Awantura już gotowa! - Carvedilol
Proza » Miniatura » Awantura już gotowa!
A A A

"Zmarł dwie godziny po szczepionce!" – głosiły nagłówki.

– Mordercy! Ludobójcy! – już krzyczeli ci, co się na wszystkim znają.

Młyny "mądrości" ruszyły mieląc z wolna blogi i fora, w postępie geometrycznym rodząc do wieczora.

"A nie mówiłem?!", "Miałem nosa, głupich nie sieją!", "Truć nas nie będą!"

Pod wieczór ktoś w końcu artykuł w całości przeczytał.

"Wpadł pod samochód, na czerwonym wbiegał."

Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Carvedilol · dnia 14.01.2022 16:38 · Czytań: 144 · Średnia ocena: 4,5 · Komentarzy: 15
Komentarze
Dobra Cobra dnia 15.01.2022 12:07
Piękny zwrot akcji, choć sprawa poważną, bo w samej Polsce z powodu komunikacji poszczepiennych zmarło do tej pory już ponad 18 tysięcy ludzi. To wielkość, kurde, małego miasteczka.

Ważny głos w dyskusji. Zwłaszcza, że medycy, jak zabierają zwłoki, to uprzejmie zapytowuja rodzinę, czy można jako powod śmierci podać covid. To nic nie kosztuje, a sluzba zdrowia w każdym pojedynczym przypadku dostaje dodatkowych parę setek z budżetu , a rodzina też dodatkową forsę. No i jak ładnie idą do góry słupki zgonów z powodu tej choroby.


Pozdrawiam,

DoCo
Carvedilol dnia 15.01.2022 12:56
DobraCobra

Jak rozumiem nie chodziło o komunikację poszczepienną tylko komplikacje, do tej pory zgłoszono w Polsce 90 zgonów, które mogą mieć związek ze szczepieniem, skąd zatem 18 tysięcy?
Nie znalazłem ani jednej wiarygodnej strony, która podaje taką informację, a na kilka tysięcy osób z którymi miałem styczność w ostatnim roku i były szczepione tylko 1 (słownie jedna) miała powikłania po szczepieniu, na szczęście jest cała i zdrowa
(objawy grypopodobne nie są traktowane jako powikłania)

Niestety, ludzie bardziej wierzą informacjom na pupilku itp. I "bo ktoś tam mówił" niż podawanym przez fachowców

O tym jest mój tekst

Dzięki za przeczytanie i komentarz
Pozdrawiam
Carvedilol
skroplami dnia 15.01.2022 16:31
Od kiedy to wirtualna polska, interia, onet, gazetowy ściek głównego nurtu krzyczy:
Cytat:
"Zmarł dwie go­dzi­ny po szcze­pion­ce!" – gło­si­ły na­głów­ki.

Bzdury w Twoim tekście autorze. A skoro nie czytasz tych którym "szczepionka" czyli eksperyment medyczny, to stan faktyczny i prawny, zabrał zdrowie a dał NOP lub zabrał życie kogoś w rodzinie, z dedykacją dla Ciebie do przeczytania słowa zaszczepionych lub ich braci, sióstr, mężów, żon, sąsiadów - to bezpośredni świadkowie i poszkodowani jeśli przeżyli:
https://www.takniewiele.pl/
Carvedilol dnia 15.01.2022 17:17
skroplami, oj, skroplami

Gdzie tez bzdury?

1 - pytasz od kiedy to wp, interia, onet - czy ja o takich źródłach pisałem? Nie? Czy ja twierdzę, że ktoś taki nagłówek napisał? Nie. To pewne przejaskrawienie, żeby wprowadzić kontrast w przekazie, i do głowy by mi nie przyszło, że inteligenty człowiek, stwierdzi, że to prawdziwy tytuł. No, cóż, przepraszam, pomyliłem się.

2 - zauważyłem pewien "paradoks antycovidowców i antyszczepionkowców" w który się wpisujesz

pamiętam, co pisałeś kiedyś, gdy jeszcze nie było nawet szczepionki - pisałeś "Ja" nie widziałem nikogo, kto byłby chory, "Ja" nie znam nikogo kto by umarł, zatem nie ma takiej choroby, pomijałes słowa tych, którzy na codzień pracowali na takich oddziałach, gdzie codziennie ktoś umierał z powodu covidu, potwierdzone dane, wypowiedzi fachowców nie stanowiły dla Ciebie argumentu
a co teraz? teraz powołujesz się na strony gdzie anonimowi ludzi przeciwni szczepieniu opisują niepotwierdzone sytuacje (na takich stronach często jedna osoba ma kilka nicków) poza tym opisanie, że ktoś umarł a był zaszczepiony równa się śmierć z powodu szczepienia, naprawdę, to jest dla Ciebie prawdziwa wykładnia? uwierz mi, ponad dwieście tysięcy osób w ubiegłym roku zmarło dzień po wypaleniu papierosa, a ponad pięćdziesiąt tysięcy dwa dni po wypiciu mleka - fakt? Pewnie tak, tylko brak związku przyczynowo-skutkowego, który na tej stronie jest oczywisty i nie wymaga potwierdzenia, bo po co? ważne żeby udowodnić własne racje (wiarygodność się nie liczy) i najciekawsze, powołujesz się na to, chociaż "Ty" nie widziałeś nikogo, kto zmarł po szczepionce, "Ty" nie znasz nikogo kto miał reakcję po szczepionce, ale wiesz, że tak jest
Nie, no naprawdę? Inteligentna (tak zakładam) osoba ten sam argument wykorzystuje żeby z jednej strony coś zanegować (bo nie widział) a z drugiej żeby potwierdzić (choć nie widział) - jeśli tutaj nie widzisz sprzeczności, to marnie świadczy o Tobie

3 Mordercy, ludobójcy - ten akurat fragment, jak sam najlepiej wiesz, nie jest wymyślony, i to jest już naruszenie prawa

4 - pomijając sam covid - ten tekst ma pokazać jak wiele ludzi czyta tylko nagłówki lub bez zrozumienia jakiś tekst, albo coś od kogoś usłyszało, coś gdzieś przeczytało w internecie, i od razu w to wierzy,
Ty wierząc, że tekst o nagłówku o zgonie dwie godziny po szcze[ieniu, jest prawdziwy (patrz punkt 1) potwierdzasz tylko na czym opierasz swoje argumenty

5 - do końca 2021 wpłynęło 90 zgłoszeń o podejrzenie zgonu z powodu covidu - oczywiście ta liczna może nie być doszacowana w obie strony, ale samo zgłoszenie, nie oznacza jeszcze potwierdzenia związku przyczynowo-skutkowego, prawda? to można sprawdzić, nawet zadzwonić, zapytać, to są dane jawne, ale po co? prawda? lepiej przesłać link do strony stworzonej przez anonimowych ludzi, którzy mają takie same poglądy, żenujące...

Mam nadzieję, że przeczytasz ten komentarz, zanim zostanie usunięty, i pokażesz mi gdzie tez bzdury piszę...

Mimo wszystko pozdrawiam ciepło (pomimo tych obelg do takich jak ja w innym Twoim komentarzu)
Carvedilol
Dobra Cobra dnia 15.01.2022 18:37
Carvedilol,

Dziękuję za zwrócenie uwagi na błędny zapis w moim komentarzu.

Oczywiście chodziło o komplikacje poszczepienne. Ich jest w tej chwili podobno około 18 tysięcy (ostatnie dane, jakie znajduję, są z grudnia i wynoszą ponad 16 tysiecy: https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/.../8314447,szczepionka-na-covid-nop-smierc-statystyki.html

Oczywiście nie jest łatwa sprawą określanie, czy główna przyczyną zgonów jest komplikacja poszczepiennych, czy inne schorzenia współistniejące. Czytając rozne poważne źródła tez natykamy się na duże rozbieżności, statystyka też niekoniecznie nadąża za prawdą, bo jest tylko domniemaną średnią. Np oficjalne kanały niemieckie podważają nasze statystyki, twierdząc, z emoga być (ale nie muszą) być zaniżane.

W tej kwestii panuje wielkie zamieszanie.

Dzięki temu Twój tekst tym bardziej błyszczy, gdyż zapewne wiele zgonów poszczepiennych było wynikiem wypadku.


Pozdrawiam,

DoCo
Carvedilol dnia 15.01.2022 18:52
Dobra Cobra

przeczytałem artykuł - dzięki za zwrócenie uwagi, ale właśnie w tym artykule pada liczba 90 - dotyczy zgłoszeń zgonów podejrzanych o związek z covidem, a ilość 16 299 to są reakcje na szczepienie, nie zgony z czego 86% to takie jak zaczerwienie czy ból w miejscu wkłucia, czyli coś, co ma prawo pojawić się po każdym zastrzyku, niezależnie od substancji wstrzykiwanej (to jest pod koniec artykułu) - fajnie że się niego powołałeś/powołałaś (nigdy nie wiem jakiej formy przy Tobie użyć),bo pokazuje, że na ponad 41 mln szczepień w Polsce tylko 0,05 procent to odczyny poszczepienne, a z tego 86% to te łagodne
mam nadzieję, że teraz już nie sądzisz, że 18000 ludzi w Polsce zmarło z powodu szczepionki, gdy samemu się powołujesz na artykuł, w którym jest to zupełnie inaczej przedstawione

POzdrawiam
Carvedilol
Marek Adam Grabowski dnia 15.01.2022 19:08 Ocena: Świetne!
Zajebiste! Uwielbiam czarny humor! Świetnie ośmieszyłeś wszechobecną głupawkę.

Pozdrawiam
Dobra Cobra dnia 15.01.2022 19:16
""mam nadzieję, że teraz już nie sądzisz, że 18000 ludzi w Polsce zmarło z powodu szczepionki, gdy samemu się powołujesz na artykuł, w którym jest to zupełnie inaczej przedstawione""

Jak napisałem we wcześniejszym kimentarzu: "Dziękuję za zwrócenie uwagi na błędny zapis w moim komentarzu.Oczywiście chodziło o komplikacje poszczepienne."

Ostatnio wybuchła sprawa z radą medyczna, większość jej członków podała się do dymisji. Ale zerknij na wywiad z końca listopada - już wtedy mówili, że rząd ich nie slucha: https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/.../8300762,w-czwartej-fali-jest-juz-pozamiatane-co-z-piata.html

Pozdrawiam pięknie,

DoCo
Carvedilol dnia 16.01.2022 10:56
Dobra Cobra

masz rację, z rozpędu nie załapałem, że już sprawę wyjaśniłaś/wyjaśniłeś
chętnie zerknę na artykuł

Marek Adam Grabowski
dzięki za przeczytanie i komentarz, cieszę się, że element humorystyczny przypadł do gustu

Pozdrawiam
Carvedilol
Dobra Cobra dnia 16.01.2022 13:27
Calveidol,

Jest nadzieja dla milionów antyszczepionkowców, osób sceptycznych, oraz tych, którzy zorientowali się, że covid nie jest tak straszny, jak go malują oszalale że strachu nakręcone media.

Oto powoli zmieniana jest narracja i zaczyna się przygotowanie do odwrotu:

""Komentator "Sueddeutsche Zeitung" ocenia: "Australia być może przesadziła ze swoją rygorystyczną polityką pandemiczną. Może być nawet tak, że wobec wariantu Omikron, który wymyka się ochronie dawanej przez szczepionki, wkrótce nie będzie już sensu nalegać na szczepienia dla przyjeżdzających. ""
https://www.dw.com/pl/.../a-60432276


Oraz:

"Andrew Pollard, jeden z twórców szczepionki na koronawirusa opracowanej przez Uniwersytet Oksfordzki i firmę AstraZeneca, powiedział, że próba szczepienia całej populacji świata co pół roku jest niewykonalna i zamiast podawać kolejne dawki wszystkim powyżej 12. roku życia należy skoncentrować się na szczególnie zagrożonych osobach.

"Nie możemy co pół roku szczepić planety na Covid-19" - podkreślił naukowiec w opublikowanym we wtorek wywiadzie dla dziennika "The Telegraph".

Potrzeba więcej danych, aby ustalić "czy, kiedy i jak często będą potrzebowali dodatkowej dawki ci, którzy są zagrożeni" - dodał Pollard."
https://forsal.pl/lifestyle/.../8327222,tworca-szczepionki-nie-mozemy-co-pol-roku-szczepic-planety-covid-19.html


Myślę, że ze względu na powyższe linki użytkownik skroplami ( a zapewne i inni uciśnieni oraz mający tej pandemii zwyczajnie dość) zostanie natchniony nadzieją, że prześladowanie się niebawem skonczy i zapanuje na powrót demokracja i znów będzie się liczyła jednostka.

Niebawem słonko znów wyjdzie z gór...


Pozdrawiam,

DoCo
EDyta To dnia 17.01.2022 12:50
Tacy właśnie jesteśmy. Ze szczepionkami czy bez. Świetnie podejrzane.

Pozdrawiam.
Carvedilol dnia 17.01.2022 14:38
Dobra Cobra

oczywiście, juz dawno prognozowano,że covid przejdzie w sezonowe zachorowania jak grypa (i zgadzam sie, że szczepenie co pół roku nie ma sensu, pewnie będzie najszycbiej co rok dla chętnych), najwazniejsze żeby aktualna zachorowalność spadła

EDyta To
jak zawsze miło Cię gościć w moich skromnych progach, a już z miłym komentarzem, to podwójnie miło

Pozdrawiam
Carvedilol
ZielonyKwiat dnia 18.01.2022 14:34
Jak dla mnie - czytelny przekaz.
Afrodyta dnia 18.01.2022 17:58 Ocena: Bardzo dobre
Mnie podoba się Twój tekst, bo pokazuje, że "skrajności" i "chodzenie na skróty" w myśleniu i działaniu nie mogą prowadzić do niczego dobrego. Chodzi o to, by mieć wybór. Przynajmniej mam takie poczucie, gdy słyszę głosy przeciwników szczepień. Uważam, że działa to również w drugą stronę. Gdy wybieram szczepienie, to też jest mój wybór, a nie tylko poddanie się manipulacji lekarzy czy farmaceutów.
Carvedilol dnia 18.01.2022 18:44
ZielonyKwiat

Mam nadzieję, że przekaz jest czytelny także dla innych
W zasadzie tekst to odpowiedź skierowana do jednej osoby i - jak to mówią - uderz w stół... nożyce się odezwały i to szybko
to że ktoś ma swoje zdanie, obawy czy wątpliwości dotyczące wirusa czy szczepienia to jedno, ale bezpodstawne wyzywanie kogoś o odmiennym zdaniu (i to dotyczy różnych stron każdej dyskusji) wywołało u mnie potrzebę reakcji - zamierzony skutek został osiągnięty, stąd jestem usatysfakcjonowany dzięki za wpis

Afrodyta

A skąd wiesz czy ja nie jestem lekarzem lub farmaceutą? I nie próbuję Cię zmanipulować moim tekstem, heh?
Ale zgadzam się, że chciałem przedstawić w krzywym zwierciadle osoby, które czasami zbyt szybko wierzą w nagłówki, czy niesprawdzone informacje
również dzięki za komentarz

Pozdrawiam
Carvedilol
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
Yaro
24/01/2022 21:22
Usunąłem co zbędne. »
annakoch
24/01/2022 20:23
Świetne ! Moja głowa zobaczyła gotowy obraz filmowy.… »
ZielonyKwiat
24/01/2022 17:39
Dobrze, skoro nie na temat, to usuwam komentarz. zresztą był… »
Florian Konrad
24/01/2022 16:56
Jejciu... co za pytanie. Więc proszę napisać ten tekst o… »
Mareczek
24/01/2022 16:36
Nie zawodzisz Wiolinie.Kolejny wiersz Twojego pióra będący… »
Maciej Bienias
24/01/2022 16:28
Choć gdybym chciał nie wiem jak bardzo uczynić zadość… »
Mareczek
24/01/2022 16:15
Zrobiłaś aniat.wiwisekcję bólu i rozpaczy,która mnie… »
valeria
24/01/2022 11:49
tak:) to nie mówcie głośno, wszyscy mnie zapeszają:) »
ZielonyKwiat
24/01/2022 11:23
Nic tam nie poprawiaj. Skoro tak Ci się napisało, to tak… »
ZielonyKwiat
24/01/2022 11:21
A mnie zawsze cieszy, że niektóre komentarze są bardziej… »
valeria
24/01/2022 10:53
dziekuję, myślałam, że przejdzie taki błąd. raz jestem… »
pociengiel
24/01/2022 10:50
Za komuny mieliśmy polskie auto Syrenka - głośny dwusuw. Wg… »
ZielonyKwiat
24/01/2022 10:34
Wiersz jak wiersz. To moje zdanie. »
pociengiel
24/01/2022 10:29
daj se luzik, popuść guzik »
Wiolin
24/01/2022 09:50
Valerio. Widzę w tym wierszu wiele niegramatyczności...… »
ShoutBox
  • ZielonyKwiat
  • 20/01/2022 20:04
  • Dobra, wystarczy tej gadki o niczym.
  • ApisTaur
  • 20/01/2022 18:58
  • A to zależy co się założy. Ja czasem wolę zapytać Nikogo, niż gadać z Bylekim-ś.
  • ApisTaur
  • 20/01/2022 18:56
  • Jakże ja bym chciał tak skasować, ale nie mam kogo i za co.
  • ZielonyKwiat
  • 20/01/2022 18:54
  • A ja, z założenia, nie pytam nikogo o nic.
  • ApisTaur
  • 20/01/2022 18:52
  • Gdybym wiedział o co chodzi, to bym się nie pytał Kogoś, ale Nikt nie odpowiada. A że jestem Niewiedzący, to pytam i Wiedzących.
  • ZielonyKwiat
  • 20/01/2022 18:45
  • Skasowałam. znów włączyła mi się autocenzura.
  • ApisTaur
  • 20/01/2022 18:43
  • Obie miejscówki leżą niedaleko Gdzieśtam.
  • ZielonyKwiat
  • 20/01/2022 18:41
  • A ja znam takich z Znikąd. to chyba niedaleko od Nikąd.
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty
Wspierają nas