Jak oni kochają? - Corpseone
Publicystyka » Artykuły » Jak oni kochają?
A A A
Nasz kraj jest wylęgarnią uzdolnionych istot ludzkich. Telewizja co rusz pokazuje nam przeróżne uzdolnienia tych, którzy zabawiać nas mają: a to śpiewem, a to odgrywaniem sztucznych smutków w przełzawionych komediach romantycznych tudzież nie mających końca smętnych telenoweliskach. Te uzdolnione bestie na oczach narodu uczą się kolejnych umiejętności, gdyż zgodnie z maksymą, człowiek powinien się rozwijać. Widzimy jak te same osoby śpiewają, tańczą, paradują w "śmiesznych" fatałachach po widowiskowo wystrojonych studiach telewizyjnych. Po czym poddawani są rzetelnej ocenie członków loży szyderców, którzy często nie mają pojęcia o czym mówią, a ich udział w tym rzetelnym jury jest zapewne wynikiem zobowiązań sprzed lat, jakie często powstają przy wspólnym spożywaniu wódki. Jak zauważyliście Drodzy Czytelnicy - Jurorzy mają przypięte do uszu niemalże niewidzialne słuchawki, by prawdziwi, lecz niemedialni fachowcy, siedzący w jakiejś klicie, mogli wyszeptywać do zdesperowanych nieprofesjonalnych uszu - profesjonalne opinie. Po czym taki tańczący/śpiewający/lub co innego - delikwent pędzi do innego pomieszczenia, do wiecznie uśmiechniętego prowadzącego i skamle do publiczności o oddawanie nań głosów.

Dzisiaj takie programy powstają jak grzyby po deszczu. Niegdyś w takim tempie powstawały teleturnieje. Producenci doszli chyba jednak do wnioski, że zamiast pokazywać nieznane gęby zwyczajnych ludzi, lepiej pokazywać zdyszane fizjonomie ludzi kojarzonych przez widownię. Wielką jest atrakcją zobaczyć zdyszanego człowieka, który w serialu gra zimnokrwistego amanta, gdzie fachowcy od makijażu sprawiają, że nie męczy się on nigdy i zawsze jest wielce zimnokrwisty, i wielce niezmęczony.

Jakoś niedawno zebrało mi się na przemyślenia, co by było, gdyby w Polsce powstał program typu "Gwiazdy występują w pornosach" ? Nie wiem, czy coś takiego istnieje na Zachodzie, ale wiem, że w Polsce zrobiłoby to furorę. Wiadomo, że program emitowany byłby w godzinach wieczornych, tak by dojrzewające winorośle nie mogły zgorszyć swoich oczek widokiem znanych buziek robiących "to i owo". Nagrodą w tym programie byłby kontrakt z najefektywniejszą wytwórnią filmową na kilka filmów rocznie, gdzie gwiazdki mogłyby podszkolić swoje aktorstwo u najlepszych reżyserów i obok lepszych od siebie - aktorów i aktorek. W jury usiadłby jakiś aktor z branży, ktoś kto oceniłby styl, jakaś przebrzmiała legenda, która mogłaby przypomnieć się publiczności, a której początki zaawansowanej starości przeszkadzałyby w skleceniu konkretnego zdania oraz na dodatek, w formie przystawki ktoś, kto się naprawdę na tym wszystkim zna. Gwiazdy w cotygodniowych odcinkach show miałyby do zaprezentowania szerokiej publiczności po kilka minut czynności erotycznych trenowanych ze specjalistami przez cały tydzień. Po każdym odcinku odpadałaby jedna z nich. O tym, kto odpadnie, dowiadywalibyśmy się w następnym odcinku, gdyż komputer nie byłby w stanie zliczyć wszystkich wysłanych smsów w ciągu jednego show. Kolejnym mankamentem, byłyby krótkie reklamy, które oddzielać miałyby występy poszczególnych uczestników, tak aby publiczność szanowna mogła ochłonąć po popisie swojego faworyta.

Promocja programu byłaby oczywiście skrojona na szeroką skalę. Prasa bulwarowa pękałaby w szwach od artykułów na temat podratowanych związków oraz małżeństw uczestników programu. To udowodniłoby widzom, że uczestnicy traktują udział w programie na poważnie, i poza treningami, ćwiczą też w domu. Udział w tym programie zaprocentuje również w grze aktorskiej. W telenowelach, które jak wiadomo skupiają się na jednym, w których wszystko skupia się na miłości - przyda się odrobina pikantnego doświadczenia nabytego w rewolucyjnym telewizyjnym show. Ludzie w pewnym momencie mogą mieć dość śpiewu, tańczenia, robienia z siebie clowna, a życie intymne celebrytów interesowało od zawsze pewną grupę ludzi kupujących bulwarówki, tak więc zróbcie Szanowne Gwiazdy ukłon w ich stronę. Obnażcie siebie i wszelkie swoje słabości! Uciszcie wszelakie domysły i plotki na swój temat! Pokażcie, jak kochacie!

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Corpseone · dnia 19.09.2008 11:32 · Czytań: 1156 · Średnia ocena: 4,14 · Komentarzy: 7
Komentarze
pw dnia 19.09.2008 11:37 Ocena: Dobre
hyhy, wyszło sarkastycznie :-) cotygodnionych - cotygodniowych?
drobna uwaga jeszcze - wykrzykniki, znaki zapytania itp. piszemy bez spacji między wyrazem poprzedzającym a znakiem, czyli tytuł powinien był "Jak oni kochają?" a końcówka:
Cytat:
Obnażcie siebie i wszelkie swoje słabości! Uciszcie wszelakie domysły i plotki na swój temat! Pokażcie, jak kochacie!

ale to drobiazg :-) ogólnie mi się podobało ;-)
valdens dnia 19.09.2008 12:31 Ocena: Bardzo dobre
"Gwiazdy na wzwodzie." ;)
ginger dnia 19.09.2008 13:07 Ocena: Bardzo dobre
No tak - telewizja pozostawia wiele do życzenia... Ja tam czasem ogladam jakieś tasiemce - przyznaje się bez bicia. Ale każdy ma jakieś slabosci ;)
Tekst dobry - ironiczny, zabawny. Udalo Ci się.
wiedzmin89 dnia 21.09.2008 18:10 Ocena: Świetne!
To jest generalnie omowienie problemu z ktorym od paru lat sie borykam, nie ogladam telewizji z wylaczeniem wiadomosci i dobrego filmu, a te daja rzadko. No jest tu omowione zjawisko ktore najbardziej mnie doluje czyli te totalnie komercyjne, przeslodzone programy rozrywkowe, przyklejone usmiechy, kupe smsow, naiwni ludzie ktorzy chyba mysla ze te gwiazdki... przepraszam, gwiazdeczki, beda im cos zawdzieczac, fuuu i to upychanie ich do seriali (tancerzy i tancerek)... no jak ludzie ich polubili to i beda ogladac co nie? Jestem zdegustowany, zrozpaczony wrecz, znudzony, zrezygnowany... wszystko na z... no i genialnie ze ktos rowniez patrzy podobnie, daje najwyzsza ocene bo mocno utozsamiam sie z tekstem
milla dnia 23.09.2008 11:08 Ocena: Bardzo dobre
Świetny tytuł, przyciągający. i wcale się nie zdziwię, jeśli kiedyś taki program powstanie. Tv jakie jest, każdy wie. Wszędzie obrzydliwa komercja. i to się liczy tylko. ostatnio próbowałam oglądać turniej tańca IDSF. Szykowałam się na dużo wrażeń, ale kurde nie! bo zamiast oglądać zawody, oglądałam równoległą konferansjerkę robioną pod publiczkę. PIerdu, pierdu, występy naszych olimpijczyków, wokalne popisy nie wiadomo kogo i pierd...lenie o tańcu znanych osób. obejrzłam sambę, a potem na chachy, rumbie i paso pokazano zakulisowe rozmowy.koszmarek.
ocena za tekst 5
Yumikais dnia 04.10.2008 19:10 Ocena: Świetne!
Świetny tekst.
W sumie to seksu jest tyle wszędzie, że z pewnością cos takiego miałoby tylko samych zwolenników.
Gwiazdy przesadzają, co prawda to prawda, przesadza też telewizja.
Dominika289 dnia 12.10.2008 11:43 Ocena: Bardzo dobre
Naprawdę udany felieton. Łączy się w nim ironia i zgroza- bo nie wiem jak inni czytelnicy, ale ja jestem przerażona ujętą tu wizją! Cóż, żyjemy w dobie panowania Wielkiego Brata- podglądactwo istnieje chyba już wszędzie, a co najgorsze, wielu ludzi nie może już bez niego żyć. Zgadzam się z Corpseone, że niedługo kamery wpakują się także do naszych łóżek. Fuj.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Marek Adam Grabowski
29/03/2024 13:24
Dziękuję za życzenia »
Kazjuno
29/03/2024 13:06
Dzięki Ci Marku za komentarz. Do tego zdecydowanie… »
Marek Adam Grabowski
29/03/2024 10:57
Dobrze napisany odcinek. Nie wiem czy turpistyczny, ale na… »
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty