Dla Ciebie - kg
Proza » Obyczajowe » Dla Ciebie
A A A

Najbardziej lubię pachnieć tobą. Kiedy nasze ciała tak ściśle się ze sobą łączą, że nasiąkamy swoimi feromonami i wydzielinami. I przytulać się do ciebie jesiennymi wieczorami, jeść czekoladę, pozwalać rozpuszczać się jej na języku, śmiać się z komedii w telewizji, pić gorącą herbatę z miodem i cytryną, zakopywać pod kocem i czuć jak mnie dotykasz, delikatnie głaskasz mnie po udzie, czasami po brzuchu. Lubię budzić się w niedzielę i patrzeć jeszcze przez chwilę jak śpisz, jak powoli, spokojnie oddychasz. Czasami zastanawiam się, o czym śnisz. Chciałabym dzielić z tobą sny.

Uwielbiam się z tobą wygłupiać. Śmiać do rozpuku, gilgotać, opowiadać głupoty, które tylko dla nas są śmieszne. Często mam wrażenie, że wiesz, co chcę powiedzieć, zanim nawet otworzę usta. I chyba właśnie tak jest. Rozumiesz mnie, czytasz z mojego umysłu i duszy. Tak bardzo tego potrzebuję i tak bardzo cię za to kocham.

Lubię robić ci śniadania w leniwe poranki, ale i kanapki do pracy. Staram się, smaruję kanapki grubo masłem, tak, jak lubisz, do kawy wlewam tonę mleka, a jajecznica jest zawsze z szynką i cebulką. Często to ty robisz mi śniadania, obiady i kolacje. I chyba muszę ci to przyznać, jesteś lepszym kucharzem niż ja. Wkładasz w to całe serce, każda potrawa smakuje mi lepiej, gdy wyjdzie spod twoich rąk. Czy twoje dłonie są specjalną, magiczną przyprawą?

Dbasz o mnie. Okrywasz kocem, gdy zasnę w środku dnia nad książką. Biegniesz do apteki, gdy męczy mnie ciężkie przeziębienie. Parzysz herbatę, podajesz leki, każesz ubierać czapkę i szalik. Kupujesz moje ulubione cukierki, tak po prostu. Podajesz ciepły obiad i pytasz, czy smakuje. Przytulasz zawsze, gdy tego potrzebuję. Słuchasz tych większych i mniejszych problemów, narzekań, radości i smutków. Bierzesz to wszystko również na swoje ramiona i pomagasz mi nieść. Żeby było mi lżej.

Prasujesz mi sukienki, bo wiesz, że nienawidzę prasować. Rozwieszasz mokre pranie, kupujesz kwiaty na dzień kobiet. I ten twój wyraz twarzy, gdy wracam po pracy do domu. Twój uśmiech i te oczy, twoje oczy cieszą się, że mnie widzą. I to jak się we mnie wtulasz, gdy już zasypiamy, to jak bezpiecznie się przy mnie czujesz, to co szepczesz mi do ucha myśląc, że już śpię. Martwisz się. Dzwonisz, gdy długo nie wracam. Nie pozwalasz samej przemierzać ciemnych, krakowskich uliczek. Dajesz mi przestrzeń bycia sobą. Nie ograniczasz mnie, pozwalasz mi rozwinąć skrzydła, pomagasz mi unieść się w powietrze. Dajesz mi siłę. Jesteś moim oparciem, jesteś jak skała. Ochraniasz mnie przed każdym upadkiem.

Trzymasz mnie za rękę na ulicy i w kinie. Starasz się sprawiać mi przyjemności, takie małe i codziennie jak i te większe. Jeździsz ze mną na koniec świata, odkrywasz ze mną nowe miejsca, kultury i ludzi. Mamy swój własny język, którego nikt nie rozumie. Śmiejesz się ze mną, gdy coś idzie zupełnie nie tak i nie pozostaje nic innego, jak tylko szczerze zaśmiać się z tego wszystkiego. Chcę mieć z tobą dzieci, stworzyć rodzinę, wiem, że będziesz wspaniałym, kochającym i czułym ojcem. Jesteś spokojnym człowiekiem, moim przeciwieństwem, uzupełniasz wszystkie wybrakowane fragmenty we mnie.

Dałeś mi całego siebie, a ja tobie całą mnie. Spletliśmy swoje istnienia najtrwalszym surowcem. Podnoszę wzrok, czuję jak moje serce bije w rytm całej wypełniającej mnie miłości. Nasze spojrzenia krzyżują się, łączą, uśmiechamy się, jest tak, jak ma być, jesteśmy my dwoje, tu, przed Bogiem, przed naszymi najbliższymi.

Tak, na wieki.

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
kg · dnia 07.10.2019 15:28 · Czytań: 341 · Średnia ocena: 0 · Komentarzy: 2
Komentarze
Dobra Cobra dnia 07.10.2019 15:56
Opowieść z cyklu: nie (d)opuszczę cię aż do śmierci. Zawierające szczere wyznania, które składać sobie mogą tylko młode osoby. Starzy mają w sobie więcej cynizmu.


kg,

Wygląda na to, że bohaterka znalazła księcia z bajki. Zatem być może należałoby rozważyć wstawienie tej opowieści do działu: bajki? ;)

Mila, naiwna opowieść, którą się czyta.


Pozdrawiam,

DoCo

Ps. Pomysl nad tytulem - jednak lepiej byłoby, gdyby Ciebie było z małej litery. To nie list, nie?
kg dnia 08.10.2019 14:08
DoCo! Zostało mi jeszcze trochę czasu w takim razie, nim stanę się cyniczna :p księcia z bajki można spotkać również w prawdziwym życiu! ;) duża litera w tytule miała wyrażać szacunek do osoby, do której kierowany był tekst :rol: pozdrawiam również i dziękuję bardzo za komentarz :D
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Marek Adam Grabowski
29/03/2024 10:57
Dobrze napisany odcinek. Nie wiem czy turpistyczny, ale na… »
Kazjuno
27/03/2024 22:12
Serdeczne dzięki, Pliszko! Czasem pisząc, nie musiałem… »
pliszka
27/03/2024 20:55
Kaz, w niektórych Twoich tekstach widziałam więcej turpizmu… »
Noescritura
25/03/2024 21:21
@valeria, dziękuję, miły komentarz :) »
Zdzislaw
24/03/2024 21:51
Drystian Szpil - to i mnie fajnie... ups! (zbyt… »
Drystian Szpil
24/03/2024 21:40
Cudny kawałek poezji, ciekawie mieszasz elokwentną formę… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:18
@Optymilian - tak. »
Optymilian
24/03/2024 21:15
@Zdzisławie, dopytam dla pewności, czy ten fragment jest… »
Zdzislaw
24/03/2024 21:00
Optymilian - nie musisz wierzyć, ale to są moje wspomnienia… »
Optymilian
24/03/2024 13:46
Wiem, że nie powinienem się odnosić do komentarzy, tylko do… »
Kazjuno
24/03/2024 12:38
Tu masz Zdzisław świętą rację. Szczególnie zgadzam się z… »
Zdzislaw
24/03/2024 11:03
Kazjuno, Darcon - jak widać, każdy z nas ma swoje… »
Kazjuno
24/03/2024 08:46
Tylko raz miałem do czynienia z duchem. Opisałem tę przygodę… »
Zbigniew Szczypek
23/03/2024 20:57
Roninie Świetne opowiadanie, chociaż nie od początku. Bo… »
Marek Adam Grabowski
23/03/2024 17:48
Opowiadanie bardzo ciekawe i dobrze napisane.… »
ShoutBox
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
  • Slavek
  • 22/03/2024 19:46
  • Cześć. Chciałbym dodać zdjęcie tylko nie wiem co wpisać w "Nazwa"(nick czy nazwę fotografii?) i "Album" tu mam wątpliwości bo wyskakują mi nazwy albumów, które mam wrażenie, że mają swoich właścicieli
  • TakaJedna
  • 13/03/2024 23:41
  • To ja dziękuję Darconowi też za dobre słowo
  • Darcon
  • 12/03/2024 19:15
  • Dzisiaj wpadło w prozie kilka nowych tytułów. Wszystkie na górną półkę. Można mieć różne gusta i lubić inne gatunki, ale nie sposób nie docenić ich dobrego poziomu literackiego. Zachęcam do lektury.
  • Zbigniew Szczypek
  • 06/03/2024 00:06
  • OK! Ważne, że zaczęłaś i tej "krwi" nie zmyjesz już z rąk, nie da Ci spać - ja to wiem, jak Lady M.
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty