Proza » Humoreska » Cribs
A A A
Dzwonek do drzwi. Otwieram.

O, cóż za niespodzianka. Witam portal-pisarski.pl. Nie spodziewałem się Was tutaj!. Pozwólcie, że oprowadzę Was po mojej rezydencji. Oto "Casa de Rutheford"!

Na lewo widać pierwszy salon. Salonów mam tutaj cztery. Cały dom ma 7000 metrów kwadratowych. Jest tu 10 sypialni z garderobami i łazienkami, gdyby któryś z moich przyjaciół chciał zostać po imprezie. Imprez robię tutaj niewiele. Ledwie 4-5 na tydzień. Jak widzicie, salon ten jest bardzo stylowy. Jest najnowsza plazma 100 cali, a na niej zawsze wyświetlana strona portal-pisarski.pl. Te kanapy są robione na zamówienie, zaprojektowane przez Armaniego. To mój świetny przyjaciel. Czasem wpada na imprezę. Wykładzina jest z norek. Importowana z Kuby. Kuba to stolica luksusowych wykładzin, ale o tym tylko wiedzą prawdziwi goście na rynku nieruchomości. Przejdziemy teraz do kuchni.

Oto moja kuchnia. To moich 4 kucharzy. Rafael, Antonio, Mario i Luigi. Są na każde zawołanie. Robią przepyszne krewetki w sosie własnym. Uwielbiam luksusowe potrawy. Na śniadanie jadam tylko kawior, na kolację tylko homary. Kuchnia jest idealną kopią kuchni w restauracji Ivy w Londynie. Robiona na zamówienie, sprowadzana ze Szwajcarii. A oto moja lodówka. Jak widzicie nie ma w niej wiele. Jestem skromnym człowiekiem. Są tu same szampany Crystal. 1000 dolców za butelkę. Warto upijać się dobrym napojem. A tam widać moją jadalnię. To jest stół na 50 gości, drewno dębowe 200 letnie. Robione na zamówienie. Przejdźmy teraz do drugiego salonu.

Oto mój drugi salon. Na ścianie widać moje oceny z serwisu portal-pisarski.pl. Jak widzicie, jestem bardzo docenianym i popularnym felietonistą. Swoje felietony piszę w USA i w Wielkiej Brytanii. Polska jeszcze tego nie docenia, ale powoli dorasta. Poza tym jestem bardzo skromnym człowiekiem. Teraz przejdźmy do mojej sypialni.

Oto moja własna sypialnia. W tej sypiam najczęściej. Oto moje łoże 5 metrów na 5 metrów. To tutaj dzieje się "magia". Nigdy nie uprawiam seksu, jak w łóżku nie ma przynajmniej 7 blondynek. Jestem długodystansowcem. A to jest moja garderoba. Jak widzicie, mam mnóstwo ubrań. To jest marynarka Diora, a to spodnie Gucciego. Kocham modę. I mnie stać. A oto moja łazienka. Jacuzzi na 12 osób, żeby było miło. I duże lustro, żebym zawsze modnie wyglądał. Co rano prywatny fryzjer robi mi fryzurę dopasowaną do temperatury i wysokości słońca. Przejdźmy teraz do ogródka.

Jak widzicie mam ogromny basen. Fajnie jest popływać. Woda do basenu importowana jest z morza czerwonego, bo bardzo podobały mi się wakacje w Egipcie. Tam na wzgórzu widać tor gokartowy, gdyż jestem fanem Kubicy, i czasem się ścigam. Widać też boisko do footballu amerykańskiego i pole do golfa. Lubię sporty, ale cenię sobie prywatność. A na tym fotelu piszę moje najlepsze felietony. Nigdzie tak się nie tworzy, jak na łonie natury. Pokażę Wam teraz moje bryki.

Oto moje samochody. Mam jeden na każdy dzień tygodnia. Wszystkie robione na zamówienie. Mam osobiście dobierane tapicerki, wszystkie projektowane przez Armaniego, który jest moim dobrym przyjacielem, ale także świetnym projektantem. Widzicie te inicjały AR na każdym z chromowanych kół? Haha! Oto - Lamborgini, Porsche, Ferrari, Rolls Royce, Bugatti, BMW. No i oczywiście Toyota Prius, gdyż jestem zwolennikiem walki o ochronę środowiska.

To wszystko portal-pisarski.pl, co miałem Wam do pokazania. Jak widzicie jestem skromną gwiazdką felietonów w Polsce. Żyję skromnie, tak jak moi fani. Ale nie mam dla Was więcej czasu. Wsiadam w prywatny samolot i lecę po południu na safari do Kenii. Tak więc - spieprzajcie już!

Andy Rutheford
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Andy_Rutheford · dnia 13.01.2009 10:41 · Czytań: 859 · Średnia ocena: 2,56 · Komentarzy: 10
Komentarze
i was david bowman dnia 13.01.2009 10:58 Ocena: Słabe
:). myślę, że ten tekst nie powstałby, gdyby nie Pretensja. To moje słowo, którym Cię witam. Gdyby nie Złość, nie ułożyłbyś tak pięknie ciepłych zdań. Sens - tego słowa nie znam... Chyba, ze w połączeniu z poprzednimi dają jakieś światło na całość? Jak dla mnie - nie wiem, po co to napisano? dlatego też nie chcę traktować tego w kategoriach krytyki. Na pewno się mylę, pierwsza to bowiem moja chwila z opisem czyjejś pracy. Ro zumiem to na swój sposób, któren pewnie Cię nie interesuje.
TomaszObluda dnia 13.01.2009 13:47 Ocena: Świetne!
Wszystko na pewno w porządku. Pozdrów cztery kucharzy,czterej kucharzy, czwórkę kucharzy ;)
Cytat:
Armaniego, który jest moim dobrym przyjacielem, ale także świetnym projektantem.
Dobrze wiedzieć,że projektantem :D Andy, wróć jak dorośniesz :)
bassooner dnia 13.01.2009 13:49 Ocena: Dobre
Podobnie po chałupie oprowadzał David Hasselhof... rozumiem, że o to ci chodziło, a nie o zemstę za Teofila - Pedofila... ;-)))
Usunięty dnia 13.01.2009 13:50 Ocena: Dobre
Śmiszne :)
Vivaldi dnia 13.01.2009 14:16 Ocena: Przeciętne
Nie powiem - nawet zgrabne i zabawne... Ale mimo wszystko jednak czegoś brak...
No i kilka potknięć sie znajdzie (dębowe drewno robione na zamówienie?).
Poza tym, czy w opowiadaniach liczb nie powinno pisać się słownie?
Andy_Rutheford dnia 13.01.2009 16:35
Ten tekst powstał po pijaku gdzieś w połowie grudnia. Nie wiem skąd pomysł, że ma on cokolwiek wspólnego z tekstem o pedofilii?!

Dla osób nieoglądających MTV - jest to drwina z Polskich pseudo "gwiazdek", aspirujących do poziomu tych Amerykańskich.
Usunięty dnia 13.01.2009 18:53 Ocena: Bardzo dobre
Zabawny tekst, bardzo mi się spodobał. :D Jest kilka detali wymagających dopracowania, ale ogólnie to miło mi się czytało. Daję bdb.
Miladora dnia 14.01.2009 01:51 Ocena: Słabe
Bardzo przepraszam, ale dla mnie ten tekst jest dęty i nic poza tym... :shy:
ginger dnia 14.01.2009 22:12 Ocena: Dobre
Mnie rozbawiło. Kilka potknięć jest. Jakbyś tak na trzeźwo poprawił... ;)
(To byłoby lepiej :yes: )
Usunięty dnia 16.01.2009 06:40 Ocena: Słabe
Gdybyś dodał, że tekst napisałeś będąc w dresie adidasa, może spojrzał bym na niego inaczej. A tak muszę podziwiać Twój czas, który poświęciłeś na napisanie tych bzdur.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
dach64
24/04/2024 00:04
Nadchodzi ten moment i sięgamy po, w obecnych czasach… »
pliszka
23/04/2024 23:10
Kaz, tutaj bez wątpienia najwyższa ocena. Cinkciarska… »
pliszka
23/04/2024 22:45
Kaz, w końcu mam chwilę, aby nadrobić drobne zaległości w… »
Darcon
23/04/2024 17:33
Dobre, Owsianko, dobre. Masz ten polski, starczy sarkazm… »
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty