Auto-drabble - akacjowa agnes
Proza » Miniatura » Auto-drabble
A A A
Od autora: Moje pierwsze w życiu drabble :)
Jestem ciekawa komentarzy. Pozdrawiam.

Gdzie ja jestem? Kurwa, gdzie jestem? Wiem, że wyszłam. Wiem, że szłam. A teraz? Nic. Nawet w szybie odbija się tylko on.

Dobrze, że jest. Daje jakąś stabilność i pewność.

Drżę. Dziwne, lecz tego nie czuję. Więc skąd wiem, że drżę? To jasne. Każdy dygocze w takiej sytuacji. Takiej? Znaczy jakiej?

Wiem, że miałam plany. Zmierzałam do nich. Ale gdzie jestem? Zgubiłam się. Jasna cholera. Zgubiłam.

Ale jest on. To ma sens. Jest. Widzę go wyraźnie.

A ja gdzie? Myślę, że jestem. Nie czuję.

Oddałam się w całości. Zostałam wchłonięta. Nawet on już mnie nie widzi.

A tak chciałam być…

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
akacjowa agnes · dnia 24.11.2013 19:23 · Czytań: 623 · Średnia ocena: 4,4 · Komentarzy: 21
Komentarze
Sleepless dnia 24.11.2013 21:50 Ocena: Dobre
Ciekawy tekst, moża by go jakoś rozwinąć. Opisuje w interesujący sposób to, jak można zlać się z kimś, nawet z kimś ukochanym, i nie być już sobą.
Almari dnia 24.11.2013 22:05
Można rozpatrywać minimum na dwa sposoby, a to dobrze. Mi pasuje wersja z duchem. Ładnie, poetycko.
Kaero dnia 24.11.2013 22:10
Mnie się to kojarzy bliźniętami, przy czym jedno zostało wchłonięte przez drugie, więc urodziło się tylko jedno dziecko... trochę makabryczne, ale takie skojarzenie miałam właśnie:)
Usunięty dnia 24.11.2013 22:12 Ocena: Świetne!
Akacjowa - straciłaś dziewictwo i to w dobrym stylu ;)))

(to w związku z Twoim zapytaniem na SB - nie mam nic innego, jakby, na myśli :p )
Pozdrawiam

B)
shinobi dnia 24.11.2013 22:33
Nie przekonuje mnie to.
Próbuję coś wyłuskać, ale - choć z pewnością - coś ukryłaś w tekście, nie bardzo forma kusi mnie do tego, by się zastanawiać co.

Przeleciało, zapomniałem, zmykam, ale mówisz, że to pierwsze drabble, zatem: pierwsze śliwki robaczywki. ;)
akacjowa agnes dnia 24.11.2013 22:39
Chciałam przedstawić myśli kobiety, która oddała się w całości mężowi, rodzinie. Która stwierdza po jakimś czasie, że straciła siebie, swoją osobowość i wartość.
Dziękuję, że zawitaliście pod moim drabblowym debiutem. Rozbudowa nie wchodzi w rachubę. W końcu to drabble :)

Shinobi, zapraszam następnym razem. Może będzie lepiej :)
Usunięty dnia 24.11.2013 22:43 Ocena: Świetne!
Akacjowa - wg mnie dobrze poszło, widać, że jej nie widać, chociaż jakby jest.:)
Zagubiona a zarazem tuż obok. Weź pod uwagę, że to bardziej chwyci kobieta...

B)
Dobra Cobra dnia 24.11.2013 23:01 Ocena: Świetne!
Drabble jak się patrzy! I nawet można czytać je wielopłaszczynowo, co jest jeszcze większym osiągnięciem. W takim obraniczonym zasobie liter zmieścić aż tyle! Brawo!

Utrata dziewictwa, zaprzedanie się mężczyźnie a może i jeszcze wyżej? Nooo... Ładnie, bardzo ładnie.

Się podoba!


Do następnego,

DoCo
akacjowa agnes dnia 25.11.2013 06:52
Dziękuję, Amso. Cieszę się, że chwyciłaś mój przekaz. Ale w końcu to nic dziwnego :) Empatia.

Cobro, jestem wzruszona, że i Ty złapałeś. Buduje to w moich oczach nieco lepszy obraz mężczyzny - czujący, nie tylko myślący :)

Zauważyliście, że pokombinowałam w tekście ze zwrotem "Myślę, więc jestem"? A kto to powiedział? :)

Pozdrawiam
Madame Chauchat dnia 25.11.2013 10:02
Akacjowa, odebrałam to jako spacer z kimś, kto staje się z pewnych względów obcy. Zatarły się granice między nimi, ona chce odejść, ale nie jest już tą samą osobą. Pogubiła się, bo nie wie kim jest teraz indywidualnie, bez niego. I czy to możliwe będzie.

Ps. Jakoś nie widzę tu utraty dziewictwa.
mike17 dnia 25.11.2013 10:08 Ocena: Świetne!
I ja już wczoraj przeczytawszy poczułem, że to o kobiecie, która swoje życie podporządkowała bezwarunkowo facetowi/mężowi, jak zwał, tak zwał, i teraz się trochę pogubiła, trochę próbuje czynić małe rozliczenia życiowe.
Jakby prawda, że nie można się tak do końca "zaprzedać" drugiej osobie była tym bolesnym odkryciem, bo czasem im więcej z siebie dajemy, tym mniej dostajemy - to oczywiście nie reguła, ale częste w związkach, gdzie jest "biorca i dawca".
I tak widzę twój kawałek.
Udany skądinąd wielce :)
akacjowa agnes dnia 25.11.2013 10:29
Madame, utrata dziewictwa dotyczyła tu mnie, bo to był mój pierwszy raz z drabble :)
Dziękuję, za wizytę i Twoje podejście do mojego tekstu.

Mike'u, Twoja ocena dodaje mi skrzydeł. Są teorie, które mówią, że kto daje ten dostaje. Rozdawaj, rozdawaj a wszechświat Ci odda, prędzej czy później.
Tylko pytanie: czy należy dawać siebie czy od siebie? Czy myśląc o innych można zapominać w całości o sobie?
Może można, ale chyba trzeba najpierw być na wyższym poziomie świadomości. Mieć wysoką inteligencję emocjonalną, by z życiowego wolontariusza nie stać się bezwartościową pustynią auto-świadomości, dla której czyjeś splunięcie stanie się deszczem.

Pozdrawiam
Urbi dnia 25.11.2013 17:32
Przyjęta forma ma swoje wymogi, owszem. Ale jak dla mnie brakuje tu pewnej dosadności. Temat frapujący, lecz nie wybrzmiał do końca. Pozdrawiam.
akacjowa agnes dnia 25.11.2013 17:49
Dziękuję, Urbi, za opinię. Pewnie i masz rację. To moje pierwsze drabble i nie do końca wiedziałam, jak się za to zabrać.
darek i mania dnia 25.11.2013 18:33
nie wiem co to drabble i co powinien taki tekst zawierać - myślę, że tym razem poszłaś na łatwiznę a stawiałem w ciemno i się przeliczyłem, to nie jest pisanie akacjowej agnes.
akacjowa agnes dnia 25.11.2013 19:24
Cóż, niestety to jest pisanie akacjowej :(
Dziękuję, DiM, za odwiedziny i szkoda, że mój poczęstunek nie trafił w Twój gust.
Masz nauczkę - nigdy nie bądź niczego na 100% pewny :)

Pozdrawiam
Dobra Cobra dnia 25.11.2013 21:47 Ocena: Świetne!
Dobrze, że budujesz w sobie lepszy obraz mężczyzny...
pablovsky dnia 27.11.2013 17:15 Ocena: Bardzo dobre
Całkiem urocze! Musiałem zajrzeć do wyszukiwarki, bo nie miałem najmniejszego pojęcia, czy są "drabble". Sto słów i koniec, kropka. Tak więc w pewnym sensie jest to sztuka w sztuce. Nie jest rzeczą łatwą napisać konkretną ilość słów i dodatkowo zawrzeć w tym logiczną treść. Tobie się udało, cała akacjowa agnes, nigdy człowieka nie zanudzi :) Pozdrawiam serdecznie.
akacjowa agnes dnia 27.11.2013 17:34
Ale mnie zaszczyt kopnął, że tu do mnie wpadłeś :) I jeszcze a jakim komentarzem :) Normalnie chce się krzyknąć: żyć, nie umierać, i pisać dalej :)
Dobra Cobra dnia 28.11.2013 20:09 Ocena: Świetne!
Rzucaj wszystko i tylko pisz! Jest 21. wiek, więc może nie skończysz, jak Trędowata - owa rodzima bohaterka dramatyczna, która wiadomo, jak skończyła. No, ale wtedy medycyna była na niskim poziomie i pewnie dlatego.

Dzisiejsi lekarze bronią pacjenta przed zgonem na wiele sposobów. Więc jeśli wszystko porzucisz dla prozy, jest nadzieja!

Jako rzecze DobraCobra
akacjowa agnes dnia 28.11.2013 20:16
Coś Ty, Cobro!? Kto mi za to będzie płacił?!! Nadzieją dziecka nie nakarmię :)

Ale miło mi takie rzeczy czytać, choć wiem, że są, z niewiadomych przyczyn, wyolbrzymione :)

Pozdrawiam

PS. Nawet nie wiem, czy nie przesadziłam znów z przecinkami w ostatnim zdaniu :p
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty