Będę pamiętać - aanyaa
Proza » Obyczajowe » Będę pamiętać
A A A
Dziś mija rok od naszego ostatniego rozstania. Chciałabym o nim zapominać, lecz nie mogę. Jego usta, zapach, włosy, oczy. Pozostawił mi coś co zawsze będzie mi przypomniało o jego istnieniu. Do teraz się zastanawiam dlaczego tak się stało?! Gdyby nie wydarzenia z przeszłości nie cierpiałabym teraz. Czasem ciekawa jestem co u niego i co by było gdyby? Nadszedł jednak czas aby go odszukać, muszę się dowiedzieć dlaczego mnie zostawił, oszukał?! Czy on mnie jeszcze pamięta?! Czy myśli o mnie, tak jak ja to robię cały czas. Nasza miłość była nie akceptowana przez jego otoczenie. On młody, zaczynający karierę. Ja starsza, dziewczyna z Polski. Ale to nam nie przeszkodziło w spotykaniu się. Cieszę się, że wtedy zaryzykowałam i poleciałam w ciemno do Korei. Gdyby nie ta podróż nigdy bym nie zdobyła tak pięknych wspomnieć. Chyba go jeszcze kocham, chociaż nie to nie jest miłość, żyje tylko pięknymi wspomnieniami, chociaż smutne momenty też były.
Pamiętam jak poznaliśmy się na imprezie w jakimś klubie, był ze znajomymi. Siedziałam wtedy przy barze. Cały czas spoglądałam w jego stronę, nie mogłam przestać. Jego uśmiech mnie powalał i jeszcze ten perwersyjny wzrok. Po chwili wstał i poszedł na parkiet, nie mogłam się oprzeć, jego ruchy do mnie przemawiały, chciałam podejść, ale cały czas nie odstępowała go dziewczyna. Zniechęciłam się wtedy i dałam sobie spokój z nim. Jednak po chwili ktoś mnie poprosił do tańca...odmówiła...on nalegał-Wiem, że chcesz ze mną zatańczyć! Widziałem jak mi się przyglądałaś cały czas!- Słysząc te słowa przeszedł mnie dreszcz, powoli się odwróciłam i ujrzałam jego!
Od tamtego tańca wszystko się zaczęło. Staliśmy się nie rozłączni. Dopiero po pewnym czasie dowiedziałam się, że jest w zespole. Na początku bałam się, byłam nie spokojna przez tą wiadomość, ale on mnie za każdym razem uspokajał, mówił: Nie bój się! Wszystko będzie dobrze! Zawsze będę po twojej stronie!
Pozostali członkowie zespołu, Max, Hero, Micky i Rain, okazali się również bardzo sympatyczni, ale kiedyś przez przypadek usłyszałam ich rozmowę o mnie i Uno. To co wtedy powiedzieli strasznie mnie zabolało. Wybiegłam z domu, na schodach wpadłam na niego, ale go odtrąciłam. Do teraz pamiętam tamte słowa
-Nie pasują do siebie...
-Nic z tego nie będzie...
-Ona może popsuć mu karierę...
-To tylko przygoda...
Nawet nie pamiętam ile wtedy przebiegłam. Zatrzymałam się dopiero w parku, nawet nie zauważyłam, że się ściemniło. Zaczęłam krzyczeć, przeklinać, wykrzyczałam wszystko co mi leżało na sercu. Usłyszałam, za sobą, jakieś kroki, zbliżające się bardzo szybko w moją stronę. Nie zdążyłam się odwrócić, ponieważ już mnie ktoś objął w pasie i powiedział- Przepraszam za wszystko!- po tych słowach poczułam coś dziwnego, odwróciłam się do Uno, spojrzałam mu w oczy i powiedziałam- Kocham cię!
To była nasza noc, połączyliśmy się w jedno. Nie przeszkadzała nam nawet w tedy burza.
Było tak cudownie- zawsze mi to powtarzał. Ale dlaczego nie pojawił się w ostatni dzień przed moim wyjazdem!? Gdyby się pojawił to teraz pewnie bylibyśmy szczęśliwi.

W końcu dotarłam na miejsce. Mam nadzieję, że oni tam jeszcze mieszkają. Zadzwonić czy nie?! Chyba błędem było przyjechanie tutaj!- zaczęła się wycofywać, ale otworzyły się drzwi
-Oliwia to ty?! co ty tu robisz?!
-Hero?! Muszę porozmawiać z Uno- uśmiechnęła się blado- chcę w końcu poznać prawdę!
-On przecież cię zostawił w takim dniu!! Lepiej żebyś się z nim nie spotkała! Bo i po co?!
-Może masz rację- zwątpiła na chwilę- ale chce to od niego usłyszeć! Niech on mi to powie, że mnie oszukiwał przez cały czas!
-Oliwia? Co ty....
Dziewczynę przeszedł dreszcz, zrobiło się jej gorąco, łzy zaczęły spływać po policzkach. Bardzo dobrze znała ten głos. Odwróciła się. Chciała się rzucić mu w ramiona i jeszcze raz poczuć jak to jest, ale coś ją powstrzymało.
-A jednak to ty!- Na twarzy chłopaka było można zauważyć zaskoczenia, radość, złość- Jak możesz od tak pojawić po roku?! Po tym co zrobiłaś! Może zapomniałaś?!- dziewczyna milczała- Nie pamiętasz jak mieliśmy się pobrać a ty zostawiłaś mi list, że się mną tylko bawiłaś!
Dziewczyna stała w szoku, nie wiedziała co odpowiedzieć, w końcu wyszeptała- Jaki list?! To ty się nie zjawiłeś i jeszcze wysłałeś Hera, aby mnie poinformował, ze się nigdy nie zjawisz!
Uno również się zdziwił-Przecież przekazałaś list Herowi, aby mi go przekazał! Mam go do teraz!- chłopak poszedł po niego i pokazał jej-To nie moje pismo- Obydwoje popatrzeli na siebie, a później na Hera.
-Przecież nie mogłem pozwolić, abyście byli razem! Ten ślub był błędem! Zawsze widziałaś tylko jego...Co on takiego ma czego ja nie mam?! Nie mogłem znieść waszego widoku!- Po tych słowach chłopak uciekł. Za nim pobiegli Oliwia i Uno. Hero wybiegł na ulice i nie zauważył nadjeżdżającego samochodu. W ostatniej chwili nadbiegł Uno i odepchnął go na bok, sam zaś został potrącony. Do Hera i dziewczyny przez chwile nie docierało to co przed chwilą się tu wydarzyło. Gdy tylko zobaczyli kałuże krwi rzucili się w jego stronę.
-Uno nic ci nie jest?! Proszę nie zostawiaj mnie! Nie możesz teraz!- Oliwia cały czas była w szoku..- nie zostawiaj mnie i naszego syna!
-Syna?!- wyszeptał ledwo Uno
-Tak syna! Pamiętasz rok temu naszą noc w parku. Ma roczek i jest bardzo podobny do ciebie! Nazwałam go po tobie! Dlatego musisz żyć! Kocham cię!
-Jestem ojcem....mam syna...Oliff też cię Kocha....-ale już nigdy nie dokończył tego co chciał powiedzieć.
Gdy dotarło do dziewczyny, ze miłość jej życia nie żyje zaczęła krzyczeć i szaleć. Hero próbował ją uspokoić, ale ona zaczęła go obwiniać o wszystko co się stało. Nie chciała już nigdy więcej, widzieć go na oczy.

Tego dnia mija rok od nieszczęśliwego wypadku. Oliwia wraz z synkiem klęczała nad grobem ojca dziecka. Dziś nasz synek kończy 2 latka- spojrzała w niebo- i jest bardzo podobny do ciebie. Zawsze będzie on wiedział kim byłeś dla mnie i dla niego. A co u mnie hmmm jestem chyba szczęśliwa. Wyszłam za mąż i to za kogoś kogo znasz. Max jest świetnym ojcem i bardzo nas kocha. Uno nigdy cię nie zapomnimy.
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
aanyaa · dnia 28.02.2009 11:40 · Czytań: 773 · Średnia ocena: 1,67 · Komentarzy: 4
Inne artykuły tego autora:
  • Brak
Komentarze
Hyper dnia 28.02.2009 14:15
Tekst jest bardzo naiwny. Początek wzrusza, pomimo nieumiejętnie dobranych słów. Później następuje chaos, zdania są urwane i gęsto nafaszerowane zaimkami. Znalazłam też jeden błąd techniczny. Dziewczyna, po roku czasu od poczęcia, oznajmia, że jest matka rocznego dziecka. (?)
Mimo wszystko jednak opowiadanie ma w sobie jakiś urok, dlatego myślę, że warto skupić się na poprawieniu błędów.
Na razie bez oceny.
Jack the Nipper dnia 28.02.2009 14:33 Ocena: Słabe
Cytat:
Chciałabym o nim zapominać,


1. zapomnieć (?)
2. Czego sie tyczy "nim" - rozstania, czy faceta?

Cytat:
Czasem ciekawa jestem co u niego i co by było gdyby? Nadszedł jednak


To "jednak" to ani przypiął ani przyłatał. Jeśli juz to "wreszcie"

Cytat:
tak jak ja to robię cały czas.


sugestia: tak jak ja o nim - przez cały czas.

Cytat:
Ale to nam nie przeszkodziło w spotykaniu się.


nie przeszkadzało się spotykać

Cytat:
Chyba go jeszcze kocham, chociaż nie to nie jest miłość, żyje tylko pięknymi wspomnieniami, chociaż smutne momenty też były.

Sugestia:
kocham. Chociaż nie. To nie jest miłość, żyję tylko pięknymi wspomnieniami, nie zważając na to, ze smutne momenty też były

Cytat:
jego stronę, nie mogłam przestać. Jego


2 x jego

Cytat:
Po chwili wstał i poszedł na parkiet, nie mogłam się


parkiet. Nie mogłam sie oprzeć (komu, czemu?)

Cytat:
tańca...odmówiła...on nalegał-Wiem,

tańca... Odmówiłam... On nalegał: - Wiem

Cytat:
się odwróciłam i ujrzałam jego!
Od tamtego tańca wszystko się zaczęło. Staliśmy się nie rozłączni. Dopiero po pewnym czasie dowiedziałam się, że jest w zespole. Na początku bałam się, byłam nie spokojna przez tą wiadomość, ale on mnie za każdym razem uspokajał, mówił: Nie bój się


1. 6 x się
2. Nierozłączni
3. Niespokojna

Cytat:
Nawet nie pamiętam ile wtedy przebiegłam. Zatrzymałam się dopiero w parku, nawet


2 x nawet

Cytat:
nam nawet w tedy burza.


wtedy

Cytat:
zaczęła się wycofywać, ale otworzyły się drzwi

1. zaczęła - nagle, bez dania racji, przeszłaś z pierwszej osoby do trzeciej. Po co?
2. 2 x się bardzo blisko

Cytat:
ale chce to od


chcę

Cytat:
Chciała się rzucić mu w ramiona


Chciała mu się rzucić w ramiona

Cytat:
zauważyć zaskoczenia, radość


zaskoczenie

Cytat:
Jak możesz od tak pojawić po roku?!


możesz ot tak, przyjechać po roku?!

Cytat:
Dziewczyna stała w szoku,


zaszokowana

Cytat:
ze się nigdy nie zjawisz!


że

Cytat:
przekazałaś list Herowi, aby mi go przekazał


mi go oddał

Cytat:
Obydwoje popatrzeli na siebie


popatrzyli

Cytat:
Za nim pobiegli Oliwia i Uno.


Oliwia i Uno pobiegli za nim.

Cytat:
pobiegli Oliwia i Uno. Hero wybiegł na ulice i nie zauważył nadjeżdżającego samochodu. W ostatniej chwili nadbiegł


pobiegli - wybiegł - nadbiegł - powtórki

Cytat:
przez chwile nie


chwilę

Cytat:
Gdy tylko zobaczyli kałuże krwi


ile było tych kałuż?

Cytat:
Oliff też cię Kocha


Dlaczego Kocha z wielkiej litery?

Cytat:
zaczęła krzyczeć i szaleć. Hero próbował ją uspokoić, ale ona zaczęła


2 x zaczęła

Cytat:
Zawsze będzie on wiedział


on - zbędne

Cytat:
A co u mnie hmmm jestem


A co u mnie? Hm. Jestem

Nic nowego, historia jak z Mody na Sukces, w dodatku słabo napisane.

Ponowne pytanie do moderatorów - po co, u diabła, jest ten Czyścieć???
Poke Kieszonka dnia 01.03.2009 03:58 Ocena: Dobre
Nie będę tu ganić ,ciąć tekst na kawałki ,bo to nie moja działka i nie potrafię ,ale jeśli uczucia tu przedstawione są prawdziwe ,a zdarzenia pewnie gdzieś ,kiedyś miały miejsce (choć może wymyślone)to, to żyje ,a że żyje należy się temu:);):) szacunek
ginger dnia 03.03.2009 12:15 Ocena: Słabe
Zgadzam się z Jackiem. Tekst jest słabiutki, naiwny. Nie jest dobry technicznie, treść też pozostawia wiele do życzenia. W sumie nie mam nic do dodania... Jak dla mnie powinnaś zabrać się za coś nowego. Bo tu chyba niewiele da się zrobić...

Cytat:
Ponowne pytanie do moderatorów - po co, u diabła, jest ten Czyścieć???

Po to, żeby wrzucać tam słabe teksty. Ale ponieważ jest to pierwszy twór nowego użytkownika, ma prawo pojawić się na głównej stronie.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
gitesik
23/04/2024 07:36
Ano teraz to tylko kosiarki spalinowe i dużo hałasu. »
Kazjuno
23/04/2024 06:45
Dzięki Gabrielu, za pozytywną ocenę. Trudno było mi się… »
Kazjuno
23/04/2024 06:33
Byłem kiedyś w Dunkierce i Calais. Jeszcze nie było tego… »
Gabriel G.
22/04/2024 20:04
Stasiowi się akurat nie udało. Wielu takim Stasiom się… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:44
Pierwsza część tekstu, to wyjaśnienie akcji z Jarkiem i… »
Gabriel G.
22/04/2024 19:28
Chciałem w tekście ukazać koszmar uczucia czerpania, choćby… »
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:0
Najnowszy:Usunięty