Piękna - Juna89
A A A
Weszła do klubu z dwiema dziewczynami. Była wysoka, ale mimo to zwiewna i lekka. Nie sposób było jej nie zauważyć, szczupła z pełnymi piersiami. Jej twarz rozświetlał uśmiech, trochę tajemniczy, ale zachęcający. Spod rzęs wyglądały błękitne, odbijające się od jasnej cery, oczy. To zwykle o takich mówiło się głupia blondynka i traciło dla nich głowy. Ubrana była wyzywająco. Czerwona obcisła bluzka podkreślała jej figurę, a jej zgrabne nogi odsłaniała miniówka, dzięki obcasom wyglądały na jeszcze dłuższe niż w rzeczywistości.
Nie traciła czasu. Już upatrzyła sobie ofiarę. Stał obok baru i przyglądał się tańczącym. Brunet, brązowe oczy, bardzo ładnie zbudowany i wysoki.
Razem z towarzyszkami ruszyła do tańca. W ruchu była jeszcze piękniejsza. Ustawiła się tak, by bez przeszkód mogła kusić nieznajomego. Wbiła w niego swe oczy, a na jej ustach zagościł kusicielski uśmiech. Długo nie mógł się opierać. Podszedł do niej i zwarli się niemalże w jedną całość w zmysłowym tańcu. To ona prowadziła. Spojrzała mu głęboko w oczy i pocałowała namiętnie.
- Jestem tu przejazdem. - szepnął jej do ucha. - Mam pokój w hotelu. Jeśli...
- Tak. - nie dała mu dokończyć i musnęła jego ucho językiem.
Opuścili klub.


przystojny_amant: Witaj Kociaku! Poklikamy?
angela123: Jasne;).
angela123: Co u Ciebie Ogierze?
przystojny_amant: Ostra z Ciebie laska.
angela123: Szkoda, że nie poznałeś mnie w akcji...
przystojny_amant: Nic straconego. Może umówimy się na małe bzykanko?
angela123: Hmm...
angela123: Choćby teraz, Tygrysie:P.
przystojny_amant: Szybka jesteś. To co za 15 minut pod Uniwerkiem?
angela123: Świetnie;).
przystojny_amant: Tylko mnie nie wykiwaj, bo...
angela123: Przystojniaku! Ja???
angela123: Do zobaczenia:*.
Narzuciła na siebie długi płaszcz. Była na to przygotowana. Nie pierwszy raz umawiała się na seks z nieznajomym. Wiedziała, że i tak by jej się udało, jak nie z tym, to z innym.
Od razu go poznała. Siedział sam na schodach i niecierpliwie wybijał jakiś rytm nogą. Był dość niski, jego nos nie należał do tych najprostszych, ale za to jego perfumy były bardzo pociągające. Już stąd je czuła.
- Przystojny_amant? - szybko ocenił ją wzrokiem.
- Zajebista z Ciebie laska Angela! Chodźmy do mnie, do mieszkania.
Pocałowała go w usta, a ręce wsunęła do tylnych kieszeni jego jeansów.
- Już się nie mogę doczekać, Ogierze. - i poszli do niego.


Scenę otaczał tłum klaszczących. Właśnie dekorowano zwycięzców wyścigu kolarskiego. Medale wręczał stary, przygarbiony mężczyzna, ale za nim jak cię podążała długonoga blondynka z kwiatami. Gdy dekorowała szczęśliwca, który zajął pierwsze miejsce, spojrzała głęboko w jego zielone oczy. On nachylił się by pocałować ją w policzek, a ona pełnym zachwytu głosem powiedziała:
- Gratuluję! Czekam pod sceną. - odchodząc puściła mu zalotnie oczko.
Zwycięzca nie mógł oprzeć się jej urokowi, a i tak musiał się na nią natknąć schodząc ze sceny. Oczywiście, czekała na niego z wypiekami na policzkach.
- Znam miejsce gdzie możemy być sami. Tylko ja i ty. Zgadzasz się? - spytał.
- Mistrzu! Tylko o tym marzyłam. - zbliżyła się do niego i chwyciła jego dłonie. - Prowadź. Pokażę Ci parę sztuczek.


Siedziała samotnie na starym, przewróconym pniu. Ze wszystkich stron otaczał ją zimowy las. Make-up już dawno przestał być idealny. Puder nie pokrywał sińców pod oczami, a rzęs spłynął prawie cały tusz. Teraz już nie płakała. Patrzyła martwym wzrokiem ciągle w jeden punkt. Głowę oparła na dłoniach, spoczywających na kolanach.
Obok niej usiadł młody mężczyzna. Nosił skórzaną kurtkę i zwykłe jeansy. Milczał, a ona nawet na niego nie spojrzała.
- Znam Cię? - spytała, nawet nie racząc go spojrzeniem.
- Nie.
- Spałam z tobą?
- Nie wiesz z kim sypiasz?
- Straciłam rachubę. Chcesz też?
- Nie.
- Może to i dobrze. Mam AIDS.
- Przykro mi.
- Rozumiesz. Powiedzieli mi właśnie dzisiaj. - do jej oczu znów zaczęły napływać łzy. - W Walentynki... Czy to nie kpina?
- Chyba tak. - objął ja uspokajająco ramieniem.
Pokręciła głową.
- To nie tak. Umrę prawda?
- Jak wszyscy.
- Ale szybciej... Zasłużyłam.
- Nikt nie zasłużył. - dopiero teraz podniosła swoje błękitne oczy i spojrzała na niego, a on uśmiechnął się przyjaźnie.
- Możesz mi mówić Angela.
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Juna89 · dnia 14.01.2009 23:25 · Czytań: 750 · Średnia ocena: 3 · Komentarzy: 5
Komentarze
Jack the Nipper dnia 02.02.2009 20:11 Ocena: Dobre
Cytat:
Weszła do klubu z dwiema dziewczynami.


wraz z dwiema dziewczynami (chyba że "dwie dziewczyny" to znak firmowy tegoż klubu -jakis neon na przykład - wtedy ok, nie zmieniaj)

Cytat:
jej figurę, a jej zgrabne nogi odsłaniała miniówka,


1. 2 x jej
2. sugestia: nogi tylko nieznacznie osłaniała miniówka

Cytat:
Ustawiła się tak, by bez przeszkód mogła kusić nieznajomego.


sugestia: bez przeszkód móc kusić

Cytat:
a na jej ustach zagościł


jej - zbędne

Cytat:
- Tak. - nie dała


Błedy w zapisie dialogów. Po kropce z wielkiej litery.

Cytat:
i niecierpliwie wybijał jakiś rytm nogą.


wybijał nogą jakiś rytm

Cytat:
- Przystojny_amant? - szybko ocenił ją wzrokiem.


Sugestia zapisu:
- Przystojny amant?
Chłopak szybko ocenił ją wzrokiem.

Cytat:
ale za nim jak cię podążała


jak cień

Cytat:
Zwycięzca nie mógł oprzeć się jej urokowi, a i tak musiał się na nią natknąć schodząc ze sceny.


Nie widy związku przyczynowo-skutkowego, który usprawiedliwiałby zastosowanie zwrotu "a i tak".

Cytat:
wzrokiem ciągle w jeden punkt


ciągle - zbędne

Cytat:
Znam Cię?


nie ma uzasadnienia dla zastosowania wielkiej litery w "Cię"

Cytat:
objął ja uspokajająco


Objął ją

Ogólnie niexle, ale ta końcówka jest zbyt "zwyczajna". Bez rozwiązania akcji. Mam niedosyt.
Juna89 dnia 07.02.2009 14:34
Też mam niedosyt, co do tego... hmm... opowiadania...
km-13c dnia 16.04.2009 20:40 Ocena: Dobre
Pochwała za formę. Natomiast szczególnie opisy można by poprawić zwłaszcza charakterystykę aparycji mężczyzny w pierwszym fragmencie... epitet "ładnie zbudowany":lol: moim zdaniem nijaki, poza tym to raczej średni komplement w odniesieniu do faceta, chociaż ja się podobno nie znam:bigrazz: Kilka poprawek technicznych warto nanieść, bo naprawdę mogło być znacznie lepsze...
Juna89 dnia 16.04.2009 20:57
Tutaj nie ma sensu nanosić poprawek, najlepiej w całości wyrzucić.
km-13c dnia 16.04.2009 21:06 Ocena: Dobre
czytelnik może się nie zgadzać z autorem;)
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
Kazjuno
16/04/2024 06:50
Też podobała mi się twoja opowieść, zresztą nie pierwsza.… »
Kazjuno
16/04/2024 06:11
Ogólnie mówiąc, nie zgadzam się z komentującymi… »
d.urbanska
15/04/2024 19:06
Poruszający tekst, świetnie napisany. Skrzący się perełkami… »
Marek Adam Grabowski
15/04/2024 16:24
Kopiuje mój cytat z opowi: "Pod płaszczykiem… »
Kazjuno
14/04/2024 23:51
Tekst się czyta z zainteresowaniem. Jest mocny i… »
Kazjuno
14/04/2024 14:46
Czuję się, Gabrielu, zaszczycony Twoją wizytą. Poprawiłeś… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:53
Najnowszy:emilikaom