nocne myśli o Tobie - skroplami
Poezja » Pogranicze » nocne myśli o Tobie
A A A
Od autora: Ludzie mylą się :).

 

nocne myśli o tobie
jak wina picie
sny o dłoniach splecionych
jak kocham życie

obraz ciała twego
wciąż nie poznanego
jak okruch chleba pachnącego
dla dziecka głodnego

wołanie słów twoich
twej duszy drżenie
ciii i sza, miłością krzyczące
jak marzeń urealnienie

bo jesteś kocham narodzeniem
jesteś kocham spełnieniem
bo jesteś jak na pustyni wody pragnieniem
jesteś ratunkiem przed odwodnieniem

spójrz mi w oczy
czy czujesz jak ja?
tak, Kopernik pomylił się
nie wokół słońca
wokół miłości kręci się świat

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
skroplami · dnia 10.12.2014 20:55 · Czytań: 579 · Średnia ocena: 4 · Komentarzy: 4
Komentarze
Madeline Black dnia 25.08.2015 01:31 Ocena: Bardzo dobre
Ogólnie coś mi brakuje znaków interpunkcyjnych, żeby łatwiej i bardziej gładko się czytało, zwłaszcza ostatnie dwa wersy, które przeczytałam dwa razy, nim zrozumiałam sens, ale wydźwięk przesłodki. Nie znam się na wierszach, ale wiem, jak coś mi się podoba, a to jest diabelnie czarujące :)
skroplami dnia 26.08.2015 15:52
Dziękuję Madeline Black.
Nie wiem skąd teraz Ty tutaj :).
Masz rację, brakuje pewnych elementów w tym i nie tylko w tym wierszu, ale był czas gdy to nie było ważne :).
Taki czas zdarza się co jakiś czas, wcale nie głupie powtórzenie ;).
Wiersz ma faktycznie trafiać do serca, dobrze że trafił do Twojego, odrobinę :).
Aronia23 dnia 27.11.2016 06:42 Ocena: Bardzo dobre
skroplami, witam Pana z rana. Nieśpiocha i czytaczka , i pisaczka. Wiersz sprzed ponad 2.lat. Docieram i dostrzegam. Podoba mi się. O kochaniu - delikatnym, pełnym ciepła i mądrości. Cały Ty - "lek na całe zło, nadzieja na przyszły rok, gwiazda w ciemności, mistrz świata w radości, oto cały Ty" . K. Prońko.
Cóż Kropelko z "s" - "ciii i sza, miłością krzyczące", fajne zestawienie. Uczucie bez słów, tylko serducho - bum, bum , bum, ale spokojnie. Ile pięknych słów usłyszała adresatka - 4. zwrotka. Niejedna kobieta/ mężczyzna chcieliby to usłyszeć. Ale nie słyszą nie mówią także - dlatego jest, że się mylą...
Kopernik to "szkiełko i oko" - pod tym względem się nie pomylił, ale Ty czujesz i wierzysz - to przemawia.
Wiersz pewnie ma wiele niedociągnięć, technicznych, ale temu dam spokój. Biorę jego dobro. Chlebek dla dziecka, duszy drżenie, kochania narodzenie i spełnienie i kręcący się świat wokół miłości. Ta jest szczęśliwą, początkową. O nieszczęściach zbyt wiele słyszymy. Mój duch urósł. Oj, jak ja lubię kochanie! Wszystkiego, bo kocham świat, mimo zwątpień i upadków. No to, pa skroplami. A23 nadawała.
skroplami dnia 27.11.2016 12:38
Aroniko :).
Zgadzam się z Tobą :), zagadko :).
Niedociągnięć mam pełno, nie tylko tutaj :). Ciepło, że je pomijasz :).
Zwątpienia, upadki, to na szczęście normalne życie. A wątpienie chwilami w Boga, gdzieś napisałaś coś podobnego, wynika z niewiedzy o nim. Kiedyś wątpiłem, teraz mogę tylko w siebie wątpić. Świat to ludzie, zwierzęta, rośliny, ziemia, pory roku, wszystko widzialne i niewidzialne. Czyli ziemia nie tylko wokoło słońca się kręci, wchodząc w ramę uzgodnień na temat ;). "Lubisz" kochanie, ech, kobieta :). Mężczyźni też "lubią" :). I obie strony jak myśliwi go poszukują ;).
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
Kazjuno
16/04/2024 06:50
Też podobała mi się twoja opowieść, zresztą nie pierwsza.… »
Kazjuno
16/04/2024 06:11
Ogólnie mówiąc, nie zgadzam się z komentującymi… »
d.urbanska
15/04/2024 19:06
Poruszający tekst, świetnie napisany. Skrzący się perełkami… »
Marek Adam Grabowski
15/04/2024 16:24
Kopiuje mój cytat z opowi: "Pod płaszczykiem… »
Kazjuno
14/04/2024 23:51
Tekst się czyta z zainteresowaniem. Jest mocny i… »
Kazjuno
14/04/2024 14:46
Czuję się, Gabrielu, zaszczycony Twoją wizytą. Poprawiłeś… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:81
Najnowszy:pica-pioa