"Moje spotkanie z Cyrylem" - (34) - oldakowski2013
Proza » Inne » "Moje spotkanie z Cyrylem" - (34)
A A A
Od autora: Moje kolejne spotkanie z przyjacielem. Może i Was takie coś spotkało? Numery "skaczą", ale tylko dlatego, że inne odcinki są w czytaniu u znajomych.

Pogoda znośna, jest ciepło, mimo iż niebo pokryte jest ciemnymi chmurami. Wybrałem się do parku, oczywiście z moim przyjacielem, Cyrylem, aby odetchnąć trochę świeżym powietrzem. Nie będę wnikał czy ono świeże, czy też nie, ale w końcu wyszliśmy ze swoich domów po niezbyt zimnej i śnieżnej zimie. Szliśmy alejkami naszego parku, dużo znajomych, tych młodszych, tych starszych, ławki wszystkie zajęte. Szukaliśmy nadal, aż wreszcie znależliśmy. Była w połowie zajęta przez młodą parę, która siedziała na jej skraju w miłosnym uścisku, całując się namiętnie. Niezbyt przypadło mi do gustu to miejsce, ale cóż mieliśmy zrobić. Cicho usiedliśmy, nie chcieliśmy płoszyć zakochanej pary.

- Wiosna Tadeuszu - mruknął do mnie Cyryl.

Całujący chłopak odwrócił się, potraktował nas jak intruzów. Był młody, może osiemnastoletni, ona jeszcze młodsza, ale ten kit na twarzy, ta szminka na ustach powodowała, że sprawiała wrażenie dużo starszej.

- Nie mogą panowie iść na inną ławeczkę? - bez żadnych skrupułów zwrócił się do nas.

- A przeszkadzamy? - Cyryl odpowiedział pytaniem.

- Oczywiście! - Chłopak nie miał żadnej litości w stosunku do nas. Uważał się za kogoś ważniejszego, a jego całowanie się z nieletnią było ważniejsze, niż nasz odpoczynek.

Zauważyłem, że w Cyrylu zagotowała się krew, ale nadzwyczaj szybko opanował nerwy, ba, nawet uśmiechnął się. No, takiego Cyryla dawno nie widziałem.

- Czy oprócz całowania tej dziewczynki potrafisz coś więcej? - Czy ten Cyryl zmysły postradał? Patrzyłem ze zdziwieniem na mojego przyjaciela. Po co się wtrąca w nie swoje sprawy. - Czy tymi pocałunkami chcesz zdobyć to dziewczęce serce?

Chłopak i dziewczyna zdumieni byli tym pytaniem.

- Ona już jest zdobyta!

Cyryl roześmiał się na cały głos. Z innych ławek siedzący ludzie spojrzeli w naszą stronę.

- A gdybyś tak, zaimponował jej czymś, powalczył o jej serce, a nie tylko całował i całował. Czy wiesz, co ona czuje, jest zadowolona z twoich pieszczot i postępowania? Czy tego oczekuje od ciebie? Nie wysilasz się, kolego, może ona pragnie czegoś więcej. A gdybyś tak, zdobywał ją codziennie, co godzinę, a nie brał jej, jak podane danie na talerzu. Czy zaproponowałeś jej romantyczny spacer naszymi bulwarami, może nad rzeką, w innym miejscu? Pomyśl, czy delikatnie ją pieścisz, dotykasz, może ona tego oczekuje od ciebie, a nie kneblowania ust, twoimi wargami.

Wszyscy byliśmy zdumieni wywodem Cyryla, zauważyłem radosne błyski w oczach dziewczyny, oraz jej delikatny, ale jakżeż piękny uśmiech na twarzy. A chłopak? Przygasił go Cyryl, minę miał nie najlepszą, smutną, zaskoczoną, ale nie żałowałem go, niech się uczy od starszego.

- A czy ty wiesz, jak pachnie kobieta, jak pachnie jej , to młode, delikatne ciało, przytul ją do siebie, a ciepło i jej naturalny zapach przenikną do ciebie, a ty będziesz go pieścił, jak teraz pieścisz jej usta. Ona potrzebuje twojego dotyku, delikatnego jak muśnięcie kwiatkiem, zalotnego, czułego, a zarazem bardzo radosnego i co najważniejsze, szczerego. Powiedz jej o miłości, powiedz o planach, powiedz o rodzinie, ona tego potrzebuje, a pocałunkami przypieczętuj tylko, to, co ona uzna za słuszne i dobre, Ciesz się jej uśmiechem i jej delikatnym dotykiem, urwij wiosenne kwiatki i wepnij we włosy. Zobaczysz, jaka będzie szczęśliwa.   

Dłużej nie pozwoliłem mu mówić.

"Zobaczę jeszcze pana?" - Spytała cicho, gdy odchodziliśmy.

02.03.2017 r. 

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
oldakowski2013 · dnia 25.03.2017 10:10 · Czytań: 514 · Średnia ocena: 5 · Komentarzy: 2
Komentarze
Aronia23 dnia 31.03.2017 21:23 Ocena: Świetne!
Cześć, oldakowski, kolejna rozmowa i kolejne dla mnie przeżycie duchowe. Tak lubię Twe opowieści. Jesteś mistrzem, a ta opowieść szczególną sytuację pokazuje - wprowadziłeś n. boh. i nowe otoczenie. Cyryl to niesamowity gość. Można z nim o wszystkim porozmawiać, fajnie jest mieć takiego przyjaciela. Jak pięknie opisujesz "adorowanie" kobiety, co najbardziej mnie wzruszyło:
"- A czy ty wiesz, jak pachnie kobieta, jak pachnie jej , to młode, delikatne ciało, przytul ją do siebie, a ciepło i jej naturalny zapach przenikną do ciebie, a ty będziesz go pieścił, jak teraz pieścisz jej usta...". To piękne jest, dziękuję, że mogę czytać Twoje opowieści. Cyryl jawi mi się tutaj jako mędrzec, ale nie mądrala. Opowiada, nie narzucając niczego. A i tak ludzkie serca porusza - moje przynajmniej. Pozdrawiam, A23
oldakowski2013 dnia 01.04.2017 15:20
Witaj A-23, dziękuję za komentarz, a ja przepraszam, że póżno odpisuję, ale spowodowane to jest brakiem czasu. Nie mam czasu nawet przeczytać dokładnie wpisów jakie są zamieszczane na forum, nie mówiąc już o komentarzach do nich. Często wyjeżdzam do Grecji (właśnie wróciłem), a już się szykuję na Maury, aby zobaczyć co się dzieje na moim ranczu i coś posiać i posadzić w ogródku. Przyjadę, to już święta, po świętach znów wyjazd i tak na okrągło. A mówią, że emeryci mają dużo wolnego czasu. Daj mi takiego, co tak mówi, a powiem mu co ja robię. Byłby mile rozczarowany. Jeszcze raz dziękuję za przeczytanie i chyba jeszcze tylko zrobię jedną wrzutkę jakiegoś materiału i wyjeżdzam na dłuuuuugie mazurskie wakacje. Ale o tym jeszcze napiszę. Pozdrawiam! Oldakowski 2013.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
Zbigniew Szczypek
23/03/2024 20:57
Roninie Świetne opowiadanie, chociaż nie od początku. Bo… »
Marek Adam Grabowski
23/03/2024 17:48
Opowiadanie bardzo ciekawe i dobrze napisane.… »
Darcon
23/03/2024 17:10
To dobry wynik, Zdzisławie, gratuluję. :) Wiele… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty