Dziewczyna z białego pokoju. - kunekunda9518
Dramat » Tragedia » Dziewczyna z białego pokoju.
A A A

 Ściany pokryte były białą farbą , która odbijała każdy strumień światła. Czystość koloru odzwierciedlający dusze. Tak łatwo jest poplamić nieskazitelną barwę słowem , gestem , czynem czy wydarzeniem. Siedziała w kącie swojego pokoju rozmyślając o tym co było , a co mogło się wydarzyć. W pokoju, który znajdował się na drugim piętrze , szczelnie zamknięty z małym oknem z widokiem na niewielki , piękny ogród , którym zajmowała się pan Ostrowski. Mówili na niego narcyz , nie z powodu zadufania w sobie lecz chorego zamiłowania do tych kwiatków. Ogród był dla niego wszystkim , całym życiem . Po stracie ukochanej żony tylko tyle mu pozostało , uprawa ozdobnych roślin kwitnących. Dziewczyna z białego pokoiku lubiła obserwować ogrodnika. Podziwiała jego jako człowieka. Zwykły starzec zajmujący się ogrodem , co tu podziwiać pomyślał by każdy z was. Jednak on miał coś czego Emilii tak bardzo mu zazdrościła , coś czego ona nie potrafiła. Była to chęć życia pomimo wszelakich przeszkód. Podziwiała jego zamiłowanie do ogrodu i to , że potrafił w ogóle coś czuć. Emilii kiedyś kwitnąca życiem nastolatka z promieniującym uśmiechem na twarzy i blaskiem w oku, a dzisiaj ? Dzisiaj było inaczej . Jej lustro odbijało wychudzone ciało , które ledwo stało na nogach. Kark nie miał już sił utrzymywać głowy , na której były podkrążone , szare oczy , wystające kości policzkowe i matowa skóra. Jej ciało nie przyjmowało posiłków od dwóch tygodni , dopiero od trzech dni lekarze podawali jej pokarm dożylnie. Była bliska śmierci ale to nie był pierwszy raz.

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
kunekunda9518 · dnia 12.10.2014 06:52 · Czytań: 610 · Średnia ocena: 0 · Komentarzy: 3
Inne artykuły tego autora:
  • Brak
Komentarze
euterpe dnia 12.10.2014 08:10
Przykra sprawa anorekscja, bulimia i inne zaburzenia odżywiania. Co dziwne, choć wcześniej o tym nie wiedzieliśmy, chorują na to też mężczyźni. Poza bulimią, bo chłopaki nie lubią bólu. U nich nazywa się to manoreksją. No cóż, jest trochę do poprawki.
Cytat:
zaj­mo­wa­ła się pan Ostrowski

zajmował skoro pan
Cytat:
Po­dzi­wia­ła jego jako czło­wie­ka. Zwy­kły sta­rzec zaj­mu­ją­cy się ogro­dem , co tu po­dzi­wiać... Po­dzi­wia­ła jego za­mi­ło­wa­nie do ogro­du

Powtórzenia
Cytat:
Emi­lii (,) kie­dyś kwit­ną­ca ży­ciem

powinien być przecinek
Cytat:
Była bli­ska śmier­ci (,)ale to nie był pierw­szy raz.

powinien być przecinek
Pozdrawiam serdecznie,
Ewa
Margareta dnia 12.10.2014 08:13
Sprawa przykra istotnie, ale to jest slabe, bo to jest o niczym, ot opis i to z bledami. Bez puenty zadnej.
Przykro mi, jestem na nie.
Pozdrawiam.
Daniela Jadwiga Jarszak dnia 21.10.2014 18:57
Badzo zaciekawił mnie początek. Te parę błedów można poprawić, po to tu jesteśmy, by się wspierać. Jak dziewczyna przestanie pisać, a wg mnie nie powinna, to jak ma "ostrzyć sobie pióro"?
Po prostu pisz, nie ustawaj w doskonaleniu, to też jakieś wyjście... tak przynajmniej sądzę.

A może i na puentę przyjdzie czas. To zazwyczaj przychodzi z wiekiem, a zdaje się, że to bardzo młoda istota jeszcze...

Pozdrawiam bardzo ciepło
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty