtu w sztuce - drugart. Panie Tadeuszu Płaszczkowski, niech pan przybliży nieco widzom założenia tego rodzaju sztuki.
- No, przede wszystkim jak można po nazwie wywnioskować, podmiotem tej sztuki jest narkotyk. Ale przede wszystkim, jest on inspiracją, a nie samym tematem. Zrzeszam ludzi, którzy tworzą pod wpływem narkotyków. Nie ważne, co powstanie, ważne, co było bodźcem do tego by powstało.
- I tym bodźcem mają być narkotyki?
- Naturalnie.
- A czego pan najczęściej używa?
- Oh, tutaj wszystko się nadaje, dla mnie osobiście najmniej stymulująca jest marihuana, natomiast wszystko inne jest jak najbardziej ok.
- Nie sądzi pan, że to zachęci młodzież do ćpania?
- Wierzę w wolność inspiracji. Narkotyki uczą życia, otwierają oczy, umożliwiają dogłębne poznanie świata i tylko pod tym względem uznaję je za dobre. Samo ćpanie dla ćpania jest bez sensu, ale ćpanie dla sztuki to szczytny cel. Artysta musi umrzeć młodo i koniecznie tragicznie. Narkotyki to umożliwiają. Umożliwiają wyjście na powierzchnię pokoleniu nowych twórców sztuki narkotycznej, oby było ich jak najwięcej.
- Jak często jest pan pod wpływem?
- Oh, wyłącznie, kiedy tworzę.
- A tak średnio?
- Codziennie.
- Nie uważa pan, że jest uzależniony?
- Wiem co inni mówią, uważają mnie za narkomana, ale ja niczym się nie różnię od palaczy lub alkoholików. Jestem dyskryminowany, ponieważ na narkomaństwo nie ma społecznego przyzwolenia, cała reszta jest mniej lub bardziej akceptowana, ale to - absolutnie. A ja mam przewagę nad innymi nałogowcami gdyż swoje uzależnienie używam do aktu stwórczego. Więc jak brzmi odpowiedź? Tak, jestem uzależniony, jestem uzależniony od tworzenia, od bycia małym bogiem, bogiem tego, co tworzę, bogiem choćby jednej dziedziny mego życia, na którą mam całkowity wpływ i dowolność. King pisał pod wpływem alkoholu, Witkacy również, a także nie tylko. Nie jestem w niczym gorszy od nich.
- Czy nie jest tak, że stymuluje się pan, bo bez tego nie jest w stanie nic tworzyć?
- Oh, to tak częsty zarzut. Oczywiście, że nie. Obcowałem ze sztuką od najmłodszych lat, pierwsze kroki stawiałem na trzeźwo, aż doszedłem do momentu, kiedy postanowiłem otworzyć umysł i spróbować czegoś nowego. Jeśli pod wpływem narkotyków pomysłów jest więcej i są lepsze jakościowo, to jest to dobry sposób. Każdy sposób jest dobry, jeśli pomaga osiągnąć zamierzony rezultat nie krzywdząc przy tym innych.
- Za to krzywdzi pan siebie.
- Zgoda. Tak istotnie jest. Najważniejsze, że siebie, tylko siebie. Proces tworzenia jest samotny, wymaga izolacji, dlatego zrezygnowałem z posiadania znajomych, a także stałego życiowego partnera, bo wiem, że nie dużo czasu mógłbym im poświęcić a oni pewnie nie akceptowaliby mego trybu pracy. Mam czyste sumienie póki robię krzywdę tylko sobie.
- Rozumiem. Może zacytuje pan jakiś wiersz?
- Oh, ostatnio napisałem coś takiego: "nie ucz się latać, nie próbuj latać, bo gdy przelecisz przypadkiem na drugą stronę, spadniesz nie wiedząc, dlaczego nie możesz wrócić."
- Naszej rozmowie przysłuchuje się krytyk literacki. Chciałbym go teraz zaprosić do studia.
Krytyk wchodzi i siada obok prowadzącego. Prowadzący:
- Panie Mieczysławie Niepitolmitu-Kabza. Co pan powie o wierszu, który przed chwilą zarecytował nasz pierwszy gość?
- Oczywiście witam państwa, witam pana i naszego nieszczęsnego gościa. Więc tak, z pewnością nie ma to żadnej wartości literackiej. Niby jakaś metafora, niby ukryty sens, a tak naprawdę gówno na kiju. Dno. Kwit na węgiel ma większą wartość. Gość jest na haju przez dwadzieścia cztery godziny na dobę i wkręcił sobie, że jest wielkim artystą, że toruje drogę nowemu pokoleniu.
- Ej, ej, stary. Moja twórczość to moja dusza. Jak ci się nie podoba to spierdalaj. Nie będziesz publicznie na mnie rzygał! Ty pokurwiały schematojadzie! Nie masz jaj żeby coś napisać to gnębisz innych?
- Ty popaprańcu, ja ci powiem co ty torujesz. Drogę na cmentarz sobie torujesz i przy okazji innym, którzy uwierzą w te banialuki. Podetrzyj się tym wierszem.
- Panowie, myślę, że nie tak miała wyglądać nasza dys..."
TRANSMISJA PRZERWANA


Kafel VIII - TasiemiecTV
"Za chwilę "Sabrina, nastoletnia prostytutka", a teraz proszę popatrzeć na blok reklamowy byście wiedzieli, czego właśnie potrzebujecie."
TRANSMISJA PRZERWANA


Kafel IX - Pierdut TV
"Dziś w mieście XY zderzyły się ze sobą pociąg towarowy i pasażerski. Podejrzewa się, iż jest to sprawka jakiegoś żartownisia, który przestawił zwrotnicę. Nie wyklucza się także ataku terrorystycznego, biegli mają również przypuszczenia, że wrócił od lat poszukiwany psotnik-seryjny morderca Kubuś Zszywacz. Na miejscu zginęło osiemdziesiąt osiem osób, sto dwadzieścia trzy przewieziono do szpitala w stanie ciężkim, osiemnaście trafiło tam z lekkimi obrażeniami, jedna osoba nie odniosła żadnych obrażeń. Sprawę bada CSI, Kryminalni, CBA, W-11, KGB, MPGK, FBI, SWAT, CIA, Rutkowski, OMO, ZOMO, ORMO, SS, ZSRR, WC Piker, Pan Prooper, ZUS, NFZ, KRUS, USG, USB, PLUS GSM, CPN, ABW, IPN, ACE, UPS, PZPN, RMF FM, Marines, Netia, pomoc zadeklarowało również UFO."
TRANSMISJA PRZERWANA


Kafel X - GoodMoviesNoShit TV
"A teraz w "Kurewsko mocnym kinie" zapraszamy na psychologiczno-obyczajowy dramat science fiction pod tytułem "DickX: Przebudzenie przeistoczenia ostatniego starcia z przedostatnim początkiem reaktywacji przed rewolucją po transformacji nowego pasażera starego buntu", tuż po nim przejmujący dokument - Czy świat ocipiał?"
TRANSMISJA PRZERWANA


Kafel XI - Mózgotrzepy TV
Kafel jedenasty niedostępny. Wykup pakiet brykietowy.

Kafel XII - TVB
"You can die, siubi siubi die die. Wracamy po re..."
TRANSMISJA PRZERWANA


Kafel XIII - MixFun
"Informujemy, że serial "Rodzina przestępcza" nie będzie już emitowany przez naszą ante..."
TRANSMISJA PRZERWANA


Kafel XIV - Dolina Zagadek
"Czekam wciąż na jeden telefon. To naprawdę łatwa zagadka. Zmuszacie mnie bym zwątpiła w waszą inteligencję. Do wygrania pięć, powtarzam pięć tysięcy złotych. Za jedno słowo, malutkie słówko. Ja naprawdę mogę tu czekać długo, ale czas antenowy za chwilę dobiegnie końca. Dlatego by was zachęcić, rozbiorę się po odgadnięciu zagadki."
TRANSMISJA PRZERWANA


Kafel XV - Educhannel
Kafel wypalony. Do jutra.


Kafel XVI - TVKHA
Piec-gazeta

1.20 Zróbmy coś z tym kurwa - magazyn
1.50 Międzynarodowy Festiwal Sztuki Klozetowej
3.00 Śmierć na Wall Street: Zemsta gnijącego trawnika - horror
5.00 Koniec zapieprzania.

Kafel IV - Only the show TV
"I tak oto poznaliśmy siedem osób, które przechodzą do kolejnego odcinka "Jak oni umierają". Kandydat nr 4 nie znalazł klucza, został zgnieciony przez sufit, kandydatka nr 6 utopiła się, a kandydata nr 1 wpierdoliły mrówki. Zatem żegnam a raczej to zapraszam za tydzień."

"Dziękujemy za zakup naszej oferty. Piece HDTV Fahrenheit - obraz w HD, temperatura w HD. Poznaj nowy wymiar wielofunkcyjności."


POWER OFF
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
wiedzmin89 · dnia 14.09.2008 01:55 · Czytań: 703 · Średnia ocena: 4,2 · Komentarzy: 5
Komentarze
ginger dnia 14.09.2008 02:28 Ocena: Świetne!
To mi sie podobalo. Bardzo. Az sie rozbudzilam z wrazenia ;)
Napisane bez bledow, fabula swietna, pomysl rewelacyjny. Czego chciec wiecej...?
DamianMorfeusz dnia 14.09.2008 02:40 Ocena: Bardzo dobre
Jest późno jak na mój gust. Zerknąłem wcześniej, wydało mi się fajne, ale mówię - nie mam czasu. Skoro jednak tu jeszcze siedzę, to przeczytałem.
I całe szczęście, bo bym ciekawy kawałek prozy ominął.
pawelh dnia 14.09.2008 08:41 Ocena: Bardzo dobre
po prostu wspaniale
Jack the Nipper dnia 14.09.2008 10:11 Ocena: Bardzo dobre
Znakomite. Oddajesz istotę rzeczy - ponieważ tak wygląda telewizja, ja nie mam telewizora.

Cytat:
Na początek nasi bohaterowie zostaną umieszczenie w oddzielnych pokojach, a w nich znalezienia klucza, dzięki któremu będą mogli je opuścić.


W tym fragmencie jest kilka błędów.

I jeszcze coś czego mi brakuje - przy wypowiedzi pana prezydeenta aż sie prosi o dodanie kilku <MLASK> ;)
Samuel Niemirowski dnia 15.09.2008 23:37 Ocena: Bardzo dobre
Nie mam telewizora, oglądam tv średnio raz na miesiąc i jakoś mi z tym lepiej. Chociaż mam internet... no, ale lepiej to niż jedno i drugie badziewie naraz... :)
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
Kazjuno
16/04/2024 06:50
Też podobała mi się twoja opowieść, zresztą nie pierwsza.… »
Kazjuno
16/04/2024 06:11
Ogólnie mówiąc, nie zgadzam się z komentującymi… »
d.urbanska
15/04/2024 19:06
Poruszający tekst, świetnie napisany. Skrzący się perełkami… »
Marek Adam Grabowski
15/04/2024 16:24
Kopiuje mój cytat z opowi: "Pod płaszczykiem… »
Kazjuno
14/04/2024 23:51
Tekst się czyta z zainteresowaniem. Jest mocny i… »
Kazjuno
14/04/2024 14:46
Czuję się, Gabrielu, zaszczycony Twoją wizytą. Poprawiłeś… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty