# Pani Umrak - Hazyn
Proza » Miniatura » # Pani Umrak
A A A
Tomek zdawał sobię sprawę z tego, że dupy lgną do niego jak muchy do świeżego gówna, ale to była już przesada. Na oko sześćdziesięcioletnia, zwalista baba bez pytania, bez najmniejszego skrępowania dosiadła się do jego stolika i z miejsca zaczęła deklamować historię swojego życia. Był zbity z tropu, nie wiedział jak jej przerwać. A historia była nudniejsza niż nawalony japiszon.

"O co jej chodzi? Czemu to robi? Dlaczego akurat ja?"

Łyknął porządnie wódki z sokiem porzeczkowym, odpalił papierosa i starał się nie słuchać.

- ...zostałeś wybrany - te słowa, skierowane niewątpliwie do Tomasza wyrwały go z letargu.

- Co?

- Jestem Umrak - bogini seksu. Przybyłam by przeprowadzić cię przez wrota rozkoszy. Skosztujesz ekstatycznego szczęścia. Zostałeś wybrany.

- Aha... Nie chciałbym ci przerywać wątku, ale wyglądasz mi raczej na żonę właściciela masarni, albo... cokolwiek. Nie zmienia to faktu, że nie brzmisz wiarygodnie. Musisz nad tym popracować.

- Nie daj się zwieść pozorom. Otwórz umysł, a zobaczysz moje prawdziwe oblicze.

Tomasz skończył drinka. Piątego dziś wieczór. Zamówił dwa kolejne.

- Przepraszam bardzo, ale moc mnie dziś opuściła. I nie licz na to, że z taką mordą zobaczysz mój miecz świetlny.

- Posłuchaj. Jestem Alfą i Omegą orgazmu. Ode mnie zaczyna się każda erekcja i na mnie się kończy. Otwórz umysł.

- Bez obrazy, ale ja napewno na tobię nie skończę. Kurwa, zacząć też nie zacznę. Wiesz co? Jesteś starym, zboczonym kawałem suki.

Wtedy stało się coś, czego Tomasz się nie spodziewał. Poczuł, jak jego fiut powoli zaczyna się podnosić. Po chwili podłużny kształt odcisnął się na lekkich, letnich sztruksach.

- Widzisz? - powiedziała Umrak zerkając na krocze Tomasza.

- Kurw... Nie... to niemożliwe. To jedna z moich codziennych, rutynowych erekcji. Nie masz z tym nic wspólnego. Kurwa, przecież ty jesteś obrzydliwa!

- Ile razy mam ci powtarzać nędzny człowieku... Skup się, otwórz umysł, a zobaczysz ucieleśnienie swoich pragnień.

Tomasza to wszystko denerwowało, ale był już na tyle wstawiony, że postanowił spróbować. Usiadł wygodnie, zmarszczył czoło i zaczął się koncentrować: "Nooo kurwa, pokaż co tam masz, pokaż co tam masz dziwko!" Kropla potu spłynęła po jego twarzy. Nagle oniemiał.

Nie było baby. Obok niego siedziało skrzyżowanie nóg Marleny Dietrich z tułowiem Angeliny Jolie i rękoma Jeanne Moreau. Twarzy nie potrafił porównać do niczego co znał. Pała by mu stanęła, gdyby nie to, że pięć minut temu została podniesiona podstępem.

- I jak, niedowiarku? - głos zdecydowanie należał do Billie Holiday.

- W su...

- Cii! Nic nie mów. Teraz moja kolej. Na górze jest pokój. Zaraz zabiorę Cię do niego i zobaczysz czym jest namiętność malutki człowieczku. Przy mojej pomocy dotkniesz bram nieba.

- Wiesz co... Ładna jesteś, ale ja już pójdę - Tomasz wstał z krzesła.

- Co?!

- Słuchaj, podczas seksu mam problemy z otwartością umysłu. Boję się niespodzianek.

Narzucił zamszową kurtkę, zapłacił rachunek i wyszedł zostawiając za sobą Umrak - boginię seksu.

Wyjął papierosa, zapalił i skierował sie w dół ulicy. Tak naprawdę, po prostu nie lubił zarozmumiałych ździr.
Poleć artykuł znajomym
Pobierz artykuł
Dodaj artykuł z PP do swojego czytnika RSS
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • E-mail znajomego:
  • E-mail polecającego:
  • Poleć ten artykuł znajomemu
  • Znajomy został poinformowany
Hazyn · dnia 24.03.2009 21:36 · Czytań: 652 · Średnia ocena: 3,13 · Komentarzy: 8
Komentarze
Jack the Nipper dnia 24.03.2009 21:57 Ocena: Dobre
Cytat:
Tomek zdawał sobię


Cytat:
Piotr skończył drinka


jesli bohater jest dwojga imion warto to od razu zaznaczyć.

Cytat:
Odemnie zaczyna


Ode mnie

No ładnie, ładnie, ale mam nieodparte wrażenie, ze pomysłu na final zabrakło. Fajnie, ze wyszedł (bo juz sie spodziewałem że go baba przerobi na pasztetową w pokoju na pietrze), ale tak to za nijako się kończy. Czegoś mi tu brakuje, ostatniego puzzla.
Usunięty dnia 24.03.2009 22:09 Ocena: Bardzo dobre
Trochę za wulgarny poczatek nawet jak na mój zdemoralizowany gust. Ale całość przeczytałem z zapartym tchem i uśmiechem na ustach. A ja końca bym sie nie czepiał. Trochę prozaiczny, ale może być.
BDB
wlasnietam dnia 24.03.2009 23:42 Ocena: Dobre
hah, cudowne!
ale końcówkę mogłeś obrać w inne słowa.
amoryt dnia 25.03.2009 00:20 Ocena: Dobre
początek wciąga. ucięty koniec zniechęca.
Usunięty dnia 25.03.2009 08:25 Ocena: Dobre
Cytat:
Łykną porządnie wódki z sokiem porzeczkowym

Łyknął

Końcówka wydaje mi się dobra, bo nieoczekiwana. W zasadzie pointa mogłaby być bardziej nieoczekiwana, ale też się nie czepiam.
Jak na miniaturkę tekst dobry, nie pytam dlaczego akurat "Umrak", do wulgaryzmów też nie ma się co dostawiać.
Ogółem dobry. :yes:
Lorelay dnia 25.03.2009 09:54 Ocena: Dobre
Te kilka błędów, trochę gryzie w oczy. Wprawdzie nie jest ich mnóstwo, ale... gdyby to były literówki czy inna kosmetyka, nie czepiałabym się. Mimo wszytko takie błędy, w króciutkim tekście po prostu rażą.
Wulgarny,niewyszukany styl - w tym miejscu jak najbardziej na miejscu, ale brakuje mu, jak dla mnie, takiej typowej zgrabności.
Za to ujęła mnie pointa. Jest element zaskoczenia, humoru i cynizmu. Podoba mi się.
Dobry.
Szuirad dnia 26.03.2009 12:31 Ocena: Dobre
No i chłop z charakterem :) Rozumiem, że do metamorfozy Umrak znacznie przyczyniły się dwa kolejne (6 i 7) drinki tego wieczoru drinki Tomka, jako nawiązanie do słów bodajże I. Dutka,. że nie ma brzydkich kobiet ...
ginger dnia 01.04.2009 11:17 Ocena: Dobre
Hmm... Mi się za kończenie podoba. Nie ma ani krwawej sieczki, ani jakichś innych dziwactw. Tylko ładnie, prosto z mostu. Całość jakby niedopracowana, pisana na szybko, nie sprawdzona. Ogólnie robi dobre wrażenie, i taką też ocenę zostawię.
Polecane
Ostatnie komentarze
Pokazuj tylko komentarze:
Do tekstów | Do zdjęć
ks-hp
18/04/2024 20:57
I taki autor miał zamysł... dziękuję i pozdrawiam... ;) »
valeria
18/04/2024 19:26
Cieszę się, że przypadł do gustu. Bardzo lubię ten wiersz,… »
mike17
18/04/2024 16:50
Masz niesamowitą wyobraźnię, Violu, Twoje teksty łykam jak… »
Kazjuno
18/04/2024 13:09
Ponownie dziękuję za Twoją wizytę. Co do użycia słowa… »
Marian
18/04/2024 08:01
"wymyślimy jakąś prostą fabułę i zaczynamy" - czy… »
Kazjuno
16/04/2024 21:56
Dzięki, Marianie za pojawienie się! No tak, subtelnością… »
Marian
16/04/2024 16:34
Wcale się nie dziwię, że Twoje towarzyszki przy stole były… »
Kazjuno
16/04/2024 11:04
Toż to proste! Najeżdżasz kursorem na chcianego autora i jak… »
Marian
16/04/2024 07:51
Marku, dziękuję za odwiedziny i komentarz. Kazjuno, także… »
Kazjuno
16/04/2024 06:50
Też podobała mi się twoja opowieść, zresztą nie pierwsza.… »
Kazjuno
16/04/2024 06:11
Ogólnie mówiąc, nie zgadzam się z komentującymi… »
d.urbanska
15/04/2024 19:06
Poruszający tekst, świetnie napisany. Skrzący się perełkami… »
Marek Adam Grabowski
15/04/2024 16:24
Kopiuje mój cytat z opowi: "Pod płaszczykiem… »
Kazjuno
14/04/2024 23:51
Tekst się czyta z zainteresowaniem. Jest mocny i… »
Kazjuno
14/04/2024 14:46
Czuję się, Gabrielu, zaszczycony Twoją wizytą. Poprawiłeś… »
ShoutBox
  • Zbigniew Szczypek
  • 01/04/2024 10:37
  • Z okazji Św. Wielkiej Nocy - Dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności dla wszystkich na PP, a dzisiaj mokrego poniedziałku - jak najbardziej, także na zdrowie ;-}
  • Darcon
  • 30/03/2024 22:22
  • Życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. :) Wszystkiego co dla Was najlepsze. :)
  • mike17
  • 30/03/2024 15:48
  • Ode mnie dla Was wszystko, co najlepsze w nadchodzącą Wielkanoc - oby była spędzona w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)
  • Yaro
  • 30/03/2024 11:12
  • Wesołych Świąt życzę wszystkim portalowiczom i szanownej redakcji.
  • Kazjuno
  • 28/03/2024 08:33
  • Mike 17, zobacz, po twoim wpisie pojawił się tekst! Dysponujesz magiczną mocą. Grtuluję.
  • mike17
  • 26/03/2024 22:20
  • Kaziu, ja kiedyś czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Zachowaj zimną krew, bo na pewno Ci się uda. A jak się poczeka na coś dłużej, to bardziej cieszy, czyż nie?
  • Kazjuno
  • 26/03/2024 12:12
  • Czemu długo czekam na publikację ostatniego tekstu, Już minęło 8 dni. Wszak w poczekalni mało nowych utworów(?) Redakcjo! Czyżby ogarnął Was letarg?
  • Redakcja
  • 26/03/2024 11:04
  • Nazwa zdjęcia powinna odpowiadać temu, co jest na zdjęciu ;) A kategorie, do których zalecamy zgłosić, to --> [link]
Ostatnio widziani
Gości online:76
Najnowszy:emilikaom