Ona wcale nie jest sexi - Ryszard Taxidriver
Proza » Miniatura » Ona wcale nie jest sexi
A A A

 Wyszli razem z mieszkania nie odzywając się do siebie. Kiedy jechali windą on znów myślał o seksie. Między innymi o tym w jaki sposób robili to wczoraj. Puścił ostre porno z kasety i kazał jej robić dokładnie to co na filmie. Nie protestowała. Nigdy nie protestowała. Posłuszeństwo było Jej najlepszą cechą.
Drzwi od windy rozchyliły się i wyszli na klatkę schodową. Kazał Jej sprawdzić czy coś jest w skrzynce. Bezmyślnie wykonała to co chciał. Była niby żywa, ale jakby martwa. Jej umysłu nie zaprzątało nic. Dosłownie nic.
W autobusie obserwował nachalnie dwie babki siedzące naprzeciwko. Niezłe dupy. Wyobrażał sobie jakie mają stringi, gapił się na opinające się na udach jeansy, błyszczące usta i dekolty.
Jego Towarzyszka nie reagowała. W zasadzie nie zwracała na niego uwagi więc korzystał nasycając się widokiem. Dwa razy nawet próbował się uśmiechać do pasażerek, jednak na widok jego krzywych zębów i szczurzej gęby prędko odwróciły wzrok.
Gdy wysiadali posłał im jeszcze jedno obleśnie spojrzenie. Chciał je dobrze zapamiętać. Kiedy znów będzie robił to z Nią zamknie oczy i dla urozmaicenia przywoła w wyobraźni ich wdzięki.
Weszli do biura. On zaczął witać się z kolegami. Byli do siebie tak obrzydliwie podobni. Tanie wyświechtane garniturki sprawiały, że wyglądali jak stado pingwinów.
Ona natomiast ściskała się z koleżankami. Robiły to beznamiętnie i w ciszy. Też były do siebie podobne. Posłuszne, bezgranicznie usidlone, pozostające w cieniu swoich panów.
Podczas porannej odprawy siedzieli razem. Ona nic nie mówiła, a on gapił się na cycki swojej szefowej. Była już dobrze po pięćdziesiątce, ale potrafiła się odpowiednio ubrać i lubił o niej fantazjować. Wyobrażał sobie, że przełożona wzywa go do swojego gabinetu, a potem rżną się bez opamiętania na jej biurku. Niestety w praktyce nigdy nie okazała mu choćby cienia zainteresowania.
Jego myśli od samego rana krążyły tylko i wyłącznie wokół seksu i poczuł, że wkrótce będzie musiał rozładować narastające w podbrzuszu napięcie.
O dziesiątej była przerwa na kawę. Zabrał Ją do łazienki i zdjął spodnie. Znowu zapłonęła między nimi namiętność. Mimo, że była blada i chuda potrafiła mu dogodzić jak żadna inna. Kilka razy robił to z prostytutkami i Ona o tym wiedziała, ale nigdy nic nie powiedziała. Nie było tajemnicą, że z żadną nie będzie mu tak dobrze jak z Nią.
Po przerwie siedział przy biurku i nie mógł się skupić. Dopadł go nostalgiczny nastrój. Spojrzał na nią. Bezwiednie opierała się o blat. Humoru wcale nie poprawiał mu fakt, że weźmie ją dzisiaj jeszcze przynajmniej kilka razy i, że zrobią to ostro, aż do bólu. Przyjrzał się jej dokładnie i zastanowił jak to jest. Blada skóra, wystające, żyły, ciemne rzadkie włosy i obgryzione, zaniedbane paznokcie. A jednak tak bardzo lubił z nią to robić. Nie przeszkadzał mu nawet fakt, że była tylko jego ręką. Ani to, że przecież wcale nie była seksi.

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Ryszard Taxidriver · dnia 16.06.2015 22:07 · Czytań: 623 · Średnia ocena: 4 · Komentarzy: 5
Komentarze
Figiel dnia 19.06.2015 16:22
Witaj, Ryszardzie :)
Niestety, nie tym razem. Próbuję się w tym tekście dopatrzeć czegoś więcej, niż to o czym opowiada i mam wrażenie, że robię to na siłę. Samotność, niespełnienie, pożądanie - no, niby tak, ale mam wrażenie zbytniej dosłowności tekstu, która czyni tę miniaturę ciężką, jakby ociosaną. Trochę też nie gra mi logika pierwszego zdania z konstrukcją tekstu - cała zabawa w tych "szyfrowanych tekstach" moim zdaniem polega na tym, że znając puentę i czytając tekst ponownie powinno się natrafić na uprzednio przeoczone wskazówki, a tu na samym wstępie mamy wprowadzenie w błąd:
Cytat:
Wy­szli razem z miesz­ka­nia nie od­zy­wa­jąc się do sie­bie.

Jasne, gadamy czasem do sprzętów, z reguły niewybrednie, do zwierząt, czasem do siebie. Ale chyba z wyjątkiem zaburzeń psychiatrycznych nikt nie prowadzi dialogu z własną ręką. Czepiam się trochę, bo dalej tekst prowadzony jest bardzo konsekwentnie, do tego mocno osadzony w realiach i troszkę mnie to pierwsze zdanie w kontekście puenty razi. Jeśli już to raczej może dobrze byłoby zacząć od czegoś w rodzaju: wyszli razem z mieszkania, ona w milczeniu zamknęła drzwi?
Pozdrawiam serdecznie:)
Ryszard Taxidriver dnia 19.06.2015 20:25
Witam. :)

Szczerze mówiąc tekst był grafomańskim wybrykiem i został napisany niemal jednym tchem więc faktycznie możnaby napisać go lepiej. :)
Dziękuję za odwiedziny. :)
Pozdrawiam.
R. Tax.
Dobra Cobra dnia 01.07.2015 05:27 Ocena: Bardzo dobre
Ryszardzie drogi,

Jest bardzo dobrze, poczułem tego przegranego gościa. I tę aurę surowej miłości. Ale wiadomo: kobiety to suki. I to stąd...

Nie podoba mi się pisanie o niej z dużej litery. Gdyby było z małej, byłoby lepiej. A tak -jako czytelnik - poczułem się niedocenionym małym chłopcem, któremu, aby zrozumiał, mówi się dobitnie, przesadnie akcentując słowa uważane za ważne.

Ufaj inteligencji czytelnika.

Się podobało, się czyta.


Do następnego,

DoCo z pozdrowieniem.
Ryszard Taxidriver dnia 02.07.2015 22:07
Och DoCo cóż za miła niespodzianka! I to podwójnie. Po pierwsze że odwiedziłeś mnie, a po drugie że się spodobało. :) Dobrze postaram się ufać inteligencji czytelnika bardziej. Celna uwaga. :)

Pozdrawiam serdecznie.

R. Tax.
Dobra Cobra dnia 03.07.2015 08:55 Ocena: Bardzo dobre
Wiesz, chciałoby się odwiedzać wszystkich. Czas jest jednak bezlitosnym władcą.


Pozdrawiam,

DoCo
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
24/04/2024 21:15
Dzięki Marku za komentarz i komplement oraz bardzo dobrą… »
Marek Adam Grabowski
24/04/2024 13:46
Fajny odcinek. Dobra jest ta scena w kiblu, chociaż… »
Marian
24/04/2024 07:49
Gabrielu, dziękuję za wizytę i komentarz. Masz rację, wielu… »
Kazjuno
24/04/2024 07:37
Dzięki piękna Pliszko za koment. Aż odetchnąłem z ulgą, bo… »
Kazjuno
24/04/2024 07:20
Dziękuję, Pliszko, za cenny komentarz. W pierwszej… »
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty