Skąd wziąć energię do pracy?
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • »
Autor
Skąd wziąć energię do pracy?
Ryszard Taxidriver Użytkownik
  • Postów: 22
  • Skąd: Gdynia
Dodane dnia 31-08-2013 05:53
Witam.
Pracuję nad pierwszą w życiu książką i brak mi energii do pisania. Właściwie robię to w wolnych chwilach, bo mam jeszcze inną pracę, zupełnie nie związaną z niczym co humanistyczne. Jestem inżynierem, pracuję fizycznie i nie znam nawet nikogo, kto mógłby mi cokolwiek doradzić lub podpowiedzieć w sprawie pisania. Przeczytałem kilka podręczników z dziedziny "Kreatywnego Pisania" i z nich starałem się nauczyć jak poprawnie konstruować fabułę czy jakich błędów unikać. Trzy lata temu kupiłem pierwszy notatnik, bo czułem że mam w głowie dużo pomysłów które chce przelewać na papier. Od tego czasu zrobiłem wiele notatek w wielu notatnikach. Udało mi się je uporządkować i ułożyć z opowieści. To wszystko w sumie było dość przyjemne i nigdy mi się z tym nie spieszyło. Przygotowałem sobie wszystko do pisania pierwszej książki, a następnie zacząłem ją pisać. To było kilka miesięcy temu i teraz mam jakieś czterdzieści siedem stron trochę porozrywanego tekstu. Około połowa z niego jest zredagowana, nie poprawiłem jeszcze jedynie interpunkcji. Pisanie tego to dla mnie bardzo ciężka praca. Chciałbym zrobić to dobrze dlatego często dużo czasu zajmuje mi napisanie czegoś tak żebym był z tego zadowolony. Wszystko to idzie bardzo powoli. Wiem, że mimo że mam drugą pracę mogłoby iść to szybciej. Zamieszczam tego posta bo po prostu potrzebuję podzielić się tym wszystkim z kimś kto wie czym są godziny spędzone nad komputerem i kto wie jak znaleźć w sobie siłę do pracy. Można o tym porozmawiać z żoną albo z przyjacielem, ale chciałbym jakiejś podpowiedzi od kogoś związanego z pisaniem. Zastanawiałem się też czy gdybym miał gotowy, zredagowany pierwszy rozdział mojej książki to czy mógłbym wysłać go do redakcjii przez "Zgłoś Tekst"? Chciałbym żeby ktoś, kto się na tym zna mógł mi podpowiedzieć czy idę d