Porno - amoryt
Proza » Obyczajowe » Porno
A A A
To nie jest takie proste.
Stanąć nago przed kamerą umie bardzo dużo ludzi. Ale jeszcze się do tego uśmiechać i ładnie przy tym wyglądać potrafi bardzo niewielu...
O. Spójrz tutaj.
Spokojnie, możesz na nie patrzeć. Tylko nie dotykaj. Tu jest jedna blizna, a tu druga. Żeby cycki tak sterczały bez stanika wystarczy dwieście gram silikonu. Ja mam po kilogramie w każdej i prawdę mówiąc, to nie polecam tego żadnej kobiecie, która ma problemy z kręgosłupem. Od operacji nie rozstaję się z Ibupofrenem. Do tego przez pierwszy miesiąc po operacji nie czułam sutków. Dziwne uczucie. Zwłaszcza kiedy pierwszy raz uprawiałam seks, mając to coś we mnie.

Teraz spójrz tutaj. Wkładki w pośladkach, udach. Tak, tak. W ustach mam kolagen, by wyglądały na lekko opuchnięte, jakbym właśnie komuś obciągnęła. Implanty w policzkach, by uwydatnić policzki i sprawić, że moja twarz wydawała się szczuplejsza. Wyrównany nos. Bardziej zaokrąglone brwi. Implanty włosów. Tu, tu i tu odsysałam sobie tłuszcz. Najmniej inwazyjnym usprawnieniem są niebieskie szkła kontaktowe.

A teraz spójrz tutaj. Boże, nie wstydź się tak. To tylko wargi sromowe. Na pewno już niejedne widziałeś w życiu. Musiałam je przyciąć i wyrównać, by nie wystawały tak bardzo. Do tego mam wstrzyknięty kolagen w punkt G. Zostaje tam na tylko trzy, cztery miesiące, ale nie wyobrażasz sobie jak bardzo ten drobiazg podkręca zabawę.

Widzisz więc, że nie wystarczy nie wstydzić się kamery. W tym biznesie ciało jest twoim narzędziem pracy. Trzeba o nie dbać, zwłaszcza, że nikt nie staje się młodszym. Szybko ciało staje się wielką, niekończącą się inwestycja. Trzeba je wymierzyć linijką i poprzycinać niepotrzebne kanty. Wyrównać obraz. Dokleić ładne cekiny i posypać brokatem. Ma być żywą fantazją każdego mężczyzny. Chyba mogę powiedzieć, że udało mi się.

Za miesiąc idę sobie usunąć pieprzyki.

Na planie mam więcej makijażu w okolicy waginy niż na twarzy. Syfy, przebarwienia, ranki po goleniu. Do tego tona pudru, zwłaszcza na odbycie by taki ciemnie nie był. Nie pytaj mnie, czy depilowanie tych okolicy boli. To głupie pytanie.

Kiedy masz więc odpowiednie ciało, trzeba nauczyć się odpowiedni nim poruszać. To też nie jest takie proste. Nie chciałbyś na siebie patrzeć, kiedy gzisz jakąś panienkę. Wierz mi. Nikt nie chce widzieć, że jest tylko zwierzęciem, które chce się spuścić w drugie. To jak patrzenie na pieprzące się psy, te paskudne, sztywne spięcia mięśni. Popatrz na te gorsze, amatorskie nagrania.
Trzeba nauczyć się więc ruszać. By to wyglądało jak zawody sportowe. Stałe, gwałtowne i szybkie ruchy, pełne mocy i męskości. Ja mam to oszczędzone, ale czasami też
muszę się spocić. Na pewno muszę być rozciągnięta. Yoga bardzo w tym pomaga. Do tego przyzwyczaja do dziwnych pozycji. Spróbuj położyć się, sięgnąć stopami za głowę i oprzyj teraz tyłek o ścianę, tak by był wyżej od głowy. Teraz wytrzymaj dwadzieścia, trzydzieści minut, starając się nie zwymiotować.

Anal? Oczywiście że boli. Wsadź sobie trzy palec w dupę, to zobaczysz. Da się przyzwyczaić i nawet polubić, ale po czasie. Ja raczej unikam. Są nagrania w internecie dziewczyn, które przeginają. Wybacz, ale nie chcę stracić kiedyś kontroli nad zwieraczami, czy żeby jelito proste mi z tyłka wypadło. Scat mnie nie kręci. Pissing też, jeśli już o tym mowa. Lekka dominacja jest okej i zabawki też, ale już taki gagging absolutnie nie wchodzi w grę. Throat fuck tym bardziej. Dziewczynę z chęcią przelecę. Raz dupczyłam faceta strap-onem, ale to dziwne było. Orgie nawet są fajne. Podczas jednej poznałam mojego faceta aktualnego. Nie mógł przestać gapić mi się w oczy. To było miłe.

Nie rozumiem, czemu faceci tak przejmują się wielkością penisa. Kobiety też mają różnej głębokości pochwy, a jakoś nie najeżdżamy krajów ościennych z tego powodu. Nonsens... Wiadomo, że coś gość musi mieć, bym go poczuła, ale jeśli już mam wybierać to wolę średniej wielkości. Partnerowało mi raz paru typów z wielkimi kutasami i nie robiłam z tego problemu. Nie jestem nowa na tym rynku, ale współczuję każdej nierozepchanej dziewczynie, która dostanie nagle trzydziestocentymetrowego olbrzyma. Raz miałam takiego, co koniecznie chciał całego włożyć, to mi posiniaczył macicę. Nie polecam. Zresztą ja w ogóle mam raczej orgazmy łechtaczkowe niż pochwowe. Większość kobiet ma. Dlatego wielkość to tylko wielkość. Dziewczyny raczej na wielką pytę nie wyrwiesz.

Tutaj miałam tatuaż. Pijana byłam i głupia. Zabieg na szczęście nie był drogi. Więcej kosztowało usunięcie blizn po oparzeniach. Producent powiedział, że muszę się ich pozbyć, bo przez nie faceci mogą zacząć mi współczuć i przez to zrównają mnie do swojego poziomu. Poszanowanie dla drugiej osoby zabija każdą erekcję podczas projekcji pornola. Muszę być dla nich dziwką. Prostą kurwą. Kimś kogo traktują za gorszego od siebie. Myślisz, że czemu zawsze sceny kończą się cumshotem na twarz dziewczyny? By pokazać, kto tu rządzi. Zawsze to ona musi być rżnięta. Zawsze to ona musi być ta uległa. Wiesz, że w kulturze islamu gwałt analny na mężczyźnie nie jest traktowany jako akt homoseksualny? Ten co posuwał ma pozycję mocy, a posuwany jest poniżany, przez co zrównywany z kobietą. A pozycja mocy musi być dobra. Ledwo kilka procent mężczyzn lubi, gdy kobieta rządzi się w łóżku, choć wielu więcej chciałoby być choć raz zdominowanymi. Dochodzi wtedy do wymieszania się archetypu Matki i Dziwki. Eskalacja kompleksu Edypa. Kobieta staje się absolutnym bytem, który mężczyzna jest w stanie jeszcze zaakceptować. Bo tak nas w końcu widzą.
Zawsze jesteśmy tylko Matkami albo Dziwkami.

Raz miałam wypadek podczas anala... Wstyd o tym mówić, ale... Wiesz, że zmienia się ciśnienie w jelitach podczas anala? Doświadczony facet wyjmie czasami pytę i nie ma problemu, ale ten jeden raz grałam z gówniarzem. Nowy był i pełen energii. Pierdolił jak marzenie, ale jeszcze musiał się wiele nauczyć. Wepchnął się do mojego odbytu i pchał, i pchał, i pchał. Aż się dopchał i jego ptaszek zmienił upierzenie. Wpierw się przeraził. Potem krzyczał. Musieli go z planu wyrzucić. Ale słyszałam potem, że zaczął grać w filmach ze scatem.
Człowiek uczy się o sobie nowych rzeczy całe życie, nie?

Czy lubię tę robotę?
Lepsze jest słowo: Toleruję. Fajne jest myślenie, że tysiące, może miliony ludzi właśnie na mnie patrzy i wali konia. Pochlebia mi to. Ale poza tym to ciężka praca jest. Nauczyłam się z nią żyć i pewnie nie wycofam się z rynku. Jak się zestarzeje, to zawsze są pornosy z MILFami, albo granny. Albo wreszcie wrócę na studia i zrobię coś innego.
Zobaczymy.

Mam nadzieję, że kiedyś zwalisz konia, patrząc się na mnie.

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
amoryt · dnia 01.10.2008 15:15 · Czytań: 6346 · Średnia ocena: 3,46 · Komentarzy: 14
Komentarze
lina_91 dnia 01.10.2008 15:25 Ocena: Dobre
Dodałam ten tekst z ciekawości, jak zareagują na niego inni użytkownicy. Mnie na pewno zniesmaczył, ale na pewno ma coś w sobie, pokazując bezsens, za jakim uganiają się niektórzy ludzie.
ginger dnia 01.10.2008 15:29 Ocena: Dobre
Ja nie rozumiem polowy slow tu użytych... Malo jeszcze wiem o życiu jak widać...
Tekst mnie... Nic w sumie ze mną nie zrobil. Jest zimny, kobieta o sobie mowi bez emocji, i ja tez obok bez emocji przeszłam.
DamianMorfeusz dnia 01.10.2008 16:06 Ocena: Bardzo dobre
Tekst ciekawy, pokazujący tę pracę z nieco innej strony. Przydałoby się więcej takich tekstów, a najlepiej biografie tego typu, pokazujące prawdę o tym innym życiu.
SzalonaJulka dnia 01.10.2008 16:52 Ocena: Bardzo dobre
niedawno czytałam "dziwkę" Isabel Pisanio - swego rodzaju reportaż o kobietach związanych z sex biznesem - dość słabo napisany ale przytaczający autentyczne wypowiedzi kobiet - mówiły w podobny beznamiętny sposób jak bohaterka opowiadania, ciekawe
Jack the Nipper dnia 01.10.2008 18:31 Ocena: Bardzo dobre
To co napisałeś jest tą smutną, szarą, wstydliwą prawdą. porno to nie bajka, chyba że na filmie.
Ale to jeden punkt widzenia ;) Powiedzmy, tak uogolniając, pogląd amerykański. Dlatego porno europejskie (z wlączeniem niemieckiego) cieszy się wiekszym uznaniem. Więcej naturalności i zmieniających się twarzy. Ale to inna hitoria.
Tekst mi się podobał.
pani jeziora dnia 01.10.2008 18:39 Ocena: Dobre
Julko, też czytałam "dziwke". Całkiem fajna ;)

a co do tekstu to ten chłód wypowiedzi był właśnie najfajniejszym akcentem. db.
alleluja con dnia 01.10.2008 18:52 Ocena: Przeciętne
Nie podoba mi się brak konsekwencji - bohaterka raz mówi jak osoba posiadająca dużą wiedzę, raz jak kobieta, która edukację zakończyła na szkole podstawowej. Poza tym temat poruszany niejednokrotnie w książkach, filmach. Nic nowego. Jedyne co na plus, to jak wspomnieli komentujący wcześniej, sposób mówienia bohaterki - wyprany z emocji.
amoryt dnia 01.10.2008 19:28
brak konsekwencji? taki język panuje na rynku porno, gdzie nie istnieją żadne tabu. do tego wiele inteligentnych kobiet się w to pakuje z braku pieniędzy. asia carrera ma ponad 200 punktów iq.

nie wiem, czy ów temat został wielokrotnie podjęty, bo znam tylko jedną książkę pt. Snuff, Chucka Palahniuka, ale nie przeczę, że tak nie jest. mam tylko nadzieję, że forma i elementy treści są choć trochę oryginalne.
milla dnia 01.10.2008 21:08 Ocena: Bardzo dobre
"to nie polecam to żadnej kobiecie" nie polecam tego?
trochę literówek przeszkadza płynności. co do tekstu. jak zwykle zaskakujesz. dużo tego masz jeszcze w zanadrzu? normalnie już wyszedłby niezły tomik z tych tekstów.
POdoba mi się zimna, wyprana z emocji narracja. w tym biznesie chyba nie można sobie na to pozwolić.
tekst wciaga, świetnie budujesz klimat.
Bardzo się podoba. Jednak byle nie za często takie teksty, bo 1)przejedzą się. 2) obawiam się, ze pewnego dnia spawiuję monitor:)
KenG dnia 16.10.2008 18:17 Ocena: Bardzo dobre
Obrzydliwy. Zimny. Zwierzęcy.
Zrobiłeś świetną robotę, tyle ci powiem.
Jaga dnia 10.11.2008 21:23 Ocena: Bardzo dobre
Samo życie. Opisane pozornie bez emocji, ale emocje wzbudza. I o to chodzi.:yes:
bassooner dnia 13.01.2009 18:27 Ocena: Bardzo dobre
bdb+
aleksander_sowa dnia 13.02.2009 12:21 Ocena: Przeciętne
Przekombinowane, tekst o niczym. Do tego wulgarny. Obsceniczny, zupełnie niepotrzebnie.
BlackRose dnia 07.08.2009 11:56 Ocena: Bardzo dobre
bdb
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Marek Adam Grabowski
29/03/2024 13:24
Dziękuję za życzenia »
Kazjuno
29/03/2024 13:06
Dzięki Ci Marku za komentarz. Do tego zdecydowanie… »
Marek Adam Grabowski
29/03/2024 10:57
Dobrze napisany odcinek. Nie wiem czy turpistyczny, ale na… »
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty