Wypadałoby się chyba przedstawić :}
Portal Pisarski » Z innej beczki » Pokój przywitań
Autor
Wypadałoby się chyba przedstawić :}
mizantrupia Użytkownik
  • Postów: 90
  • Skąd:
Dodane dnia 12-11-2012 22:46
Jestem tu miesiąc, więc myślę, że jeszcze zaliczam się do nowych. Poczytać już mnie trochę można i pewnie niektórzy już zdążyli to zrobić w pojedynkowych tematach : )

Nazywam się Paulina i mam dwadzieścia lat. Siedzę sobie drugi rok w Warszawie i studiuję fotografię, chociaż nie wiem, jak długo będę mogła jeszcze to mówić - pewnie wkrótce wyrzucą mnie za nieobecności : D
Piszę niewiele, ale od dawna. Pierwsze podrygi zaliczyłam już w podstawówce, jednak wtedy kierowałam się bardziej na poezję. Miałam kilka drobnych sukcesów, wówczas bardzo ważnych dla mnie - druczek w lokalnej gazecie, takie tam. W gimnazjum pisałam najwięcej, udało mi się wtedy również wygrać ogólnopolski konkurs na opowiadanie o narkotykach. Dzisiaj nie przepadam już za tym tekstem.
Teraz piszę bardzo rzadko i potrzebny jest mi impuls, bym wzięła się do roboty. Czyli właśnie jakaś rywalizacja, coś takiego. Dlatego zgłosiłam się do Waszego konkursu (swoją drogą, pozdrawiam zawsze, bo to u niej na fejsiku wyczaiłam linka do PP i wpadłam tu incognito, huhu!). Pisywałam kiedyś sporo fan fiction i pojedynkowałam się również na Mirriel. Teraz próbuję zachować jakąś świeżość i systematykę w pisaniu grając w różne pbfy.
No, to tak w wcale niewielkim skrócie.
Mam nadzieję, że będzie mi się czasem coś chciało napisać, ale poza tym witam wszystkich serdecznie! : D
Do góry
Autor
RE: Wypadałoby się chyba przedstawić :}
Wasinka Użytkownik
  • Postów: 4334
  • Skąd:
Dodane dnia 12-11-2012 23:01
Witaj, witaj. Dobrze, że się zdecydowałaś :).
Działaj, bądź.
Do góry
Autor
RE: Wypadałoby się chyba przedstawić :}
Esy Floresy Redaktor
  • Postów: 5986
  • Skąd:
Dodane dnia 12-11-2012 23:08