Dzień Dybry
Portal Pisarski » Z innej beczki » Pokój przywitań
Autor
Dzień Dybry
Gadget Użytkownik
  • Postów: 59
  • Skąd: לובלין
Dodane dnia 22-12-2011 14:17
Wiem że jest za późno na powitańczy temat gdyż na PP siedzę już jakiś czas ale ze względu na to że dziś obchodzi swoje urodziny Silvus osoba słynąca z zamiłowania do wyszukiwania innych błędów postanowiłam nadrobić swoje zaległości i sprezentować mu ten oto naostrzony błędami temat

Będzie jeszcze po niemiecku to samo również z błędami

Ich weiß, es ist zu spät, um auf dem PP wiederholt, weil ich für einige Zeit sitzen, aber aufgrund der Tatsache, dass heute seinen Geburtstag feiert mit einer berühmten Person Silvus Liebe zu anderen Fehler habe ich beschlossen, mit denen sie ihre Zahlungsrückstände, und spenden Sie finden es geschärft Fehler wie diesem Thema

A oto post właściwy;

Witam Wszystkich, Mam na imie dominika jestem studentką kierunku: TAKIEGO I TAKIEGO tam. Kocham pisanie tak samo jak kocham pieski zwłaszcza te pluszowe byleby nie wypchane wypchane są tak samo blee jak blee jest twórczość Stephani Majer. Liczę na duuużo komentarzyków i nowych przyjaciół.


...

Mam wrażenie, że ten dowcip o wiele lepiej prezentował się w planach, ale z moimi pracami jest dokładnie tak samo, także przynajmniej nikt nie zarzuci mi braku konsekwencji w mych poczynaniach.
"Dojrzałość – powiada Bokonon – jest gorzkim rozczarowaniem, na które nie ma lekarstwa, chyba że uznamy za jakieś lekarstwo śmiech."
Do góry
Autor
RE: Dzień Dybry
WholeTruth Użytkownik
  • Postów: 1993
  • Skąd: Katowice
Dodane dnia 22-12-2011 14:26
Gadget - jestem z Tobą :)
i ja sama chciałam być skrytykowana przez Silvusa... może założę podobny temat? :rol:

Ciebie bardzo przyjemnie mi powitać :) grono Twoich przyjaciół szybko będzie rosnąć - ja chętnie się dołączę. :)
Nie byłem poetą.
Ta świadomość nie przyniosła ulgi, tylko wściekłość, że prawa ewolucji mogły wyposażyć jeden i ten sam umysł w taką wrażliwość i taką nieudolność.
J. Fowles
Do góry